Přejít na obsah

Řazení přes zuby


Bubák

Doporučené příspěvky

Dnes bylo pokračování mého problému s řazením pětky.

Do servisu pozvali regionálního technika Škoda Auto a došli jsme k tomu, že to může způsobovat Construct, takže ještě zkontrolují ten (předtím výměna synchronu)

U toho Constructu je to zrádný . Ona každká montáž má něco pro nebo proti . Já když odemknu Defend lock a nechám ho v tý odemčený poloze tak když chci zařadit jedničku tak cítím ,že tam o něco drhne , tak ho musím lehce pootočit a je to v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes bylo pokračování mého problému s řazením pětky.

Do servisu pozvali regionálního technika Škoda Auto a došli jsme k tomu, že to může způsobovat Construct, takže ještě zkontrolují ten (předtím výměna synchronu)

Tak to je fajn, než zjistí skoro pouhým okem, že na řadičce něco překáží, tak rozeberou celou rychlostku :doh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes bylo pokračování mého problému s řazením pětky.

Do servisu pozvali regionálního technika Škoda Auto a došli jsme k tomu, že to může způsobovat Construct, takže ještě zkontrolují ten (předtím výměna synchronu)

Tak to je fajn, než zjistí skoro pouhým okem, že na řadičce něco překáží, tak rozeberou celou rychlostku :doh

Nene, nebudou kuchat převodovku, drhne páka, resp. táhla, takže jumbobox dolů atd. Převodovka už byla otevřená když měnili synchron.

Nechce se mi do toho, ale zároveň nechci mít později větší problémy..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes bylo pokračování mého problému s řazením pětky.

Do servisu pozvali regionálního technika Škoda Auto a došli jsme k tomu, že to může způsobovat Construct, takže ještě zkontrolují ten (předtím výměna synchronu)

Tak to je fajn, než zjistí skoro pouhým okem, že na řadičce něco překáží, tak rozeberou celou rychlostku :doh

Nene, nebudou kuchat převodovku, drhne páka, resp. táhla, takže jumbobox dolů atd. Převodovka už byla otevřená když měnili synchron.

Nechce se mi do toho, ale zároveň nechci mít později větší problémy..

Určitě chce vždy vyřešit problém co nejdříve aby byl čas ještě do konce záruky to reklamovat když ta oprava nebyla ta pravá . Já to znám já jsem něnil boční okna u Multivanu 3 x a u Transportéra 2 x . Stahovačku oken Mutlivan 1x a Transporter 2x. Tak že jsem tam byl jako doma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes bylo pokračování mého problému s řazením pětky.

Do servisu pozvali regionálního technika Škoda Auto a došli jsme k tomu, že to může způsobovat Construct, takže ještě zkontrolují ten (předtím výměna synchronu)

Tak to je fajn, než zjistí skoro pouhým okem, že na řadičce něco překáží, tak rozeberou celou rychlostku :doh

Nene, nebudou kuchat převodovku, drhne páka, resp. táhla, takže jumbobox dolů atd. Převodovka už byla otevřená když měnili synchron.

Nechce se mi do toho, ale zároveň nechci mít později větší problémy..

Určitě chce vždy vyřešit problém co nejdříve aby byl čas ještě do konce záruky to reklamovat když ta oprava nebyla ta pravá . Já to znám já jsem něnil boční okna u Multivanu 3 x a u Transportéra 2 x . Stahovačku oken Mutlivan 1x a Transporter 2x. Tak že jsem tam byl jako doma.

Právě proto jsem to začal řešit, ale teď i kdyby záruka skončila, tak si to dořeší, ví o tom, a už je to jen stále kolem jednoho...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Právě proto jsem to začal řešit, ale teď i kdyby záruka skončila, tak si to dořeší, ví o tom, a už je to jen stále kolem jednoho...

Rád bych se připojil k dotazu a sice při studeným motoru i převodovce je vše OK, řazení parádička. Ale po zahřátí, při rychlejším rozjezdu a při řazení z vytočené 1 na 2ku mi to jde přes zuby. Musím řadit pomaleji ve fázích abych nešel přes zuby. Jdu ted pro jistotu nechat vyměnit prevodový olej, najeto 46tisíc. Jaký je vás názor? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ten problém s řazením z 1 na 2 při vyšších otáčkách mám taky, sem tam mi to taky škrtne, auto má 65 tis. a v záruce už není, tak doufám, že to nějak extra nevadí a že se s tím nestane něco víc :aggressive:

ve čtvrtek budu měnit převodový olej, tak dám vědět jestli nastane nějaká změna. Co zatím zjišťuju, tak mi i mnoho lidí co se v tom vyzná tvrdí, že diesely k tomu mají sklony. Navíc mám tak z poloviny informace a tvrzení, že je to "normální", že rychlé řazení z 1ky na 2ku při vytočeném motoru se u TDI prostě nedělá. (Trochu s tím mám osobní problém - ne že bych tak chtěl jezdit pořád, ale občas to prostě vokouřim a v 3500 tam chci prásknout 2ku abych byl z nějaký krizovky co nejdřív v trapu a místo toho si spočítám zuby jako začátečník) táta - starší škola - nebyl schopen ač jsem ho vyzýval k sebedrsnější jízdě vyvolat tu nepříjemnou situaci, že by šel z 1ky na 2ku přes zuby. Mechanikum se to ale povedlo a říkali mi, že nevědí jestli je to normální nebo ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to 'Kostia':

No s dieselem by jsi se měl rozjíždět poklidně.

Já mám zakódováno, že by se s ním nemělo hrabat.

Asi máš zajímavé mechaniky.... nevědí jestli je to normální nebo ne. :smich:

To určitě normální není. Kdo ví kolik máš a v jakém stavu převodový olej.

Zlepšílo se to po výměně? U mě okamžitě!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popravde se priznam ze se mi to taky uz parkrat stalo ze jsem chtel velmi rychle vypadnout z krozovatky, tak jsem 1ku vytocil a rychle jsem tam chtel lupnout 2ku a jen jsem spocital zuby na synchronech... Nevim jestli to delaji jen prevodovky u naftaku, nebo podobne problemy maji i benziny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Tak ten problém s řazením z 1 na 2 při vyšších otáčkách mám taky, sem tam mi to taky škrtne, auto má 65 tis. a v záruce už není, tak doufám, že to nějak extra nevadí a že se s tím nestane něco víc :aggressive:

Mame doma OII 2.0FSI najeto 57tis. a dela to same co vsem ostatnim.Pri zahratem stavu to pri razeni z 1 na 2ku skrtne a je jedno jestli se clovek rozjizdi rychle, nebo pomalu.Auto v zaruce uz neni a zacina nas to obtezovat,protoze to neskrta jen kdyz clovek pocka 2s nez zacnou padat otacky dolu a tim padem se rozjizdi velmi pomalu. Uz nekolikrat se nam stalo, ze auto jedouci za nama do nas malem nabouralo, protoze cekalo, hbity start.Mechanici nam v servisu tvrdi, ze je to normalni a ze s tim nic neudelaji.Ja se do nejakeho rozebrani prevodovky taky nehrnu, znova ji pretesnit je prakticky nemozne.Zajimalo by mne, zda pomohla vymena toho prevodovkoveho oleje i kdyz osobne si myslim, ze tomu moc nepomuze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To přeci musí být jedno jestli nefta nebo benzín.... Převodovka je jiný agregát.

Spíš jde o to, jestli řádně vystaví spojka!

Mám 1.2TSI a taky se mě to parkrat stalo . Je to docela nepřijemný člověk vypada jak debil co neumí ani řadit :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám s tím taky problémy, respektive nejde to přes zuby, ale špatně se řadí jednička při rozjíždění a musím kolikrát vyřadit neutrál, pustit spojku a znova na ní šlápnout a pak tam ta jednička padne, při rychlé jízdě je řazení taky dosti nepřesné a auto cuká, napadlo mě, zda by nepomohlo vyměnit olej v převodovce nebo odvzdušnit spojku, zda by to pomohlo, ale nemám teď moc možností zajet do servisu a v autorizovaném servisu na to dlabou:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové.

výměna oleje proběhla loni, od té doby jsem se k převodovce choval slušně (i rychlé rozjezdy byly s citlivým - ne rychlým řazením). V řazení jsem tedy nikdy nedosáhl stavu před tím, kdy jsem sem tam škrtnul mezi 1 a 2kou. Do dnešních dnů tedy bez problémů.

minulý týden ale při cestě z italského Lága (Lago di Garda) jsem si u Bolzana připadal jako malej kluk v autoškole - při zůžení jsem na dálnici zpomaloval a podřazoval na trojku - ta tam nepadla, zastavila se o zuby až to partnerku vzbudilo, krve byste se ve mě nedořezali:)Pak hned po druhé na trojce zase zuby. To už jsem si řiikal, že je po prdeli:) pak ale cesta pokračovala dále - Trento, Bolzano, Brenner - sjezd z Brenneru zkoušení 3 - 4 -3 - 5 -4 - 3 - 4 - 3 všechno možný, zatížení převodovky bylo bych řekl dosti velké. Nestalo se to ani jednou. Až pak při dojíždění na Zličíně v Praze kde končí dálnice plzeňská, podřazení na 3 a zase zuby. No fuuuj řekl jsem si.

Nevím zda jsem já tupej a dokážu za 780 km třikrát blbě zařadit, nebo se něco děje.

cestocvní rychlost byla cca 130 - 140 kmh tempomat, auto dost naložený, na střeše dva serfy. - takže celkem pod zátěží.

Jinak je to fabia 1,4 tdi 59kw, 2006, 68tisíc najeto. tříválec, typický svým rachtáním, takže zvuků hodně.) Při zahřátém autě je sem tam řazení slyšet při měnění rychl stupňů je slyšet takové lehké cvaknutí (ventilátor musí být na 0, jinak to nejde slyšet) při rychlejším povolení spojkového pedálu je také lehce slyšet jak spojka zapracuje (klapnutí při propojení spojka - převodovka - motor atd) je toto normální stav? nikdy jsem tomu nepřikládal větší váhu. nyní ale po třech zážitcích z italské a české dálnice převodovku poslouchám víc. Při jemném zacházení (pomalé pouštění spojky atd) žádné zvuky.

Nicméně jsem na svý auto hodně přecitlivělej, tak snad to popisuju dobře.

Auto při podtáčení a skoro volnoběžné jízdě (typicky z kopce na 4ku 50km/h lehké lechtání plynu, aby motor nebrzdil, ale také nezrychloval) rachtá jako kdyby v převodovce lítaly šroubky. Nicméně je mi jasné, že takový režim pro motor ani pro převodovku není to pravé ořechové (už jsem to tu někde řešil). tento stav se nemění a je stejný za posledních cca 30tisíc km.

No nic, tak tot mé zážitky za poslední rok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...