Bburago Vloženo 1. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2007 Dnes bylo pokračování mého problému s řazením pětky.Do servisu pozvali regionálního technika Škoda Auto a došli jsme k tomu, že to může způsobovat Construct, takže ještě zkontrolují ten (předtím výměna synchronu) U toho Constructu je to zrádný . Ona každká montáž má něco pro nebo proti . Já když odemknu Defend lock a nechám ho v tý odemčený poloze tak když chci zařadit jedničku tak cítím ,že tam o něco drhne , tak ho musím lehce pootočit a je to v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 2. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2007 Dnes bylo pokračování mého problému s řazením pětky.Do servisu pozvali regionálního technika Škoda Auto a došli jsme k tomu, že to může způsobovat Construct, takže ještě zkontrolují ten (předtím výměna synchronu) Tak to je fajn, než zjistí skoro pouhým okem, že na řadičce něco překáží, tak rozeberou celou rychlostku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 2. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2007 Dnes bylo pokračování mého problému s řazením pětky.Do servisu pozvali regionálního technika Škoda Auto a došli jsme k tomu, že to může způsobovat Construct, takže ještě zkontrolují ten (předtím výměna synchronu) Tak to je fajn, než zjistí skoro pouhým okem, že na řadičce něco překáží, tak rozeberou celou rychlostku Nene, nebudou kuchat převodovku, drhne páka, resp. táhla, takže jumbobox dolů atd. Převodovka už byla otevřená když měnili synchron. Nechce se mi do toho, ale zároveň nechci mít později větší problémy.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 2. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2007 Dnes bylo pokračování mého problému s řazením pětky.Do servisu pozvali regionálního technika Škoda Auto a došli jsme k tomu, že to může způsobovat Construct, takže ještě zkontrolují ten (předtím výměna synchronu) Tak to je fajn, než zjistí skoro pouhým okem, že na řadičce něco překáží, tak rozeberou celou rychlostku Nene, nebudou kuchat převodovku, drhne páka, resp. táhla, takže jumbobox dolů atd. Převodovka už byla otevřená když měnili synchron. Nechce se mi do toho, ale zároveň nechci mít později větší problémy.. Určitě chce vždy vyřešit problém co nejdříve aby byl čas ještě do konce záruky to reklamovat když ta oprava nebyla ta pravá . Já to znám já jsem něnil boční okna u Multivanu 3 x a u Transportéra 2 x . Stahovačku oken Mutlivan 1x a Transporter 2x. Tak že jsem tam byl jako doma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 5. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2007 Dnes bylo pokračování mého problému s řazením pětky.Do servisu pozvali regionálního technika Škoda Auto a došli jsme k tomu, že to může způsobovat Construct, takže ještě zkontrolují ten (předtím výměna synchronu) Tak to je fajn, než zjistí skoro pouhým okem, že na řadičce něco překáží, tak rozeberou celou rychlostku Nene, nebudou kuchat převodovku, drhne páka, resp. táhla, takže jumbobox dolů atd. Převodovka už byla otevřená když měnili synchron. Nechce se mi do toho, ale zároveň nechci mít později větší problémy.. Určitě chce vždy vyřešit problém co nejdříve aby byl čas ještě do konce záruky to reklamovat když ta oprava nebyla ta pravá . Já to znám já jsem něnil boční okna u Multivanu 3 x a u Transportéra 2 x . Stahovačku oken Mutlivan 1x a Transporter 2x. Tak že jsem tam byl jako doma. Právě proto jsem to začal řešit, ale teď i kdyby záruka skončila, tak si to dořeší, ví o tom, a už je to jen stále kolem jednoho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Právě proto jsem to začal řešit, ale teď i kdyby záruka skončila, tak si to dořeší, ví o tom, a už je to jen stále kolem jednoho... Rád bych se připojil k dotazu a sice při studeným motoru i převodovce je vše OK, řazení parádička. Ale po zahřátí, při rychlejším rozjezdu a při řazení z vytočené 1 na 2ku mi to jde přes zuby. Musím řadit pomaleji ve fázích abych nešel přes zuby. Jdu ted pro jistotu nechat vyměnit prevodový olej, najeto 46tisíc. Jaký je vás názor? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Moje zkušenost: Mě šlo dost ztuha zařadit 1 nebo zpátečka při stojícím autě. Vyměnil jsem olej a je to o ničem úplně jiném. Servisák co to měnil tak říkal že to bylo černý jak mour. Myslím že to za pokus stojí-ovšem nemáš moc najeto. Spíš to vypadá na synchron. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JMcz Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Ja mel podobnej problem, pri razeni z 1 na 2 pri vyssich otackach (typicky rozjezd v krizovatce za hustoho provozu) to slo pres zuby. Ostatni stupne pri libovolnych otackach bez problemu. Ve finale me stala oprava asi 35.000 Kc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 (editace) To je teda paráda:o( Proč mi řazení přes zuby za studena jde OK a za tepla při vytočení 1ky jde přes zuby? Za studena se to zdá totiž být vše OK. Editováno: 26. Duben 2010, autor: Kostia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 No vypadá to na nějakou kolizi dílů. Ve studeném režimu to má vůli a při zahřátí se vymezí až na přesah Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 Tak ten problém s řazením z 1 na 2 při vyšších otáčkách mám taky, sem tam mi to taky škrtne, auto má 65 tis. a v záruce už není, tak doufám, že to nějak extra nevadí a že se s tím nestane něco víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 Tak ten problém s řazením z 1 na 2 při vyšších otáčkách mám taky, sem tam mi to taky škrtne, auto má 65 tis. a v záruce už není, tak doufám, že to nějak extra nevadí a že se s tím nestane něco víc ve čtvrtek budu měnit převodový olej, tak dám vědět jestli nastane nějaká změna. Co zatím zjišťuju, tak mi i mnoho lidí co se v tom vyzná tvrdí, že diesely k tomu mají sklony. Navíc mám tak z poloviny informace a tvrzení, že je to "normální", že rychlé řazení z 1ky na 2ku při vytočeném motoru se u TDI prostě nedělá. (Trochu s tím mám osobní problém - ne že bych tak chtěl jezdit pořád, ale občas to prostě vokouřim a v 3500 tam chci prásknout 2ku abych byl z nějaký krizovky co nejdřív v trapu a místo toho si spočítám zuby jako začátečník) táta - starší škola - nebyl schopen ač jsem ho vyzýval k sebedrsnější jízdě vyvolat tu nepříjemnou situaci, že by šel z 1ky na 2ku přes zuby. Mechanikum se to ale povedlo a říkali mi, že nevědí jestli je to normální nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 1. Květen 2010 Sdílet Vloženo 1. Květen 2010 to 'Kostia': No s dieselem by jsi se měl rozjíždět poklidně. Já mám zakódováno, že by se s ním nemělo hrabat. Asi máš zajímavé mechaniky.... nevědí jestli je to normální nebo ne. To určitě normální není. Kdo ví kolik máš a v jakém stavu převodový olej. Zlepšílo se to po výměně? U mě okamžitě! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 2. Květen 2010 Sdílet Vloženo 2. Květen 2010 Popravde se priznam ze se mi to taky uz parkrat stalo ze jsem chtel velmi rychle vypadnout z krozovatky, tak jsem 1ku vytocil a rychle jsem tam chtel lupnout 2ku a jen jsem spocital zuby na synchronech... Nevim jestli to delaji jen prevodovky u naftaku, nebo podobne problemy maji i benziny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 2. Květen 2010 Sdílet Vloženo 2. Květen 2010 To přeci musí být jedno jestli nefta nebo benzín.... Převodovka je jiný agregát. Spíš jde o to, jestli řádně vystaví spojka! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiG ToM Vloženo 29. Květen 2011 Sdílet Vloženo 29. Květen 2011 Tak ten problém s řazením z 1 na 2 při vyšších otáčkách mám taky, sem tam mi to taky škrtne, auto má 65 tis. a v záruce už není, tak doufám, že to nějak extra nevadí a že se s tím nestane něco víc Mame doma OII 2.0FSI najeto 57tis. a dela to same co vsem ostatnim.Pri zahratem stavu to pri razeni z 1 na 2ku skrtne a je jedno jestli se clovek rozjizdi rychle, nebo pomalu.Auto v zaruce uz neni a zacina nas to obtezovat,protoze to neskrta jen kdyz clovek pocka 2s nez zacnou padat otacky dolu a tim padem se rozjizdi velmi pomalu. Uz nekolikrat se nam stalo, ze auto jedouci za nama do nas malem nabouralo, protoze cekalo, hbity start.Mechanici nam v servisu tvrdi, ze je to normalni a ze s tim nic neudelaji.Ja se do nejakeho rozebrani prevodovky taky nehrnu, znova ji pretesnit je prakticky nemozne.Zajimalo by mne, zda pomohla vymena toho prevodovkoveho oleje i kdyz osobne si myslim, ze tomu moc nepomuze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kenvelo Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 mně po dvou letech od koupi nového auta měnili synchrony na dvojce... sodou okolností stejný motor jako ty a tehdy i stejně najeto sice auto stálo v servisu měsíc, protože nebyly přípravky a nahr. díly, ale od té doby ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 4. Červen 2011 Sdílet Vloženo 4. Červen 2011 To přeci musí být jedno jestli nefta nebo benzín.... Převodovka je jiný agregát. Spíš jde o to, jestli řádně vystaví spojka! Mám 1.2TSI a taky se mě to parkrat stalo . Je to docela nepřijemný člověk vypada jak debil co neumí ani řadit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 Mám s tím taky problémy, respektive nejde to přes zuby, ale špatně se řadí jednička při rozjíždění a musím kolikrát vyřadit neutrál, pustit spojku a znova na ní šlápnout a pak tam ta jednička padne, při rychlé jízdě je řazení taky dosti nepřesné a auto cuká, napadlo mě, zda by nepomohlo vyměnit olej v převodovce nebo odvzdušnit spojku, zda by to pomohlo, ale nemám teď moc možností zajet do servisu a v autorizovaném servisu na to dlabou:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 12. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 Pánové. výměna oleje proběhla loni, od té doby jsem se k převodovce choval slušně (i rychlé rozjezdy byly s citlivým - ne rychlým řazením). V řazení jsem tedy nikdy nedosáhl stavu před tím, kdy jsem sem tam škrtnul mezi 1 a 2kou. Do dnešních dnů tedy bez problémů. minulý týden ale při cestě z italského Lága (Lago di Garda) jsem si u Bolzana připadal jako malej kluk v autoškole - při zůžení jsem na dálnici zpomaloval a podřazoval na trojku - ta tam nepadla, zastavila se o zuby až to partnerku vzbudilo, krve byste se ve mě nedořezali:)Pak hned po druhé na trojce zase zuby. To už jsem si řiikal, že je po prdeli:) pak ale cesta pokračovala dále - Trento, Bolzano, Brenner - sjezd z Brenneru zkoušení 3 - 4 -3 - 5 -4 - 3 - 4 - 3 všechno možný, zatížení převodovky bylo bych řekl dosti velké. Nestalo se to ani jednou. Až pak při dojíždění na Zličíně v Praze kde končí dálnice plzeňská, podřazení na 3 a zase zuby. No fuuuj řekl jsem si. Nevím zda jsem já tupej a dokážu za 780 km třikrát blbě zařadit, nebo se něco děje. cestocvní rychlost byla cca 130 - 140 kmh tempomat, auto dost naložený, na střeše dva serfy. - takže celkem pod zátěží. Jinak je to fabia 1,4 tdi 59kw, 2006, 68tisíc najeto. tříválec, typický svým rachtáním, takže zvuků hodně.) Při zahřátém autě je sem tam řazení slyšet při měnění rychl stupňů je slyšet takové lehké cvaknutí (ventilátor musí být na 0, jinak to nejde slyšet) při rychlejším povolení spojkového pedálu je také lehce slyšet jak spojka zapracuje (klapnutí při propojení spojka - převodovka - motor atd) je toto normální stav? nikdy jsem tomu nepřikládal větší váhu. nyní ale po třech zážitcích z italské a české dálnice převodovku poslouchám víc. Při jemném zacházení (pomalé pouštění spojky atd) žádné zvuky. Nicméně jsem na svý auto hodně přecitlivělej, tak snad to popisuju dobře. Auto při podtáčení a skoro volnoběžné jízdě (typicky z kopce na 4ku 50km/h lehké lechtání plynu, aby motor nebrzdil, ale také nezrychloval) rachtá jako kdyby v převodovce lítaly šroubky. Nicméně je mi jasné, že takový režim pro motor ani pro převodovku není to pravé ořechové (už jsem to tu někde řešil). tento stav se nemění a je stejný za posledních cca 30tisíc km. No nic, tak tot mé zážitky za poslední rok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baloo_baloo Vloženo 24. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2011 Mě nešlo řadit dvojku, když jsem hodně vytočil jedničku. Pomohla výměna oleje v převodovce, litr stojí cca 230Kč ve značkáči a náplň je kolem 2 litrů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.