Přejít na obsah

JMcz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 529 zobrazení profilu

Oznámení JMcz

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Ahoj, vyresil jsi prosim tenkrat problem s prosvecovanim tretiho brzdoveho svetla? Mam ten samy problem a nemuzu na to prijit. Diky moc. 

  2. takhle behem obeda ... to je fakt drsny ....kamaradi se mi obcas smeji, kdyz davam paku na pedaly i na 10 minutovy zastaveni u obchodu, ale asi to ma smysl.
  3. JMcz

    Koupě Octavie II

    Ty prumerny najezdy jsou osidny, ja mam OII (listopad 2006), dokud jsem bydlel v Praze tak jsem najizdel 20-25 tis. rocne a ted v Brne tak 10-15 tis - tj. ted mam najeto 118.000 km. Poznat rozdil mezi 200.000 a 260.000 bude urcite problem i pro profesionala, ale poznat auto jestli ma 60.000 se asi da. Rozhodne se nepovazuju za odbornika, ale pamatuju si, ze pri 60.000 jsem mel interier jak u novyho, u 120.000 ted uz jiste opotrebovani poznat je ... uz jen podle toho bych si na 90% dokazal odhadnout, jestli ten najezd kolem 60.000 km mohl byt realny. Kdyz si vezmes sebou nekoho kdo se v tom trochu vyzna, tak to asi nebude problem prohlidnout i po technicky strance. Treba uz jen to, ze nejspis bude mit pneu dle roku vyroby puvodni (pokud strida zimni letni tak nejspis bude mit jeste puvodni) apod.
  4. JMcz

    Piskani zadniho kola

    jen malou poznamku, mam MR2007 (1.9 TDI PD, dlouhej interval) a jsem si jistej, ze v servisce mam uveden udaj o vymene rozvodu na 120.000 km
  5. s tim prelepovanim znamek pozor 1) servis si za to uctuje neco (snad to bylo kolem 200 Kc, ale presnou castku si uz nepamatuju, mozna to bylo i vice). Mozna ze to nekde delaji "zdarma", ale ja to mez z AZ Auto Brno na fakture jako samostatnou polozku. 2) v cesku je to sice bezna praxe ale to nemusi platit se zahranicnima znamkama. Po vymene skla a prelepeni vsech znamek (pouhym okem velmi dobre, nepoznal jsem ze jsou prelepovane) me zastavili v rakousku policajti a platil jsem 50€ pokutu. Pouhym okem nebylo poznat prelepeni, ale na ty rakousky znamce je jsou nejaky ochrany znaky a i kdyz si toho bezne nevsimnete, tak rakusaci na svych znamkach poznaji prelepeni. A zadna diskuze ze bylo prelepeno z rozbiteho skla na stejne auto apod. nezaberou, jejich rada je vymena znamky (stejne jako v cesku to lze zdarma). Takze rakousky znamky je zbytecny prelepovat (zvlast pokud si za to servis uctuje penize), je lepsi si rovnou vymenit za novou.
  6. jen pro info, ne vzdy musi byt problem s EGR vinou EGR. Maxidot mi hlasil "Emise, do dilny", diagnostika problem s EGR, tak jsem byl v brnenskym RF auto, kde mi EGR ventil vycistili a vyresetovali chybu v diagnostice. Po asi 200 - 400 km jizdy mi chyba naskocila znovu. Mam znameho ve znackovem servisu Skoda (moc skodovackym znakckovym servisum neduveruju, ale tomuhle znamymu jo) bohuzel v jinym meste nez bydlim. Ale zajel jsem s tim za nim. Snazil se aby me oprava moc nestala, tak ji neprovadel pouhou vymenou nejakyho drahyho dilu za novy ale hledal opravdu pricinu a nasel prokously kabel u EGR, kudy utikal tlak (v brne si toho v servisu nevsimli). Takze mam fakturu ze znackoveho servisu na 106 Kc vcetne DPH . Od te doby sem najel uz 3000 km a zatim OK.
  7. pro info - v tomhle clanku se zminuji (udajne technici ze skodovky) ze tlumice se maji menit pod zatizenim - tuhle informaci jsem nevedel (a ani si tu vymenu nedokazu predstavit) tak posilam pro info - http://auto.idnes.cz/vymena-tlumicu-0g1-/automoto.aspx?c=A130620_021729_automoto_fdv
  8. mam uplne stejny problem, Octavia II (rv2006, mr2007), taky okno u spolujezdce a dela mi to od novyho. Jednou jsem to resil v autoservise a vratili mi to, ze nic nenasli. Dela mi to tak ve 30-40% pokusu. Na opravu jsem uz rezignoval
  9. JMcz

    VAG Brno

    ahojte, mam stejnou zadost. Někdo z Brna a okoli, kdo mi vycte a pripadne smaze chyby? Octavia 2 (MR2007), 1,9TDI 77kW Pokud se někdo najde, nechte mi vzkaz a ja se ozvu (email, telefon ....). Diky.
  10. Minuly tyden mela moje Oktavka II Kombi 100.000 km jubileum (viz obrazek), a ackoliv je uz dlouho po zaruce, tak udelam malou rekapitulaci Prevzal jsem ji v listopadu 2006, prvni rok najela pouhych 3500 km. Jako primarni auto jsem ji začal používat až od října 2007. Na konci roku 2008 měla najeto cca 28.000 km. V té době jsem absolvoval servisní prohlídku (po 2 letech nebo 30.000km, u mě nastaly dříve 2 roky), cenu si už nepamatuju přesně ale myslím že to bylo kolem 7.000 Kč. Týden nato jsem byl v servisu znovu - byly mi ukradeny obě kompletní přední světla (xenony) a autorádio Stream MP3 (celková škoda byla kolem 40-50.000 Kč). Zajímavost byla, že se do auta zloděj dostal bez použití násilí, že jde tak snadno odemknout mě zklamalo. Nevím jestli je možné "odposlechnout" signál dálkového zamykání, ale od této doby dálkáč používám pouze výjmečně, v přírodě, v soukromých areálech apod., zásadně ne na sídlištích a velkých parkovištích u nákupních center. S pomocí jednoho člena zdejšího fóra jsem si nechal zrušit nonstop svícení, cena 0Kč, diky . Nekdy na jare 2009 (najeto kolem 35.000-40.000 km) jsem jel do servisu s problémem při řazení z 1. na 2. stupeň (tento problém zde na fóru byl hodně diskutován). Zvlášť pokud jsem řadil ve vyšších otáčkách, slyšel jsem z převodovky škrtnutí ozubených kol. Oprava převodovky stála kolem 32.000 Kč. Při této příležitosti jsem si nechal vyměnit i zadní prostřední brzdové světlo, protože jsem v zimě při škrabání zadního skla ulomil/zvohnul škrabkou trysku ostřikovače. V listopadu 2009 (najeto 56000 km) výměna prasklého čelního skla od kamionu, oprava 18.221 Kč. V první čtvrtině roku 2010 jsem se přestěhoval z Prahy do Brna a pominula potřeba častějších jízd a od této doby se mi zásadně snížil roční nájezd. Už v Brně jsem absolvoval druhou servisní prohlídku (60.000km), cenu matně vzpomínám kolem 6-7 tisíc Kč. Na konci roku 2010 jsem měl najeto 67.000 km. Na podzim 2010 mi někdo opět vykradl auto (tentokrát vzal jen levnou přenosnou navigaci) a opět bez použití násilí !!! V dubnu 2011 (najeto 74.000 km) výměna všech 4 brzdových kotoučů a destiček (cena práce 2400 Kč, cenu materiálu nemám poznamenanou). Důvod nebyly sjetý kotouče ale zvlněný kotouče. Dnes bych to možná zkusil řešit sesoustružením. Při této příležitosti byla opravena tečka v čelním skle (oprava stála 800 Kč). Na podzim 2011 a v zimě 2011/2012 jsem si všiml, že mi začalo občal svítil zadní prostřední brzdové světlo (pořád, i při vypnutém a zamčeném autě), časem jsem vypozoroval, že problém nastane pravděpodobně po použití zadního ostřikovače. Žeby výměna tohoto světla před lety nebyla provedena precizně a někde prosakovala voda? Zatím neřeším a zadní ostřikovač nepoužívám. V létě 2012 jsem obsolvoval servisní prohlídku při 90.000 km. Tentokrát poprvé v neautorizovaném servisu, teda spíš u jednoho garážníka (cena byla kolem 2,5 až 3,5 tisíc). V listopadu 2012 (najeto 95.000 km) mi nejaký dobrák poškodil levé zpětné zrcátko, oprava svépomocí, cena náhradních dílů 970 Kč. Prosinec 2012 (najeto 96.600 km) výměna baterie (originální vydržela nečekaně dlouho bez jakýchkoliv problému, kdybych neplánoval v lednu na delsi cestu a auto by nestalo v mrazu 3 tydny na letisti, tak bych ji nemenil a jsem presvedcenej ze do podzimu 2103 by v pohode fungovala). Březen 2013 - najeto 100.000km. Zrovna při této jízdě se mi rozsvítila kontrolka a hlášení že nesvítí pravé přední obrysové světlo. Po vypnutí motoru a nastartování kontrolka zhasla a světlo začalo svítit. To se ten den opakovalo ještě 2x, ale od té doby to opět funguje bez problémů. Mám podezření, jestli někde není špatný elektrický kontakt k těm světlům, ten den dost pršelo (zvlášť když mi je kdysi ukradli a přecvakli kabel - ten byl pak nastavován). Máte někdo v Brně tip na někoho šikovnýho, kdo by mi zvládl pořešit to zadní prostřední brzdové světlo a nejlepe i zvládl zkontrolovat to přední světlo co mi před pár dny zazlobilo? Moje oktavka je 10/2006 (MR 2007), 1,9TDI - prodloužený interval, kombi - mimo kozeneho interieru a nezavisleho topeni to ma maximální nabizenou výbavu (xenony, mlhovky, parkovaci senzory, tempomat, vyhrivani sedadel, samozatmivaci zrcatko, maxidot, mimo sedacek vse v elektrice ...) Ackoliv jsem s jizdnimi vlastnostmi spokojen, tak ze by to byl nejakej velkej drzak nemam pocit. K autu se chovám dost ohleduplně, nejezdím brzda/plyn apod. - nakonec mam stále první letní i zimní sadu pneumatik (dohromady najeto 100.000 km), i když zimní teď v dubnu už vyhodím, tak letní odhaduju že ještě 2 sezóny vydrží. Až jednou budu obměnovat auto (zatím to neplánuju), tak po této zkušenosti se další Škodě vyhýbat rozhodně nebudu (mám najeto mnoho tisíc kilometrů i jinými značkami a jizdní vlastnosti Oktavky 2 mi přijdou slušný) ale ani se nebudu bránit změnit značku (rozhodně nejsem věrnej pouze Škodě )
  11. Ahojte, nastal u mě problém se třetím brzovým světlem, svítí neustále tak na 1/3 výkonu (neustále znamená neustále, když jdu ráno na parkoviště, tak svoje auto poznám podle svítící třetí brzdovky už zdálky .. jediná vyjímka kdy zhasne je při otevření 5. dveří), při šlápnutí na brzdový pedál se rozsvítí naplno. Obě krajní brzdová světla svítí správně jak mají (tzn. jen při šlápnutí na brzdový pedál). Vyčetl jsem v různých diskuzích, že toto chování je typické pří špatném ukostření tohoto světla, jestli je to tento problém i v mém případě nemám zatím potvrzeno. Pohledem jsem si zkontroloval jak světlo, jestli do něj viditelně nezatéká (před 2. lety jsem si ho nechal měnit, protože jsem měl ulomenou trisku ostřikovače) a gumovou hadičku, ve který jsou vedeny kabely mezi karoserií a 5. dveřmi a žadné viditelné poškození jsem nenašel. Mám trochu obavy, že až začne víc mrznout, že ráno nenastartuju a odpojovat baterii při každém parkování není moc praktické. V Brně nemám zkušenost se žádným servisem ani nějakým garážovým opravářem, můžete mi nějakáho vhodnýho kdo se na to podívá a problém odstraní doporučit. Nepíšu to zde, že bych chtěl někoho zneužívat na opravu zdarma, ale hledám doporučení na slušnou kvalitu práce za dobrou cenu ... a taky aby se to pokud možno vyřešilo na počkání ... v rámci několika hodin.
  12. Zdar, tak jak to popisujes by se podle myho ten PP chovat nemel. Ujet 340 km na polovinu nadrze muze byt OK, zvlast po meste nebo po dalnici. Ja jezdim s lehkou nohou a na nadrz ujedu prumerne 850 - 950 km. Jen pro info, u me ten ukazatel paliva neukazuje linearne ... po natankovani do plny se prvnich ca 50 - 100km ani nehne, pak zacne asi linearne klesat a kdyz jedu az do prazdny tak jeste priblizne 50 km ujedu, kdyz mi rucicka uz lezi. Ale pri brzdeni motorem se aktualni spotreba ukazuje 0 L/100km a prumerna spotreba se pri brzdeni motorem snizuje, ne zvysuje. Na 4 kolem 1600 otacek na rovine by to melo ukazovat okamzitou spotrebu kolem 3,5 - 5 L/100km. 33L/100km by to mohlo ukazovat tak na 2. nebo mozna 3. stupen pri plnym plynu pri velke akceleraci (me to na 1 na plnej kotel ukaze i 99L/100km ale to je jen na okamzik, jestli si dobre pamatuju tak prvni oktavky kolem roku 1996-7 umely ukazat maximalne kolem 34 L/100km aktualni spotrebu) Nenasmeruju te kde je chyba (nejsem automechanik a nemam s tim zkusenosti) ale 100% to popisovane chovani PP je divne, nestandardni.
  13. ke komentarum vyse dodavam, ze to ale nic nemeni na tom, ze tato uprava je nelegalni, nemela by projit STK (ale kdyz obcas ctu ze STK proslo i auto ktery nevideli tak se nicemu nedivim) a jestli pri silnicni kontrole narazite na policajte pedanta, blbce nebo buzer typ, tak je to na pokutu. Lze doufat, ze bude zmatenej tim, ze faceliftove octavky to maji a tak ze je to i na techto. Ale pokud se k tomu svetlu sehne a bude hledat homologacni znacku svetla pro denni sviceni, tak ji nenajde a mate problem.
  14. Zdar, mame v rodine superba se svetlou kuzi a zadny problem. Ja mam oktavku se svetlym hadrem a jiny nez svetly interier bych nechtel. Dava to tomu interieru image o tridu lepsiho auta, pusobi to velmi prijemne a exkluzivne. A udrzba neni narocnejsi nez u tmaveho auta. Ze zacatku jsem z toho mel obavy, ale bezna spina (fleky na potahu od piti, jidla) jsou videt zhruba stejne na tmavem i svetlem. A protoze v aute neprevazim pytle s cementem, tak jsem bez velkemho cisteni vydrzel 3 roky a pak po mokrem cisteni bylo auto jako nove. Jinak 1x rocne vysaju a vse v pohode. J.
  15. Ahoj, ja kdysi chtel resit stejny problem ale nakonec jsem to vzdal. 1. mel jsem to stejny, lze pres WAG deaktivovat (u faceliftu pry lze deaktivovat pres maxidot) a deaktivoval jsem 2. slysel jsem o tyto variante, ale neni to povolena uprava a pri kontrole tezko budes policajtovi dokazovat ze ty mlhovky maji snizeny vykon ... ale i kdyby jsi ho presvedcil, tak to neni povoleny. Jako svetla pro denni sviceni muzou byt pouzity jen zvlast pro tuto funkci navrzena svetla (nebo svitit beznyma tlumenyma svetlama) 3. tohle je podle myho jedina realna moznost, uvazoval jsem o pridelani dodatecnych svetel pro denni sviceni. Ale nejak na Oktavce II neni moc mist, kam se daji strcit bez toho ze bych musel rezat do narazniku neni .... jediny misto ktery jsem nasel je mrizka vedle mlhovek. Ale mrizka na strane spolujezdce je vytahovaci (je tam oko pro odtah vozidla), takze je potreba pri montazi s timto odjimatelnym systemem pocitat. Dat je bliz mi pripada A) skaredy B ) nemeril jsem, ale myslim ze by to uz nesplnovalo minimalni vzdalenost specifikovanou v zakone. 4. taky moznost, ale prijde mi blby, kdyz uz jsem si zaplatil mlhovky se jich pak zbavovat. 5. ne, viz. bod 2 6. netusim ... ve skutecnosti mlhovky pouzivam tak 1x - 2x do roka. Myslim ze jejich vyhoda je predevsim v tom ze sviti zespodu a osvetluji vylozene silinici pred autem, nesviti do vzduchu, kde je mlha/snih V kazdym pripade jsem uvazoval podobne jako ty, rikal jsem si ze je skoda opotrebovavat xenony ve dne apod. ... ale nakonec jsem se na to vykaslal, nejak mi to nestoji za to resit a cpat do toho penize. Xenony vydrzi tak ca 120.000 km, naklady na novou vybojku jsou ve znackovem servise kolem 5000 Kc ... (neznackovy udajne za 1000 Kc jedna) ... myslim ze se nevyplati se tim zatezovat a resit to. Cus
×
×
  • Vytvořit nový...