Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Pred casem jsem se pohraval s myslenkou udelat na okte hydr. zvedani podvozku, aby to 4x4 k necemu bylo. Idealni by bylo, kdyby slo jeste zadek v pripade potrby zapnout nastalo (ne pres haldex). K tomu nejaka terenni verze (uprava) esp, a hned by to bylo o necim jinem . ESP totiz v momente prokluzu kol ubere plyn , a kdyz se v tom okamihu pripoji i zadek, motor casto krat nestiha. Na 2. str. mam ale pocit, ze el. uzaverka dif. funguje iba s ESP, takze vypnout asi taky neni nejlepsi. A na zahozeni neni ani MSR (nebo jak se to jmenuje) - kdyz jedes pomaloucku na 1 (nebo 2) jen na volnobeh a v nejakem prudsim kopecku

trochu klesnou ot. mot., aut. si samo prida plyn (jen tolik aby v pohode vyjelo) ...

Ne ze bych to chtel pouzivat jak terenak (je mi jasny, ze to okta nikdy nebude) , ale moc x se ki stalo ze jsem prave kuli podvozku zustal nekde viset ...

Neuvazoval nekdo o necem podobnm ?

Připojení zadku na tlačidlo vidím jako užitečnou věcičku :palec:

Připojení zadku na tlačidlo vidím jako užitečnou věcičku :palec:

Připojení zadních kol na stálo je možné vyřešit výměnou ŘJ haldexu... jde to potom přepínat na normál, sportovní a stalý pohon... stojí to tuším 25000,- Jinak ono mnoho elektroniky není vždycky výhra - já mám jenon ABS/EDS - chvíli jsem přemýšlel jestli předělat na ESP - ale asi ne-e... je to dost peněz a jak tak čtu, bylo by to spíš na nic... 4x4 má sama o sobě výbornou trakci :)

S tím zvednutím podvozku je to zajímavý nápad, chtělo by to nějakou hydrauliku :)

Připojení zadku na tlačidlo vidím jako užitečnou věcičku :palec:

Připojení zadních kol na stálo je možné vyřešit výměnou ŘJ haldexu... jde to potom přepínat na normál, sportovní a stalý pohon... stojí to tuším 25000,- Jinak ono mnoho elektroniky není vždycky výhra - já mám jenon ABS/EDS - chvíli jsem přemýšlel jestli předělat na ESP - ale asi ne-e... je to dost peněz a jak tak čtu, bylo by to spíš na nic... 4x4 má sama o sobě výbornou trakci :)

S tím zvednutím podvozku je to zajímavý nápad, chtělo by to nějakou hydrauliku :)

Radši nechte hydrauliku být a dejte tam vzduch, nejsou s ním takový problémy, hydrauliku jsem měl na citroenu a to byla doba než se to vyladilo aby to běhalo jak má a potom jsem to stejně prodal...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.