matomoto Vloženo 4. Květen 2007 Sdílet Vloženo 4. Květen 2007 Pred casem jsem se pohraval s myslenkou udelat na okte hydr. zvedani podvozku, aby to 4x4 k necemu bylo. Idealni by bylo, kdyby slo jeste zadek v pripade potrby zapnout nastalo (ne pres haldex). K tomu nejaka terenni verze (uprava) esp, a hned by to bylo o necim jinem . ESP totiz v momente prokluzu kol ubere plyn , a kdyz se v tom okamihu pripoji i zadek, motor casto krat nestiha. Na 2. str. mam ale pocit, ze el. uzaverka dif. funguje iba s ESP, takze vypnout asi taky neni nejlepsi. A na zahozeni neni ani MSR (nebo jak se to jmenuje) - kdyz jedes pomaloucku na 1 (nebo 2) jen na volnobeh a v nejakem prudsim kopecku trochu klesnou ot. mot., aut. si samo prida plyn (jen tolik aby v pohode vyjelo) ... Ne ze bych to chtel pouzivat jak terenak (je mi jasny, ze to okta nikdy nebude) , ale moc x se ki stalo ze jsem prave kuli podvozku zustal nekde viset ... Neuvazoval nekdo o necem podobnm ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 4. Květen 2007 Sdílet Vloženo 4. Květen 2007 Připojení zadku na tlačidlo vidím jako užitečnou věcičku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 4. Květen 2007 Sdílet Vloženo 4. Květen 2007 Připojení zadku na tlačidlo vidím jako užitečnou věcičku Připojení zadních kol na stálo je možné vyřešit výměnou ŘJ haldexu... jde to potom přepínat na normál, sportovní a stalý pohon... stojí to tuším 25000,- Jinak ono mnoho elektroniky není vždycky výhra - já mám jenon ABS/EDS - chvíli jsem přemýšlel jestli předělat na ESP - ale asi ne-e... je to dost peněz a jak tak čtu, bylo by to spíš na nic... 4x4 má sama o sobě výbornou trakci S tím zvednutím podvozku je to zajímavý nápad, chtělo by to nějakou hydrauliku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 4. Květen 2007 Sdílet Vloženo 4. Květen 2007 Připojení zadku na tlačidlo vidím jako užitečnou věcičku Připojení zadních kol na stálo je možné vyřešit výměnou ŘJ haldexu... jde to potom přepínat na normál, sportovní a stalý pohon... stojí to tuším 25000,- Jinak ono mnoho elektroniky není vždycky výhra - já mám jenon ABS/EDS - chvíli jsem přemýšlel jestli předělat na ESP - ale asi ne-e... je to dost peněz a jak tak čtu, bylo by to spíš na nic... 4x4 má sama o sobě výbornou trakci S tím zvednutím podvozku je to zajímavý nápad, chtělo by to nějakou hydrauliku Radši nechte hydrauliku být a dejte tam vzduch, nejsou s ním takový problémy, hydrauliku jsem měl na citroenu a to byla doba než se to vyladilo aby to běhalo jak má a potom jsem to stejně prodal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.