Přejít na obsah

nefunkční turbo u TDI 66kW

phr

Doporučené příspěvky

Zdravím chlapi, mám takovýhle problém. Po opravě v servisu jsem si při první jízdě po dálnici zjistil, že nefunguje turbo, prostě v okamžiku, kdy má zapnout, tak najednou nic a auto nezrychlí a auto najednou jede horko těžko 140. Jsem laik, takže jsem na to přišel vlastně až na té dálnici (mám k ní 40 km). Pak jsem měl poruchu na cestě a mechanik, který mi to dával dohromady mi úplně nezávisle sdělil, (já mu to předtím nějak zapomněl říct) že k turbu není připojena hadička (podtlaková ?), která turbo zapíná, protože tam chybí jakýsi dutý šroub a že je to problém, protože ten šroub není samostatným náhradním dílem. V servisu se k ničemu samozřejmě nechtěli znát. Takže prosím nezbyl někomu z vás z nefunkčního turba uvedený šroubek ? Nebo alespoň neměli byste tip na někoho, kdo by dokázal pomoci ?

Díky, Hrubý

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chybí hadička,protože není dutý šroub.Co je to za blbost??Hadička jde z ventilu do podtlak.bańky.Jak na ventilu tak na baňce je pro hadičku vývod.tak co do toho montují dutý šroub.

Mišo on asi nemá baňku. phr sice nepíše rok výroby, ale starší 66 přece má pevné lopatky a baňku nemá.

Odkaz ke komentáři

Chybí hadička,protože není dutý šroub.Co je to za blbost??Hadička jde z ventilu do podtlak.bańky.Jak na ventilu tak na baňce je pro hadičku vývod.tak co do toho montují dutý šroub.

Mišo on asi nemá baňku. phr sice nepíše rok výroby, ale starší 66 přece má pevné lopatky a baňku nemá.

Jo to jsem zapomněl uvést, rok výroby 99

Odkaz ke komentáři

jo tak,on má ještě obtok.Tak potom tam chybí "dutý vývod" na hadičku,ale proč??kdo s tím co dělal??Shánět se bude jen velice těžko.Zkus kontaktovat Andreho z Dieselpowerfóra,on dělá turba,snad pomůže