phr Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Zdravím chlapi, mám takovýhle problém. Po opravě v servisu jsem si při první jízdě po dálnici zjistil, že nefunguje turbo, prostě v okamžiku, kdy má zapnout, tak najednou nic a auto nezrychlí a auto najednou jede horko těžko 140. Jsem laik, takže jsem na to přišel vlastně až na té dálnici (mám k ní 40 km). Pak jsem měl poruchu na cestě a mechanik, který mi to dával dohromady mi úplně nezávisle sdělil, (já mu to předtím nějak zapomněl říct) že k turbu není připojena hadička (podtlaková ?), která turbo zapíná, protože tam chybí jakýsi dutý šroub a že je to problém, protože ten šroub není samostatným náhradním dílem. V servisu se k ničemu samozřejmě nechtěli znát. Takže prosím nezbyl někomu z vás z nefunkčního turba uvedený šroubek ? Nebo alespoň neměli byste tip na někoho, kdo by dokázal pomoci ? Díky, Hrubý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 kravina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
phr Vloženo 6. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 kravina Kravina co ? Šlo by to upřesnit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Chybí hadička,protože není dutý šroub.Co je to za blbost??Hadička jde z ventilu do podtlak.bańky.Jak na ventilu tak na baňce je pro hadičku vývod.tak co do toho montují dutý šroub. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...