buresmil Vloženo 7. Květen 2007 Sdílet Vloženo 7. Květen 2007 Zdarec chtel jsem se zeptat, jestli jsou nejake rozily v prevodovkach na Oktavce 1,9TDi 81kW r.v. 2004 a jenyma Tdi . Jde mi o to ze mam urvany nejaky drzak a premyslim jestli ji nacham zavarit, nebo dam jinou. Pokud jinou tak jsou stejny, nebo jake prevodove pomery jsou pro tento motor vhodne. (jsem v oktavkach zatim laik tak me prosim chapejte. Kod z puvodni prevodovky bohuzel nevim) Diky Milan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 7. Květen 2007 Sdílet Vloženo 7. Květen 2007 Označení převodovky např. EGR nebo KS a podobně je uvedeno na převodovce , na štítku v kufru a v servisní knížce v řádku Getr. KB (getriebe=převody). Rozdíly na převodovkách jsou. Nedávno tu na foru někdo nabízel EGR - ta je z TDI 81 tuším, že za 3000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 8. Květen 2007 Sdílet Vloženo 8. Květen 2007 Tady jsem ti našel odkaz. Taby ti do tvé TDI 81 měla sedět. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=22611 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buresmil Vloženo 9. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2007 Tady jsem ti našel odkaz. Taby ti do tvé TDI 81 měla sedět.http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=22611 diky moc ja doma rozjedu PC hodim sem foto toho stitku jsu z toho nejak zmatenej je tam nejak moc pismenek na me. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buresmil Vloženo 9. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Květen 2007 co z toho dokazete vyčíst? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 9. Květen 2007 Sdílet Vloženo 9. Květen 2007 co z toho dokazete vyčíst? Třeba to že převodovka co tam máš má označení ASV... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...