Přejít na obsah

Fabia II RS


Host Reso

Doporučené příspěvky

bojler: ač nerad, musím souhlasit, ale někteří majitelé xenů na FI je vychvalují do nebe :D

GC: ano ano, koncem roku 2006 byla FRS II navíc s ESP, vyhřevem sedaček a bočníma airbagy za 495 900 Kč bez slevy, což byla super cena.

O2 RS face 6Q: se dá dnes sehnat u prodejce za 636 000 a pokud ta cena FII RS bude 550 000 v základu, tak už to bude jen o lidech, kteří chtěji jen Fabii ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Malá oprava - slevový paket za 0Kč přidávál boční airbagy, tempomat a ESP. Tehdy byla jiná doba a ani Octavia RS neměla do představení OII spoustu dneska běžných věcí (třeba ty boční airbagy).

Já bych tipoval cenu na stenou úroveň, možná někam k 469 900Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler: ty seš ceníkovej specialista :)

Jasně že to byla rozšířená nabídka za 0,- Kč, podobná podpora prodeje FI "v posledním tažení" byla i výbava krátké Ambiente s klimou myslím za 10000,- Kč ;)

Ta cena by byla hodně dobrá pro 1.4 TSI. Domníváš se však, že cena za FRS II TDI byla víš? Nebylo by to logický.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš si už nějakou dobu ukládám ceníky, katalogy a akční nabídky atd. Pak stačí zalovit a hned vim, že od jara 2006 byly v nabídce pakety:

Classic - ABS+MSR+Dual Rate (později standard), airbag spolujezdce a centrální zamykání za 0Kč

Classic - Climatic, airbag spolujezdce a centrální zamykání za 12 000Kč

Ambiente - Climatic, boční airbagy a centrální zamykání s dálkovým ovládáním za 2000Kč

Elegance - zdarma signalizace vzdálenosti při parkování vzadu, rádio Symphony s CD a paket tmavých zadních skel "sunset"

RS - zdarma ESP, tempomat a boční airbagy

Smutnou skutečností pro Škodu ale je, že žádná z těch nabídek nebyla nijak výrazněji prezentovaná. A to se jí vymstilo, takže teď předpokládám dobrou cenu. Docela bych si i tipl, že nafta bude levnější, protože rozdíl ve výkonu bude cca 20kW a ještě navíc automat.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a to mate lacnejsie skodovky ako my tu na svk ! podla toho co tu pisete v prepocte na eura my vychadza 21 600 eur a to neverim ze ceny budu stejne u nas a je to dost no...

len pre zaujimavost seat ibiza cupra stoji momentalne 19 865 eur v akcii co je rozdiel skoro 2000 eur a clovek ma nad cim premyslat....

tak len cakat kym zverejnia cennik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud bude 1.4 TSI 125kW(?) tak bych si tipnul cenu mezi FR (cca 504) a Cupru (cca 550) -> což je nějakých 520 tisíc... Ale dostává mě to, že v Anglii stojí Cupra "jen" 470 tisíc (při současném kurzu libry) a nějaké ty drobné :kol-44:

Pokud bude 1.4 TSI 125kW(?) tak bych si tipnul cenu mezi FR (cca 20 600) a Cupru (cca 22 500) -> což je nějakých 21 tisíc... Ale dostává mě to, že v Anglii stojí Cupra "jen" 18 000 (při současném kurzu libry) a nějaké ty drobné :kol-44:

Editováno: , autor: NNN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak oni to v tom anglicku maju vsetko lacnejsie

taka oktavka rs stoji v prepocte 21 220 eur v UK - na slovensku 26 820 eur

rs tdi 22 220 eur v UK - na slovensku 27 740 eur vsetko bez zliav

zaruka je 3 roky automaticky nie ako u nas 2+2 za co sa doplaca samozrejme a tie roziely su obrovske

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

minuleho roku som dlhsie pobudol v UK a urobil som si nazor. Staci sledovat ich motoristicke relacie alebo citat casopisy... Jednoducho sa to tam deli na 2 tabory: ti ktori sa zo Skody smeju a ti, ktori sa z nej tiez akoze "smeju" ale zaroven ju aj kupuju... :feve: BTW: mam pocit, ze tam sa predavaju bud uplne socialne Octavie, alebo potom RS a Scout :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja len ze sa da si objednat skodovku s volantom na lavej strane(LHD) v UK ale cena ze bude ina vacsia ako ta v cenniku ale stale je tam rozdiel 5000 eur k nasmu cenniku ako som uz pisal tak stale sa to oplati, len neviem kolko je to viac ale da sa zistit, aj keby chceli o 2000 eur viac clovek usetri

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravda, xenony pro spoustu modlou. Ackoli zrovna u FI je jejich prinos skoro nulovy, snad jenom v mensim oslnovani.

To bych si dovolil nesouhlasit, jezdil sem s novou FRS v dobe kdyz zacinala a kdy sem shnel auto pro mamku-Fabii a rozdil to byl docela velkej.. xenony jsou proste prijemensji..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...