JasteR Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 (editace) Moj nazor je, ze bude spickova technika v nie az tak spickovej karoserii, co je velka skoda... no tak na pul .. se takovou polovicatou podvozkovou platformou toho bez vetsich zasahu moc nevymysli, i Roomster sedi lepe.. Jinak FL bude samodrejme jak F tak RM kuli nakladu by to byl nesmysl vyrabet i OLD soubezne.. co jsem slysel tak jeste do konce 2010 ma byt v FRS i 105Kw TDi CR s 6g manualem Editováno: 20. leden 2010, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 20. leden 2010 Sdílet Vloženo 20. leden 2010 Opravdu 105 a ne 103 kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pentadius Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Džordžo, zase něco ví a nechce to říct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 (editace) 140 PS a 320 Nm, 0-100 za 8,2 - ale neviem neviem, ci to pride sucasne s benzinom Editováno: 21. leden 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky26 Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 Ten diesel neznie zle len z toho mohli vyzmykat viac si myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 len aby to potom zvladol podvozok a hlavne karoseria Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 21. leden 2010 Sdílet Vloženo 21. leden 2010 (editace) Opravdu 105 a ne 103 kW? To jsem slysel tak to ma byt CR - 105Kw.. Editováno: 21. leden 2010, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Velmi nerozumiem, preco by Skoda mohla davat do Fabie RS silnejsi motor (aj ked len o 2 kW) ako Seat do Ibizy FR... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Kdyby byl kombík v RS 1.4 TSI do 450tis není co řešit :-) ale asi to je jen sen. pokud bude tak za 530,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 (editace) to cj: praveze ibiza fr ma 105kw EDIT: aspon na strankach seat.sk to tak pisu link Editováno: 22. leden 2010, autor: domino666 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 tak ja som v tom, ze 143 britskych koni, je ako 140 nasich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 To jsem slysel tak to ma byt CR - 105Kw.. OK. No on by se větší výkon než 77 kW hodil i do Ruma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 (editace) Tak von to rychle někdo načipuje a bude. Imho to hoří hlavně u Y, ta díra je fakt velká. Editováno: 22. leden 2010, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal1 Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 Teď jde o to, jestli 1.2 s vyšším výkonem nebo 1.4 TSi. A kdy. A jestli 1.4 u jeťáka taky s 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Obávám se, že v celém koncernu neexistuje kombinace 90 kW TSI + 4x4... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Teď jde o to, jestli 1.2 s vyšším výkonem nebo 1.4 TSi. A kdy. A jestli 1.4 u jeťáka taky s 4x4 nebudu to vyrabat, lebo 1,4 TSI ma byt lacnejsie auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky26 Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 nechce sa mi verit ze nikto nema foto (spionazne) novej rs pred autosalonom v zeneve ani teraz mesiac pred jej uvedenim ked to auto uz je urcite vyrobene a niekde caka v garazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 staci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky26 Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 staci? ee nestaci to som aj tak videl nieco up to date aktualne cerstve Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 (editace) kazdopadne, nie je co riesit - na 99,9% bude vyzerat TAKTO Editováno: 7. Únor 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky26 Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 kazdopadne, nie je co riesit - na 99,9% bude vyzerat TAKTO zaujimave no uz len to vidiet z vnutra a povozit sa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 vdaka pouzitemu motoru s dvojitym preplnanim sa budes citit ako vo vlaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 Skoda, ze nebude RS verze i R. Zadek imho stejne modifikovanej nijak nebude, tak by jim to zas tolik prace dat nemuselo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky26 Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 vlacik si myslel nie 250 Nm/min nebude to az taky zatah jak dostanes od diesloveho motora ale priebeh krutiaceho moze byt pekny + rev motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 mam skusenost s dvojito preplnanou 1,4 TSI z Golfu 5 - a ten motor je neunavitelny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.