Květen 21, 201015 r Kdyby měl nekdo cas a chut tak na ruzyni na parkovisti mezi terminalem 1 a 2 stoji asi 20 kousku, ruzne barvy, kola, combi, docela pekne...
Květen 24, 201015 r http://www.youtube.com/watch?v=5pYwofElLl8 neviem ci to tu uz bolo...ale prvy test fabie RS sice jeden z tych slabsich....
Květen 24, 201015 r neviem ci to tu uz bolo...ale prvy test fabie RS sice jeden z tych slabsich.... Ten svajciarsky prizvuk je kruty
Květen 28, 201015 r auto.cz: "V souvislosti s jízdními vlastnostmi je zajímavý fakt, že hatchback je o pět kilogramů těžší (!) než verze kombi (1318 vs. 1313 kg). Důvodem je přidaný balast do oblasti zadního nárazníku, který krátké verzi pomáhá lépe rozložit hmotnost vozidla. Jízdní vlastnosti tento malý rozdíl ovšem neovlivňuje a pokud ano, tak by se to výrazněji projevilo pouze při okruhovém ježdění."
Červen 3, 201015 r tak tady je jeden z lpších menších testíků..když Koubek řekne že je to dobré a chválí to tak pak je co říct.....
Červen 4, 201015 r nemylis to, co uz bolo minulu nedelu - asi 3 min. reportaz zo Sosnovej? Hej, presne to, pomylil som sa .
Červen 4, 201015 r Tak prakticky stačilo připlatit nějakejch 40 tisíc a mohlo být skoro to stejný. Říkám to pořád - neškudlit, neškudlit nebo to pak nebude stačit
Červen 4, 201015 r Ktory motor myslis? 1,8 TSI? Moj predosly motor v Octavii bol 1,4 55kW - tak som si myslel, ze na nejaku dobu mi bude 90kW stacit Keby som teraz kupoval, tak uz jedine benzinovu RS
Září 27, 201014 r no ale styling kit to tiez nebude.... Mozno je to len vabnicka na novinarov - naraznik z Fabie RS na Roome + trochu kamuflaze = dokonala reklama na najmenej predavanu modelovu radu Upraveno Září 27, 201014 r od Cjoctavian
Září 27, 201014 r dana tema bola zalozena o 2 minuty skor - takze som nemal sancu si to vsimnut... Upraveno Září 27, 201014 r od Cjoctavian
Září 27, 201014 r no ale styling kit to tiez nebude.... Mozno je to len vabnicka na novinarov - naraznik z Fabie RS na Roome + trochu kamuflaze = dokonala reklama na najmenej predavanu modelovu radu To si myslim, ze uplne nebude cilem agitovat u internetovych ctenaru. Kazdopadne otazkou zustava, co to vlastne je: kola jsou 14 palcu a tam nic vetsiho nez FSIII nenarvou! proc testovat zatezovymi zkouskami pri velmi podobnem uzitecnem zatizeni a celkove hmotnosti brzdy, navic mensi? proc testovat novy predni naraznik, kdyz je stejny na stejnem predku u stejne Fabie? auto nema podle fotek nijak zmeneny rozvor rozchod vypada odhadem taky stejne (na nekterych obrazcich mne prijde mirne utopene, na ostatnich ale zcela v poradku) Jeste jedna vec - na Roomster 1.6 16V se narozdil od Fabie 1.6 16V davaly brzdy vpredu 288x25. Docela pochybuju, ze tam davala Skoda neco drazsiho, pokud nemusela. Proc tedy test auta s 256x22 v kombinaci s RS naraznikem? Ma naraznik opravdu takovy vliv na brzdy?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.