Přejít na obsah

Ako znizit hlucnost sportoveho vyfuku?


triscene

Doporučené příspěvky

cauko :)

tak dnes som nahodil Ulter Sport dvojkoncovku hranatu ..komplet pre Fabiu combi 1,4MPi a ten zvuk je krasny len trosku moc hlasny od 3000 otacok. chcelo by to jemne zdecentiet lebo tolko nezarabam aby som si kupoval do zasoby tabletky na bolehlav :palec2:

viem ze u niektorych vyfukov je to tak ze sa tam da nejaka klapka zasrobovat a potom to huci alebo buble menej alebo viac, len tu neviem ako na to :)

Kazda dobra rada cenna tak pocuvam

Diky :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravdu problém celkem blbý..a nedá se ani moc řešit...kamarád má taky výfuk který poměrně dost hlučí až to obtěžuje a zatím s tím nic nezmohl :( jen víc zaizoloval kufr (vyplň) ale stejně když jsem s tím nedávno jel tak to řve.. přesně jak říkáš okolo 3tis otáček nejvíc (z důvodu vrcholu točivého momentu). Já mám vyfuk Layting s tlumičem až do 1600ccm a jsem nadmíru spokojen...jen to leche bručí opět okolo 3tis nejvíce ale vůbec to neobtěžuje..

Editováno: , autor: Lugo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrať tam zpátky sériový a kup si hezkou koncovku :)

U 1.4 MPI bych to jinak neřešil.

(nezapomeň, že výplň v kufru jsou kila navíc)

praveze nejaky zvuk chcem ;) ale myslim ze je to aj sila zvyku. ked si pustim hudbu tak ako klasicky tak je to v pohode. a ked pojdem s rodicmi na dlhe cesty tak tam nahodim povodny..cez spojovaci diel..zalezitost 20 minut :)

uvidime co s tym dalej :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravdu problém celkem blbý..a nedá se ani moc řešit...kamarád má taky výfuk který poměrně dost hlučí až to obtěžuje a zatím s tím nic nezmohl :( jen víc zaizoloval kufr (vyplň) ale stejně když jsem s tím nedávno jel tak to řve.. přesně jak říkáš okolo 3tis otáček nejvíc (z důvodu vrcholu točivého momentu). Já mám vyfuk Layting s tlumičem až do 1600ccm a jsem nadmíru spokojen...jen to leche bručí opět okolo 3tis nejvíce ale vůbec to neobtěžuje..

presne jak pise Lugo .. mam take LAYTING,ale do 1400 ccm a je hlucny .. hlavne okolo 3.000 ot ... ale zvykl jsem si ... :)

kdybych volil ted tak bych asi udelal presne to co Lugo - koupil bych koncovku az do 1600 ccm .. :)

ale jak rikam,zase tak mi to nevadi .. s tim,ze vyfuk bude hlucny jsem tak nejak pocital ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrať tam zpátky sériový a kup si hezkou koncovku :)

U 1.4 MPI bych to jinak neřešil.

(nezapomeň, že výplň v kufru jsou kila navíc)

praveze nejaky zvuk chcem ;) ale myslim ze je to aj sila zvyku. ked si pustim hudbu tak ako klasicky tak je to v pohode. a ked pojdem s rodicmi na dlhe cesty tak tam nahodim povodny..cez spojovaci diel..zalezitost 20 minut :)

uvidime co s tym dalej :)

Ja žasnem to je napad :doh ešte keby sa tak dala meniť farba to by bolo niečo úžasné. ;)

Editováno: , autor: vikino1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrať tam zpátky sériový a kup si hezkou koncovku :)

U 1.4 MPI bych to jinak neřešil.

(nezapomeň, že výplň v kufru jsou kila navíc)

praveze nejaky zvuk chcem ;) ale myslim ze je to aj sila zvyku. ked si pustim hudbu tak ako klasicky tak je to v pohode. a ked pojdem s rodicmi na dlhe cesty tak tam nahodim povodny..cez spojovaci diel..zalezitost 20 minut :)

uvidime co s tym dalej :)

Ja žasnem to je napad :doh ešte keby sa tak dala meniť farba to by bolo niečo úžasné. ;)

a co navrhujes ty alebo co sa ti nepaci? :) na klasicke vozenie po BA je to v poho myslim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proc si to teda porizujete, kdyz vam vadi jaky zvuk to dela. :o)

je decentny zvuk..je sportovy zvuk a potom je hucak...toto je taka zmiesanina tychto poslednych dvoch.. :)

ale mozno sa mi to pomaly zacina pacit..uz len vyfuk zarobit do naraznika a myslim ze tam aj ostane :)

len som chcel pripadne rady pre mna alebo ostatnych :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no u drazsich vyfuku je regulace prutoku klapou a tim regulujes i zvuk no,u tech levnych by snad pomohlo dat dovnitr tlumici vatu,ale otevrit a zavrit plast neni moc jednoduche a u nekterych to nejde,izolace kufru moc nepomuze,zvuk te v auto-rychlostech predbehne,odtlumis max. nekterou ze slozek zvuku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proc si to teda porizujete, kdyz vam vadi jaky zvuk to dela. :o)

Protože na 1.4 MPI to jinak nejde. Někde to prostě musíš nahnat.

Si vzpomínám, jak se mi kdysi u mýho diesela otunil vejfuk tak, že mi ho záviděli všichni tuneři v okolí. On totiž uhnil střední díl a koncový tlemič upadl. Ten zvuk byl bohovej. Škoda, že jsem s tím vydržel jezdit jenom 3 dny :( Pak jsem šel do zase do trapné sériovky.

Ale neboj, už to vyřešil. Na nákupy bude jezdit s laďákem a na dlouhý cesty ho bude měnit za trapnou sériovku. Prej to zvládne za 20 minut :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A proc si to teda porizujete, kdyz vam vadi jaky zvuk to dela. :o)

Protože na 1.4 MPI to jinak nejde. Někde to prostě musíš nahnat.

Si vzpomínám, jak se mi kdysi u mýho diesela otunil vejfuk tak, že mi ho záviděli všichni tuneři v okolí. On totiž uhnil střední díl a koncový tlemič upadl. Ten zvuk byl bohovej. Škoda, že jsem s tím vydržel jezdit jenom 3 dny :( Pak jsem šel do zase do trapné sériovky.

Ale neboj, už to vyřešil. Na nákupy bude jezdit s laďákem a na dlouhý cesty ho bude měnit za trapnou sériovku. Prej to zvládne za 20 minut :palec2:

:p no ale je to zabijak od takych 90km/h...normalne budem to mat ako tempomat :)

u tohto ziadna klapka nie je takze iba ak to nejak vytlmit..

ma niekto skusenosti s vyfukom Ulter Sport robenym na Fabiu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Taky mám né záměně malinko basovější vejfu©k lol , ale né že bych chtěl, prostě tam něco odešlo, ale je mi to divný protože všechny díly výfuku jsou při pohledový kontrole naprosto vpořádku všechny spony dotažený, nikde žádná díra a přesto když se zahřeje tak je ten koncovej tlumič strašně basovej. Je možný že v tom zadním díle odešla nějaká přepážka zevnitř nebo něco takovýho? Nerad bych ten zadek vyměnil...zbytečně a žádná změna by nebyla :t:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Po povodnom majitelovi mam pekny dvojvyfuk vyfuk (teda koncovku), bez rezania narazniku, paci sa. Problem je ale jeho zvuk.

Ked stojim, idem pomaly, v pohode. Ako uz ale bolo spominane, nad 3000ot to tazko znasa spolujazdec nehovoriac o chudakoch v zadu.

Vymenil by som ho za original s koncovkou. Odporucte prosim nieco za dobru cenu (origo vyfuk 3000 + koncovka 1-2tis)

Dik

Editováno: , autor: Filini
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...