triscene Vloženo 9. Květen 2007 Sdílet Vloženo 9. Květen 2007 cauko tak dnes som nahodil Ulter Sport dvojkoncovku hranatu ..komplet pre Fabiu combi 1,4MPi a ten zvuk je krasny len trosku moc hlasny od 3000 otacok. chcelo by to jemne zdecentiet lebo tolko nezarabam aby som si kupoval do zasoby tabletky na bolehlav viem ze u niektorych vyfukov je to tak ze sa tam da nejaka klapka zasrobovat a potom to huci alebo buble menej alebo viac, len tu neviem ako na to Kazda dobra rada cenna tak pocuvam Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 10. Květen 2007 Sdílet Vloženo 10. Květen 2007 (editace) Opravdu problém celkem blbý..a nedá se ani moc řešit...kamarád má taky výfuk který poměrně dost hlučí až to obtěžuje a zatím s tím nic nezmohl jen víc zaizoloval kufr (vyplň) ale stejně když jsem s tím nedávno jel tak to řve.. přesně jak říkáš okolo 3tis otáček nejvíc (z důvodu vrcholu točivého momentu). Já mám vyfuk Layting s tlumičem až do 1600ccm a jsem nadmíru spokojen...jen to leche bručí opět okolo 3tis nejvíce ale vůbec to neobtěžuje.. Editováno: 10. Květen 2007, autor: Lugo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 10. Květen 2007 Sdílet Vloženo 10. Květen 2007 Vrať tam zpátky sériový a kup si hezkou koncovku U 1.4 MPI bych to jinak neřešil. (nezapomeň, že výplň v kufru jsou kila navíc) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
triscene Vloženo 10. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2007 Vrať tam zpátky sériový a kup si hezkou koncovku U 1.4 MPI bych to jinak neřešil. (nezapomeň, že výplň v kufru jsou kila navíc) praveze nejaky zvuk chcem ale myslim ze je to aj sila zvyku. ked si pustim hudbu tak ako klasicky tak je to v pohode. a ked pojdem s rodicmi na dlhe cesty tak tam nahodim povodny..cez spojovaci diel..zalezitost 20 minut uvidime co s tym dalej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NOS Vloženo 11. Květen 2007 Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 to musí být paráda plánovat kam kdy pojedu abych si moh vyměnit výfuk si radši zesil rádio nebo ho vyhoď a kup tam něco ozkoušené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajdik1... Vloženo 11. Květen 2007 Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 Opravdu problém celkem blbý..a nedá se ani moc řešit...kamarád má taky výfuk který poměrně dost hlučí až to obtěžuje a zatím s tím nic nezmohl jen víc zaizoloval kufr (vyplň) ale stejně když jsem s tím nedávno jel tak to řve.. přesně jak říkáš okolo 3tis otáček nejvíc (z důvodu vrcholu točivého momentu). Já mám vyfuk Layting s tlumičem až do 1600ccm a jsem nadmíru spokojen...jen to leche bručí opět okolo 3tis nejvíce ale vůbec to neobtěžuje.. presne jak pise Lugo .. mam take LAYTING,ale do 1400 ccm a je hlucny .. hlavne okolo 3.000 ot ... ale zvykl jsem si ... kdybych volil ted tak bych asi udelal presne to co Lugo - koupil bych koncovku az do 1600 ccm .. ale jak rikam,zase tak mi to nevadi .. s tim,ze vyfuk bude hlucny jsem tak nejak pocital .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 11. Květen 2007 Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 (editace) Vrať tam zpátky sériový a kup si hezkou koncovku U 1.4 MPI bych to jinak neřešil. (nezapomeň, že výplň v kufru jsou kila navíc) praveze nejaky zvuk chcem ale myslim ze je to aj sila zvyku. ked si pustim hudbu tak ako klasicky tak je to v pohode. a ked pojdem s rodicmi na dlhe cesty tak tam nahodim povodny..cez spojovaci diel..zalezitost 20 minut uvidime co s tym dalej Ja žasnem to je napad ešte keby sa tak dala meniť farba to by bolo niečo úžasné. Editováno: 11. Květen 2007, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
triscene Vloženo 11. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 Vrať tam zpátky sériový a kup si hezkou koncovku U 1.4 MPI bych to jinak neřešil. (nezapomeň, že výplň v kufru jsou kila navíc) praveze nejaky zvuk chcem ale myslim ze je to aj sila zvyku. ked si pustim hudbu tak ako klasicky tak je to v pohode. a ked pojdem s rodicmi na dlhe cesty tak tam nahodim povodny..cez spojovaci diel..zalezitost 20 minut uvidime co s tym dalej Ja žasnem to je napad ešte keby sa tak dala meniť farba to by bolo niečo úžasné. a co navrhujes ty alebo co sa ti nepaci? na klasicke vozenie po BA je to v poho myslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 11. Květen 2007 Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 A proc si to teda porizujete, kdyz vam vadi jaky zvuk to dela. ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
triscene Vloženo 12. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2007 A proc si to teda porizujete, kdyz vam vadi jaky zvuk to dela. ) je decentny zvuk..je sportovy zvuk a potom je hucak...toto je taka zmiesanina tychto poslednych dvoch.. ale mozno sa mi to pomaly zacina pacit..uz len vyfuk zarobit do naraznika a myslim ze tam aj ostane len som chcel pripadne rady pre mna alebo ostatnych Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 no u drazsich vyfuku je regulace prutoku klapou a tim regulujes i zvuk no,u tech levnych by snad pomohlo dat dovnitr tlumici vatu,ale otevrit a zavrit plast neni moc jednoduche a u nekterych to nejde,izolace kufru moc nepomuze,zvuk te v auto-rychlostech predbehne,odtlumis max. nekterou ze slozek zvuku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 13. Květen 2007 Sdílet Vloženo 13. Květen 2007 A proc si to teda porizujete, kdyz vam vadi jaky zvuk to dela. ) Protože na 1.4 MPI to jinak nejde. Někde to prostě musíš nahnat. Si vzpomínám, jak se mi kdysi u mýho diesela otunil vejfuk tak, že mi ho záviděli všichni tuneři v okolí. On totiž uhnil střední díl a koncový tlemič upadl. Ten zvuk byl bohovej. Škoda, že jsem s tím vydržel jezdit jenom 3 dny Pak jsem šel do zase do trapné sériovky. Ale neboj, už to vyřešil. Na nákupy bude jezdit s laďákem a na dlouhý cesty ho bude měnit za trapnou sériovku. Prej to zvládne za 20 minut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
triscene Vloženo 20. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2007 A proc si to teda porizujete, kdyz vam vadi jaky zvuk to dela. ) Protože na 1.4 MPI to jinak nejde. Někde to prostě musíš nahnat. Si vzpomínám, jak se mi kdysi u mýho diesela otunil vejfuk tak, že mi ho záviděli všichni tuneři v okolí. On totiž uhnil střední díl a koncový tlemič upadl. Ten zvuk byl bohovej. Škoda, že jsem s tím vydržel jezdit jenom 3 dny Pak jsem šel do zase do trapné sériovky. Ale neboj, už to vyřešil. Na nákupy bude jezdit s laďákem a na dlouhý cesty ho bude měnit za trapnou sériovku. Prej to zvládne za 20 minut no ale je to zabijak od takych 90km/h...normalne budem to mat ako tempomat u tohto ziadna klapka nie je takze iba ak to nejak vytlmit.. ma niekto skusenosti s vyfukom Ulter Sport robenym na Fabiu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 já mám 1.4 74kw s orig. a děravej pletenec do 2500-3000 dobrý a potom to je zvuk nejlépe kolem 5-6000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 21. Červen 2007 Sdílet Vloženo 21. Červen 2007 Taky mám né záměně malinko basovější vejfu©k , ale né že bych chtěl, prostě tam něco odešlo, ale je mi to divný protože všechny díly výfuku jsou při pohledový kontrole naprosto vpořádku všechny spony dotažený, nikde žádná díra a přesto když se zahřeje tak je ten koncovej tlumič strašně basovej. Je možný že v tom zadním díle odešla nějaká přepážka zevnitř nebo něco takovýho? Nerad bych ten zadek vyměnil...zbytečně a žádná změna by nebyla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filini Vloženo 12. Duben 2008 Sdílet Vloženo 12. Duben 2008 (editace) Po povodnom majitelovi mam pekny dvojvyfuk vyfuk (teda koncovku), bez rezania narazniku, paci sa. Problem je ale jeho zvuk. Ked stojim, idem pomaly, v pohode. Ako uz ale bolo spominane, nad 3000ot to tazko znasa spolujazdec nehovoriac o chudakoch v zadu. Vymenil by som ho za original s koncovkou. Odporucte prosim nieco za dobru cenu (origo vyfuk 3000 + koncovka 1-2tis) Dik Editováno: 12. Duben 2008, autor: Filini Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.