Publikováno Květen 9, 200718 r cauko tak dnes som nahodil Ulter Sport dvojkoncovku hranatu ..komplet pre Fabiu combi 1,4MPi a ten zvuk je krasny len trosku moc hlasny od 3000 otacok. chcelo by to jemne zdecentiet lebo tolko nezarabam aby som si kupoval do zasoby tabletky na bolehlav viem ze u niektorych vyfukov je to tak ze sa tam da nejaka klapka zasrobovat a potom to huci alebo buble menej alebo viac, len tu neviem ako na to Kazda dobra rada cenna tak pocuvam Diky
Květen 10, 200718 r Opravdu problém celkem blbý..a nedá se ani moc řešit...kamarád má taky výfuk který poměrně dost hlučí až to obtěžuje a zatím s tím nic nezmohl jen víc zaizoloval kufr (vyplň) ale stejně když jsem s tím nedávno jel tak to řve.. přesně jak říkáš okolo 3tis otáček nejvíc (z důvodu vrcholu točivého momentu). Já mám vyfuk Layting s tlumičem až do 1600ccm a jsem nadmíru spokojen...jen to leche bručí opět okolo 3tis nejvíce ale vůbec to neobtěžuje.. Upraveno Květen 10, 200718 r od Lugo
Květen 10, 200718 r Vrať tam zpátky sériový a kup si hezkou koncovku U 1.4 MPI bych to jinak neřešil. (nezapomeň, že výplň v kufru jsou kila navíc)
Květen 10, 200718 r Autor Vrať tam zpátky sériový a kup si hezkou koncovku U 1.4 MPI bych to jinak neřešil. (nezapomeň, že výplň v kufru jsou kila navíc) praveze nejaky zvuk chcem ale myslim ze je to aj sila zvyku. ked si pustim hudbu tak ako klasicky tak je to v pohode. a ked pojdem s rodicmi na dlhe cesty tak tam nahodim povodny..cez spojovaci diel..zalezitost 20 minut uvidime co s tym dalej
Květen 11, 200718 r to musí být paráda plánovat kam kdy pojedu abych si moh vyměnit výfuk si radši zesil rádio nebo ho vyhoď a kup tam něco ozkoušené
Květen 11, 200718 r Opravdu problém celkem blbý..a nedá se ani moc řešit...kamarád má taky výfuk který poměrně dost hlučí až to obtěžuje a zatím s tím nic nezmohl jen víc zaizoloval kufr (vyplň) ale stejně když jsem s tím nedávno jel tak to řve.. přesně jak říkáš okolo 3tis otáček nejvíc (z důvodu vrcholu točivého momentu). Já mám vyfuk Layting s tlumičem až do 1600ccm a jsem nadmíru spokojen...jen to leche bručí opět okolo 3tis nejvíce ale vůbec to neobtěžuje.. presne jak pise Lugo .. mam take LAYTING,ale do 1400 ccm a je hlucny .. hlavne okolo 3.000 ot ... ale zvykl jsem si ... kdybych volil ted tak bych asi udelal presne to co Lugo - koupil bych koncovku az do 1600 ccm .. ale jak rikam,zase tak mi to nevadi .. s tim,ze vyfuk bude hlucny jsem tak nejak pocital ..
Květen 11, 200718 r Vrať tam zpátky sériový a kup si hezkou koncovku U 1.4 MPI bych to jinak neřešil. (nezapomeň, že výplň v kufru jsou kila navíc) praveze nejaky zvuk chcem ale myslim ze je to aj sila zvyku. ked si pustim hudbu tak ako klasicky tak je to v pohode. a ked pojdem s rodicmi na dlhe cesty tak tam nahodim povodny..cez spojovaci diel..zalezitost 20 minut uvidime co s tym dalej Ja žasnem to je napad ešte keby sa tak dala meniť farba to by bolo niečo úžasné. Upraveno Květen 11, 200718 r od vikino1
Květen 11, 200718 r Autor Vrať tam zpátky sériový a kup si hezkou koncovku U 1.4 MPI bych to jinak neřešil. (nezapomeň, že výplň v kufru jsou kila navíc) praveze nejaky zvuk chcem ale myslim ze je to aj sila zvyku. ked si pustim hudbu tak ako klasicky tak je to v pohode. a ked pojdem s rodicmi na dlhe cesty tak tam nahodim povodny..cez spojovaci diel..zalezitost 20 minut uvidime co s tym dalej Ja žasnem to je napad ešte keby sa tak dala meniť farba to by bolo niečo úžasné. a co navrhujes ty alebo co sa ti nepaci? na klasicke vozenie po BA je to v poho myslim.
Květen 12, 200718 r Autor A proc si to teda porizujete, kdyz vam vadi jaky zvuk to dela. ) je decentny zvuk..je sportovy zvuk a potom je hucak...toto je taka zmiesanina tychto poslednych dvoch.. ale mozno sa mi to pomaly zacina pacit..uz len vyfuk zarobit do naraznika a myslim ze tam aj ostane len som chcel pripadne rady pre mna alebo ostatnych
Květen 13, 200718 r no u drazsich vyfuku je regulace prutoku klapou a tim regulujes i zvuk no,u tech levnych by snad pomohlo dat dovnitr tlumici vatu,ale otevrit a zavrit plast neni moc jednoduche a u nekterych to nejde,izolace kufru moc nepomuze,zvuk te v auto-rychlostech predbehne,odtlumis max. nekterou ze slozek zvuku...
Květen 13, 200718 r A proc si to teda porizujete, kdyz vam vadi jaky zvuk to dela. ) Protože na 1.4 MPI to jinak nejde. Někde to prostě musíš nahnat. Si vzpomínám, jak se mi kdysi u mýho diesela otunil vejfuk tak, že mi ho záviděli všichni tuneři v okolí. On totiž uhnil střední díl a koncový tlemič upadl. Ten zvuk byl bohovej. Škoda, že jsem s tím vydržel jezdit jenom 3 dny Pak jsem šel do zase do trapné sériovky. Ale neboj, už to vyřešil. Na nákupy bude jezdit s laďákem a na dlouhý cesty ho bude měnit za trapnou sériovku. Prej to zvládne za 20 minut
Květen 20, 200718 r Autor A proc si to teda porizujete, kdyz vam vadi jaky zvuk to dela. ) Protože na 1.4 MPI to jinak nejde. Někde to prostě musíš nahnat. Si vzpomínám, jak se mi kdysi u mýho diesela otunil vejfuk tak, že mi ho záviděli všichni tuneři v okolí. On totiž uhnil střední díl a koncový tlemič upadl. Ten zvuk byl bohovej. Škoda, že jsem s tím vydržel jezdit jenom 3 dny Pak jsem šel do zase do trapné sériovky. Ale neboj, už to vyřešil. Na nákupy bude jezdit s laďákem a na dlouhý cesty ho bude měnit za trapnou sériovku. Prej to zvládne za 20 minut no ale je to zabijak od takych 90km/h...normalne budem to mat ako tempomat u tohto ziadna klapka nie je takze iba ak to nejak vytlmit.. ma niekto skusenosti s vyfukom Ulter Sport robenym na Fabiu?
Květen 22, 200718 r já mám 1.4 74kw s orig. a děravej pletenec do 2500-3000 dobrý a potom to je zvuk nejlépe kolem 5-6000
Červen 21, 200718 r Taky mám né záměně malinko basovější vejfu©k , ale né že bych chtěl, prostě tam něco odešlo, ale je mi to divný protože všechny díly výfuku jsou při pohledový kontrole naprosto vpořádku všechny spony dotažený, nikde žádná díra a přesto když se zahřeje tak je ten koncovej tlumič strašně basovej. Je možný že v tom zadním díle odešla nějaká přepážka zevnitř nebo něco takovýho? Nerad bych ten zadek vyměnil...zbytečně a žádná změna by nebyla
Duben 12, 200817 r Po povodnom majitelovi mam pekny dvojvyfuk vyfuk (teda koncovku), bez rezania narazniku, paci sa. Problem je ale jeho zvuk. Ked stojim, idem pomaly, v pohode. Ako uz ale bolo spominane, nad 3000ot to tazko znasa spolujazdec nehovoriac o chudakoch v zadu. Vymenil by som ho za original s koncovkou. Odporucte prosim nieco za dobru cenu (origo vyfuk 3000 + koncovka 1-2tis) Dik Upraveno Duben 12, 200817 r od Filini
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.