Prosinec 16, 200915 r Ano, Malin ma pravdu.Před chvilkou jesm se vrátil ze servisu kde byli velice ochotni a zvedli nové HTP a skutečně tam jsou tři obdelnikové otvory pro přichicení krytu.Akorád se musejí vložit pérové matky a nebo silikonové kostičky jak mně informovli v servisu. Kryt je objednán jakmile dojde bude namontován.
Prosinec 16, 200915 r tak už mám taktéž namotnováno, včetně kovových matek, kryt jsem projistotu v zadní části seřezel dotýkal se výfuku tak pro jistotu Upraveno Prosinec 16, 200915 r od KoNG
Prosinec 16, 200915 r Ten kryt treba orezávať aj pre HTP? Myslel som že len pri 1.4 zavadzá katalyzátor.
Prosinec 23, 200915 r Také už mám namotovaný kryt motoru na HTP. Musel se trochu seříznot vadil výfuk, odřezalo se i pár kostiček. Ty se docela dali dobře odstranit. Podle fakury má nazev tlumení protihlukové 6Q0 825 237 AB. S montáži v servisu u nás cena 1041 Kč . Před montáži jsem musel ujet asi 30 km na posolených silnicích. V servisu na autě ostřikly nabalený snih pod koly a když jsem jej viděl na zvedáku motor nebyl špinavý.
Leden 3, 201015 r Dnes som nahodou v ETKE narazil na dalsie kryty6Q0 018 906 N - pre benzin 6Q0 018 906 Q - nafta (moznost dokupit hlukovu izolaciu - 6Q0 018 997 A) kompatibilne s FI, FII, R Nazdar chlapi,já jsem koupil Roomstera Scouta už s tou přídavnou ochranou motoru,a tedˇs tím mám trošku problém,protože jak byl sníh tak jsem jel po silnici a byla tam taková hrouda sněhu-jak tředa upadne někomu od zástěrky-jenže to nebyl sníh,ale vápencový kámen a já na to najel a kryt pod motorem prasknul. Takže bylo vydělaný.Tak jsem zjištoval podle orig.čísla 6Q0018906N že to stojí ranec peněz-cca 6200kč.Ale prý údajně už plechovej.Což je dost zajímavý,protože na autě byl plast se skelnýma vláknama.Nicméně vozidlo je uzpůsebeno na těžký plech,protože drží na 6ti šroubech M8 a 6ti torxech na bocích.Pod chladičem je takovej nosnej rám jak mají např.OCT scouty.Přitom to číslo nd je stejný jak na tom krytu půvoním.Takže já to zkusím zjistit přesně jak to je-jestli je to opravdu plech,a pak napíšu.Pokud jste někdo tento problém už řešili,tak dejte vědět.Díky. Ještě musím dodat,že to je 1.6 16V vyr.08-2008 Upraveno Leden 3, 201015 r od Honza 29
Leden 10, 201015 r Áno musí sa dať dole. Nie je to nič hrozné, odšrobovať ho je robota na pár minút. Upraveno Leden 11, 201015 r od foromen
Leden 13, 201015 r Nazdar chlapi,já jsem koupil Roomstera Scouta už s tou přídavnou ochranou motoru,a tedˇs tím mám trošku problém,protože jak byl sníh tak jsem jel po silnicia byla tam taková hrouda sněhu-jak tředa upadne někomu od zástěrky-jenže to nebyl sníh,ale vápencový kámen a já na to najel a kryt pod motorem prasknul. Takže bylo vydělaný.Tak jsem zjištoval podle orig.čísla 6Q0018906N že to stojí ranec peněz-cca 6200kč.Ale prý údajně už plechovej.Což je dost zajímavý,protože na autě byl plast se skelnýma vláknama.Nicméně vozidlo je uzpůsebeno na těžký plech,protože drží na 6ti šroubech M8 a 6ti torxech na bocích.Pod chladičem je takovej nosnej rám jak mají např.OCT scouty.Přitom to číslo nd je stejný jak na tom krytu půvoním.Takže já to zkusím zjistit přesně jak to je-jestli je to opravdu plech,a pak napíšu.Pokud jste někdo tento problém už řešili,tak dejte vědět.Díky. Ještě musím dodat,že to je 1.6 16V vyr.08-2008 Tak už jsem zjistil přesně jak to je s krytem pod motor plechovým pro roomster nebo F2.Pro tyto vozy kryt motoru plechový neexistuje.Škodovka ho nevyrábí. Jak jsem to zjištoval minule,tak mi jeden prodejce řekl materiál plech, a druhý že to je plastový.Tak jsme se na to dívali pořádně,a zjistili jsme hmotnost 2,3kg. To znamená plast.A potom přimo v centrálním skladu v MB napsali že to je plast za 6200kč.
Leden 14, 201015 r Právě,takovej kus plastu a tolik peněz..Ptal jsem se kolik stojí na oct scout plech pod motor,prý cca 4000kč.A to je už kus železa,tak nevím podle čeho ty ceny škodovka dělá.A jinej kryt tam nepasuje-jen ten za těch 6200kč... Upraveno Leden 14, 201015 r od Honza 29
Leden 18, 201015 r Ten jsem zkoušel tam dat a nepasuje tam kvůli tomu rámu co je mezi chladičem a motorem.Jedině bych ho musel odmontovat a to se mi nechce..Tak jsem to udělal jinak:vzal jsem ten původní kryt co byl na autě,dal ho kamošovi a on mě na laseru vyříznul plech 3mm a naohýbal to a já jsem tedˇo víkendu to tam dopasoval na autě na ten rám-sice to byla hra asi 8 hodin zámečnické práce ale je to perfekt.Ještě ho nastříkám a hotovo.A vyšlo to na pár kč a hlavně to bude funkční. Upraveno Leden 20, 201015 r od Honza 29 Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Leden 22, 201015 r Zdar přátelé, máte někdo ten kryt motoru jako součást paketu (ochrana podvozku) + zdvižení podvozku o 5 mm za 4 tisíce na Roomsterovi. Scháním i nějaké info, hlavně k těm 5mm, prodejce ví houby, protože se to prý téměř neprodává, mě zajímá v čem to zdvižení spočívá, myslím že jen pružiny ??? Scháním info ?
Leden 22, 201114 r Jak je to u FC fabieII? hlavně u TSI je tam nějaká změna? nebo je to stejný kryt? A co je vše v tom paketu pro špatné cesty?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.