Přejít na obsah

kuprt

Uživatel
  • Počet příspěvků

    61
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení kuprt

  1. Nevíte, jak je to s bezdrátovým android auto u nově objednaných vozů? Příplatková položka odpadla a zmínku o bezdrátovém jsem našel jen u navi paketu. Už tedy není možné mít bezdrátový AA u Bolera? A je někde napsáno jaké jsou rozdíly u Škoda connect S/M/L? A poslední dotaz... Je možné ještě nějak docílit ovládání AA v českém jazyce u Androidu 13? Dříve jsem jen neaktualizoval aplikace Google, ale ta s 13 už je zřejmě aktualizovaná a dají dávat příkazy jen v angličtině.
  2. Máte už někdo reálné zkušenosti se spotřebou nového 1.0TSI EVO 81kw? Ač ten motor projevem není špatný. Tak mě trochu negativně překvapil spotřebou. Tam, kde jsem dříve se starým typem atakoval na dlouhých trasách i s koly na střeše 5,5l. U EVO jsem jel teď přes 7L :o Trošku nemilé překvapení u motoru, kde došlo k docela velkým změnám a v dnešní ECO době.
  3. Mám teď 1.0TSi po 1.6TDi. A překvapil mě celkově jiný pocit z auta. Ta 1.6TDi jela celkem slušně a fakt za málo. Ale byla v tom autě celkově špatně odhlučněná a auto bylo dost těžkopádné na předek. Celkově bych řekl, že byl měkčeji naladěný podvozek a dost si zaklekával v zatáčkách. 1.0TSi ještě nemám zajeté, předpokládám, že po ujetí nějakého 1k km se bude lépe sbírat v nižších otáčkách. Podvozek je tužší, ale za to se s autem dají krásně řezat zatáčky. Furt musím čučet na otáčkoměr, protože tem motor není vůbec slyšet, ať se jedná o nějaké vibrace z nižších otáček nebo vytočení. Pocitově to bohužel zatím tolik nejede, takže se to hodí spíš pro klidnější jízdu. Ale celkově mě překvapil posun z Rapidu 1.0TSi. Hlavně řazení je o dost příjemnější. Ta 1.5TSi musí být v tom autě super. A asi bych se narozdíl od původní 1.0TSi u této EVO verze nebál podtáčení u DSG.
  4. Tak jsem chtěl ten rámeček objednat a nakonec jsem si všiml, že u něj není uveden Facelift. Nevíte jestli ten díl je stejný i pro faceliftovaný rapid?
  5. Mám podrápaný rámeček zpětného zrcátka. Cena je v celkem v pohodě, ale nevím jak je náročná výměna. Máte někdo zkušenost na rapidu? Či nějaký postup jak zrcátko rozebrat. Případně jaká by mohla být částka za výměnu v servisu?
  6. Taková možná hloupá otázka. Ale stačí mi mirrolink a sygic navigace. Tedy připojím telefon třeba za jízdy a chtěl bych mít rovnou spuštěný mirrorlink. Telefon mám odemčený přes smart lock. Bohužel ale na telefonu mi po připojení vyskočí nějaké hlášky s povolením k přístupu. Dá se to tedy nějak povolit na stálo. Tohle zrovna za jízdy není moc bezpečné čučet na telefon za řadičkou a je to zbytečná komplikace. A je tam nějaké nastavení mirrorlink automaticky připojit přes bluetooth… Nevíte co to znamená? Teda spíš co to provádí. Jinak telefon Samsung S8 a nový Swing
  7. kuprt

    Škoda Octavia IV

    Máš kompletní článek? Vzhled nevím ale informace mají zřejmě správné.
  8. Jak je to s radiem. Píše se rádio swing 6,5" to je Bolero? U výbavy ambition je napsáno zase 5"... Pak mají i chybu v paketu Comfort style. Infotainment online pouze u amudsen? Ještě by mě zajímaly motory. 70KW a 175 nebo 160nm 81KW předpokládám 200nm
  9. Jestli je pravda, že by se tam dalo zrcadlit "nepodporované aplikace" . Tak s třeba s offline Here navigací by to bylo dobrý. Už jen aby se přidalo více výrobců a Microsoft to zprovozdnil na WP...
  10. kuprt

    Fabia III

    To vyfocené čidlo u easy light patří ke climatroniku pokut se nemílím. Při přímém nasvícení zvyšuje chlazení v kabině.
  11. A proč ne. Pokut bude úspornější, má mít i vyší výkon. 200nm oproti dnešním 175nm mohl by jít i lépe vytáčet. Zvuk naštěstí už není tak hrozdný jako býval a když to nehoníš tak motor neslyšíš. V malejch autech to chápu. Je spíš právě na pováženou, že 1,2Tsi bude výkonem pod tím litrem.
  12. kuprt

    Fabia III

    Jak funguje ten speedlimiter?
  13. kuprt

    MR 2015

    Když už citigo dostalo otevírání všech oken u řidiče tak třeba dostane rapit i dojezdy Ale čekám, i když se o tom nemluví, že v modelovém roce 2016 příde facelift, když už se budou měnit motory a Rapit tu bude už 3roky
  14. kuprt

    Fabia III

    Heh se tu řeší věci, kterých si člověk hned ani nevšimne ani ho nenapadnou Vzadu na dveřích je myslím koženka ve předu látka. Loketka je divná alá rapid ale kratší, tvarovanější s divným zámkem víka. Ve vnitř nějaká látka je ale možná jen na dně, taky si už úplně nevybavuju. Nicméně pro mě pozitivní, že je kratší. Jinak interiér je OK. Propracovanější v detailech a působí dobře. Na rozdíl od rapida je znát, že není už účelový, ale víc se myslelo na dizajn a je hravější a pasuje k rozvoji vnějšku. Ať už tvar ovladačů oken (pojezd jsem zkoušel jen u řidiče, což je nejdůležitější ale tipuju že bude i u spolujezce a hlavně oproti rapidu je i tižší a takoví nesuroví, majitelé rapidu snad pochopí ) nebo zvláštní malé zpětné zrcátko nebo hraní si s ostřejšíma liniemi u výdechů. Bolero super, dotykové, rychlé. Moc se mi nelíbily zadní vnitřní světla alá stará octavia1. V předu prostorově blíž rapidu, což je jen dobře. Vzadu se to prostorem ale nedá vůbec srovnávat s rapidem a to podélně je úplně někde jinde. To pro ty co si myslí, že si fabia comby bude lézt do zelí s rapidem. Kufr pro mě malí ale na třídu dobrý. Hlavně ty háčky by se mi hodily. Jinak zavírání dveří, takové oblíbené Mi připomíná octavii takže supr. A až když jsem ji viděl zblízka, tak jsem si všiml, že zadní svítilny jsou také tvarované. To jsem viděl na fotkách jen u combi verze Musím uznat, že se povedla ale je to mrňous
  15. kuprt

    Fabia III

    dnes jsem zkoušel ten dojezd u ridice a je tam i nahoru.
×
×
  • Vytvořit nový...