Červen 27, 200916 r a taky kdyz po vyrazeni otacky vyleti nahoru a pak padaj - odzkouseno na 1.6 74 kW benzin
Leden 2, 201213 r Já mám fabii SDI a dodělávám tempomat, při rozdělání plastu nad pedálama jsem zjistil, že spínač spojky je utrženej(někdo ho přidělal tavnou pistolí a stejně se to utrhlo) tak jsem ho zkusil přilepit izolepou aby seděl tam kde má být, pak jsem jel na testovací projížďku a vždycky při přeřazení na vyšší rychlost mi vylítli otáčky pak to auto daleko rychlejc zareagovalo na další stupeň a otáčky se zase ustálili(dokonce bych řekl že vystřelilo.. ale je to SDI ) když jsem ho zase odlepil, tak už mi tento problém nedělá (je utržený ten držák) tak jsem dnes objednal nový.. uvidíme, co bude dělat ten každopádně tempomat mám zapojenej nakódovanej ale když dám on tak se prostě nezapne ať mačkám co mačkám.. tak mě právě napadlo že by to mohlo být i tím spínačem a objednal jsem ho z vrakáče (59,-) pokud by jste chtěli někdo vědět, co to bude dělat po výměně tak pište
Leden 4, 201213 r tak to cidlo mi vyresilo problem s vyletenim otacek nahoru pri prerazeni, spojka mi ted prijde zabira lepe a hlavne, jde mi tempomat
Únor 25, 20169 r ..... Kdyz sme u toho, taky by me neco zajimalo. Kdyz auto stoji s neutralem a zmackne se brzda a plyn najednou, otacky vyletej a pak pomalu spadnou cca na 1300ot. Potom, kdyz pustim plyn a brzdu tak otacky hoodne pomalu klesaj k volnobeznym... Na co je tohle? :-) je to pojistka - kdyby se ti posral pedál plynu (rozuměj zůstal by třeba v pozici "plný kotel") tak tím, že brzdíš se motor odreguluje do volnoběhu... a přežiješ
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.