Přejít na obsah

aeronaut

Uživatel
  • Počet příspěvků

    37
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení aeronaut

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. studený po startu mlátí, chybu na 4 válci hází (i po výměně cívky a svíčky) Jakmile se přepne na LPG, tak se zklidní a chybu nehází - je to asi vstřik co ?
  2. po výměně řízení (hřeben) se posilovač chová divně- mění se účinek při rychlejším zatočení (tuhne), před výměnou vše ok - výměna za repas.... asi to bude na reklamaci nebo se při výměně dá něco podělat ohledně čerpadla (nebo snímače úhlu) ? Diagnostika bez chyb, proudy do 70 A ...
  3. 3960 na servu, schválně tipněte kolik najeto
  4. je to pojistka - kdyby se ti posral pedál plynu (rozuměj zůstal by třeba v pozici "plný kotel") tak tím, že brzdíš se motor odreguluje do volnoběhu... a přežiješ
  5. jo takhle... netušil jsem že jdou vyměnit. A není spíš problém v té řídící logice, když to dělají oba stejně ?
  6. zdarec, nenašel jsem ekvi téma, tak to postuju - při změně polohy (zrychlení, zpomalení otáčky) se ručičky pohybují nespojitě - v rovnoměrném kroku (cca 4 polohy na 10km/h a u otáček cca po 50/min), nikdy jsem neviděl, neslyšel, neumím si vysvětlit Při bližším pohledu je vidět, že ručička před skokovou změnou polohy lehce vyosí (jakoby se odkloní osa) Budíky ukazují jinak korektně... VAG na to nic neříká. 1,9SDI. Poradíte ?
  7. hm, chlapi dík- ale já tam tu hnátu nestrčim to jsem vzdal (takže sundám baterku - auto není moje, nemám ho při ruce - co je na sundání toho krytu kolem baterky potřeba... příp nějaký vobrázek:) nebyl by ?) díky
  8. zdarec, na levé straně se musí demontovat baterka a její kryt ? nebo to jde jednodušeji ?
  9. ahojte, prosím instantní radu - nedrží mi tlak v liště (měřím to přes ten cykloventilek na liště, kterému škodovka přezdívá "odvzdušňovací"- takže nevím zda je to správně). Při startování tlak pomalu roste z nuly na 2,5 - tam motor chytá a tlak drží na 2,5, po vypnutí motoru/čerpadla tlak padá během sekund (tj zmáčknu li ventilek po vypnutí motoru, tak jen zaslzí a je po tlaku). 1/stará se o tlak a jeho udržení ten ventil filtru (http://www.nejlevnejsidilyskoda.cz/palivove-filtry-c631/filtr-paliva-s-regulaci-tlaku-3bar-fabia-6q0201051b-meyle-i4227/)? Nebo je to práce čerpadla či jiného regulátoru ? 2/projev - postupně se prodlužovala délka startu, nyní motor chytne (studený) a hned zhasne několikrát dokola - poté co chytne se nedá přidat, chcípá - po minutě dvou už to jde - za jízdy se po brždění motorem při akceleraci vyskytuje "díra" 3/ a aby mě to nasralo úplně, tak začal cukat LPG (benzín tedy necuká, zato nestartuje ) předem dík za nasměrování
  10. Zdravím, hledal jsem EGR u typu BKY - nenašel (viz foto) - taky nevím co to je zašroubováno v hlavě (zelený s konektorem) - na fotce sání pod klapkou je vidět jen velký otvor (vedle je malý do podtlaku) - hadice od tohoto velkého jde POD sáním dozadu na levou stranu do "plastového" něčeho (s "víkem"- červená šipka). VAG na dotaz (adresa egr) odpovídá nevim, neznám, nepamatuji se Motor zlobí....
  11. tím "řazením" máš na mysli vyšlápnutí spojky ? (protože klacek řadicí páky není nijak spojen s řízením otáček) V případě že ti po akceleraci a vyšlápnutí spojky otáčky dělají neplechu tak může být problém ve snímači (spínači) polohy spoj. pedálu - má dvě fáze snímání, a právě jedna z nich je odpovědná za to aby motor nevyskočil do otáček po odlehčení(rozpojení) spojkou. Jde v podstatě jen o estetiku a když to nefachá tak se to dá přežít, já jsem to čidlo rozebral a porovnal (přihnul) kontakt té polohy, a dobré. Nové stojí majlant.
×
×
  • Vytvořit nový...