peetr Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 (editace) Omlouvám se, jestli se to tu už řešilo, nemůžu nic najít. 1,4 MPi 2002 - vpředu vytýká z těsnění pod hlavou černota. Je to jen jakoby vlhká černá špína. Na prostředku je to tak 5cm od těsnění dolů, jinak po celé šířce bloku asi centimetr kolem těsnění. Loni mi těsnění měnili s tím, že se to po zajetí už nedotahuje. Jde mi o to, jestli je černota na bloku válců normální nebo to mám nechat dotáhnout. Vyfotím, vydrhnu a budu sledovat. fotéčky tady je to vočerněný nejvíc zatím to neřeším, asi je to normální ta koule na kapalinu je jednoho tuningáře z Jedovnic s bílou fábkou, o výměně těsnění nechce nic slyšet Editováno: 23. Květen 2007, autor: peetr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolombo Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 Mam presne to iste nadrzka na kvapalinu G12 je po okoli cierna je to sposobene olejom z motora ktory sa dostava do chladiacej kvapaliny. Uz dlhsie som si zistoval co a ako mam Fabiu 1,4 44kw. Je to samozrejme sposobene tesnenim pod hlavou ktore ruplo , ale najzaujimavejsie na tom je to, ze po rozhovore v autorizovanom servise kde mam znamych mechanikov mi povedali ze je to u fabii normalne a rupne to . A je to preto, lebo skoda na motory davala zle hlavy myslim tym ,,, nerovnost hlav ,,, Pri vymene tesnenia je potrebne najprv dat zrovnat hlavu a az potom to zmontovat s novym tesnenim. Kolombo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 V těhle místech to na prosakování do chladící kapaliny nemá vliv, zatím vedou tyčky k ventilům ale myslím si že šrouby nejsou moc utaženy i když nevím na jaký to utáhli moment protože v DP je na tyhle šrouby psáno asi 20 N.m což udělám i malou ráčno tedy moc to není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 23. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 Kolombo borec na starým těsnění nic nenašel ani já, ale volej už mi tam neleze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 24. Květen 2007 Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 mam rok 2001 a tiez mam blok taky zacierneny. olej vo vode nie je, ani neubuda. ani voda v oleji sa neobjavuje. ma sa na to vyprdnut, alebo to mam riesit (hlava dole, zrovnat plus nove tesnenie )? a kolko by stala taka disciplina - zrovnat hlavu a vymenit tesnenie ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 24. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2007 výmena těsněnie asi 1200,- mám to nově špinavé to mě rozčiluje dlouhou jízdou se to nevypálí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 25. Květen 2007 Sdílet Vloženo 25. Květen 2007 Těsnění jste dali origo koumám ( Temac ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolombo Vloženo 28. Květen 2007 Sdílet Vloženo 28. Květen 2007 mam rok 2001 a tiez mam blok taky zacierneny.olej vo vode nie je, ani neubuda. ani voda v oleji sa neobjavuje. ma sa na to vyprdnut, alebo to mam riesit (hlava dole, zrovnat plus nove tesnenie )? a kolko by stala taka disciplina - zrovnat hlavu a vymenit tesnenie ? ,,,, na zaciatku to u mna vyzeralo ako u teba proste len presakajuci olej na bloku motora ...a potom olej v chladiacej kvapaline G12,, oleja sa tam dostavalo len malicko na mierke som to ani nespoznal len v tej nadrzke Teraz to uz mam urobene vymenene tesnenie + zrovnanie hlavy nove tesnenie 250 sk zrovnanie hlavy 600 sk ...bola pekne kriva zrovnavanie na 3X diagnostika motora VAG ,,zakladne nastavenie ,, celkom 2300 sk robil mi to kamarat ,,, zlaty to clovek ,, rozvody nie su remenove mam retaz FABIA 1,4 44KW r.v. 2002 Kolombo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 (editace) ....oleja sa tam dostavalo len malicko na mierke som to ani nespoznal len v tej nadrzke... -------- co bolo v nadrzke ? taky sajrajt ? Editováno: 4. Červen 2007, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 30. Květen 2007 Sdílet Vloženo 30. Květen 2007 Kdysi ve Felde s tim samym motorem me to po vymene tesneni pod hlavou taky takto prosakovalo. Neresil jsem to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 3. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2007 http://bk.hu.cz/temp/fab/ tady sou starý fotky před výměnou těsnění někdy ... na podzim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 4. Červen 2007 Sdílet Vloženo 4. Červen 2007 Nech to bejt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolombo Vloženo 8. Červen 2007 Sdílet Vloženo 8. Červen 2007 ....oleja sa tam dostavalo len malicko na mierke som to ani nespoznal len v tej nadrzke...-------- co bolo v nadrzke ? taky sajrajt ? ano masne cierne skvrny a citit to za spalenym olejom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathias Vloženo 24. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2008 (editace) Je super ze som nasiel toto tema lebo som ho hladal asi 2 dni ale nasiel KTO HLADA NAJDE ze??? Mam rovanky problem do G12 sa do nadobky nejako dostava olej resp. take tie olejove skvrny skusal som to nejako vycistit ale neslo to nie teda moc a to som fak si daval zalezat nieco malo slo ale nie moc. V sevise mi odporucaju vymenit nadobku ale ak sa vymeni len nadobka tak sa ta spina bude hromadit zase v tej nadobke co nic neriesi, takze treba dat zbrusit hlavu a nove tesnenie ... + zakladne nastavenie ....???? Este jeden link co som nasiel spinava chladiaca zmes Pisalo sa tu aj o tom ze Skodovka potom menila noeho dodavatela tych tesneni pod hlavou takze ak budem menit tesnenie od akeho vyrobcu ? Dik vopred za vesekere info .... Editováno: 24. Srpen 2008, autor: Mathias Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 25. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2008 TEMAC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 neviem znacku ale origo kvalita je strieborno modre a stoji asi 1300sk. neorigo ale tiez posluzi stoji 240 penazi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathias Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 (editace) Diki borci, tak jaksi som uz kupil a je to TEMAC a kupovane priamo v skodovke v servise kde mi hovorili ze oni predavaju jedine origo prislusenstvo.....cena ano bola tusim akolo 300Sk za tesnenie ... Bral som aj novu nadobku na chladiacu zmes no mam pocit ze sa tochu lisi od tej co tam mam. V aute stara je nejaka kde je viac takych akoby komorok a nova je len akoby nejaka nadobka bez nich s oznacenim 6Q0 121 407 B dufam ze teda mi nedali nejaku NE - VHODNU .... mala by sediet alebo je to na uplne iny motor???Alebo to nezavisi od motora ??? V podstate j eto len expanzna nadoba chladiacej zmesi.....Co vy na to???? Editováno: 26. Srpen 2008, autor: Mathias Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 No daj foto pekne ostre odfotené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathias Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 Minule som to mal cele dole ale nemal som po ruke ani len mobil :-( ale jo cez vikend robim kontrolu po dalsich 15 000 km takze k tomu maly daaaarecek dorazil konecneeeee som rad ako taka blcha .... Alebo pozrem este to cislo tej starej nadobky ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathias Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 Tak nejake foto tej novej nadobky je tu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello333 Vloženo 29. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2008 V těhle místech to na prosakování do chladící kapaliny nemá vliv, zatím vedou tyčky k ventilům ale myslím si že šrouby nejsou moc utaženy i když nevím na jaký to utáhli moment protože v DP je na tyhle šrouby psáno asi 20 N.m což udělám i malou ráčno tedy moc to není. Tak chlapi pozor na to, aby to nahodou niekto nedotahoval len na tych 20Nm - to je len 1. krok, v 2. kroku to treba este dotiahnut o 1/4 otacky - 90st. a v 3. kroku este raz o 90st. A to je uz dost, to asi malou racnou nepotiahnete Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.