Přejít na obsah

kolombo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kolombo

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravim vsetkych chcel by som len zareagovat na tento prispevok a to mojou skusenostou mozno niekomu pomoze Moja Fabia , 1,4 MPI 44kw r.v.2002 Doposial som so skubanim motoru nemal problem a teraz zrazu to prislo najazdenych 78 K Spociatku som si myslel ze to moze byt voda v palivovej nadrzi no ani na druhy den a dalsie nasledujuce to neprestavalo To skubanie sa prejavovalo nasledovne .Nepravidelne otacky motora vo volnobehu od 800 az do 1000,,niekedy zase velmi male.. motor uz ako keby sa mal zastavit a potom znova nabehol .Pri jazde to bolo mozne pozorovat najviac pri 1 a 2 prevodovom stupni Tak som to zacal riesit ,,, myslel som ze to moze byt skrtiaca klapka tak som odmontoval kryt motora a potom kryt skrtiacej klapky ,,, na moje pocudoanie klapka bola celkom cista ,,, tu na fore som videl klapky v hroznom stave myslel som si ze aj ta moja bude v podobnom stave ...klapka bola zanesena priblizne 2mm okolo vyklapacej casti ..ale aj tak sa vycistila.No nepomolo to motor stale skubal .Tak prisla na rad diagnostika VAG ...na vagu hlasilo sporadicka chyba vynechavanie 2 a 3 valca slaby tlak .Moj priatel po tejto diagnostike konstatoval ze to budu sviecky ,,, nechcelo sa mi tomu verit ..lebo sviecky boli menene len nedavno a to pri 60 k cize sviecky teraz maju 18k . Prve sviecky vydrzali 60k a to boli menene len preventivne lebo uz som nechcel riskovat.... auto islo stale dobre .Ak menit sviecky tak som si povedal ze uz len take co boli predtym bol som s nimi spokojny a auto islo stale dobre a najazdil som na nich uctihodnych 60k. Sviecky sa vymenili a cuduj sa svete otacky vo volnobehu sa tiez ukludnili auto zrazu si selestilo ako niekedy .Prislo znova napojenie na VAG a diagnostika ,,,,vsetko ok chyba nenalezena. Prislo na rad este preturovanie motora ci nezakasle ale nic sa nedialo ,,,motor mal dravy zvuk .Takze na zaver uz len dodam .... sviecky na ktorych som najazdil 60k...............................................BRISK DR 15 TC sviecky na ktorych som najazdil 18k a zacal skubat motor ..............CHAMPION RC 89 PYC Kolombo
  2. ano masne cierne skvrny a citit to za spalenym olejom
  3. ,,,, na zaciatku to u mna vyzeralo ako u teba proste len presakajuci olej na bloku motora ...a potom olej v chladiacej kvapaline G12,, oleja sa tam dostavalo len malicko na mierke som to ani nespoznal len v tej nadrzke Teraz to uz mam urobene vymenene tesnenie + zrovnanie hlavy nove tesnenie 250 sk zrovnanie hlavy 600 sk ...bola pekne kriva zrovnavanie na 3X diagnostika motora VAG ,,zakladne nastavenie ,, celkom 2300 sk robil mi to kamarat ,,, zlaty to clovek ,, rozvody nie su remenove mam retaz FABIA 1,4 44KW r.v. 2002 Kolombo
  4. Mam presne to iste nadrzka na kvapalinu G12 je po okoli cierna je to sposobene olejom z motora ktory sa dostava do chladiacej kvapaliny. Uz dlhsie som si zistoval co a ako mam Fabiu 1,4 44kw. Je to samozrejme sposobene tesnenim pod hlavou ktore ruplo , ale najzaujimavejsie na tom je to, ze po rozhovore v autorizovanom servise kde mam znamych mechanikov mi povedali ze je to u fabii normalne a rupne to . A je to preto, lebo skoda na motory davala zle hlavy myslim tym ,,, nerovnost hlav ,,, Pri vymene tesnenia je potrebne najprv dat zrovnat hlavu a az potom to zmontovat s novym tesnenim. Kolombo
  5. Vymena cidla nieje komplikovana vec , odmontovat vrchny plastovi kryt matice 10 pod znakom skoda a zaslepkou , cidlo a termostat sa nachadzaju vpravo na motore , cidlo je zaistene plastovou zavlackou vytiahnut do strany a potom smerom hore vytiahnut cidlo pozor na silikonovu tesniacu gumicku ,, nestratit ,, nasledne odpojit konektor a cidlo vymenit ak je potrebne zvycajne sa jedna o zly kontakt... pri vymene cidla nieje potrebne spustat chladiacu kvapalinu stratite len velmi malinko ... ale musite mat uzavretu nadrzku na chladiacu kvapalinu G12 vymena cidla Vam bude trvat 20 min. a hlavne usetrite si peniaze v Skoda servise Vas to vyjde aj na //1100 sk .praca + cidlo //
  6. Mal som to iste rucicka niekedy nabehovala v pohode a ked bol motor nahriaty z nicoho nic padla dole ,,, ak som po kratkej chvili znova startoval tak nabehla na stred ako ma byt ked je motor uz teply ,, robilo to cidlo kvapaliny ktore je pri termostate ale nemenil som ho chcelo to len upravu cidlo sa pohybovalo v prirube stacilo prelisovat a bolo po problemoch ,,spominany problem mali aj moji kolegovia " fabiaci " cidlo sa po case uvolni v prirube a zacna sa otacat nasledkom otrasov a potom to vedie k zlemu kontaktu { - polu } alebo k odtrhnutiu kontaktov vo vnutri cidla ....http://forum.skodahome.cz/uploads/post-8-1144309965.jpg nasledne ak blblo cidlo teploty tak sa nahodne rozsietila kontrolka emisii ,,, zrejme nasledok toho ze ak cidlo signalizovalo studeny motor tak vstrekovanie paliva davalo bohatsiu zmes a dochadzalo k horsiemu spalovaniu a vatsim emisiam po odstranani problemu s cidlom prestala svietit aj kontrolka emisii a teraz sa to sprava normalne ako ma ... kolombo / Fabia 1.4 44kw /
×
×
  • Vytvořit nový...