Publikováno Květen 25, 200718 r Čus lidi, potřebuju poradit,mám doma octávku 2.0 r.v.02 naj.120tis km a už po druhé(asi po 2-3000km) jsem dolejval vodu do chladiče.Vždycky jen trošku,když na mě zasvítí kontrolka.Koukal jsem na víčko a měrku od voleje a tam to vypadá vpohodě.Služební fabie(1.4) mi to dělá normálně a v servisu tvrděj,že nikde nic neutíká,ale ta má nalítáno 200 000km????????
Květen 25, 200718 r když stojíš nemáš pod autem flek ? skoukni hadice a víčko od oleje, pokud by na něm byl šlem, mohla by se ti dostávat voda do motoru - to by se mohlo projevit i mokrým výfukový plynem
Květen 25, 200718 r Čus lidi,potřebuju poradit,mám doma octávku 2.0 r.v.02 naj.120tis km a už po druhé(asi po 2-3000km) jsem dolejval vodu do chladiče.Vždycky jen trošku,když na mě zasvítí kontrolka.Koukal jsem na víčko a měrku od voleje a tam to vypadá vpohodě.Služební fabie(1.4) mi to dělá normálně a v servisu tvrděj,že nikde nic neutíká,ale ta má nalítáno 200 000km???????? Nech někde udělat tlakovou zkoušku a uvidíš, voda by neměla mizet v žádným případě, protože na octě je okruh uzavřenej.
Květen 26, 200718 r Nech někde udělat tlakovou zkoušku a uvidíš, voda by neměla mizet v žádným případě, protože na octě je okruh uzavřenej. Tak tak.....tipuju prolinajici chladic.
Květen 28, 200718 r Autor A neteče ti třeba vodní pumpa? To je taky u Oktávek klasika. tipuju prolinajici chladic????? Jak to poznám a co s tim???
Květen 28, 200718 r A neteče ti třeba vodní pumpa? To je taky u Oktávek klasika. tipuju prolinajici chladic????? Jak to poznám a co s tim??? pokud máš jako chladivo G12 - červenou, tak běž po červené, někde to musí vytékat, typické jsou spodky chladiče, to chladivo za sebou nechává červené až růžové stopy.
Červen 6, 200718 r Pozor na to chlapi, brácha měl podobný problém. Pořád doléval chladící kapalinu. Pod autem ani kapka, chladič, hadice vše OK. Nakonec to bylo fouklý těsnění pod hlavou. Ze začátku se to na oleji vůbec neprojevovalo a potom to bylo jasný, trvalo to cca rok než se to provalilo víc. Takže já tipuji to těsnění pod hlavou. Upraveno Červen 6, 200718 r od DENINOS
Červen 7, 200718 r pánové... tady přítomní... více méně tu máte pravdu všichni... toto je taky problém docela větší... a může to být docela dost věcí.. hadice,pumpa,pak to těsnění a nebo taky prasklá hlava...
Červen 8, 200718 r Pokud je to motor 2.0,BKD a podobně,tak se mění hlava.voda se strácí v prostoru mezi těsněním a hlavou.je to taková německá záděra,když se škodováci nepoučili....
Červen 21, 200718 r Autor Tak už to mám opraveno:))Trochu víc nahnilej chladič.Takže proběhla výměna v clubovém servisu a zatim je vše ok.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.