Září 20, 200816 r Nebavime se starych projektech bavime se o novych( TDi CR a TFSi ). U 1,4 51 a 59 mas jinou prevodovku ... tim je to taky levnejsi. Uprimne přímej vstřik paliva je dobra vec. Ale chce to turbo. A kdo umi pocitat tak se na naftu vykasle. Cenovy rozdily jsou hrozny. Uz je to viden na SII a na OII to nebude jiny az prijdou CR motory. sem koukal třeba na audi A4 a tam maji 1,8 TSi 88kW. To je stejny motor jen datama priskrceny. Pripadni ciptuneri maji slusnou prekazku v podobe Download Immo. Takze sehnat si silnejsi data ze 118 tak ti to nepojede.
Září 20, 200816 r tak změny se dotknou i parkovacích asistentu, už nebudou ty obludně veliká čidla o pruměnu 27mm ale ty maličké, které již jezdí na VW G5 a passat jj a budou i jiný RJ parkáčů
Září 20, 200816 r Článok o novom Golfe: Volkswagen Golf VI - přehled oznámených dieselových motorizací Motor 1,6 TDI BlueMotion 2.0 TDI (81 kW) 2.0 TDI (103 kW) Zdvihový objem [cm3] - 1968 1968 Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 77/- 81/4200 103/4200 Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 250/2000 250/1500 320/1750 Max. rychlost [km/h] 187 194 209 Zrychlení 0-100 km/h 11,3 10,7 9,3 Komb. spotřeba [l/100 km] 3,8 4,5 4,9
Září 20, 200816 r Nebavime se starych projektech bavime se o novych( TDi CR a TFSi ). U 1,4 51 a 59 mas jinou prevodovku ... tim je to taky levnejsi.Uprimne přímej vstřik paliva je dobra vec. Ale chce to turbo. A kdo umi pocitat tak se na naftu vykasle. Cenovy rozdily jsou hrozny. Uz je to viden na SII a na OII to nebude jiny az prijdou CR motory. sem koukal třeba na audi A4 a tam maji 1,8 TSi 88kW. To je stejny motor jen datama priskrceny. Pripadni ciptuneri maji slusnou prekazku v podobe Download Immo. Takze sehnat si silnejsi data ze 118 tak ti to nepojede. Kdo umi pocotat se na naftu vykasle? spis naopak ne
Září 22, 200816 r No když jde i 132, tak proč ne 118. Ono z tý jednačtyřky dostali i 154kw, to bylo myslim v konceptu IROC, tojest koncept Scirocca. Jinak myslim, že ta 110kw verze má jen turbo. Ta je bez kompresoru.
Září 22, 200816 r Kdo umi pocotat se na naftu vykasle? spis naopak ne Tak mi rekni komu se vyplati koupit naftovy CR se 125kW ktery je o 100 000 drazsi nez 1.8 ... ja pocitat umim a ty mi teda spocitej jak se to tobe vyplati. Neberu stary auta. Beru novy !! stary tovarny na saze nebudu komentovat. 1.8 by urcite sla se silnejsi prevodovkou udelat seriove klidne 130kW, ale kdo by si pak koupil RS naftu se 125kW, kdyz by mu natrhnulo zadek seriovy auto. Pri cene paliva se ti to jen tak nevrati. Pockame si na ceny v OII. Uvidime. U CR motoru bude problem s DPF tam by me zajimalo jak si to CIP-tuneri poresi. Regenerace je slozity proces. Upraveno Září 22, 200816 r od Mates_XIV
Září 22, 200816 r Tak jsem rád, že konečně budou ve standardu "fšechny pytle" a ESP. Češi vítejte v Evropě ... 2 Mates XIV: naprostej souhlas, už bych do dyzlu nešel ... Upraveno Září 22, 200816 r od pentadius
Září 22, 200816 r Ono z tý jednačtyřky dostali i 154kw, to bylo myslim v konceptu IROC, tojest koncept Scirocca. Jinak myslim, že ta 110kw verze má jen turbo. Ta je bez kompresoru. Opravdu má turbo i kopresor alespon ta v Tiguanu, pricemz si nemyslim, ze by se nekde delala bez kompresoru....
Září 22, 200816 r otazka pro vice zainteresovane ze SA - jak moc je pravdepodobne, ze facelift RS bude k objednani cca 5.2009 ?
Září 22, 200816 r pentadius: Ještě je otázkou, zdali pytlíkova rodinka zůstane stejná, nebo se o nějaké pytlíky rozroste.
Září 23, 200816 r Tak ted před pár min.jsem mluvil s tim klukem z Jarova a ty prodejci na tom jejich školení žádný materiály do rukou nedostaly......jen jim tam prý přes projektor pustil obrázek faceliftu s pohledem že bylo vidět kus boku a předek(víc jim ten šéf neukázal) a jen jim přednášel technické změny,úpravy atd. ........to mi řekne odpol.(jedu tam kvůli problému z SII),tak uvidíme........Každopádně nevim co s tim facelftem dělaj takový tajnosti.....každá automobilka už něco ukázala co bude v Paříži a o OII-faceliftu nikde ani řádka(obrázek) prostě nic......... Ty prodejci by měli dostávat něco do rukou až první týden v Říjnu,tak snad už se brzy něco někde objeví......
Září 23, 200816 r pentadius: Ještě je otázkou, zdali pytlíkova rodinka zůstane stejná, nebo se o nějaké pytlíky rozroste. Kolenní airbagy i do O2 face, či coo? Nebo jen rozšíření základní nabídky airbagů včetně hlavových do série? 2 pavelkr: jak velká série? Upraveno Září 23, 200816 r od pentadius
Září 23, 200816 r Tak to mě nenapadlo Že bychom už na tom byli dobře jako sestřičky z VW Nebo že by se výrobní program Škodovky pro konkurenční prodejce z Německa ztotožnil s českým? To nee, to bych se zpil do němoty Upraveno Září 23, 200816 r od pentadius
Září 23, 200816 r Že bychom už na tom byli dobře jako sestřičky z VW Nebo že by se výrobní program Škodovky pro konkurenční prodejce z Německa ztotožnil s českým? To nee, to bych se zpil do němoty
Září 23, 200816 r Tak to mě nenapadlo Že bychom už na tom byli dobře jako sestřičky z VW Nebo že by se výrobní program Škodovky pro konkurenční prodejce z Německa ztotožnil s českým? To nee, to bych se zpil do němoty S tím počítej. to co je u VW jako serie bude u škodovek novinak nebo facelit. Si vem světla Superb Versus Touareg
Září 24, 200816 r Opravdu má turbo i kopresor alespon ta v Tiguanu, pricemz si nemyslim, ze by se nekde delala bez kompresoru.... 1,4tsi s 90kW má jen turbo
Září 24, 200816 r Ano, 1.4 TSI 90, 92kW má jenom turbo, ale všimni si, že jsem reagoval na Mustafu a ten se bavil o 1.4 TSI 110kW a ta má turbo i kompresor. To že jsem psal tohle: "alespon ta v Tiguanu, pricemz si nemyslim, ze by se nekde delala bez kompresoru....", jsem se bavil pořád o 110kW-ový verzi.
Září 24, 200816 r jojo, máš pravdu. Koukal sem na to a má oboje. Asi se mi do toho zamíchal fiatáckej motor 1,4 110kw
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.