Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Nebavime se starych projektech bavime se o novych( TDi CR a TFSi ). U 1,4 51 a 59 mas jinou prevodovku ... tim je to taky levnejsi.

Uprimne přímej vstřik paliva je dobra vec. Ale chce to turbo. A kdo umi pocitat tak se na naftu vykasle. Cenovy rozdily jsou hrozny. Uz je to viden na SII a na OII to nebude jiny az prijdou CR motory.

sem koukal třeba na audi A4 a tam maji 1,8 TSi 88kW. To je stejny motor jen datama priskrceny. Pripadni ciptuneri maji slusnou prekazku v podobe Download Immo. Takze sehnat si silnejsi data ze 118 tak ti to nepojede.

tak změny se dotknou i parkovacích asistentu, už nebudou ty obludně veliká čidla o pruměnu 27mm ale ty maličké, které již jezdí na VW G5 a passat :)

jj a budou i jiný RJ parkáčů ;)

Článok o novom Golfe:

Volkswagen Golf VI - přehled oznámených dieselových motorizací

Motor 1,6 TDI BlueMotion 2.0 TDI (81 kW) 2.0 TDI (103 kW)

Zdvihový objem [cm3] - 1968 1968

Válce/ventily 4/4 4/4 4/4

Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 77/- 81/4200 103/4200

Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 250/2000 250/1500 320/1750

Max. rychlost [km/h] 187 194 209

Zrychlení 0-100 km/h 11,3 10,7 9,3

Komb. spotřeba [l/100 km] 3,8 4,5 4,9

Nebavime se starych projektech bavime se o novych( TDi CR a TFSi ). U 1,4 51 a 59 mas jinou prevodovku ... tim je to taky levnejsi.

Uprimne přímej vstřik paliva je dobra vec. Ale chce to turbo. A kdo umi pocitat tak se na naftu vykasle. Cenovy rozdily jsou hrozny. Uz je to viden na SII a na OII to nebude jiny az prijdou CR motory.

sem koukal třeba na audi A4 a tam maji 1,8 TSi 88kW. To je stejny motor jen datama priskrceny. Pripadni ciptuneri maji slusnou prekazku v podobe Download Immo. Takze sehnat si silnejsi data ze 118 tak ti to nepojede.

Kdo umi pocotat se na naftu vykasle? spis naopak ne ;)

Tak jsem rád, že konečně budou ve standardu "fšechny pytle" a ESP. :palec2:

George Couser : Kde jsi to vycetl?

No když jde i 132, tak proč ne 118. lol

Ono z tý jednačtyřky dostali i 154kw, to bylo myslim v konceptu IROC, tojest koncept Scirocca. Jinak myslim, že ta 110kw verze má jen turbo. Ta je bez kompresoru.

Kdo umi pocotat se na naftu vykasle? spis naopak ne ;)

Tak mi rekni komu se vyplati koupit naftovy CR se 125kW ktery je o 100 000 drazsi nez 1.8 ... ja pocitat umim a ty mi teda spocitej jak se to tobe vyplati.

Neberu stary auta. Beru novy !! stary tovarny na saze nebudu komentovat.

1.8 by urcite sla se silnejsi prevodovkou udelat seriove klidne 130kW, ale kdo by si pak koupil RS naftu se 125kW, kdyz by mu natrhnulo zadek seriovy auto.

Pri cene paliva se ti to jen tak nevrati.

Pockame si na ceny v OII. Uvidime.

U CR motoru bude problem s DPF tam by me zajimalo jak si to CIP-tuneri poresi. Regenerace je slozity proces.

Upraveno od Mates_XIV

Tak jsem rád, že konečně budou ve standardu "fšechny pytle" a ESP. :palec2:

Češi vítejte v Evropě ... :clap:

2 Mates XIV: naprostej souhlas, už bych do dyzlu nešel ...

Upraveno od pentadius

Ono z tý jednačtyřky dostali i 154kw, to bylo myslim v konceptu IROC, tojest koncept Scirocca. Jinak myslim, že ta 110kw verze má jen turbo. Ta je bez kompresoru.

Opravdu má turbo i kopresor :palec2: alespon ta v Tiguanu, pricemz si nemyslim, ze by se nekde delala bez kompresoru.... ;)

otazka pro vice zainteresovane ze SA - jak moc je pravdepodobne, ze facelift RS bude k objednani cca 5.2009 ?

pentadius: Ještě je otázkou, zdali pytlíkova rodinka zůstane stejná, nebo se o nějaké pytlíky rozroste. :p

lidi, máte někdo foto autorádia Blues, co má SII / OII f. ? díky ;)

Tak ted před pár min.jsem mluvil s tim klukem z Jarova a ty prodejci na tom jejich školení žádný materiály do rukou nedostaly......jen jim tam prý přes projektor pustil obrázek faceliftu s pohledem že bylo vidět kus boku a předek(víc jim ten šéf neukázal) a jen jim přednášel technické změny,úpravy atd. ........to mi řekne odpol.(jedu tam kvůli problému z SII),tak uvidíme........Každopádně nevim co s tim facelftem dělaj takový tajnosti.....každá automobilka už něco ukázala co bude v Paříži a o OII-faceliftu nikde ani řádka(obrázek) prostě nic.........

Ty prodejci by měli dostávat něco do rukou až první týden v Říjnu,tak snad už se brzy něco někde objeví......

dnes se od půl deváté vyráběla série faceliftů asi už předváděčky

pentadius: Ještě je otázkou, zdali pytlíkova rodinka zůstane stejná, nebo se o nějaké pytlíky rozroste. :p

Kolenní airbagy i do O2 face, či coo? :kuk:

Nebo jen rozšíření základní nabídky airbagů včetně hlavových do série?

2 pavelkr: jak velká série?

Upraveno od pentadius

penta: mohly by být i zadní boční, ne?

Tak to mě nenapadlo :doh

Že bychom už na tom byli dobře jako sestřičky z VW :kol-48:

Nebo že by se výrobní program Škodovky pro konkurenční prodejce z Německa ztotožnil s českým?

To nee, to bych se zpil do němoty lol

Upraveno od pentadius

Že bychom už na tom byli dobře jako sestřičky z VW :kol-48:

Nebo že by se výrobní program Škodovky pro konkurenční prodejce z Německa ztotožnil s českým?

To nee, to bych se zpil do němoty lol

:palec2:

Tak to mě nenapadlo :doh

Že bychom už na tom byli dobře jako sestřičky z VW :kol-48:

Nebo že by se výrobní program Škodovky pro konkurenční prodejce z Německa ztotožnil s českým?

To nee, to bych se zpil do němoty lol

S tím počítej. to co je u VW jako serie bude u škodovek novinak nebo facelit. Si vem světla Superb Versus Touareg :)

A nejenom to si myslím :-)

Opravdu má turbo i kopresor :palec2: alespon ta v Tiguanu, pricemz si nemyslim, ze by se nekde delala bez kompresoru.... ;)

1,4tsi s 90kW má jen turbo

Ano, 1.4 TSI 90, 92kW má jenom turbo, ale všimni si, že jsem reagoval na Mustafu a ten se bavil o 1.4 TSI 110kW a ta má turbo i kompresor. To že jsem psal tohle: "alespon ta v Tiguanu, pricemz si nemyslim, ze by se nekde delala bez kompresoru....", jsem se bavil pořád o 110kW-ový verzi.

jojo, máš pravdu. Koukal sem na to a má oboje. Asi se mi do toho zamíchal fiatáckej motor 1,4 110kw :)

mohlo se vyrobit tak 60-100 vozů

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.