Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

lebo to povazujem prinajmensom za "zvlastny" nazor...vsetky 100 kilove zadky na tieto sedacky skor nadavaju...A Marios nemusi hned napadat ak si to niekto objedna, ved to neznamena, ze je hned kazdy obezny idiot.

Editováno: , autor: Cjoctavian
Vloženo (editace)

Tak pre tvoju info,táto téma nie je žiadnou novinkou a rozoberala sa už na rôzných fórach a vždy sa došlo k tomu,že základ je ten istý(to si môžeš dať fotky vedľa seba a akurát bočné a sedákové vedenie je vyššie a problém č 1 bol že ich sedačka tlačí,no asi prečo?Sportové viac vyhovujú veľkým zadkom.

No a ved nech si objedna,ale nech nepíše hlúposti

Editováno: , autor: Nikita1
Vloženo

No ved viem, ze rozdiel je len v bocnom vedeni na operadle a sedaku - a z toho vyplyva ten paradox - ako moze byt nieco, co viec trci dohora a dobokov - a tym padom viac obopina telo pohodlnejsie niekomu tucnemu, kto je v tom natlaceny?

Vloženo

Sportovní sedačky jsou totiž širší, nikoliv jen větší boční vedení, ale fakticky nabízí širší prostor na sezení. Možná se škodovka poučila z kritiky těch základních, ale pak bych očekával, že by to s FL přenesli aji na ně, tak těžko říct, proč to tak je. Ale to není důležitý ;)

Vloženo (editace)

Problém bol vždy na zadku,že klasická tlačí a tie boky na SP idú viac do šírky a poddajú sa a je mu akurát,ale nik netvrdí,že SP sedačka lepšie nedrží,ale nie je to žiadny brutálny rozdiel,ako sa tu snažil niekto tvrdiť.

Editováno: , autor: Nikita1
Vloženo

Mam 80kg pri 187cm...takze si myslim ze tlustej nejsem :) ... jestli je sirsi to bych nerekl, je delana na stejnem zakladu, akorat je k ocelove konstrukci privareny drat a upravene vyplne, oproti serii kde si pripadam jako na lavicce, i kdyz ma uz lepsi vedeni nez O1... proste RS/sport aspon podrzi v zatackach ...

Vloženo

Já to teda nikdy neměřil, ale při přesednutí z RSky do mátiné Ambientky je hned poznat rozdíl. Zatímco to klasický sedadlo je mi tak nějak akorát, v RSce je to takový volnější (ikdyž nakonec to podrží líp). IMHO je ta výplň jinak tvarovaná nebo já nevím, ale prostě nějakej rozdíl tam být musí a čistě delším vedením to asi nebude...to snad budu muset někdy prozkoumat, až se sejdou obě auta v garáži, jinak neusnu :smich:

Vloženo (editace)

V zatačkach podrží aj klasická sedačka a veľmi dobre.Oproti O1 je tam už podstatne väčší rozdiel,ako medzi sed z SP a

klas.

http://img.auto.cz/auto/base/2004-41/tesko...60fb956f7c8.jpg

http://img.auto.cz/auto/base/2004-41/tesko...60fb9585e02.jpg

Klasická má vedenie vyššie v zadu pri operadle z SP vpredu a vzadu je tam volnejšia.

Mimochodom neznamená,že ak má niekto 80kg,nemôže mať širšiu panvu a tým pádom väčšiu riť. :kol-98:

hhhhhgs6.png

Viď taktiež článok "interier s nádychom strednej triedy"

http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...i-setrilek.html

Editováno: , autor: Nikita1
Vloženo (editace)

Čo sa týka designu fl,na obr. Jíňu je to pekne vidieť,ak by vyzerala,ako na prvom obrázku,tak by sa dali stráviť aj tie svetlá,nakoľko nie sú dominantné,aj keď sú aj svetlá,ale ten stred s maskou ich prekričí,pôsobia menšie,resp maska pôsobí väčšia a je zvýraznená hlavne klinovitá časť kapoty a robusná predná maska,čo pôsobí agresívne a sportovo,ale to sa dá docieliť iba odfotením z blízka,kde vlastne fotoaparát urobí prácu za designérov,ale skutočnosť je iná a to je druhý obrázok,kde je maska malá a stratená a svetlá sú robusné a určujú tvar predku,čo je tiež robusné,ale pôsobí ako tank a čo je najhoršie,že predok opticky dvíhajú ako na nejakej Kórei Nebolo by od veci to ešte vidieť s mračítkami cez tie obrysovky.

post-12681-1230553389_thumb.jpg

post-12681-1230553417_thumb.jpg

Editováno: , autor: Nikita1
Vloženo (editace)
co sa tyka ramu tak vsetky ramy su rovnake ci je to clasic alebo sport jediny rozdiel je len v molitane kde pri sporte je viac vystuzeny tvrdsou penou ako pri clasicu

Na ocelovym sedaku je navareny drat pro spodni bocni vedeni, neni stejny jako seriove ty sou bez dratu...

A v zatackach se klasicka / RS-Sport neda srovnavat...

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo (editace)
Na ocelovym sedaku je navareny drat pro spodni bocni vedeni, neni stejny jako seriove ty sou bez dratu

no nevim jak to je ze sedakem presne ale s operadlem vim na 110% ze tam zadny pridavny drat neni a na sedak bych sa musel pozriet v praci ci tam je este pridavny ocelovy drat alebo ne

Editováno: , autor: januar1
Vloženo (editace)
no nevim jak to je ze sedakem presne ale s operadlem vim na 110% ze tam zadny pridavny drat neni a na sedak bych sa musel pozriet v praci ci tam je este pridavny ocelovy drat alebo ne

Operadlo nema, sedak ano se klidne podivej, to vim kdyz se delaji ve Faurecii....

Jinak v OII sem taky par stovek km najezdil, a rozhodne seriove sedaky nepodrzi kdyz jedes trochu ostreji, byt jsou o dost lepsi jak O1

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo

No a já zase jezdím ve sportech a tak můžu říct, že oproti klasice OII je to daleko lepší :p

...to je IMHO dost subjektivní a záleží, co si každej pod tím kterým pojmem představuje, ale upřímně řečeno bych si klidně dokázal představit daleko lepší vedení než má sport OII, ikdyž zase na druhou stranu když člověk není přímo na okruhu, tak je to v poho. Tady fakt záleží, co kdo čeká a co mu vyhovuje, rozhodně bych v tom nehledal nic objektivního co by mělo platit pro všechny ;)

Vloženo
No a já zase jezdím ve sportech a tak můžu říct, že oproti klasice OII je to daleko lepší :p

...to je IMHO dost subjektivní a záleží, co si každej pod tím kterým pojmem představuje, ale upřímně řečeno bych si klidně dokázal představit daleko lepší vedení než má sport OII, ikdyž zase na druhou stranu když člověk není přímo na okruhu, tak je to v poho. Tady fakt záleží, co kdo čeká a co mu vyhovuje, rozhodně bych v tom nehledal nic objektivního co by mělo platit pro všechny ;)

Dokonale si to vyjadril ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...