Cjoctavian Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 (editace) lebo to povazujem prinajmensom za "zvlastny" nazor...vsetky 100 kilove zadky na tieto sedacky skor nadavaju...A Marios nemusi hned napadat ak si to niekto objedna, ved to neznamena, ze je hned kazdy obezny idiot. Editováno: 28. Prosinec 2008, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 (editace) Tak pre tvoju info,táto téma nie je žiadnou novinkou a rozoberala sa už na rôzných fórach a vždy sa došlo k tomu,že základ je ten istý(to si môžeš dať fotky vedľa seba a akurát bočné a sedákové vedenie je vyššie a problém č 1 bol že ich sedačka tlačí,no asi prečo?Sportové viac vyhovujú veľkým zadkom. No a ved nech si objedna,ale nech nepíše hlúposti Editováno: 28. Prosinec 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 No ved viem, ze rozdiel je len v bocnom vedeni na operadle a sedaku - a z toho vyplyva ten paradox - ako moze byt nieco, co viec trci dohora a dobokov - a tym padom viac obopina telo pohodlnejsie niekomu tucnemu, kto je v tom natlaceny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Sportovní sedačky jsou totiž širší, nikoliv jen větší boční vedení, ale fakticky nabízí širší prostor na sezení. Možná se škodovka poučila z kritiky těch základních, ale pak bych očekával, že by to s FL přenesli aji na ně, tak těžko říct, proč to tak je. Ale to není důležitý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 (editace) Problém bol vždy na zadku,že klasická tlačí a tie boky na SP idú viac do šírky a poddajú sa a je mu akurát,ale nik netvrdí,že SP sedačka lepšie nedrží,ale nie je to žiadny brutálny rozdiel,ako sa tu snažil niekto tvrdiť. Editováno: 28. Prosinec 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 (editace) Tak zatial som v nich iba sedel - ale nejazdil...Az ich budem mat - zverim sa vam ako sa moj 61 kg zadok citil v porovnani s obycajnymi Editováno: 28. Prosinec 2008, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Tak pokiaľ iba tvoj zadok váži 61kg,tak ti tá sedačka bude akurát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 he he Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Mam 80kg pri 187cm...takze si myslim ze tlustej nejsem ... jestli je sirsi to bych nerekl, je delana na stejnem zakladu, akorat je k ocelove konstrukci privareny drat a upravene vyplne, oproti serii kde si pripadam jako na lavicce, i kdyz ma uz lepsi vedeni nez O1... proste RS/sport aspon podrzi v zatackach ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Já to teda nikdy neměřil, ale při přesednutí z RSky do mátiné Ambientky je hned poznat rozdíl. Zatímco to klasický sedadlo je mi tak nějak akorát, v RSce je to takový volnější (ikdyž nakonec to podrží líp). IMHO je ta výplň jinak tvarovaná nebo já nevím, ale prostě nějakej rozdíl tam být musí a čistě delším vedením to asi nebude...to snad budu muset někdy prozkoumat, až se sejdou obě auta v garáži, jinak neusnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Mozna bude sisrsi stred , ale co sem kontroloval sedacky tak RS/sport meli na zakladni konstrukci jen navareny drat, ale vypln muze byt jina... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 (editace) Tak v tom případě to teda bude fakt jen tím "molitanem", když dráty jsou stejný Editováno: 29. Prosinec 2008, autor: SKAJA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 (editace) V zatačkach podrží aj klasická sedačka a veľmi dobre.Oproti O1 je tam už podstatne väčší rozdiel,ako medzi sed z SP a klas. http://img.auto.cz/auto/base/2004-41/tesko...60fb956f7c8.jpg http://img.auto.cz/auto/base/2004-41/tesko...60fb9585e02.jpg Klasická má vedenie vyššie v zadu pri operadle z SP vpredu a vzadu je tam volnejšia. Mimochodom neznamená,že ak má niekto 80kg,nemôže mať širšiu panvu a tým pádom väčšiu riť. Viď taktiež článok "interier s nádychom strednej triedy" http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...i-setrilek.html Editováno: 29. Prosinec 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
januar1 Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 co sa tyka ramu tak vsetky ramy su rovnake ci je to clasic alebo sport jediny rozdiel je len v molitane kde pri sporte je viac vystuzeny tvrdsou penou ako pri clasicu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 (editace) Čo sa týka designu fl,na obr. Jíňu je to pekne vidieť,ak by vyzerala,ako na prvom obrázku,tak by sa dali stráviť aj tie svetlá,nakoľko nie sú dominantné,aj keď sú aj svetlá,ale ten stred s maskou ich prekričí,pôsobia menšie,resp maska pôsobí väčšia a je zvýraznená hlavne klinovitá časť kapoty a robusná predná maska,čo pôsobí agresívne a sportovo,ale to sa dá docieliť iba odfotením z blízka,kde vlastne fotoaparát urobí prácu za designérov,ale skutočnosť je iná a to je druhý obrázok,kde je maska malá a stratená a svetlá sú robusné a určujú tvar predku,čo je tiež robusné,ale pôsobí ako tank a čo je najhoršie,že predok opticky dvíhajú ako na nejakej Kórei Nebolo by od veci to ešte vidieť s mračítkami cez tie obrysovky. Editováno: 29. Prosinec 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 (editace) co sa tyka ramu tak vsetky ramy su rovnake ci je to clasic alebo sport jediny rozdiel je len v molitane kde pri sporte je viac vystuzeny tvrdsou penou ako pri clasicu Na ocelovym sedaku je navareny drat pro spodni bocni vedeni, neni stejny jako seriove ty sou bez dratu... A v zatackach se klasicka / RS-Sport neda srovnavat... Editováno: 29. Prosinec 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
januar1 Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 (editace) Na ocelovym sedaku je navareny drat pro spodni bocni vedeni, neni stejny jako seriove ty sou bez dratu no nevim jak to je ze sedakem presne ale s operadlem vim na 110% ze tam zadny pridavny drat neni a na sedak bych sa musel pozriet v praci ci tam je este pridavny ocelovy drat alebo ne Editováno: 29. Prosinec 2008, autor: januar1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Tak možno u O1 nie,ale u OII je sedačka výborná a perfektne drží aj v zákrutách,kto tvrdí niečo iné,tak s tým nejazdil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 (editace) no nevim jak to je ze sedakem presne ale s operadlem vim na 110% ze tam zadny pridavny drat neni a na sedak bych sa musel pozriet v praci ci tam je este pridavny ocelovy drat alebo ne Operadlo nema, sedak ano se klidne podivej, to vim kdyz se delaji ve Faurecii.... Jinak v OII sem taky par stovek km najezdil, a rozhodne seriove sedaky nepodrzi kdyz jedes trochu ostreji, byt jsou o dost lepsi jak O1 Editováno: 29. Prosinec 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 No práve,ja som odjazdil na OII trochu viac,nakoľko ju vlasním,takže to viem trošku lepšie posúdiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 No a já zase jezdím ve sportech a tak můžu říct, že oproti klasice OII je to daleko lepší ...to je IMHO dost subjektivní a záleží, co si každej pod tím kterým pojmem představuje, ale upřímně řečeno bych si klidně dokázal představit daleko lepší vedení než má sport OII, ikdyž zase na druhou stranu když člověk není přímo na okruhu, tak je to v poho. Tady fakt záleží, co kdo čeká a co mu vyhovuje, rozhodně bych v tom nehledal nic objektivního co by mělo platit pro všechny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 (editace) Taký malý pokus o úpravu svetiel Editováno: 29. Prosinec 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Ze superba by vypadali urcite lip, nebo jak tu bylo VT s puvodnima svetlama... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 No a já zase jezdím ve sportech a tak můžu říct, že oproti klasice OII je to daleko lepší ...to je IMHO dost subjektivní a záleží, co si každej pod tím kterým pojmem představuje, ale upřímně řečeno bych si klidně dokázal představit daleko lepší vedení než má sport OII, ikdyž zase na druhou stranu když člověk není přímo na okruhu, tak je to v poho. Tady fakt záleží, co kdo čeká a co mu vyhovuje, rozhodně bych v tom nehledal nic objektivního co by mělo platit pro všechny Dokonale si to vyjadril Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.