Přejít na obsah

čidlo výparníku AC


Romanek911

Doporučené příspěvky

Demontáž je v pohodě, stačí mít dost času, jde hlavně o šroubování. Před prací důležité odpojit akumulátor a potom nemá co airbag odpálit. Klimu jsem ještě neotestoval, ještě mi totiž schází přimontovat schránku spolujezdce a spodní kryt u řidiče, potom hned otestuji.

Když jsem měřil staré čidlo tak jsem nic nenaměřil, prostě termistor nevede. Taky už jsem letos ani klimu nepustil.

Pokud by si potřeboval, tak dám do kupy postup, jak na to. Třeba se bude hodit i dalším.

zatial, diky, prave uvažujem, či nedokážem takto spätne od riadiacej jednotky klimy pomerať to čidlo, nové už mám doma, aby som si bol istý.Ale pomohol si mi, tak už len daj vedieť, ako sa správa klíma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes mohu potvrdit, že oprava byla úspěšná a klimu jsem dnes testnul na cestách . Oprava za 500,- a trochu času stála zato. Ještě jsem při tom vyčistil mřížku co je vedle spínače klimatizace, je tam čidlo teploty. Byla pěkně zarostlá prachem a k čidlu se určitě špatně dostával vzduch z kabiny.

Editováno: , autor: inetista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek kluci...

pls,na diagnostice jsem zjistil závadu na čidle teploty výparníku.jde jej vyměnit,nějak jinak než demontáží celé palubovky?ani přesně nevím kde je...

děkuji za pomoc...

Škodovky moc nedělám spíš ostatní VW a SAAB..:-)

Mám problém s klimou a to sice po zapnutí klimatyzace se jaksi nic nestane,až po několikátém zapnutí a uplynutí určité doby co běží větrám.A teď celej postup co jsem kvůli tomu podniknul,kontrola talaku chladiva a jeho mírné doplnění-nic,kontrola kabeláže v motorovém prostoru a připojení 12V přímo na kompresor-běží a chladí,výměna jednotky klimatizace z vozu kde chodila OK u mě-nic,demontáž palubky k mé velké radosti a výměna veškerých čidel co tam jsou z auta kde vše fungovalo na jedničku u mě-nic,to samé provedeno i s čidlem tlaku chladiva-nic a ještě ke všemu mi diagnostika od začátku neukazuje žádnou chybu.Aby mě to celé naštvalo tak to s toho mého auta jsem dal do druhého a tam to vše chodí :feve: Tak a teď babo raď,nebo raďte :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes mohu potvrdit, že oprava byla úspěšná a klimu jsem dnes testnul na cestách . Oprava za 500,- a trochu času stála zato. Ještě jsem při tom vyčistil mřížku co je vedle spínače klimatizace, je tam čidlo teploty. Byla pěkně zarostlá prachem a k čidlu se určitě špatně dostával vzduch z kabiny.

Mám problém s klimou a to sice po zapnutí klimatyzace se jaksi nic nestane,až po několikátém zapnutí a uplynutí určité doby co běží větrám.A teď celej postup co jsem kvůli tomu podniknul,kontrola talaku chladiva a jeho mírné doplnění-nic,kontrola kabeláže v motorovém prostoru a připojení 12V přímo na kompresor-běží a chladí,výměna jednotky klimatizace z vozu kde chodila OK u mě-nic,demontáž palubky k mé velké radosti a výměna veškerých čidel co tam jsou z auta kde vše fungovalo na jedničku u mě-nic,to samé provedeno i s čidlem tlaku chladiva-nic a ještě ke všemu mi diagnostika od začátku neukazuje žádnou chybu.Aby mě to celé naštvalo tak to s toho mého auta jsem dal do druhého a tam to vše chodí fever.gif Tak a teď babo raď,nebo raďte smile.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kompresor mas dobry???

Vymenil som to čidlo, no musel som dať dole palubovku, čakala ma ale menšia zrada, nedokázal som vybrať volant (je tam veľký vnútorný ihlicový kľúč a nemal som ho).Tak som tu palubovku nadvihol a podarilo sa mi ho vymeniť.A meral som čidlo a nenameral som nič.Mne klímu spínalo pri cca.16-17. tak večer sa ochladilo a vadné čidlo mi ukázalo odpor.Takže bolo zlé.Ešte som klímu neskúšal, lebo čakám na deň, keď bude nad 20 stupnov, ale spínala mi večer v pohode.Ešte poradím.To čidlo sa dá pomerať hneď pri riadiacej jednotke (pri konektore).Pri 20 st. mi to ukázalo cca.3100 ohm. A bude treba pošlem schému (farby drôtov)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám problém s klimou a to sice po zapnutí klimatyzace se jaksi nic nestane,až po několikátém zapnutí a uplynutí určité doby co běží větrám.A teď celej postup co jsem kvůli tomu podniknul,kontrola talaku chladiva a jeho mírné doplnění-nic,kontrola kabeláže v motorovém prostoru a připojení 12V přímo na kompresor-běží a chladí,výměna jednotky klimatizace z vozu kde chodila OK u mě-nic,demontáž palubky k mé velké radosti a výměna veškerých čidel co tam jsou z auta kde vše fungovalo na jedničku u mě-nic,to samé provedeno i s čidlem tlaku chladiva-nic a ještě ke všemu mi diagnostika od začátku neukazuje žádnou chybu.Aby mě to celé naštvalo tak to s toho mého auta jsem dal do druhého a tam to vše chodí fever.gif Tak a teď babo raď,nebo raďte smile.gif

Tak si prejdi elektricku schemu. Z RJ Klimy idu dva kable do kompresoru tak ci Ti ich spina alebo ak mas RJ klimy vymen a vyskusaj ci pojde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si prejdi elektricku schemu. Z RJ Klimy idu dva kable do kompresoru tak ci Ti ich spina alebo ak mas RJ klimy vymen a vyskusaj ci pojde.

Fór je v tom,že když pustím do toho plusového +12V přímo ze svorkovnice co je v elektronice klim., je to tušim pin 13 tak to sepne a chladí a druhej drát mínusovej končí v motoru na podběhu ne? Tam je ukostřenej. A přijde mi divný,že by byli dvě jednotky vadný,když v původním voze chvilku před demontáží šlapou jako víno?Fakt jsem z toho už jelen, hlavně když to ještě minulej rok šlapalo až do konce sezˇony bez problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si prejdi elektricku schemu. Z RJ Klimy idu dva kable do kompresoru tak ci Ti ich spina alebo ak mas RJ klimy vymen a vyskusaj ci pojde.

Ještě mě napadlo nemůže to tam být blokované někde softvérově? Ale nikde jsem nic nenašel,že by bylo zakázáno.

Editováno: , autor: Pegas1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klima sa koduje v RJ motora

Tak vcera som sa pustil do prace na vymene snimaca teploty vo vyparniku G263. Nechcel som to robit vrchom tak som skusal spodom a po 30 min bol snimac vonku. Treba demontovat spodny plast dalej konfortku a drziak konfortky a potom je pristup volny. Zistil som ze pri nizsich teplotach snimac fungoval ale pri vyssich nie.

Tu su nejake fotky.

post-254-1211952461_thumb.jpg

post-254-1211952543_thumb.jpg

post-254-1211952623_thumb.jpg

Editováno: , autor: makov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vcera som sa pustil do prace na vymene snimaca teploty vo vyparniku G263. Nechcel som to robit vrchom tak som skusal spodom a po 30 min bol snimac vonku. Treba demontovat spodny plast dalej konfortku a drziak konfortky a potom je pristup volny. Zistil som ze pri nizsich teplotach snimac fungoval ale pri vyssich nie.

Tu su nejake fotky.

Tak nakódovaný to v té řídící jednotce motoru mám dobře,ale dnes jsem vypozoroval ještě jednu věc a to sice, že když dám ovladač ofuku na nohy tak klima sepne hned.Jo ještě mě napadá jestli tam nebyla nějaká změna u jednotek klim., auto je rok 2000 a jednotka 2006.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Čidlo je vyměněné a zde je pár fotografií co se musí udělat.

Po odstojení bez volantu

post-9744-1211394911_thumb.jpg

Odsunutá palubka

post-9744-1211394963_thumb.jpg

Čidlo je se zeleným drátem

post-9744-1211395138_thumb.jpg

Takze mal som rovnaky problem klima raz isla raz nesla az nakoniec nesla vobec rozmyslal som cim to je a nakoniec po precitani vasich prispevkov som si bol isty ze je to cidlo.

To ze je to cidlo sa da zistit podla toho ze pri teplote vyssej ako 20 stupnov sa klima uz nezapne nech robite co robite. alebo sa nezapne ani pri tejto teplote.

Pokial ide o vymenu TO NAJDOLEZITEJSIE JE ZE NETREBA DAVAT DOLE PALUBOVKU DA SA TA DOSTAT AJ ZO SPODU ALE Pje mat potrebne male rucicky :)

Takze k cidu sa dostanete nasledovne

1 odmontovat plast pod volantom pozor nad volantom drzi na jednom srobe ktory je schovany pod malym plastom tesne pod budikmi

2 odmontovat plast ktory vedie vzduch k noham drzi na jednom srobe

3 dat prec komfortnu jednotku ta cierna krabicka 10 x 10 cm

4 dat dole drziak konfortky silnym buchnutim zdola smerom dohora

teraz je cesta k cidlu volna

5 k cidlu vedu male zelene kable nie zeleno fialove ako to je ine cidlo :)

cidlo staci len jemne potiahnut a hotovo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Je to tak, jde to dobře i ze spodu, už to vím taky, protože po výměně čidla výparníku vrchem se objevila další závada a to bylo servo ovládání topení které je přístupné spodem. Vytáhnout jde dost špatně držák komfortní jednotky, kterému se moc nechce ven a hned nad ním je čidlo výparníku. Pozor jestli budete v tomto stádiu rozebrání auta a občas vám začne topit topení na plný výkon, jste též na půl cesty k demontáži serva ovládání topení. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau nedělní test klimi mě nepotěšil. Nejela asi po 20 km to naskočilo pak auto tak hoďku stálo chvíly jela a pak vipla večer to pak jelo opět. Zřejmě budu muset měnit ještě něco, ale netuším co. Pátrám po tom regulačním ventilu ale nevím kde ho hledat. Množství chladiva mám v normě čidlo na víparníku také vyměněno co radíte dál vyměnit. Skoušel sem i ruzné polohy klapek bez výsledku. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...