vlado mor Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Demontáž je v pohodě, stačí mít dost času, jde hlavně o šroubování. Před prací důležité odpojit akumulátor a potom nemá co airbag odpálit. Klimu jsem ještě neotestoval, ještě mi totiž schází přimontovat schránku spolujezdce a spodní kryt u řidiče, potom hned otestuji. Když jsem měřil staré čidlo tak jsem nic nenaměřil, prostě termistor nevede. Taky už jsem letos ani klimu nepustil. Pokud by si potřeboval, tak dám do kupy postup, jak na to. Třeba se bude hodit i dalším. zatial, diky, prave uvažujem, či nedokážem takto spätne od riadiacej jednotky klimy pomerať to čidlo, nové už mám doma, aby som si bol istý.Ale pomohol si mi, tak už len daj vedieť, ako sa správa klíma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inetista Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Klima už chladí a léto může začít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inetista Vloženo 24. Květen 2008 Sdílet Vloženo 24. Květen 2008 (editace) Dnes mohu potvrdit, že oprava byla úspěšná a klimu jsem dnes testnul na cestách . Oprava za 500,- a trochu času stála zato. Ještě jsem při tom vyčistil mřížku co je vedle spínače klimatizace, je tam čidlo teploty. Byla pěkně zarostlá prachem a k čidlu se určitě špatně dostával vzduch z kabiny. Editováno: 24. Květen 2008, autor: inetista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegas1 Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 Nazdárek kluci...pls,na diagnostice jsem zjistil závadu na čidle teploty výparníku.jde jej vyměnit,nějak jinak než demontáží celé palubovky?ani přesně nevím kde je... děkuji za pomoc... Škodovky moc nedělám spíš ostatní VW a SAAB..:-) Mám problém s klimou a to sice po zapnutí klimatyzace se jaksi nic nestane,až po několikátém zapnutí a uplynutí určité doby co běží větrám.A teď celej postup co jsem kvůli tomu podniknul,kontrola talaku chladiva a jeho mírné doplnění-nic,kontrola kabeláže v motorovém prostoru a připojení 12V přímo na kompresor-běží a chladí,výměna jednotky klimatizace z vozu kde chodila OK u mě-nic,demontáž palubky k mé velké radosti a výměna veškerých čidel co tam jsou z auta kde vše fungovalo na jedničku u mě-nic,to samé provedeno i s čidlem tlaku chladiva-nic a ještě ke všemu mi diagnostika od začátku neukazuje žádnou chybu.Aby mě to celé naštvalo tak to s toho mého auta jsem dal do druhého a tam to vše chodí Tak a teď babo raď,nebo raďte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegas1 Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 Dnes mohu potvrdit, že oprava byla úspěšná a klimu jsem dnes testnul na cestách . Oprava za 500,- a trochu času stála zato. Ještě jsem při tom vyčistil mřížku co je vedle spínače klimatizace, je tam čidlo teploty. Byla pěkně zarostlá prachem a k čidlu se určitě špatně dostával vzduch z kabiny. Mám problém s klimou a to sice po zapnutí klimatyzace se jaksi nic nestane,až po několikátém zapnutí a uplynutí určité doby co běží větrám.A teď celej postup co jsem kvůli tomu podniknul,kontrola talaku chladiva a jeho mírné doplnění-nic,kontrola kabeláže v motorovém prostoru a připojení 12V přímo na kompresor-běží a chladí,výměna jednotky klimatizace z vozu kde chodila OK u mě-nic,demontáž palubky k mé velké radosti a výměna veškerých čidel co tam jsou z auta kde vše fungovalo na jedničku u mě-nic,to samé provedeno i s čidlem tlaku chladiva-nic a ještě ke všemu mi diagnostika od začátku neukazuje žádnou chybu.Aby mě to celé naštvalo tak to s toho mého auta jsem dal do druhého a tam to vše chodí fever.gif Tak a teď babo raď,nebo raďte smile.gif Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 A kompresor mas dobry??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegas1 Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 Jo jo to jsem tam psal na začátku,po připojení 12V normálně naskočí a chladí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegas1 Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 A kompresor mas dobry??? Nikoho nic nenapadá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inetista Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 (editace) Pegasi1, musíš mít teda problém někde na tom kabelu ke kompresoru, když tam přivedeš napětí na přímo a šlape, tak jdi po něm a někde bude zrada. Editováno: 26. Květen 2008, autor: inetista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado mor Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 A kompresor mas dobry??? Vymenil som to čidlo, no musel som dať dole palubovku, čakala ma ale menšia zrada, nedokázal som vybrať volant (je tam veľký vnútorný ihlicový kľúč a nemal som ho).Tak som tu palubovku nadvihol a podarilo sa mi ho vymeniť.A meral som čidlo a nenameral som nič.Mne klímu spínalo pri cca.16-17. tak večer sa ochladilo a vadné čidlo mi ukázalo odpor.Takže bolo zlé.Ešte som klímu neskúšal, lebo čakám na deň, keď bude nad 20 stupnov, ale spínala mi večer v pohode.Ešte poradím.To čidlo sa dá pomerať hneď pri riadiacej jednotke (pri konektore).Pri 20 st. mi to ukázalo cca.3100 ohm. A bude treba pošlem schému (farby drôtov) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 Mám problém s klimou a to sice po zapnutí klimatyzace se jaksi nic nestane,až po několikátém zapnutí a uplynutí určité doby co běží větrám.A teď celej postup co jsem kvůli tomu podniknul,kontrola talaku chladiva a jeho mírné doplnění-nic,kontrola kabeláže v motorovém prostoru a připojení 12V přímo na kompresor-běží a chladí,výměna jednotky klimatizace z vozu kde chodila OK u mě-nic,demontáž palubky k mé velké radosti a výměna veškerých čidel co tam jsou z auta kde vše fungovalo na jedničku u mě-nic,to samé provedeno i s čidlem tlaku chladiva-nic a ještě ke všemu mi diagnostika od začátku neukazuje žádnou chybu.Aby mě to celé naštvalo tak to s toho mého auta jsem dal do druhého a tam to vše chodí fever.gif Tak a teď babo raď,nebo raďte smile.gif Tak si prejdi elektricku schemu. Z RJ Klimy idu dva kable do kompresoru tak ci Ti ich spina alebo ak mas RJ klimy vymen a vyskusaj ci pojde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegas1 Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 Tak si prejdi elektricku schemu. Z RJ Klimy idu dva kable do kompresoru tak ci Ti ich spina alebo ak mas RJ klimy vymen a vyskusaj ci pojde. Fór je v tom,že když pustím do toho plusového +12V přímo ze svorkovnice co je v elektronice klim., je to tušim pin 13 tak to sepne a chladí a druhej drát mínusovej končí v motoru na podběhu ne? Tam je ukostřenej. A přijde mi divný,že by byli dvě jednotky vadný,když v původním voze chvilku před demontáží šlapou jako víno?Fakt jsem z toho už jelen, hlavně když to ještě minulej rok šlapalo až do konce sezˇony bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegas1 Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 (editace) Tak si prejdi elektricku schemu. Z RJ Klimy idu dva kable do kompresoru tak ci Ti ich spina alebo ak mas RJ klimy vymen a vyskusaj ci pojde. Ještě mě napadlo nemůže to tam být blokované někde softvérově? Ale nikde jsem nic nenašel,že by bylo zakázáno. Editováno: 27. Květen 2008, autor: Pegas1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 (editace) Klima sa koduje v RJ motora Tak vcera som sa pustil do prace na vymene snimaca teploty vo vyparniku G263. Nechcel som to robit vrchom tak som skusal spodom a po 30 min bol snimac vonku. Treba demontovat spodny plast dalej konfortku a drziak konfortky a potom je pristup volny. Zistil som ze pri nizsich teplotach snimac fungoval ale pri vyssich nie. Tu su nejake fotky. Editováno: 28. Květen 2008, autor: makov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegas1 Vloženo 29. Květen 2008 Sdílet Vloženo 29. Květen 2008 Tak vcera som sa pustil do prace na vymene snimaca teploty vo vyparniku G263. Nechcel som to robit vrchom tak som skusal spodom a po 30 min bol snimac vonku. Treba demontovat spodny plast dalej konfortku a drziak konfortky a potom je pristup volny. Zistil som ze pri nizsich teplotach snimac fungoval ale pri vyssich nie. Tu su nejake fotky. Tak nakódovaný to v té řídící jednotce motoru mám dobře,ale dnes jsem vypozoroval ještě jednu věc a to sice, že když dám ovladač ofuku na nohy tak klima sepne hned.Jo ještě mě napadá jestli tam nebyla nějaká změna u jednotek klim., auto je rok 2000 a jednotka 2006. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 29. Květen 2008 Sdílet Vloženo 29. Květen 2008 snimace mas dobre a na diagnostike ziadna chyba? Skus pozriet este namerane hodnoty co bude tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegas1 Vloženo 29. Květen 2008 Sdílet Vloženo 29. Květen 2008 snimace mas dobre a na diagnostike ziadna chyba? Skus pozriet este namerane hodnoty co bude tam. Celá ta anabáze je popsaná nahoře a fakt už nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matuso Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 Čidlo je vyměněné a zde je pár fotografií co se musí udělat.Po odstojení bez volantu Odsunutá palubka Čidlo je se zeleným drátem Takze mal som rovnaky problem klima raz isla raz nesla az nakoniec nesla vobec rozmyslal som cim to je a nakoniec po precitani vasich prispevkov som si bol isty ze je to cidlo. To ze je to cidlo sa da zistit podla toho ze pri teplote vyssej ako 20 stupnov sa klima uz nezapne nech robite co robite. alebo sa nezapne ani pri tejto teplote. Pokial ide o vymenu TO NAJDOLEZITEJSIE JE ZE NETREBA DAVAT DOLE PALUBOVKU DA SA TA DOSTAT AJ ZO SPODU ALE Pje mat potrebne male rucicky Takze k cidu sa dostanete nasledovne 1 odmontovat plast pod volantom pozor nad volantom drzi na jednom srobe ktory je schovany pod malym plastom tesne pod budikmi 2 odmontovat plast ktory vedie vzduch k noham drzi na jednom srobe 3 dat prec komfortnu jednotku ta cierna krabicka 10 x 10 cm 4 dat dole drziak konfortky silnym buchnutim zdola smerom dohora teraz je cesta k cidlu volna 5 k cidlu vedu male zelene kable nie zeleno fialove ako to je ine cidlo cidlo staci len jemne potiahnut a hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inetista Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 Je to tak, jde to dobře i ze spodu, už to vím taky, protože po výměně čidla výparníku vrchem se objevila další závada a to bylo servo ovládání topení které je přístupné spodem. Vytáhnout jde dost špatně držák komfortní jednotky, kterému se moc nechce ven a hned nad ním je čidlo výparníku. Pozor jestli budete v tomto stádiu rozebrání auta a občas vám začne topit topení na plný výkon, jste též na půl cesty k demontáži serva ovládání topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markfox Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 Čau kluci kde se dá to čidlo G263 obědnat. pošlete mi adresu díkec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inetista Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Čau kluci kde se dá to čidlo G263 obědnat. pošlete mi adresu díkec Za bezkonkurenční cenu pořídíš tady skoda-dily.cz Za dobrou cenu zde najdeš i pylový filtr a když to dáš vše dokupy a začneš chladit, klima si bude chrochtat blahem a určitě i ty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markfox Vloženo 5. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2008 Dikec za info v sobotu budu vyměňovat. čau Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inetista Vloženo 11. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2008 Dikec za info v sobotu budu vyměňovat. čau Jak dopadla víkendová výměna, klima už chladí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markfox Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 Čau nedělní test klimi mě nepotěšil. Nejela asi po 20 km to naskočilo pak auto tak hoďku stálo chvíly jela a pak vipla večer to pak jelo opět. Zřejmě budu muset měnit ještě něco, ale netuším co. Pátrám po tom regulačním ventilu ale nevím kde ho hledat. Množství chladiva mám v normě čidlo na víparníku také vyměněno co radíte dál vyměnit. Skoušel sem i ruzné polohy klapek bez výsledku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inetista Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 Nic bych neměnil a raději připojil kabel a zjistil chyby v řídící jednotce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.