Přejít na obsah

čidlo výparníku AC


Romanek911

Doporučené příspěvky

jak jsi poznal, že to je originální díl? Podle mně je nejlepším vodítkem cena (je pevně centrálně daná), ale ta v tomto případě neodpovídá.

jo a kolik podle Tebe stojí snímač výparníku? Jestli jsi to kupoval nekde za jednou tak vysokou cenu,je to jen Tvuj problem.A centralne pevny ceny..to si pletes s dobou hodne minulou,nekdy pred rokem 1989,to byly mozna vsude stejny ceny :p A pro po,jeste poznam original stitek s oznacenim Skoda dilu dle katalogu prave origos dilu a taky pecet Wolksvagenu na vyrobku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha.... koukám, že nemáš ani ponětí jak (a kde) se stanovují ceny originálních náhradních dílů. Mimo jiné co co jsi koupil je "prvovýroba" nikoliv "originální díl" (je to napsané přímo na stránkách), což je drobná nuance distribuční cesty a kontrolních mechanismů daného produktu. Na funkci to samozřejmě zpravidla nemá vliv, ale nemohl jsem jen tak přejít zdůrazňování "originálu" u něčeho, co originálem není :) . Mimo jiné ETKA pro čidlo výparníku uvádí cenu 692 Kč vč. DPH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha.... koukám, že nemáš ani ponětí jak (a kde) se stanovují ceny originálních náhradních dílů. Mimo jiné co co jsi koupil je "prvovýroba" nikoliv "originální díl" (je to napsané přímo na stránkách), což je drobná nuance distribuční cesty a kontrolních mechanismů daného produktu. Na funkci to samozřejmě zpravidla nemá vliv, ale nemohl jsem jen tak přejít zdůrazňování "originálu" u něčeho, co originálem není :) . Mimo jiné ETKA pro čidlo výparníku uvádí cenu 692 Kč vč. DPH.

Zvlastni..dnes jsem vytahl polamane cidlo a je uplne shodne co se tyce oznaceni a peceti na vyrobku. A co mi reknes ted ?! A jak poznas original Ty? Podle tveho tvrzeni, jsem z auta vytahl neoriginalni cidlo,ktere mi namontovali pri vyrobe vozidla v Boleslavi??? ;) Tak to potom jo,teda... :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zvlastni..dnes jsem vytahl polamane cidlo a je uplne shodne co se tyce oznaceni a peceti na vyrobku. A co mi reknes ted ?! A jak poznas original Ty? Podle tveho tvrzeni, jsem z auta vytahl neoriginalni cidlo,ktere mi namontovali pri vyrobe vozidla v Boleslavi??? ;) Tak to potom jo,teda... :smich:

tohle nená cenu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky vsem,co mi v tomto tematu poradili.Uspesne jsem vymenil cidlo vyparniku i kdyz pri sundavani drzaku komfortky,jsem malem zesilel.Auto jsem nechal rozhavit na slunci,pak nastartoval,zapl klimu a ejhle,funguje!Takze parada a usetreno more penez za servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
čau tak se do toho taky pustil. Ale mám problém vyndat to čidlo ven. A tak se chci zeptat jestli tam neni nějak zacvaklý nebo jak tam drží?

sundáš konektor z čidla a úplně lehounce ho vysuneš z té štěrbiny kde je zasunutý.....žádná věda ani dřina,jde to vytáhnout lehce. Čidlo tam není nijak zacvaklý, jen po stranách ma takový zobáky co kladou odpor do stran, aby to tam drželo...takže jen potáhni k sobě a je venku.Pokud jsi už sestřelil držák komfortky, tak nic horšího Tě nečeká. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
dík za vyčerpávájící info.Teď nevím,jestli tu komfortku mám páčit sám,nebo to hodit do servisu.Když to tu čtu,tak s tím vycvaknutím,má problém každý.

Dobrej zpusob je nahore ten drzak tlacit od toho plechu na kterym drzi a dole do toho tlacit smerem nahoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neměři někdo parametry toho čidla já než sem tam dal to nové tak sem měřil obě a chovali se stejně (ómicky) potřeboval bych vědět jestly si ty čida také někdo porovnával a co naměřil :help:

Taky by me to zajimalo, vymontoval sem stary cidlo a v pokojovy teplote ma 2.8kOhm v mrazaku asi 8kOhm a nad plotynkou asi 0.6kOhm tak nevim zda se ze to funguje jako normalni termistor, tak asi nema cenu kupovat novy cidlo, na diagnostice to pise chybu toho cidla tak fakt nevim..... vadny kabely to asi tezko, jeste je mozny ze ty hodnoty sou spatne, bohuzel ale nemam novy cidlo abych to overil....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky by me to zajimalo, vymontoval sem stary cidlo a v pokojovy teplote ma 2.8kOhm v mrazaku asi 8kOhm a nad plotynkou asi 0.6kOhm tak nevim zda se ze to funguje jako normalni termistor, tak asi nema cenu kupovat novy cidlo, na diagnostice to pise chybu toho cidla tak fakt nevim..... vadny kabely to asi tezko, jeste je mozny ze ty hodnoty sou spatne, bohuzel ale nemam novy cidlo abych to overil....

v domácích podmínkách se čidla testovat nedají - většina chyb je takových, že to občas funguje a občas ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no u mna to uz bolo v stadiu ze sa to zaplo jedine ak som vynuloval chyby a bolo teda chladnejsie, ako nahle sa oteplilo, zapisalo to chybu a uz sa to nezaplo vobec aj ked nebolo az tak teplo. proste klima v aute a totalne nanic lebo ked som potreboval nesla a ked je vonku 20 stupnov som chladit nepotreboval :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj kluci,Včera jsem měnil čidlo výparníku,klima mi šla jak tu všichni píšou jen když bylo mín jak 20 stupnú což je na nic.Palubka cela ven nemusí sundal jsem dole kryt co je nad pedálama pak tu rouru co je z topení aby šel vzduch na nohy řidiče a tamtudy už je čidlo nahoře směrem k motoru vidět,je tam zastrčený jako z boku,ven muselo šroubovákem a odpojit kablík a vytahnout ho ven museli malé ručičky přítelkyně ja bych se tam nedostal,Tak máme vyměněno,jak tu někdo psal kdo ví kam šáhnout je to rychle ja to dělal asi 2 hodiny a nevěděl sem kde čidlo je takže jsem sundával zbytečně i kaslík a prostřední panel s radiem,je hotovo a klima funguje stojí to za to.4idlo mě stálo v original servisu asi 520,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám problém s klimou ve své Ibize, který by mohl mít souvislost právě s čidlem výparníku. Situace je následující:

Klima sice funguje, ale dostatečně chladí jen tehdy, když je venku chladno. Jak se oteplí, tak sice chladí, ale poměrně málo. Píchnul jsem to na VAG a nejdřív jsem zjistil, že je chyba na čidle teploty chladící kapaliny motoru. OK, vyměnil jsem ho, ale klima pořád chladí málo. Kouknul jsem na měřené hodnoty a je to zhruba tak: tlak média v klidu je 6 bar, když se zapne kompresor, stoupne to na nějakých 9 barů, max 9,5. Kompresor jede vždy maximálně na 81%. Žádnou chybu jednotka nehlásí, taktéž je v bloku měřených hodnot vidět, že výkon kompresoru není ničím omezován. Média by mělo být v klimě dost - asi před měsícem jsem byl na kontrole a po několika letech provozu, kdy se na klimu ani nešáhlo, tam chybělo asi 100gramů - takže jsme to doplnili.

Pokud klimu zapnu a jdu si do motoru sáhnout na trubku, která vede z kompresoru, není tak stuená, jako u jiných aut.

Nenapadá někoho z vás, čím by to mohlo být? Nebo co ještě zkusit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NIkoho nic nenapadá? Jen ještě doplním: To čidlo výparníku to asi nebude, zdá se být ok...když je klima vypnutá, tak ukazuje okolní teplotu, když ji zapnu, tak to postupně klesne na nějakých 15°C - míň ale ne, což mi přijde divné...Klima by měla chadit na nižší teploty, když jede na max...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahojte som tu novy a citam tie chyby ktore mam aj ja napr.. to cidlo vyparnika 00818 G263. No okrem toho mi nesiel ani tachometer snimac serva a nakoniec sme doslo k tomu ze som mal kable pod akumlatorom zhnite vsetky sme vymenili.

No ten vyparnik mi nejde chapem treba to cidlo vymnit to je ok Moje auto je 1.9 TDI Fabia kombi a mam snim este jeden problem prosim vas pomozte mi

Ked stojim s autom na volnobehu zacnem tocit volantom do stran tak mi stahuje prud vydim to hlavne vecer ked mam svetla zapnute aj dnuka ked sa pozriem na pristrojovku aj tamm to robi ale len ked stojim predpokladam ze v tedy ma najvacsi odber elektro servo menily sme tam uz snimac otacok serva aj samo servo som menil neviem niektory mi vravia ze kostru mam zlu prosim napiste mi este napady Dakujem a som rad ze nieco take ako toto forum je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte som tu novy a citam tie chyby ktore mam aj ja napr.. to cidlo vyparnika 00818 G263. No okrem toho mi nesiel ani tachometer snimac serva a nakoniec sme doslo k tomu ze som mal kable pod akumlatorom zhnite vsetky sme vymenili.

No ten vyparnik mi nejde chapem treba to cidlo vymnit to je ok Moje auto je 1.9 TDI Fabia kombi a mam snim este jeden problem prosim vas pomozte mi

Ked stojim s autom na volnobehu zacnem tocit volantom do stran tak mi stahuje prud vydim to hlavne vecer ked mam svetla zapnute aj dnuka ked sa pozriem na pristrojovku aj tamm to robi ale len ked stojim predpokladam ze v tedy ma najvacsi odber elektro servo menily sme tam uz snimac otacok serva aj samo servo som menil neviem niektory mi vravia ze kostru mam zlu prosim napiste mi este napady Dakujem a som rad ze nieco take ako toto forum je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte som tu novy a citam tie chyby ktore mam aj ja napr.. to cidlo vyparnika 00818 G263. No okrem toho mi nesiel ani tachometer snimac serva a nakoniec sme doslo k tomu ze som mal kable pod akumlatorom zhnite vsetky sme vymenili.

No ten vyparnik mi nejde chapem treba to cidlo vymnit to je ok Moje auto je 1.9 TDI Fabia kombi a mam snim este jeden problem prosim vas pomozte mi

Ked stojim s autom na volnobehu zacnem tocit volantom do stran tak mi stahuje prud vydim to hlavne vecer ked mam svetla zapnute aj dnuka ked sa pozriem na pristrojovku aj tamm to robi ale len ked stojim predpokladam ze v tedy ma najvacsi odber elektro servo menily sme tam uz snimac otacok serva aj samo servo som menil neviem niektory mi vravia ze kostru mam zlu prosim napiste mi este napady Dakujem a som rad ze nieco take ako toto forum je

to blikani vetsinou je kvuli velkemu odberu proudu do serva a vetsina uzivatelu ma s timto problikavanim problemy ve spojitosti vadneho snimace otacek na servu. Stejenj problem mam i Ja..ehmm asi pul roku a zatim jsem nebyl schopnej to vymenit. Pokud chces vedet vic, tak v sekci Elektrika / problem s rizenim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
sundáš konektor z čidla a úplně lehounce ho vysuneš z té štěrbiny kde je zasunutý.....žádná věda ani dřina,jde to vytáhnout lehce. Čidlo tam není nijak zacvaklý, jen po stranách ma takový zobáky co kladou odpor do stran, aby to tam drželo...takže jen potáhni k sobě a je venku.Pokud jsi už sestřelil držák komfortky, tak nic horšího Tě nečeká. :palec2:

Ahoj,mam Octavia 1.9TDI 81kW r.v.2002 a taky mam v háji snímač výstupní teploty výparníku.Nevíte jestli je to čidlo stejné jako u Fabie??A jestli je i stejně umístěné jako u Fábky? :help: Nemůžu to nikde najít a ze známých nikdo neví,ani v servisu Okim to nevěděli!!!Budu rád za každou odpověd,díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...