bandaska Vloženo 8. Červen 2007 Sdílet Vloženo 8. Červen 2007 Ahoj , mám ještě jeden problém, a to asi ten nejpodstatnější... špatně se mi řadí pětka.. převodovka řadí všechny kvalty pěkně až na pětku...ted navíc začala blbnout i zpátečka... Když jedu víc ja 80 , tak 5. stupeň nezařadím ani náhodou, připadám si v tu chvíli jak frézař...když nechám otáčky motoru padáním zkorigovat s otáčkama převodovky, tak se přesto nechytí, a počítání zubů se opakuje..ale opačně- jakoby se roztáčí.jediný co pomáhá je řadit tu pětku fakt bleskově, ale fakt jako ari vatanen , jinak počítám zoubky...ale ani tak to není 100% způsob.... No a teď , je to synchronem? nebo se nevyplatí převodovku opravovat, a je lepší sehnat jinou? jo a jestliže bych kupoval převodovku jinou, pasovala by na mojí Oct. 1,8 20V 81 kW 1997 převodovka z TDI 81kW? mám možnost jí pořídit za pár korun , , tak by mne potěšilo kdyby tam šla... ale tak nějak tušim že tam asi nepůjde, páč TDI má úplně jinej krouťák...no poraďte prosím.... Dík...Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Muflonus Vloženo 8. Červen 2007 Sdílet Vloženo 8. Červen 2007 Koukám že převodovka je bolest oktávek .. mě tam jde špatně 1.3. stupeň a zpátečka ... skusim vyměnit převodovej olej 120tis najeto a jinak nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beeson Vloženo 8. Červen 2007 Sdílet Vloženo 8. Červen 2007 (editace) Tipoval bych to na špatnej synchron. Už jsem se s tím setkal, naštěstí ne u mého auta 1 a 3 šla řadit hodně špatně, musel jsem to tam narvat spíš silou. Editováno: 8. Červen 2007, autor: beeson Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 8. Červen 2007 Sdílet Vloženo 8. Červen 2007 Tipoval bych to na špatnej synchron. Už jsem se s tím setkal, naštěstí ne u mého auta 1 a 3 šla řadit hodně špatně, musel jsem to tam narvat spíš silou. Pokud tam chces hodit 5 a slysis synchron kolecko tak je vprd. Jeste bych zkusil se mrk. zda vubec mas nejaky olej v prevodovce - ono spousta lidi to ma jako celozivotni napln takze je mozne ze jedes na sucho pokud ti nekde tekla prevodovka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 8. Červen 2007 Sdílet Vloženo 8. Červen 2007 Ahoj , mám ještě jeden problém, a to asi ten nejpodstatnější... špatně se mi řadí pětka.. převodovka řadí všechny kvalty pěkně až na pětku...ted navíc začala blbnout i zpátečka...Když jedu víc ja 80 , tak 5. stupeň nezařadím ani náhodou, připadám si v tu chvíli jak frézař...když nechám otáčky motoru padáním zkorigovat s otáčkama převodovky, tak se přesto nechytí, a počítání zubů se opakuje..ale opačně- jakoby se roztáčí.jediný co pomáhá je řadit tu pětku fakt bleskově, ale fakt jako ari vatanen , jinak počítám zoubky...ale ani tak to není 100% způsob.... No a teď , je to synchronem? nebo se nevyplatí převodovku opravovat, a je lepší sehnat jinou? jo a jestliže bych kupoval převodovku jinou, pasovala by na mojí Oct. 1,8 20V 81 kW 1997 převodovka z TDI 81kW? mám možnost jí pořídit za pár korun , , tak by mne potěšilo kdyby tam šla... ale tak nějak tušim že tam asi nepůjde, páč TDI má úplně jinej krouťák...no poraďte prosím.... Dík...Michal Z TDI to nemůže v žádném případě. přece TDI má méně otáček než benzin. Na štítku v servisce nebo v kufru máš kod převodovky. Pokud budeš měni task by měl kod sedět. Kod N aTDI je např KS nebo EGS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 8. Červen 2007 Sdílet Vloženo 8. Červen 2007 A zkoušel jsi řadit s 2x spojkou? (přes neutrál) Klasicky jako s převodovkama bez synchronů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandaska Vloženo 9. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2007 Tak jsem to vyřešil, zaplaťsatan... bylo to vyhoblovanejma šteftama vidličky pětkovýho kola...dočasně opraveno vyvařením a vybroušením.... takže teď budu shánět zdravou vidličku...nebo jen ty čepy, jsou demontovatelný, tak snad pujdou sehnat...jediný co mě štve je to, že WV boys tam cpou šrouby jak na raketoplán....ještě že ta Torxová 40 tam vlezla, mělo to snad dvounásobnej počet paprsků oproti šroubu se standartním torxem...i když ty torxy jsou taky pěkný svinstvo.....jinak za olej taky chtěj ranec...za 3 litry 850Kč....to je dražší jak motorovej olej do motorky.... díky všem za snahu poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.