gi..gi Vloženo 10. Červen 2007 Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 (editace) Nazdar kluci,poslední dobou jsem si všimnul,že při otáčením volantem do stran,dochází ve volantu k vrnění ,vibracim,nevím,jak to přesně popsat...... Mám pocit,joko by to vrnění vytvářel posilovač..... Je to možný ? Je v něm něco v nepořádku ? Setkal se s tím nědo ? Nechci něco zanedbat...... Prosím o pomoc,radu........ Dik. Zapoměl jsem dodat,že si toho všímam hlavně při parkovaní a manevrování na místě...... Editováno: 11. Červen 2007, autor: gi..gi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudas.mp Vloženo 10. Červen 2007 Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 Mam ten samy problem a to mam najeto teprve 12tis. km ale nejak to neresim dela me to jen kdyz jedu krokem a pritom brzdim ja myslim ze je to jak popisujes ze posilovac pracuje a prenaseji se vibrace do volantu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 10. Červen 2007 Sdílet Vloženo 10. Červen 2007 pokial ti to robi iba pri brzdeni tak mas skrivene kotuce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudas.mp Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 Kotouce to urco nejsou pri vetsich rychlostech to nedela a ja vim ja vypadaji krive kotouce tohle neni klepani volantu to je takove vrneni neco jako kdyz bezi trafo podle me je to od serva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 Pri tolkých km snáď kotuč nie! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scheja Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Nazdar kluci,poslední dobou jsem si všimnul,že při otáčením volantem do stran,dochází ve volantu k vrnění ,vibracim,nevím,jak to přesně popsat...... Mám pocit,joko by to vrnění vytvářel posilovač..... Je to možný ? Je v něm něco v nepořádku ? Setkal se s tím nědo ? Nechci něco zanedbat...... Prosím o pomoc,radu........ Dik. Zapoměl jsem dodat,že si toho všímam hlavně při parkovaní a manevrování na místě...... A nevytačíš nahodou volant až uplně na doraz a držíš ho tam v té poloze? Pak to totiž dělá takové zvuky je hodně namahane servo. Pak jinak v horším případě maš buď něco ze servem a nebo přicpané hadice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 (editace) Jen pro upřesnění, servo je namáhaný při pohybu do krajní polohy (proud až 60A), pokud v krajní poloze zůstaneš a nehejbeš, servo se zklidní. Editováno: 13. Červen 2007, autor: Strojvůdce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gi..gi Vloženo 13. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Ne,ne,ten volant vrní v jakékoliv poloze...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GaGaN Vloženo 3. leden 2010 Sdílet Vloženo 3. leden 2010 Zdravim vsechny, mam na Vas dotaz. Mam Fabii 1.4 16V 74 kW 2002 a mam uvoleny volant. Tzn. kdyz dal lehce doleva ci doprava kola se nehnou a musim pootocit vice. Strasne moc vsechny prosim o radu, sem bezradny. Diky Stepan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.