Tady se člověk pobaví, tak použití auta vůbec nezáleží na jeho obsahu, proboha, co je to za bludy, to jako 1,4 TDI je na okresky kvůli objemu? hmmm, osobně jezdím HTP klidně s HTP dálnici 2x až 3x týdně HK - Praha, zrovna tak jako s 2,5TDI po městě a do práce, výsledek, HTP dlouhodobě 6,5 l/100km, TDI 8,5-9l/100km, já se teda objemem motoru nezabývám. Mimochodem HTP má dnes 130K km a pořád jezdí, stejně jako 150K km u TDI.
Plne souhlasim pokud nekdo ma nutkani drtit dalnice 200km/h at si koupi neco silnejsiho ale pokud jezdi kazdy dle predpisu a rozumne tak HTP je plne dostacujisi mel jsem pred HTP Octavii 1,6 100ps jezdila docela slusne ale spotreba to byla hrozna a diesel patri do traktoru a ne do auta ale kazdy si prece muze koupit co chce a co mu vyhovuje
Dotyčnému rada:
Klidně jezdi s HTP dálnice, uděláš si tak představu sám a rady typu prodat a koupit jiné bych zatím nechal stranou, cena u TDI je o dost větší, pokud budeš nakupovat přes leasing, tak je ještě násobená procenty leasingu a než tě cenový rozdíl doběhne v úspoře paliva, tak tak určitě vydržíš platit víc za benzin každý měsíc a postupně z výdělku.