Dragonetti Vloženo 11. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 Mam v planu koupit BOV na auto a premyslim jaky a jak ho zapojit..Zda koupit open BOV,nebo jestli radsi TwinPort a zapojit ho jako closed loop..?Radsi bych otevrenej,ale zase si rikam,jak by to pobrala elektronika atd,kdyby nesel zpatky nejaky vzduch,tak jako to je ted.....?Pravdepodobne bych sel asi do Bidrina..Nebo mate nekdo nejaky tip na dobry bov za rozumny penize? Dik za nazory.. Mozna ze uz tu podobny tema je,ale ja ho nenasel,tak to admini kdyztak presunte..Diky... Zdarec... Ja jsem na zaklade doporuceni p. Puzy sel do toho TwinPorta... viz.: http://bidrin.cz/shop/index.php?main_page=...caab99052810fec ... je prave "dvouokruhovej"...prvni cast tlaku jde zpet do sani, podobne jako u serioveho a pokud ani to nestaci, uchazi bokem do atmosfery... cimze se nezblbne ECU u novejsich modely (coz Ty mas)... Vim, ze nekdo na besidce mel i ten obyc a nerikal, ze by mu to delalo bordel... Spis uz na me byl moc hlasitej... tenhle ma decentni zvuk pro plnejch tockach, ale pokud motor nevytocim, ani neni slyset => vsechen vzduch jde zpet do sani...ja jsem s nim teda spokojenej... Cus, jo jo ten Tvuj si pamatuju..Ukazoval jsi mi ho...Ja taky prave koukal u bidrina na MKII...Zda se jako nejlepsi volba a navic se da zapojit jak otevrene tak na uzavrenej okruh..Nevim jak za jizdy,ale kdyz si nam to ukazoval,tak to prave moc nefoukalo,coz ja bych neodmitl.. Kdyz jsem se na to ptal tady v PH v CarTechu,tak mi taky rikali,at dam TwinPorta,ze je to na 1,8T nejlepsi a nejjednodussi volba.Ale co zase vim,tak Speedy20V ma otevrenej a taky to ma snad bez problemua tomu uz to funi poradne.. 2Dragonetti: Tim obyc Bidrinem myslis MKII otevrenej,nebo MKI,kterej uz se tusim ani nedela..?Je to prave jak rikas,ja bych taky klidne Twinporta,ale prave si myslim,ze ten nebude tak hlasitej,jak ten co mas ty. Taky si myslim,ze Bidrin je dobra volba..Kdo Ti to zapojoval? . Je top Jo jo, mam ten otevrenej. Mas pravdu uz ho nevirabi. Je to opravdu dobra volba. Zapojoval jsem si to sam, nic na tom neni, horsi je to serizeni, ale jde to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bartuch Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 já tam mám Bidrina přes dva roky a zatím spokojenost,občas sice poladím nastavení ale jinak super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pickfick Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 koukam ze tady vsichni co se o tom bavite mate benzinaky turba shodou okolnosti sem se o tom dneska bavil s kamosem ale vsechno se motalo okolo benzinaku....jde dat tento ventil i na diesel??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hensel Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 na diesel snad existuje něco jinýho, ale nechci nic tvrdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 koukam ze tady vsichni co se o tom bavite mate benzinaky turba shodou okolnosti sem se o tom dneska bavil s kamosem ale vsechno se motalo okolo benzinaku....jde dat tento ventil i na diesel??? Na ropáka to sice jde, ale výkonu to nepřidá, spíš ubere a někde jsem čet že to dělá problémy, hodně se zvýší kouřivost. Díky tomu že to vlastně odfoukne ten přetlak kterej tam máš, tak při sešlápnutí plyn. pedálu se tam vstříkne nafta a vzduchu je už málo, protože šel do atmosféry a tím pádem se i sníží výkon, nebo spíš reakce na prudký sešlápnutí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 já tam mám Bidrina přes dva roky a zatím spokojenost,občas sice poladím nastavení ale jinak super Koukam ale,ze ty mas jeste taky asi model MKI ne?Kterej uz se nedela..Jako Dragonetti.... Michale,u myho auta je to taky slyset,ale musi o tom clovek vedet a napinat usi.. kdyz to fouka poradne,tak je to lepsi..Ty mas nakej od tech anglanu,ne? Je to slozita situace..Chtel bych open BOV ale vetsina lidi tvrdi ze na RS to dela problemy.. Ze TwinPort je lepsi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 já tam mám Bidrina přes dva roky a zatím spokojenost,občas sice poladím nastavení ale jinak super Koukam ale,ze ty mas jeste taky asi model MKI ne?Kterej uz se nedela..Jako Dragonetti.... Michale,u myho auta je to taky slyset,ale musi o tom clovek vedet a napinat usi.. kdyz to fouka poradne,tak je to lepsi..Ty mas nakej od tech anglanu,ne? Je to slozita situace..Chtel bych open BOV ale vetsina lidi tvrdi ze na RS to dela problemy.. Ze TwinPort je lepsi... On prave rikal, ze ten TwinPort delal kvuli novym modelum RS...ze ten obyc zblb jednotku, nevim, asi si myslela, ze je malo vzduchu...u starsich modelu v poho... (ale co to je "stary" a "novy" model, to nevim) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alegro Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 (editace) já tam mám Bidrina přes dva roky a zatím spokojenost,občas sice poladím nastavení ale jinak super Koukam ale,ze ty mas jeste taky asi model MKI ne?Kterej uz se nedela..Jako Dragonetti.... Michale,u myho auta je to taky slyset,ale musi o tom clovek vedet a napinat usi.. kdyz to fouka poradne,tak je to lepsi..Ty mas nakej od tech anglanu,ne? Je to slozita situace..Chtel bych open BOV ale vetsina lidi tvrdi ze na RS to dela problemy.. Ze TwinPort je lepsi... On prave rikal, ze ten TwinPort delal kvuli novym modelum RS...ze ten obyc zblb jednotku, nevim, asi si myslela, ze je malo vzduchu...u starsich modelu v poho... (ale co to je "stary" a "novy" model, to nevim) starší model, co mám např. já, tzn. 99 a starší nemají elektronickej plyn (typ motoru AGU). Novější 1.8T už mají elektr. plyn a tam to prý dělá trochu problémy. Mám MKII Twin Port a jsem spokojen. Zvuk to dělá decentní, musíš tomu spíš trochu naložit aby byl pořádně slyšet. Instalace je opravdu jednoduchá, trvala mi asi 10 minut, horší je to pak pořádně nastavit, prostě jezdit a dolaďovat. Hlavně pořádně dotáhnout a zkontrolovat podtlakovou hadičku!!! Editováno: 12. Červen 2007, autor: Alegro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martyp Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 já tam mám Bidrina přes dva roky a zatím spokojenost,občas sice poladím nastavení ale jinak super Koukam ale,ze ty mas jeste taky asi model MKI ne?Kterej uz se nedela..Jako Dragonetti.... Michale,u myho auta je to taky slyset,ale musi o tom clovek vedet a napinat usi.. kdyz to fouka poradne,tak je to lepsi..Ty mas nakej od tech anglanu,ne? Je to slozita situace..Chtel bych open BOV ale vetsina lidi tvrdi ze na RS to dela problemy.. Ze TwinPort je lepsi... On prave rikal, ze ten TwinPort delal kvuli novym modelum RS...ze ten obyc zblb jednotku, nevim, asi si myslela, ze je malo vzduchu...u starsich modelu v poho... (ale co to je "stary" a "novy" model, to nevim) starší model, co mám např. já, tzn. 99 a starší nemají elektronickej plyn (typ motoru AGU). Novější 1.8T už mají elektr. plyn a tam to prý dělá trochu problémy. Mám MKII Twin Port a jsem spokojen. Zvuk to dělá decentní, musíš tomu spíš trochu naložit aby byl pořádně slyšet. Instalace je opravdu jednoduchá, trvala mi asi 10 minut, horší je to pak pořádně nastavit, prostě jezdit a dolaďovat. Hlavně pořádně dotáhnout a zkontrolovat podtlakovou hadičku!!! To je prave ono. Co vim,tak Speedy20V ma prave MKII open BOV od Bidrina..Ale on pa prave jeste AGU a ma to bez problmeu..Je to skoda,ze na RS je potreba TwinPort,ale co jsem koukal na stranky Bidrinu,tak tam davali i MKII na RS a pry jim jednotka zadny chyby nehlasi..Tak nevim... Ale myslim,ze MKII TP bude v podstate jistota... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 já tam mám Bidrina přes dva roky a zatím spokojenost,občas sice poladím nastavení ale jinak super Koukam ale,ze ty mas jeste taky asi model MKI ne?Kterej uz se nedela..Jako Dragonetti.... Michale,u myho auta je to taky slyset,ale musi o tom clovek vedet a napinat usi.. kdyz to fouka poradne,tak je to lepsi..Ty mas nakej od tech anglanu,ne? Je to slozita situace..Chtel bych open BOV ale vetsina lidi tvrdi ze na RS to dela problemy.. Ze TwinPort je lepsi... On prave rikal, ze ten TwinPort delal kvuli novym modelum RS...ze ten obyc zblb jednotku, nevim, asi si myslela, ze je malo vzduchu...u starsich modelu v poho... (ale co to je "stary" a "novy" model, to nevim) starší model, co mám např. já, tzn. 99 a starší nemají elektronickej plyn (typ motoru AGU). Novější 1.8T už mají elektr. plyn a tam to prý dělá trochu problémy. Mám MKII Twin Port a jsem spokojen. Zvuk to dělá decentní, musíš tomu spíš trochu naložit aby byl pořádně slyšet. Instalace je opravdu jednoduchá, trvala mi asi 10 minut, horší je to pak pořádně nastavit, prostě jezdit a dolaďovat. Hlavně pořádně dotáhnout a zkontrolovat podtlakovou hadičku!!! To je prave ono. Co vim,tak Speedy20V ma prave MKII open BOV od Bidrina..Ale on pa prave jeste AGU a ma to bez problmeu..Je to skoda,ze na RS je potreba TwinPort,ale co jsem koukal na stranky Bidrinu,tak tam davali i MKII na RS a pry jim jednotka zadny chyby nehlasi..Tak nevim... Ale myslim,ze MKII TP bude v podstate jistota... Taky bych to tak videl.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 já tam mám Bidrina přes dva roky a zatím spokojenost,občas sice poladím nastavení ale jinak super Koukam ale,ze ty mas jeste taky asi model MKI ne?Kterej uz se nedela..Jako Dragonetti.... Michale,u myho auta je to taky slyset,ale musi o tom clovek vedet a napinat usi.. kdyz to fouka poradne,tak je to lepsi..Ty mas nakej od tech anglanu,ne? Je to slozita situace..Chtel bych open BOV ale vetsina lidi tvrdi ze na RS to dela problemy.. Ze TwinPort je lepsi... On prave rikal, ze ten TwinPort delal kvuli novym modelum RS...ze ten obyc zblb jednotku, nevim, asi si myslela, ze je malo vzduchu...u starsich modelu v poho... (ale co to je "stary" a "novy" model, to nevim) starší model, co mám např. já, tzn. 99 a starší nemají elektronickej plyn (typ motoru AGU). Novější 1.8T už mají elektr. plyn a tam to prý dělá trochu problémy. Mám MKII Twin Port a jsem spokojen. Zvuk to dělá decentní, musíš tomu spíš trochu naložit aby byl pořádně slyšet. Instalace je opravdu jednoduchá, trvala mi asi 10 minut, horší je to pak pořádně nastavit, prostě jezdit a dolaďovat. Hlavně pořádně dotáhnout a zkontrolovat podtlakovou hadičku!!! Jak to presne nastavujes ? Ja osobne muzu sroubek vytocit skoro na maximum a turbo porad dava 0.8... proste to neuchazi... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Já mám tenhle už 2 roky a maká super ( rok a půl byl na RSku a teď je na 1,8 t ) - za ty 2 roky jsem na něj nešáhnul - turbo mi tlačí okolo 1,7 a krásně odfukuje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alegro Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Jak to presne nastavujes ? Ja osobne muzu sroubek vytocit skoro na maximum a turbo porad dava 0.8... proste to neuchazi... :-( Tak ten problém jsem řešil také. nastavil jsem, vše ok. Po 2 týdnech jedu, nic. Šlapu na to, nic. tak jsem pružinku povolil a nic. Pak najednou jí povoluju a konec. Dál to nešlo a zvuk furt nic. Si říkám, že by pružinka v kere? Ale pak si říkám, sakra, vždyť to tam mám 2 měsíce. Podle budíku turbo talčilo ok. Tak mě napadlo, že zkontoroluji podtl. hadičku. Jsem jí sundal a zkusil napojit jinak, pač se mi nezdál ten spoj stou kovovou částí podtl.hadičky(novější mkotory jí tam asi nemají). Napojil jsem jí přímo k T od rozbočky k budíku a fungovalo vše ok. Prostě jen byla špatně napojena a někde trochu ucházela. Teď už vše šlape jak má. jinak to původní se mi při instalaci zkoro rozpadla v ruce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alegro Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Já mám tenhle už 2 roky a maká super ( rok a půl byl na RSku a teď je na 1,8 t ) - za ty 2 roky jsem na něj nešáhnul - turbo mi tlačí okolo 1,7 a krásně odfukuje. Čéče, máš to hezký. Jak ti to jezdí s tim filtrem, nedělá to bordel (váha vzduchu atd)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 já tam mám Bidrina přes dva roky a zatím spokojenost,občas sice poladím nastavení ale jinak super Koukam ale,ze ty mas jeste taky asi model MKI ne?Kterej uz se nedela..Jako Dragonetti.... Michale,u myho auta je to taky slyset,ale musi o tom clovek vedet a napinat usi.. kdyz to fouka poradne,tak je to lepsi..Ty mas nakej od tech anglanu,ne? Je to slozita situace..Chtel bych open BOV ale vetsina lidi tvrdi ze na RS to dela problemy.. Ze TwinPort je lepsi... Jojo v kasliku je ten od Dese. Jinak k blow off na diesel ... nejde to ... neni tam skrtici klapla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Já mám tenhle už 2 roky a maká super ( rok a půl byl na RSku a teď je na 1,8 t ) - za ty 2 roky jsem na něj nešáhnul - turbo mi tlačí okolo 1,7 a krásně odfukuje. Čéče, máš to hezký. Jak ti to jezdí s tim filtrem, nedělá to bordel (váha vzduchu atd)? Nemohu si to vynachválit - váha naprosto v pohodě - žádná prodleva po přeřazení - super zvuk - krásně je slyšet jak se roztáčí a dotáčí turbo - prostě super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Já mám tenhle už 2 roky a maká super ( rok a půl byl na RSku a teď je na 1,8 t ) - za ty 2 roky jsem na něj nešáhnul - turbo mi tlačí okolo 1,7 a krásně odfukuje. Čéče, máš to hezký. Jak ti to jezdí s tim filtrem, nedělá to bordel (váha vzduchu atd)? Nemohu si to vynachválit - váha naprosto v pohodě - žádná prodleva po přeřazení - super zvuk - krásně je slyšet jak se roztáčí a dotáčí turbo - prostě super. Podle me se ptal na ten filtr ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alegro Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 (editace) Já mám tenhle už 2 roky a maká super ( rok a půl byl na RSku a teď je na 1,8 t ) - za ty 2 roky jsem na něj nešáhnul - turbo mi tlačí okolo 1,7 a krásně odfukuje. Čéče, máš to hezký. Jak ti to jezdí s tim filtrem, nedělá to bordel (váha vzduchu atd)? Nemohu si to vynachválit - váha naprosto v pohodě - žádná prodleva po přeřazení - super zvuk - krásně je slyšet jak se roztáčí a dotáčí turbo - prostě super. Podle me se ptal na ten filtr ... Ptal no. Je to koukám KN, asi kit, kolik koštoval? uvažuju spíš o vložce do origo boxu. furt mám z toho hříbku trochu obavy. Těch recenzí o odešlejch váhách vzduchu atd. Nevim nevim. ale to neni téma sem. JInak jsem se koukal na tvojí káru v sekci Vaše octavia aaa- musim smeknout.fakt ti fandim, máš to super. Jsem zastáncem nenápadného zevnějšku a preferuji to co je pod kapotou. Mít tak víc prachů. Kámoš mě furt cpe do intercooleru, čipu, svodů atd. asi udělám banku:) Editováno: 12. Červen 2007, autor: Alegro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Já mám tenhle už 2 roky a maká super ( rok a půl byl na RSku a teď je na 1,8 t ) - za ty 2 roky jsem na něj nešáhnul - turbo mi tlačí okolo 1,7 a krásně odfukuje. Čéče, máš to hezký. Jak ti to jezdí s tim filtrem, nedělá to bordel (váha vzduchu atd)? Nemohu si to vynachválit - váha naprosto v pohodě - žádná prodleva po přeřazení - super zvuk - krásně je slyšet jak se roztáčí a dotáčí turbo - prostě super. Podle me se ptal na ten filtr ... Ptal no. Je to koukám KN, asi kit, kolik koštoval? uvažuju spíš o vložce do origo boxu. furt mám z toho hříbku trochu obavy. Těch recenzí o odešlejch váhách vzduchu atd. Nevim nevim. ale to neni téma sem. Ještě bych se chtěl zeptat: proč máš ten ventil umístěn tak ve předu a co to vede do tý nerez trubky za hadičku (v blízkosti filtru)? Asi to byl idiotskej dotaz, ale jsem trochu buran co se týče techniky- OK, filtr je KN pro OI RS dimenzovaný do 400 PS, cena 5700 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Ventil byl původně v zadu, ale takhle je k němu lepší přístup. Ta hadička - to je ta co je hned vedle původního ventilu jen je přemístěná. Na původní rouře jsou dva vstupy - oba mám - jen trochu jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 12. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Já mám tenhle už 2 roky a maká super ( rok a půl byl na RSku a teď je na 1,8 t ) - za ty 2 roky jsem na něj nešáhnul - turbo mi tlačí okolo 1,7 a krásně odfukuje. Čéče, máš to hezký. Jak ti to jezdí s tim filtrem, nedělá to bordel (váha vzduchu atd)? Nemohu si to vynachválit - váha naprosto v pohodě - žádná prodleva po přeřazení - super zvuk - krásně je slyšet jak se roztáčí a dotáčí turbo - prostě super. Podle me se ptal na ten filtr ... Ptal no. Je to koukám KN, asi kit, kolik koštoval? uvažuju spíš o vložce do origo boxu. furt mám z toho hříbku trochu obavy. Těch recenzí o odešlejch váhách vzduchu atd. Nevim nevim. ale to neni téma sem. Ještě bych se chtěl zeptat: proč máš ten ventil umístěn tak ve předu a co to vede do tý nerez trubky za hadičku (v blízkosti filtru)? Asi to byl idiotskej dotaz, ale jsem trochu buran co se týče techniky- To bude tim, ze Jakub tam nema skodovacky turbo, ale turbo z Imprezi WRX Jinak to stelovani BOV sem taky delal tak jak tu povidali ostatni, jizdou a bud tu pruzinu povolovat nebo utahovat. Ted uz jsem na BOV snad cca pul roku nesahnul, vse drzi supr. Jo a me se taky ta puvodni podtlakova hadicka rozpadla v ruce , to byl srumec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Já mám tenhle už 2 roky a maká super ( rok a půl byl na RSku a teď je na 1,8 t ) - za ty 2 roky jsem na něj nešáhnul - turbo mi tlačí okolo 1,7 a krásně odfukuje. Čéče, máš to hezký. Jak ti to jezdí s tim filtrem, nedělá to bordel (váha vzduchu atd)? Nemohu si to vynachválit - váha naprosto v pohodě - žádná prodleva po přeřazení - super zvuk - krásně je slyšet jak se roztáčí a dotáčí turbo - prostě super. Podle me se ptal na ten filtr ... Ptal no. Je to koukám KN, asi kit, kolik koštoval? uvažuju spíš o vložce do origo boxu. furt mám z toho hříbku trochu obavy. Těch recenzí o odešlejch váhách vzduchu atd. Nevim nevim. ale to neni téma sem. Ještě bych se chtěl zeptat: proč máš ten ventil umístěn tak ve předu a co to vede do tý nerez trubky za hadičku (v blízkosti filtru)? Asi to byl idiotskej dotaz, ale jsem trochu buran co se týče techniky- To bude tim, ze Jakub tam nema skodovacky turbo, ale turbo z Imprezi WRX Jinak to stelovani BOV sem taky delal tak jak tu povidali ostatni, jizdou a bud tu pruzinu povolovat nebo utahovat. Ted uz jsem na BOV snad cca pul roku nesahnul, vse drzi supr. Jo a me se taky ta puvodni podtlakova hadicka rozpadla v ruce , to byl srumec Tou podtlakovou hadickou myslite tu nejtenci z tech 3...vede z boku do BOV.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Ztrach z poškození váhy naprosto nemám - to povídaj jen odpůrci přímých sání. Ve svém okolí mám mraky lidí co to maj a nikomu nikdy váha neodešla. A kdyby přece jenom odešla - tak repas stojí 2500 Kč+-. Já mám na tomhle KNku tak 50 tis km bez jakýchkoliv sebemenších potíží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dragonetti Vloženo 12. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 (editace) Ztrach z poškození váhy naprosto nemám - to povídaj jen odpůrci přímých sání. Ve svém okolí mám mraky lidí co to maj a nikomu nikdy váha neodešla. A kdyby přece jenom odešla - tak repas stojí 2500 Kč+-. Já mám na tomhle KNku tak 50 tis km bez jakýchkoliv sebemenších potíží. Hele Jakube, kdyz jsi sundaval box, tak mel jsi na nem taky nejaky teplotni cidlo nebo co to je? P.S. Sorry za OT Editováno: 12. Červen 2007, autor: Dragonetti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Ztrach z poškození váhy naprosto nemám - to povídaj jen odpůrci přímých sání. Ve svém okolí mám mraky lidí co to maj a nikomu nikdy váha neodešla. A kdyby přece jenom odešla - tak repas stojí 2500 Kč+-. Já mám na tomhle KNku tak 50 tis km bez jakýchkoliv sebemenších potíží. Hele Jakube, kdyz jsi sundaval box, tak mel jsi na nem taky nejaky teplotni cidlo nebo co to je? P.S. Sorry za OT Ano měl. Podívej se ke mě do vaše octavia - teď jsem to tam psal a jsou tam i fotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.