Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Všechny zdravím mám problém s motorem na mém voze jeto 1,6 75kw r.v.2000 (prosinec)

motoru kolísají mírně otáčky a přitom kolísání jsou cítit takové opravdu mírné otřesy někdy motor nejlépe když zastavuju na křižovatce tak zdechne a potom nejde vůbec nastartovat,většinou ho musím hodně točit, aby nastartoval potom je nějaký čas klid jindy jedu a motor sám jde do strašně vysokých otáček ,když motor vypnu jde hned bez problémů nastartovat a můžu jet dál.

Auto má najeto asi tak 105 000km je po rozvodech v 93000km a začalo to dělat po nějaké době právě potom jak mě v servisu dělali rozvody.

Dík za informace, protože už teď mám hrůzu co to bude zase stát.

Vloženo
Všechny zdravím mám problém s motorem na mém voze jeto 1,6 75kw r.v.2000 (prosinec)

motoru kolísají mírně otáčky a přitom kolísání jsou cítit takové opravdu mírné otřesy někdy motor nejlépe když zastavuju na křižovatce tak zdechne a potom nejde vůbec nastartovat,většinou ho musím hodně točit, aby nastartoval potom je nějaký čas klid jindy jedu a motor sám jde do strašně vysokých otáček ,když motor vypnu jde hned bez problémů nastartovat a můžu jet dál.

Auto má najeto asi tak 105 000km je po rozvodech v 93000km a začalo to dělat po nějaké době právě potom jak mě v servisu dělali rozvody.

Dík za informace, protože už teď mám hrůzu co to bude zase stát.

No mě to trošku škubalo taky a bylo to tím, že už jsem měl zaflákaný filtr sání vzduchu. Dneska tam dávám sportovní bavlněný, tak dám vědět. :-)

Vloženo

Takhle se může projevovat vadné čidlo teploty chladící kapaliny. Když se zblázní, dodává do ŘJ motoru chybné údaje o teplotě a jednotka potom špatně řídí dávkování benzínu - proto ty problémy s otáčkami. Měl by to odhalit VAG.

Vloženo
Už se to tady řešilo, vyčistit klapku

JJ přesně jak říká Píďa vyčistit klapku a nastavit jí přes VAG dělám to skoro denně je to bolest koncernových vozů :palec2:

Vloženo

Mi to děla taký na 1.6. 74 kW.Byl jsem na VAGu a tam mi to ukázalo chybu na čidlu tlaku servo řízení.Dělá mi to při studeném motoru. Ještě jsem to nevyměníl tak neví jestli to je tím nebo ne.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

tak to bylo vadné čidlo chladící kapaliny podle kontroly na VAG.Vyměnili to a zkusím co to bude dělat.

Ještě mám menší tah motoru, ale jak sem prošel fórum tak zkusím prvně vyměnit svíčky originál NGK. :palec2:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...