Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Všechny zdravím mám problém s motorem na mém voze jeto 1,6 75kw r.v.2000 (prosinec)

motoru kolísají mírně otáčky a přitom kolísání jsou cítit takové opravdu mírné otřesy někdy motor nejlépe když zastavuju na křižovatce tak zdechne a potom nejde vůbec nastartovat,většinou ho musím hodně točit, aby nastartoval potom je nějaký čas klid jindy jedu a motor sám jde do strašně vysokých otáček ,když motor vypnu jde hned bez problémů nastartovat a můžu jet dál.

Auto má najeto asi tak 105 000km je po rozvodech v 93000km a začalo to dělat po nějaké době právě potom jak mě v servisu dělali rozvody.

Dík za informace, protože už teď mám hrůzu co to bude zase stát.

Všechny zdravím mám problém s motorem na mém voze jeto 1,6 75kw r.v.2000 (prosinec)

motoru kolísají mírně otáčky a přitom kolísání jsou cítit takové opravdu mírné otřesy někdy motor nejlépe když zastavuju na křižovatce tak zdechne a potom nejde vůbec nastartovat,většinou ho musím hodně točit, aby nastartoval potom je nějaký čas klid jindy jedu a motor sám jde do strašně vysokých otáček ,když motor vypnu jde hned bez problémů nastartovat a můžu jet dál.

Auto má najeto asi tak 105 000km je po rozvodech v 93000km a začalo to dělat po nějaké době právě potom jak mě v servisu dělali rozvody.

Dík za informace, protože už teď mám hrůzu co to bude zase stát.

No mě to trošku škubalo taky a bylo to tím, že už jsem měl zaflákaný filtr sání vzduchu. Dneska tam dávám sportovní bavlněný, tak dám vědět. :-)

Takhle se může projevovat vadné čidlo teploty chladící kapaliny. Když se zblázní, dodává do ŘJ motoru chybné údaje o teplotě a jednotka potom špatně řídí dávkování benzínu - proto ty problémy s otáčkami. Měl by to odhalit VAG.

Už se to tady řešilo, vyčistit klapku

Už se to tady řešilo, vyčistit klapku

JJ přesně jak říká Píďa vyčistit klapku a nastavit jí přes VAG dělám to skoro denně je to bolest koncernových vozů :palec2:

Mi to děla taký na 1.6. 74 kW.Byl jsem na VAGu a tam mi to ukázalo chybu na čidlu tlaku servo řízení.Dělá mi to při studeném motoru. Ještě jsem to nevyměníl tak neví jestli to je tím nebo ne.

  • 4 týdny později...
  • Autor

tak to bylo vadné čidlo chladící kapaliny podle kontroly na VAG.Vyměnili to a zkusím co to bude dělat.

Ještě mám menší tah motoru, ale jak sem prošel fórum tak zkusím prvně vyměnit svíčky originál NGK. :palec2:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.