Publikováno Červen 19, 200718 r Všechny zdravím mám problém s motorem na mém voze jeto 1,6 75kw r.v.2000 (prosinec) motoru kolísají mírně otáčky a přitom kolísání jsou cítit takové opravdu mírné otřesy někdy motor nejlépe když zastavuju na křižovatce tak zdechne a potom nejde vůbec nastartovat,většinou ho musím hodně točit, aby nastartoval potom je nějaký čas klid jindy jedu a motor sám jde do strašně vysokých otáček ,když motor vypnu jde hned bez problémů nastartovat a můžu jet dál. Auto má najeto asi tak 105 000km je po rozvodech v 93000km a začalo to dělat po nějaké době právě potom jak mě v servisu dělali rozvody. Dík za informace, protože už teď mám hrůzu co to bude zase stát.
Červen 19, 200718 r Všechny zdravím mám problém s motorem na mém voze jeto 1,6 75kw r.v.2000 (prosinec)motoru kolísají mírně otáčky a přitom kolísání jsou cítit takové opravdu mírné otřesy někdy motor nejlépe když zastavuju na křižovatce tak zdechne a potom nejde vůbec nastartovat,většinou ho musím hodně točit, aby nastartoval potom je nějaký čas klid jindy jedu a motor sám jde do strašně vysokých otáček ,když motor vypnu jde hned bez problémů nastartovat a můžu jet dál. Auto má najeto asi tak 105 000km je po rozvodech v 93000km a začalo to dělat po nějaké době právě potom jak mě v servisu dělali rozvody. Dík za informace, protože už teď mám hrůzu co to bude zase stát. No mě to trošku škubalo taky a bylo to tím, že už jsem měl zaflákaný filtr sání vzduchu. Dneska tam dávám sportovní bavlněný, tak dám vědět. :-)
Červen 19, 200718 r Takhle se může projevovat vadné čidlo teploty chladící kapaliny. Když se zblázní, dodává do ŘJ motoru chybné údaje o teplotě a jednotka potom špatně řídí dávkování benzínu - proto ty problémy s otáčkami. Měl by to odhalit VAG.
Červen 23, 200718 r Už se to tady řešilo, vyčistit klapku JJ přesně jak říká Píďa vyčistit klapku a nastavit jí přes VAG dělám to skoro denně je to bolest koncernových vozů
Červen 24, 200718 r Mi to děla taký na 1.6. 74 kW.Byl jsem na VAGu a tam mi to ukázalo chybu na čidlu tlaku servo řízení.Dělá mi to při studeném motoru. Ještě jsem to nevyměníl tak neví jestli to je tím nebo ne.
Červenec 18, 200718 r Autor tak to bylo vadné čidlo chladící kapaliny podle kontroly na VAG.Vyměnili to a zkusím co to bude dělat. Ještě mám menší tah motoru, ale jak sem prošel fórum tak zkusím prvně vyměnit svíčky originál NGK.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.