Host tomanger Vloženo 20. Červen 2007 Sdílet Vloženo 20. Červen 2007 Aký je rozdile medzi motormi 40 kW vs. 50 kW vo Felícii. Mám 40 kW a chcel by som ju prerobiť na 50 kW, čo všetko treba vymeniť? Ďakujem, za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 20. Červen 2007 Sdílet Vloženo 20. Červen 2007 Pokud je to stříkačka, tak snad jen řídící jednotku, hlavu, ventily a vše kolem nich včetně vaček. Jestli ještě něco dalšího nevím. Felda je na tohle ještě dost jednoduchá. Ale osobně bych to radši řešil systémem prodej-koupě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 21. Červen 2007 Sdílet Vloženo 21. Červen 2007 (editace) no nevim jel sem v obou, a rozdil mezi 40 a 50kw neni takovy jako by odpovidal 20%vykonu...teda ja bych je od sebe v bezne jizde nepoznal(jel sem v mpi,nevim jak u starsich) a jestli se chces svest tak prezbroj rovnou aspon na 1.6tku,sice ma jen 55kw,ale o dost vetsi kroutak... Editováno: 21. Červen 2007, autor: S0T0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka3 Vloženo 21. Červen 2007 Sdílet Vloženo 21. Červen 2007 no nevim jel sem v obou, a rozdil mezi 40 a 50kw neni takovy jako by odpovidal 20%vykonu...teda ja bych je od sebe v bezne jizde nepoznal(jel sem v mpi,nevim jak u starsich) a jestli se chces svest tak prezbroj rovnou aspon na 1.6tku,sice ma jen 55kw,ale o dost vetsi kroutak... Naprosto souhlasím,jestli se chceš hezky projet felinou,tak jedině motor 1,6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host tomanger Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Feliciu mám po otcovi, r.v.98 najazdených 40 kkm. Je to prakticky nové auto, čiže nepripadá do úvahy ju predávať, aspoň kým nebude na čosi lepšie ( a to určite nebude felda ). Akurát chcem sa dostať na výkon 50 kW, vraj sa to dá výmenou hlavy valcov + sacieho pavúka + preprogaramovať RJ. Len som sa potreboval uistiť, že tam nie je nič iné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
172145 Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Je tam jiná hlava, písty, vačka, řídící jednotka a převodovka...pokud chceš levně a jednoduše jezdit svižněji, tak vyměň převodovku...50 kW má kratší kvalty, takže bude lepší akcelerace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 ta naklady co s tim budes mit se absolutne nevyrovnaji vynalozenym investicim . . . jestli to ma tak jak rikas 40tkm,tak zkus ten motor trochu vytacet a kdyz nebude felina moc nalozena tak dynamika neni zaz az tak spatna ( oproti treba fabiim 1,0 , 1,2 a 1,4MPI) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Pokud tě to furt neodrazuje, tak zkus sehnat celej motor na nějakým vrakovišti. Určitě ho seženeš za cenu hlavy z origo servisu... A přepis čísla motoru v TP snad není problém (v Čechách se nechá číslo motoru z TP vymazat, nevím jak na Slovensku). Motory jsou proti karoserii nesmrtelný... Převodovku měnit nemusíš, má stejnou přírubu. Jinak u 50kW má převodovka lehčí převody (motor musíš víc točit, abys jel stejně rychle). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigge Vloženo 27. Červen 2007 Sdílet Vloženo 27. Červen 2007 Aký je rozdile medzi motormi 40 kW vs. 50 kW vo Felícii. Mám 40 kW a chcel by som ju prerobiť na 50 kW, čo všetko treba vymeniť?Ďakujem, za radu. vymen len RJ motora a pojge to , ostatné nestojí za to sa s tým paprať , jedine ak by si to chcel aj troška natunovať, %ostrejšia vačka , leštiť hlavy ...../bude to stať o par litrov viac ako komplet prerábka na 50 kW ,ale výsledok bude lepšíí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
murder Vloženo 27. Červen 2007 Sdílet Vloženo 27. Červen 2007 Aký je rozdile medzi motormi 40 kW vs. 50 kW vo Felícii. Mám 40 kW a chcel by som ju prerobiť na 50 kW, čo všetko treba vymeniť?Ďakujem, za radu. vymen len RJ motora a pojge to , ostatné nestojí za to sa s tým paprať , jedine ak by si to chcel aj troška natunovať, %ostrejšia vačka , leštiť hlavy ...../bude to stať o par litrov viac ako komplet prerábka na 50 kW ,ale výsledok bude lepšíí Jo mám dva kámoše co měli 40kW a vyměnili jen jednotku a felda se o hodně zlepšila. Prostě jen vyměníš kus za kus a nakóduješ immo (pokud bude funkční často ho zapomněli aktivovat) žádné další úpravy se nevyplatí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 Aký je rozdile medzi motormi 40 kW vs. 50 kW vo Felícii. Mám 40 kW a chcel by som ju prerobiť na 50 kW, čo všetko treba vymeniť?Ďakujem, za radu. Neviem ci mas RJ Siemens alebo Bosch, ale pozri na foto (je to zo stranky http://www.cimbu.cz/sk/ ) je to firma co robi chiptuning. Potom zvaz ci sa ti oplati menit suciastky alebo radsej chip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host tomanger Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 Aký je rozdile medzi motormi 40 kW vs. 50 kW vo Felícii. Mám 40 kW a chcel by som ju prerobiť na 50 kW, čo všetko treba vymeniť?Ďakujem, za radu. Neviem ci mas RJ Siemens alebo Bosch, ale pozri na foto (je to zo stranky http://www.cimbu.cz/sk/ ) je to firma co robi chiptuning. Potom zvaz ci sa ti oplati menit suciastky alebo radsej chip. no veď práve uvažujem najprv mechanické zmeny na 50 kW a potom chip, napr. aj Cimbu na 61,5 kW a to už je lepšie čo povieš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 Aký je rozdile medzi motormi 40 kW vs. 50 kW vo Felícii. Mám 40 kW a chcel by som ju prerobiť na 50 kW, čo všetko treba vymeniť?Ďakujem, za radu. Neviem ci mas RJ Siemens alebo Bosch, ale pozri na foto (je to zo stranky http://www.cimbu.cz/sk/ ) je to firma co robi chiptuning. Potom zvaz ci sa ti oplati menit suciastky alebo radsej chip. no veď práve uvažujem najprv mechanické zmeny na 50 kW a potom chip, napr. aj Cimbu na 61,5 kW a to už je lepšie čo povieš? no to uz je na tebe... ale rataj ze treba vymenit komplet hlavu, ventily, pruziny na ventiloch, vackovy hriadel - tym sa zmeni kompresny pomer a casovanie ventilov, inak blok motora teda aj piesty su rovnake ako na favorite a samozrejme aj riadiacu jednotku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host tomanger Vloženo 1. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2007 Veď to práve potrebujem zistiť, čo treba vymeniť. Iba hlavu? Kto vie nech poradí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirda h Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 pokud chceš z 135 udělat 136 a je to SPi tak musíš vyměnit písty u 50kW mají rovné dno u 40kW je tam vybrání- tím zvýšíš kompr. poměr, vyměň vstřik. jednotku-větší průměr i sací potrubí klava nevím ale asi má taky větší průměr sacích a výf. kanálů aby jsi zajistil plnění směsí. Průměr je větší o 2mm u vstřik. j. a sac. potrubí. asi i výfukové svody mají větší průměr-to nevím jistě. potom vyměnit řídící jednotku s koncovým číslem 011 za 008. to je snad vše kdybych na něco zapoměl ať mě někdo doplní nebo opraví. Ale rozmysli si to mám tento motor ve formanovi je tam čtverková převodovka tj.: forman a jede to do 140 v pohode 155 to ide do mírného kopce a 160 jen na rovině a spotřeba podle toho jak jezdim-jak zo honim od 6-8.5l. Při klidné jízdě a max rychlosti 110-140 jsem jel do chorvatska s plně naloženym autem v 4lidech s průměrem 6.4-7.2L/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirda h Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 jo a zapoměl sem na vačkovou hřídel ta je jiná a načipovat sem to nechal taky a jestli máš to spi (Bosch monomotronic) tak ti to čipování zvedne výkon tak o 2-4 kW a to ani nepoznáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nity Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 Aký je rozdile medzi motormi 40 kW vs. 50 kW vo Felícii. Mám 40 kW a chcel by som ju prerobiť na 50 kW, čo všetko treba vymeniť?Ďakujem, za radu. vymen len RJ motora a pojge to , ostatné nestojí za to sa s tým paprať , jedine ak by si to chcel aj troška natunovať, %ostrejšia vačka , leštiť hlavy ...../bude to stať o par litrov viac ako komplet prerábka na 50 kW ,ale výsledok bude lepšíí Jo mám dva kámoše co měli 40kW a vyměnili jen jednotku a felda se o hodně zlepšila. Prostě jen vyměníš kus za kus a nakóduješ immo (pokud bude funkční často ho zapomněli aktivovat) žádné další úpravy se nevyplatí. jj, s tim bych souhlasil, asi nejelegantnejsi reseni, ta predstava ze u toho budes menit neco dalsiho je podle me na to jaky je to auto dost draha..sam sem mel feldu 40kW a tyhle upravy me dost rychle presly..navic kamos mel 50 kw a nejezdi to zas az tak moc rozdilne, fakt je lespi 1.6, to je uplne jiny kafco.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alfox Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Aký je rozdile medzi motormi 40 kW vs. 50 kW vo Felícii. Mám 40 kW a chcel by som ju prerobiť na 50 kW, čo všetko treba vymeniť?Ďakujem, za radu. Řeším stejný "problém" s Felicia 1.3 MPI, 40kW, r.v 1999. Motory 40kW a 50kW by údajně, konkrétně u tohoto roku výroby, měly být mechanicky shodné, kromě vačkového hřídele a softwaru řídicí jednotky. Je ale divné, že se všude uvádí rozdílný kompresní poměr! 40kW=9,5:1 a 50kW=10:1. To by znamenalo, že musí být jiný spalovací prostor! Ví někdo, jak to tedy přesně je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Aký je rozdile medzi motormi 40 kW vs. 50 kW vo Felícii. Mám 40 kW a chcel by som ju prerobiť na 50 kW, čo všetko treba vymeniť?Ďakujem, za radu. Řeším stejný "problém" s Felicia 1.3 MPI, 40kW, r.v 1999. Motory 40kW a 50kW by údajně, konkrétně u tohoto roku výroby, měly být mechanicky shodné, kromě vačkového hřídele a softwaru řídicí jednotky. Je ale divné, že se všude uvádí rozdílný kompresní poměr! 40kW=9,5:1 a 50kW=10:1. To by znamenalo, že musí být jiný spalovací prostor! Ví někdo, jak to tedy přesně je? No právě že ten kompresní rozdíl je tvořen tím pístem u 40KW je vybrání a 50KW rovné dno jak je psáno výše.Já rozdíl u 50KW a 40KW cítil hlavně při jízdu na pátý přev. stupen a rychlosti třeba 120km/h ta 50KW jde pak lépe za plynem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
victory Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Hledej ve světe motorů , někde se tam řešilo. výměnou ŘJ prej získali 5 kW. Do velkýho čipování, vačky, pístů bych se nepouštěl. moc práce za málo koní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenda19895 Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 jj, s tim bych souhlasil, asi nejelegantnejsi reseni, ta predstava ze u toho budes menit neco dalsiho je podle me na to jaky je to auto dost draha..sam sem mel feldu 40kW a tyhle upravy me dost rychle presly..navic kamos mel 50 kw a nejezdi to zas az tak moc rozdilne, fakt je lespi 1.6, to je uplne jiny kafco.... Tak to nemůžeš srovnávat. Záleží na tom v jakém jsou auta stavu. Když je 40kW v perfektním stavu a 50kW ve špatném stavu, tak samozřejmě velký rozdíl nepoznáš. Já mám 1.3MPi 50kW a zeť měl 1.6. Kdykoliv jsem mu s přehledem ujel. Tak ho to stresovalo, že Feldu prodal a koupil Superba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Duben 2009 Sdílet Vloženo 9. Duben 2009 Tak určitě je rozdíl mezi 40 kW a 50 kW MPI. Vím to z vlastní zkušenosti,tu 40 kW mám v práci a oproti 50 kW MPi (soukromý vůz) je to dost lenivý,nemluvě o udržení rychlosti na dálnici,nebo třeba v nějakém táhlejším stoupání. No a co jsem jel 1.6,tak bych řekl,že vůči 1.3 50 KW je obdobný rozdí jako mezi 40 a 50 kW verzí 1.3. Ovšem všechny tyto vozy jsou solidně udržovány. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MildaTuning Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Rozdily v motorech 40a 50 kw bmm , jine pisty 40kw maji vybrani, jina hlava 40 kw mensi kanaly, jina vacka, jiny vstrik, mensi sani, ridici jednotka. A rozdil v jizde mezi 40 a 50 tak velkej neni, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palino22 Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 moje poznatky, ktoré som získal pri kúpe noveho vozu v r. 2001 potvrdzujú v podstate , čo už tu bolo povedané, skutočný rozdiel v motoroch 50kw a 40 kw po technickej stránke je len ostrejšia vačka a pár drobnosti, ale dosť drahých drobnosti v orginal diely škoda, len jedna drobnosť ako napr. riadiaca jednotka 50 kw je dosť draha, ked si uvedomim, že najmladšia felda ma už cez 8 rokov... a skusenosti? dodnes používam na striedačku obe vozidla su tu len tri aspekty , ktoré som si uvedomil, 1- skutočný rozdiel pocitujem len v krátkom useku otáčok medzi 3500 a 4000, 2- pri štyroch chlapoch v aute do tiahlého stúpania(50-ka dlhšie vydrží z dychom), 3- ked treba súrne dokončiť predbiehanie 50-ka tak silne nedrnčí a vie ešte trošíčka zabrať. Pritom po tech. stránke temer žiadný rozdiel a vo veku cca 10 mesiacov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišo1234 Vloženo 22. Únor 2023 Sdílet Vloženo 22. Únor 2023 V 27. 6. 2007 na 20:15, murder napsal: Jo mám dva kámoše co měli 40kW a vyměnili jen jednotku a felda se o hodně zlepšila. Prostě jen vyměníš kus za kus a nakóduješ immo (pokud bude funkční často ho zapomněli aktivovat) žádné další úpravy se nevyplatí. Aké číslo mala ta jednotka chcel by som aj ja z mojej 40kw spraviť 50kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.