Přejít na obsah

Nové vozy z 0. série za desítky tisíc


Petta

Doporučené příspěvky

Teď jsem dokoukal reportáž, jak frajer kupoval nové vozy od Škody, které nesmí na silnici a přihlásil je jako vlastní stavbu a střílel dál.

Jsou to auta nehomologovaná a prý nebezpečná.

Safra neviděl jsem to, můžeš to pro nás co to neviděli trochu více rozepsat, abych věděl o co jde ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsem dokoukal reportáž, jak frajer kupoval nové vozy od Škody, které nesmí na silnici a přihlásil je jako vlastní stavbu a střílel dál.

Jsou to auta nehomologovaná a prý nebezpečná.

Safra neviděl jsem to, můžeš to pro nás co to neviděli trochu více rozepsat, abych věděl o co jde ?

no prostě škodovka odprodává vždy pár ks vozů z náběhu výroby, tedy uplně prvni kousky atd, které nemaji VIN, nejsou homologovány a například je nabídnou školám na výuku, hasičum, no a člověk z ÚAMK (šéf) odkoupil tydle auta, ale ne aby na ně čučel, ale prohnal je přes zkušebnu DEKRA jako přestavbu auta, tedy složení nového auta a tydle auta zlegalizoval. No a bývalej zaměstananec ÚAMK přišel na novu tam jim to vykukal a ta z toho udělala report :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsem dokoukal reportáž, jak frajer kupoval nové vozy od Škody, které nesmí na silnici a přihlásil je jako vlastní stavbu a střílel dál.

Jsou to auta nehomologovaná a prý nebezpečná.

Safra neviděl jsem to, můžeš to pro nás co to neviděli trochu více rozepsat, abych věděl o co jde ?

no prostě škodovka odprodává vždy pár ks vozů z náběhu výroby, tedy uplně prvni kousky atd, které nemaji VIN, nejsou homologovány a například je nabídnou školám na výuku, hasičum, no a člověk z ÚAMK (šéf) odkoupil tydle auta, ale ne aby na ně čučel, ale prohnal je přes zkušebnu DEKRA jako přestavbu auta, tedy složení nového auta a tydle auta zlegalizoval. No a bývalej zaměstananec ÚAMK přišel na novu tam jim to vykukal a ta z toho udělala report :)

česká povaha.....

Jinak děkuji za vysvětlení. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem to viděl v upoutávkách, tak jsem se na to díval a celkem se teď bojím, kde na mě vyletí auto s plastovým motorem a brzdama. Takhle to doslova je. Auta nemají ani homologovaný součástky a jsou to vyloženě jen pomůcky, jak tady píše BadyS. Někdo chtěl prostě ušetřit. Odborníci ze Škodovky říkali, že auto kdyby se mělo přestavět na auto určené k provozu, vyšlo by to mnohem dráž, než auta nová. Proto ty součástky ani neměnily a jezdí s nimi po silnicích. Je to bordel a nejhorší je to, že se to začne řešit, až se někde něco stane, ale to už může být pozdě!!!

Hold bordel!!!

Editováno: , autor: Matys06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ať hledám jak hledám, ale v archívu TV Nova jsem to nenašel. V této republice si může každý dělat co chce, stačí na to mít nějaké finance, známosti a pak je další bordel na světě. Kdo to vlastně všechno zákonně dovolil? Vážení páni poslanci, děkujeme za Váše zákony. Někdo by koncečně měl tu bandu vládních ... usměrnit, jo, škoda že taková defenestrace byla jen ve středověku, myslím si, že bysme ji potřebovali i dneska. Pěkně je všechny povyhazovat z okna. Dát jim průměrný plat, sebrat jejich imunitu, kdo z nás má imunitu před zákonem? Jsou snad oni něco víc než lid? Asi jsme ještě málo biti, potřebujem ještě víc a víc, pak to někdo nevydrží, rupnou mu nervy a bude jednat. Snad ten den příjde co nejdříve. Vážení poslanci, jen tak dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím, reportáž jsem viděl, ale dělá to na mě dojem, že se spřízněným borcům za prachy do kapsy prodlaly úplně normální nová auta - tedy bezpečná a funkční, zařazená možná papírově jako nultá serie, zkušební, aby mohla být za zlomkovou cenu, borci je normálně přihlásili a prošli STK, co mě k tomu názoru vede? Povídali ze škodovky, že auta jsou bez vinu a že vin jim přidělí STK, pak záběr na supa a jeho vin, který byl normální (tedy grafikou i provedením) jako origo z fabriky a navíc pod sklem, pochybuju, že by ho tam někdo takto pracně dodělával, myslím, že je to docela dobrý podvod

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem prošel dvě školy se zaměřením na auto a diagnostiku. Měli jsme tam taky auta z nultých sérií a byly komplet. Nic z papundeklu, auto jenom bez VINky. jinak jsme se s tím nadělali takovejch kravin a všechno drželo jak má. Takovou sodu, jakou to dostalo, nic se ani neozvalo. Tak nevím. Spíše si myslím, že to Škodovka musí nějak ututlat, aby se lidi báli z bezpečnostních důvodů tohle koupit. Jinak by si někdo přišel levně k autu... A to přeci nejde! To si myslím, že bude celý jádro pudla.

Editováno: , autor: Com-aaR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím, reportáž jsem viděl, ale dělá to na mě dojem, že se spřízněným borcům za prachy do kapsy prodlaly úplně normální nová auta - tedy bezpečná a funkční, zařazená možná papírově jako nultá serie, zkušební, aby mohla být za zlomkovou cenu, borci je normálně přihlásili a prošli STK, co mě k tomu názoru vede? Povídali ze škodovky, že auta jsou bez vinu a že vin jim přidělí STK, pak záběr na supa a jeho vin, který byl normální (tedy grafikou i provedením) jako origo z fabriky a navíc pod sklem, pochybuju, že by ho tam někdo takto pracně dodělával, myslím, že je to docela dobrý podvod

Tak to mě ani nenapadlo vidět problém i z tohoto pohledu, ale klidně můžeš mít pravdu. I tak se to dá udělat. Nakonec ten, co je prásknul mohl na nějaké auto mít taky zálusk, a vyfoukly mu ho před nosem, tak je práskl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem prošel dvě školy se zaměřením na auto a diagnostiku. Měli jsme tam taky auta z nultých sérií a byly komplet. Nic z papundeklu, auto jenom bez VINky. jinak jsme se s tím nadělali takovejch kravin a všechno drželo jak má. Takovou sodu, jakou to dostalo, nic se ani neozvalo. Tak nevím. Spíše si myslím, že to Škodovka musí nějak ututlat, aby se lidi báli z bezpečnostních důvodů tohle koupit. Jinak by si někdo přišel levně k autu... A to přeci nejde! To si myslím, že bude celý jádro pudla.

Nikdo nemluvil o věcech z papundeklu, říkali že se tam dávají nehomologované díly a že to dělají všechny automobilky ,ale pak je likvidujou a neprodávají jako Škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná se to někomu nezdá, ale auta vyráběná před náběhem ostré série jsou něco úplně jiného než to, co se dostane následně na normální trh. Když se se rozjíždí sériová výroba a kdy počty jsou v řádu kusů nebo desítek týdně, tak spousta subdodavatelů dodává ještě "prototypové" díly, tzn. tu je něco ručně přihlé, tady vrtané, tu navařené (a následně zakamuflované), a každý díl je absolutní unikát. Na svařování takových konstrukcí pak často nejde použít ani automat, ale dělá se to ručně, kvůli tomu, že na kastli třeba místo povolené tolerance mezi díly 1mm je klidně milimetrů 5 (a co udělá po letech takto namáhaný spoj, popř. při bouračce?). Každý, kdo pracuje nebo pracoval v automobilovém průmyslu ví, jaká "zvěrstva" se páchají ve firmách, aby se dodržel harmonogram náběhu výroby. Něco se děje s obvykle tichým souhlasem automobilek, ale většina věcí jde na triko a riziko subdodavatelů. Tzn. že kvalita je až na posledních místech, zásadní je nezastavit tu kterou automobilku.

Jen na okraj, když si před lety koupil náš kolega Fabii několik málo týdnů po zahájení sériové výroby, nevěřícně jsme kroutili hlavama, protože jen naše firma tam ještě v té době měla minimálně polovinu problematických dílů a všichni věděli, že první solidní auta vyjedou obvykle až po škodovácké dovolené, kdy se provádělo finální nastavení svařovacích linek na již víceméně odladěné díly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky bych nějaké autí bral :-)

Já ne, jak píše Tesna, je to o hubu...

Souhlas, měli jsme ve firmě sice náklaďák, ale byl to první LIAZ se sklopnou kabinou a 9 převodovkou, která jezdila jen po veletrzích. Motor tehdy neskutečně vydržel, ale vše ostatní byla hrůza, kliky u dveří byly úplně jinde než potom měli seriové vozy, čelní sklo bylo malinko nižší, držák serva dodělávaný - tedy upravovaný, a pod. No prostě co kus to originál.....to nebyly opravy ale přizpůsobování pozdějších originálních dílů při pozdějších opravách...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...