Přejít na obsah

Světla pro denní svícení


MartinRS

Doporučené příspěvky

Zdravím vše... co se týká svícení mlhovkama jako denní svícení....

1, jako nápad je to docela dobrý.... Hlavně rychlí a témněř za nulu nákladů...

2, ovšem to má i dost pro ti ... Když už někdo chce namontovat denní svícení ..tak montuji jen origo škoda.. už jsem jich namontoval asi 15 a zatím žádná reklamace... což si myslím,že spolehlivé je... Ale jiné moduly nebrat....

3,Co se zde řešilo... mlhovky... za bélého dne... No může to být docela problém u policie čr....

4, měnit žárovky za menší watáš.... no sice řešení s důvodu obavy proti předehřátí... což zase je problém když už nastane nějaká ta mlha tak tyto žárovky jsou trochu na prd.. (tady u nás bývá opravdu velká mlha,takže zde musejí být všechny vozy vybaveny světly do mlhy... i třeba se žárovkami s menší Watáži.... že martine... :)

5,to ,že žárovky mohou zničit teplem světlomet tu není nic nového... i xenony dostávaj zabrat....

Můj názor... mám v autě xenony... tak at svítí ve dne v noci.. 1,to vydá dobře,2 jezdím svižně a xenony ve zpětném zrcátku stále fungujou před vozy které se tak pletou pomalu po silnici.... :p

Další věc je ta,že už jsem se naučil za ten rok ...nebo jak to dlouho platí... ,jak nastartuji tak zapínám světla... často auto mněním a když jedu v autě co má denní svícení ,tak stejně světla zapínám.... takže pro mně to moc cenu nemá ...

Další věc je to ,že semtam chci mít auto nastartované a světla zaplé zádný nechci....A nejaký dodatečný spínač a ještě pojistku ...No tak to nevím....

........no to je jasné vždyt je to volba pro každého Petře.....namontoval jsem už také dost denního svícení v podobě origo modulů viz někteří tady z nás (vás)a už někdy více max škoda který jsem dělal ale je to otázka času.....kdy se začnou sr........

v podstatě to co jsem zjistil a podělil se o info jde udělat na velké světla a podobně xenon H4......atd bez modulů......:-)))))

potkávám dost okt takto upravených na mlhy:-)))))a donedávna petr taky jezdil na mlhy přes den když měl H4 tak nevím:-)))))))))

No ..taky jsem to tu napsal ,že jenom ty origo jsou docela good.....

Na xenony bych to radči nepouštel... to snad už ty mlhy...

Jo tenkrát jsem očas na mlhy jezdil... (proč píšeš ,že nevíš ,když víš... ) ale taky mně policajti buzerovaly ...proč jak...

Samozřejmně je to na každém .....jak si to kdo udělá ..takové to má....

já to testuji a zatím v poho pčr nic :-))))a mám člověka který s tím jezdí denně a několikrát ho pčr kontrolovala a vše v poho.....:-))))ta uprava je kvůli spotřebě né že šetřím xenony a podobně je mě to šumák a to už se me posr.....:-))))

mlhy jsem psal proto že si na ně jezdil a myslim že v poho žádný problem.......

No více méně v poho...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
to jsem se taky psal, zda když mám origo škoda denní svícení a chtěl bych to udělat aby mi svítilo vše, jak na to

a nikdo asi neví

Já vím jak na to, měl jsem to tak udělaný, vypínač na světla v poloze vše zapnuto a přerušenej přívod před vypínačem, kterej jsem spínal přes relé signálem od altíku, akorát nevýhoda je v tom, že potom se nedaj zapnout parkovačky bez motoru nebo aspoň bez klíčku, ale i to se dá pořešit přídavným vypínačem, kterej simuluje signál od altíku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

kupil som velke poistkove puzdro s krimpovanymi cca 20cm 1,5 dratmi. zapojil som to na H4 cez 15A poistku a musim potvrdit ze poistka sa v mieste kontaktov s puzdrom hriala. nebolo to horuce, ale ked som poistku vybral a prilozil na lice citil som ze su kovove nozicky teple :feve:

asi bude lepsie to prerobit na volnu poziciu v poistkovej skrini.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

kluci,a co tak tu pozici 8 a 3 dat prez relatko a to relatko bude spinat pridavny svetla pro denni sviceni?akorad sa musi dokupit jen ty svetla pro denni sviceni a relatko. vlastne teoreticky by to slo bez relatka a tym padem mlhovky by zustaly mlhovky :huh: nebo v tom je nakej hacik? :unsure: hups.....ehm,mno :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci,a co tak tu pozici 8 a 3 dat prez relatko a to relatko bude spinat pridavny svetla pro denni sviceni?akorad sa musi dokupit jen ty svetla pro denni sviceni a relatko. vlastne teoreticky by to slo bez relatka a tym padem mlhovky by zustaly mlhovky :huh: nebo v tom je nakej hacik? :unsure: hups.....ehm,mno :disgust:

háček v tom není žádnej, snad jen ten, co se tu už uváděl, že tam musíš dát to jištění, defakto na to můžeš napojit, co chceš ;)

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Denní svícení mám řešeno taky prodrátováním za otočnákem. Moje řešení je trošku složitější.

pin 3 propojit na pin 7 ( průřez drátu 1.5 mm )

pin 3 propojit na pin 4 ( myslím že tam je pouze v případě xenonů,pokud tam drát není tak nezapojovat)(průřez 1.5 mm )

pin 6 propojit na pin 14 diodou v propustném směru ( 3A ) (obrysová světla) ( dioda je tam proto aby fungovala správně funkce parkovacích světel ) ( průřez drátu 1 mm )

pin 6 propojit na pin 13 diodou v propustném směru ( 3A ) (obrysová světla)( dioda je tam proto aby fungovala správně funkce parkovacích světel ) ( průřez drátu 1 mm )

pin 6 propojit na pin 16 ( osvětlení palubky ) ( průřez drátu 1 mm )

A jak to funguje ?

po zapnutí klíčku (vypínač v nulové poloze) se rozsvítí světla potkávací + obrysová + palubka ( lze přepínat i na dálková )

Další polohy fungují úplně normálně

Podobné zapojení je použito na vozech Superb které byli ze serie vybaveny denním svícením.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Denní svícení mám řešeno taky prodrátováním za otočnákem. Moje řešení je trošku složitější.

pin 3 propojit na pin 7 ( průřez drátu 1.5 mm )

pin 3 propojit na pin 4 ( myslím že tam je pouze v případě xenonů,pokud tam drát není tak nezapojovat)(průřez 1.5 mm )

pin 6 propojit na pin 14 diodou v propustném směru ( 3A ) (obrysová světla) ( dioda je tam proto aby fungovala správně funkce parkovacích světel ) ( průřez drátu 1 mm )

pin 6 propojit na pin 13 diodou v propustném směru ( 3A ) (obrysová světla)( dioda je tam proto aby fungovala správně funkce parkovacích světel ) ( průřez drátu 1 mm )

pin 6 propojit na pin 16 ( osvětlení palubky ) ( průřez drátu 1 mm )

A jak to funguje ?

po zapnutí klíčku (vypínač v nulové poloze) se rozsvítí světla potkávací + obrysová + palubka ( lze přepínat i na dálková )

Další polohy fungují úplně normálně

Podobné zapojení je použito na vozech Superb které byli ze serie vybaveny denním svícením.

mne osobne a urcite aj poldom bude stacit ze svietia svetla v predu. cez den je osvetlenie pristrojovky aj tak nevyrazne a niekedy aj nepostrehnutelne. zadne svetla podla zakona svietit nemusia, tak nech ani nesvietia ;) jednoducho rad sa odlisujem od priemeru pokial to zakon umoznuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar, tak jsem dneska otestoval na nečisto tenhle fígl se světlama a dobrý, jen mě zarazila jedna věc, zdá se mi že se tu řešilo něco ohledně kontrolky, mě při tomhle zapojení normálně na palubce v otáčkoměru svítí kontrolka mlhovek a stejně tak se nasvítí oranžově symbol mlhovek u přepínače světel.

Máte to chlapci taky tak ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Denní svícení mám řešeno taky prodrátováním za otočnákem. Moje řešení je trošku složitější.

pin 3 propojit na pin 7 ( průřez drátu 1.5 mm )

pin 3 propojit na pin 4 ( myslím že tam je pouze v případě xenonů,pokud tam drát není tak nezapojovat)(průřez 1.5 mm )

pin 6 propojit na pin 14 diodou v propustném směru ( 3A ) (obrysová světla) ( dioda je tam proto aby fungovala správně funkce parkovacích světel ) ( průřez drátu 1 mm )

pin 6 propojit na pin 13 diodou v propustném směru ( 3A ) (obrysová světla)( dioda je tam proto aby fungovala správně funkce parkovacích světel ) ( průřez drátu 1 mm )

pin 6 propojit na pin 16 ( osvětlení palubky ) ( průřez drátu 1 mm )

A jak to funguje ?

po zapnutí klíčku (vypínač v nulové poloze) se rozsvítí světla potkávací + obrysová + palubka ( lze přepínat i na dálková )

Další polohy fungují úplně normálně

Podobné zapojení je použito na vozech Superb které byli ze serie vybaveny denním svícením.

Resil si nejak jisteni? Nebo je v tomto pripade zbytecne dodelavat nekam pojistku? Co se stane, kdyz pri nastartovanem motoru zapnes vypinac do polohy parkovacky...? Zhasnou hlavni svetla?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Precet jsem si cely tohle tema a chtel bych si ujasnit par veci. Pokud bych chtel zapojit mlhovky jako denni svetla, je potreba zapojit do propojky jeste pojistku, ale pokud budu zapojovat predni tlumena svetla, pojistka neni potreba - staci jen propojka.. Je to tak? A jak je to s vyse uvedenym zapojenim, kde sviti vse vcetne pristrojovky a parkovacek, je potreba pojistka nebo je uz vse jistene?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...