garny Vloženo 3. Září 2007 Sdílet Vloženo 3. Září 2007 Zdravím vše... co se týká svícení mlhovkama jako denní svícení.... 1, jako nápad je to docela dobrý.... Hlavně rychlí a témněř za nulu nákladů... 2, ovšem to má i dost pro ti ... Když už někdo chce namontovat denní svícení ..tak montuji jen origo škoda.. už jsem jich namontoval asi 15 a zatím žádná reklamace... což si myslím,že spolehlivé je... Ale jiné moduly nebrat.... 3,Co se zde řešilo... mlhovky... za bélého dne... No může to být docela problém u policie čr.... 4, měnit žárovky za menší watáš.... no sice řešení s důvodu obavy proti předehřátí... což zase je problém když už nastane nějaká ta mlha tak tyto žárovky jsou trochu na prd.. (tady u nás bývá opravdu velká mlha,takže zde musejí být všechny vozy vybaveny světly do mlhy... i třeba se žárovkami s menší Watáži.... že martine... 5,to ,že žárovky mohou zničit teplem světlomet tu není nic nového... i xenony dostávaj zabrat.... Můj názor... mám v autě xenony... tak at svítí ve dne v noci.. 1,to vydá dobře,2 jezdím svižně a xenony ve zpětném zrcátku stále fungujou před vozy které se tak pletou pomalu po silnici.... Další věc je ta,že už jsem se naučil za ten rok ...nebo jak to dlouho platí... ,jak nastartuji tak zapínám světla... často auto mněním a když jedu v autě co má denní svícení ,tak stejně světla zapínám.... takže pro mně to moc cenu nemá ... Další věc je to ,že semtam chci mít auto nastartované a světla zaplé zádný nechci....A nejaký dodatečný spínač a ještě pojistku ...No tak to nevím.... ........no to je jasné vždyt je to volba pro každého Petře.....namontoval jsem už také dost denního svícení v podobě origo modulů viz někteří tady z nás (vás)a už někdy více max škoda který jsem dělal ale je to otázka času.....kdy se začnou sr........ v podstatě to co jsem zjistil a podělil se o info jde udělat na velké světla a podobně xenon H4......atd bez modulů......:-))))) potkávám dost okt takto upravených na mlhy:-)))))a donedávna petr taky jezdil na mlhy přes den když měl H4 tak nevím:-))))))))) No ..taky jsem to tu napsal ,že jenom ty origo jsou docela good..... Na xenony bych to radči nepouštel... to snad už ty mlhy... Jo tenkrát jsem očas na mlhy jezdil... (proč píšeš ,že nevíš ,když víš... ) ale taky mně policajti buzerovaly ...proč jak... Samozřejmně je to na každém .....jak si to kdo udělá ..takové to má.... já to testuji a zatím v poho pčr nic :-))))a mám člověka který s tím jezdí denně a několikrát ho pčr kontrolovala a vše v poho.....:-))))ta uprava je kvůli spotřebě né že šetřím xenony a podobně je mě to šumák a to už se me posr.....:-)))) mlhy jsem psal proto že si na ně jezdil a myslim že v poho žádný problem....... No více méně v poho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 7. Září 2007 Sdílet Vloženo 7. Září 2007 Němci už na to taky přišli http://www.octavia-forum.de/forum/viewtopi...=12&t=25226 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 8. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Němci už na to taky přišli http://www.octavia-forum.de/forum/viewtopi...=12&t=25226 no pěkný němci kopčej :-)))))))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Němci už na to taky přišli http://www.octavia-forum.de/forum/viewtopi...=12&t=25226 no pěkný.. jen ta rychlo spojka ..to je děs... No ono to není zase až tak novinka.. jen jde o ty věco okolo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr74 Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 Ahoj, tak jsem dnes také propojil drátem PINy 8 a 3. Funguje to, ale ještě bych uvítal aby svítil zadek neboli (obrysovky, parkovačky). Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 24. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Jde udělat cokoli co tě napadne.....pouze propojíš a jde i zadek.......:-)))bez modulu...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hensel Vloženo 26. Září 2007 Sdílet Vloženo 26. Září 2007 jo s tou rychlospojkou je to naprd mě to furt problikávalo musím to spíš naletovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 27. Září 2007 Sdílet Vloženo 27. Září 2007 A nevite jestli se nedala nejaky modul, ktery po nastartovani rosviti uplne vsechno??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 27. Září 2007 Sdílet Vloženo 27. Září 2007 to jsem se taky psal, zda když mám origo škoda denní svícení a chtěl bych to udělat aby mi svítilo vše, jak na to a nikdo asi neví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 27. Září 2007 Sdílet Vloženo 27. Září 2007 to jsem se taky psal, zda když mám origo škoda denní svícení a chtěl bych to udělat aby mi svítilo vše, jak na toa nikdo asi neví Já vím jak na to, měl jsem to tak udělaný, vypínač na světla v poloze vše zapnuto a přerušenej přívod před vypínačem, kterej jsem spínal přes relé signálem od altíku, akorát nevýhoda je v tom, že potom se nedaj zapnout parkovačky bez motoru nebo aspoň bez klíčku, ale i to se dá pořešit přídavným vypínačem, kterej simuluje signál od altíku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 29. Září 2007 Sdílet Vloženo 29. Září 2007 takhle jsem to měl udělaný na feldě ale mám na koktě origo denní svícení, tak jsem myslel někde přehodit pin bo tak nějak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 29. Září 2007 Sdílet Vloženo 29. Září 2007 na octě jsem to měl udělany tak že cca 5s po zhasnutí kontrolky dobíjení se rožlo vše, vypínač byl v nulové poloze, pokud jsem chtěl úplně zhasnout byl tam vypínač a ten odpojil signál z altíku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 29. Září 2007 Sdílet Vloženo 29. Září 2007 na octě jsem to měl udělany tak že cca 5s po zhasnutí kontrolky dobíjení se rožlo vše, vypínač byl v nulové poloze, pokud jsem chtěl úplně zhasnout byl tam vypínač a ten odpojil signál z altíku Tak to je něco obdobnýho, akorát trochu jinak přes vypínač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tunak Vloženo 7. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2007 kupil som velke poistkove puzdro s krimpovanymi cca 20cm 1,5 dratmi. zapojil som to na H4 cez 15A poistku a musim potvrdit ze poistka sa v mieste kontaktov s puzdrom hriala. nebolo to horuce, ale ked som poistku vybral a prilozil na lice citil som ze su kovove nozicky teple asi bude lepsie to prerobit na volnu poziciu v poistkovej skrini. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 17. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 Tak jsem dnes zase potkal Oktavii takto upravenou předek mlhy zadek nic :-)))))Funkce se rozmáhá .-)))))))))))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 kluci,a co tak tu pozici 8 a 3 dat prez relatko a to relatko bude spinat pridavny svetla pro denni sviceni?akorad sa musi dokupit jen ty svetla pro denni sviceni a relatko. vlastne teoreticky by to slo bez relatka a tym padem mlhovky by zustaly mlhovky nebo v tom je nakej hacik? hups.....ehm,mno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2007 (editace) kluci,a co tak tu pozici 8 a 3 dat prez relatko a to relatko bude spinat pridavny svetla pro denni sviceni?akorad sa musi dokupit jen ty svetla pro denni sviceni a relatko. vlastne teoreticky by to slo bez relatka a tym padem mlhovky by zustaly mlhovky nebo v tom je nakej hacik? hups.....ehm,mno háček v tom není žádnej, snad jen ten, co se tu už uváděl, že tam musíš dát to jištění, defakto na to můžeš napojit, co chceš Editováno: 22. Říjen 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
codeman Vloženo 27. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2007 Tak jsem si nechal namontovat pípák 5 a naprosto v pohodě,svítí vše,žádný problém http://www.sweb.cz/alexandr.marek/sortimen.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zeli Vloženo 28. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2007 Denní svícení mám řešeno taky prodrátováním za otočnákem. Moje řešení je trošku složitější. pin 3 propojit na pin 7 ( průřez drátu 1.5 mm ) pin 3 propojit na pin 4 ( myslím že tam je pouze v případě xenonů,pokud tam drát není tak nezapojovat)(průřez 1.5 mm ) pin 6 propojit na pin 14 diodou v propustném směru ( 3A ) (obrysová světla) ( dioda je tam proto aby fungovala správně funkce parkovacích světel ) ( průřez drátu 1 mm ) pin 6 propojit na pin 13 diodou v propustném směru ( 3A ) (obrysová světla)( dioda je tam proto aby fungovala správně funkce parkovacích světel ) ( průřez drátu 1 mm ) pin 6 propojit na pin 16 ( osvětlení palubky ) ( průřez drátu 1 mm ) A jak to funguje ? po zapnutí klíčku (vypínač v nulové poloze) se rozsvítí světla potkávací + obrysová + palubka ( lze přepínat i na dálková ) Další polohy fungují úplně normálně Podobné zapojení je použito na vozech Superb které byli ze serie vybaveny denním svícením. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tunak Vloženo 31. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2007 Denní svícení mám řešeno taky prodrátováním za otočnákem. Moje řešení je trošku složitější.pin 3 propojit na pin 7 ( průřez drátu 1.5 mm ) pin 3 propojit na pin 4 ( myslím že tam je pouze v případě xenonů,pokud tam drát není tak nezapojovat)(průřez 1.5 mm ) pin 6 propojit na pin 14 diodou v propustném směru ( 3A ) (obrysová světla) ( dioda je tam proto aby fungovala správně funkce parkovacích světel ) ( průřez drátu 1 mm ) pin 6 propojit na pin 13 diodou v propustném směru ( 3A ) (obrysová světla)( dioda je tam proto aby fungovala správně funkce parkovacích světel ) ( průřez drátu 1 mm ) pin 6 propojit na pin 16 ( osvětlení palubky ) ( průřez drátu 1 mm ) A jak to funguje ? po zapnutí klíčku (vypínač v nulové poloze) se rozsvítí světla potkávací + obrysová + palubka ( lze přepínat i na dálková ) Další polohy fungují úplně normálně Podobné zapojení je použito na vozech Superb které byli ze serie vybaveny denním svícením. mne osobne a urcite aj poldom bude stacit ze svietia svetla v predu. cez den je osvetlenie pristrojovky aj tak nevyrazne a niekedy aj nepostrehnutelne. zadne svetla podla zakona svietit nemusia, tak nech ani nesvietia jednoducho rad sa odlisujem od priemeru pokial to zakon umoznuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 6. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2007 dobré nápady já mám jak už jsem uvedl a podělil se.....o jednu propojku a pohoda...... MRS:-))))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 Zdar, tak jsem dneska otestoval na nečisto tenhle fígl se světlama a dobrý, jen mě zarazila jedna věc, zdá se mi že se tu řešilo něco ohledně kontrolky, mě při tomhle zapojení normálně na palubce v otáčkoměru svítí kontrolka mlhovek a stejně tak se nasvítí oranžově symbol mlhovek u přepínače světel. Máte to chlapci taky tak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 Tak u nás nikde nejsou k sehnání H3 35w asi je budu někde muset objednat ale při hledání jsem narazil na tohle, vypadá to zajímavě .. http://www.autodoplnkyfro.cz/Žárovka-h3-12...2ks-p-8408.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 Denní svícení mám řešeno taky prodrátováním za otočnákem. Moje řešení je trošku složitější.pin 3 propojit na pin 7 ( průřez drátu 1.5 mm ) pin 3 propojit na pin 4 ( myslím že tam je pouze v případě xenonů,pokud tam drát není tak nezapojovat)(průřez 1.5 mm ) pin 6 propojit na pin 14 diodou v propustném směru ( 3A ) (obrysová světla) ( dioda je tam proto aby fungovala správně funkce parkovacích světel ) ( průřez drátu 1 mm ) pin 6 propojit na pin 13 diodou v propustném směru ( 3A ) (obrysová světla)( dioda je tam proto aby fungovala správně funkce parkovacích světel ) ( průřez drátu 1 mm ) pin 6 propojit na pin 16 ( osvětlení palubky ) ( průřez drátu 1 mm ) A jak to funguje ? po zapnutí klíčku (vypínač v nulové poloze) se rozsvítí světla potkávací + obrysová + palubka ( lze přepínat i na dálková ) Další polohy fungují úplně normálně Podobné zapojení je použito na vozech Superb které byli ze serie vybaveny denním svícením. Resil si nejak jisteni? Nebo je v tomto pripade zbytecne dodelavat nekam pojistku? Co se stane, kdyz pri nastartovanem motoru zapnes vypinac do polohy parkovacky...? Zhasnou hlavni svetla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Precet jsem si cely tohle tema a chtel bych si ujasnit par veci. Pokud bych chtel zapojit mlhovky jako denni svetla, je potreba zapojit do propojky jeste pojistku, ale pokud budu zapojovat predni tlumena svetla, pojistka neni potreba - staci jen propojka.. Je to tak? A jak je to s vyse uvedenym zapojenim, kde sviti vse vcetne pristrojovky a parkovacek, je potreba pojistka nebo je uz vse jistene? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.