Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Kámoš mi říkal, že některé motory 1.4 MPi jsou německé a jiné české.... ty 8 ventilů to jsou české výroby? a s 16ti to jsou německé?

Jedná se mi o to, že ty německé mají 2 rozvodové řemeny... a výměna výjde na nějakých 6000... a ty české motory mají jen jeden a cena do 1000Kč což je celkem rozdíl...

afaik 1.4MPI by mela mit retez, 16V by mela mit remen

presne tak ceske su 1,4 MPI 8V 44 a 50kW maju retaz a vw motory (nemecke) 1,4 MPI 16V 55 a 74kW maju remene. alebo aj podla objemu cesky ma 1397 a nemecky 1390cm.

  • Autor

a nemáte někdo takovou podobnou knížku pro vyšší modelový rok? 02-04 např? ;)

Mam. Koupil jsem ji v knihkupectvi. Jeste ji maji, tak si tam skoc.

presne tak ceske su 1,4 MPI 8V 44 a 50kW maju retaz a vw motory (nemecke) 1,4 MPI 16V 55 a 74kW maju remene. alebo aj podla objemu cesky ma 1397 a nemecky 1390cm.

Mohu potvrdit. Měnil jsem řemen na 16V

presne tak ceske su 1,4 MPI 8V 44 a 50kW maju retaz a vw motory (nemecke) 1,4 MPI 16V 55 a 74kW maju remene. alebo aj podla objemu cesky ma 1397 a nemecky 1390cm.

Mohu potvrdit. Měnil jsem řemen na 16V

uz ma tiez rozvody za sebou.

presne tak ceske su 1,4 MPI 8V 44 a 50kW maju retaz a vw motory (nemecke) 1,4 MPI 16V 55 a 74kW maju remene. alebo aj podla objemu cesky ma 1397 a nemecky 1390cm.

Mohu potvrdit. Měnil jsem řemen na 16V

A já můžu potvrdit, že 1.4 44 kW má řetěz, viděl jsem ho :p

  • 2 týdny později...
  • Autor

a 1,4 TDi je deutsch, že?

a 1,4 TDi je deutsch, že?

Ano je to vlastně 1.9TDI bez jednoho válce

Mám pocit,že 1,4mpi su skodovacka klasikaa(blok,hlava,rozvody) len vrtanie a zdvih je zmeneny.A nemci dodali elektroniku.Si myslim.

Mám pocit,že 1,4mpi su skodovacka klasikaa(blok,hlava,rozvody) len vrtanie a zdvih je zmeneny.A nemci dodali elektroniku.Si myslim.

jj prevrtana z felicie z 1,3 na 1,4 + elektronika

1.4MPi ohv se od 1.3MPi ohv liší mimojiné v tom, že

- je použita vazba e-gas mezi pedálem a škrtící klapkou, jinak je řídící systém Simos 2P podobný.

- dělali se verze s Euro 2 ale i Euro 4 které mají 2katalyzátory a 2 lambdasondy.

- jsou použita hydraulická zdvihátka ventil ( odpadlo boční víko na bloku )

- má lehčí ojnice a pístní čepy

- 3 hlavní ojniční ložiska nejsou jenom zašroubována do bloku motoru ale jsou spojena litinovým roštem aby se zabránilo nežádoucím vybracím.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.