Publikováno Červen 28, 200718 r Kámoš mi říkal, že některé motory 1.4 MPi jsou německé a jiné české.... ty 8 ventilů to jsou české výroby? a s 16ti to jsou německé? Jedná se mi o to, že ty německé mají 2 rozvodové řemeny... a výměna výjde na nějakých 6000... a ty české motory mají jen jeden a cena do 1000Kč což je celkem rozdíl...
Červen 28, 200718 r presne tak ceske su 1,4 MPI 8V 44 a 50kW maju retaz a vw motory (nemecke) 1,4 MPI 16V 55 a 74kW maju remene. alebo aj podla objemu cesky ma 1397 a nemecky 1390cm.
Červen 28, 200718 r tu mas knizku od Cedrycha, nalistuj si stranu 133 : http://rapidshare.com/files/39861943/Fabia...zba_Cedrych.pdf
Červen 28, 200718 r presne tak ceske su 1,4 MPI 8V 44 a 50kW maju retaz a vw motory (nemecke) 1,4 MPI 16V 55 a 74kW maju remene. alebo aj podla objemu cesky ma 1397 a nemecky 1390cm. Mohu potvrdit. Měnil jsem řemen na 16V
Červen 28, 200718 r presne tak ceske su 1,4 MPI 8V 44 a 50kW maju retaz a vw motory (nemecke) 1,4 MPI 16V 55 a 74kW maju remene. alebo aj podla objemu cesky ma 1397 a nemecky 1390cm. Mohu potvrdit. Měnil jsem řemen na 16V uz ma tiez rozvody za sebou.
Červen 29, 200718 r presne tak ceske su 1,4 MPI 8V 44 a 50kW maju retaz a vw motory (nemecke) 1,4 MPI 16V 55 a 74kW maju remene. alebo aj podla objemu cesky ma 1397 a nemecky 1390cm. Mohu potvrdit. Měnil jsem řemen na 16V A já můžu potvrdit, že 1.4 44 kW má řetěz, viděl jsem ho
Červenec 10, 200718 r Mám pocit,že 1,4mpi su skodovacka klasikaa(blok,hlava,rozvody) len vrtanie a zdvih je zmeneny.A nemci dodali elektroniku.Si myslim.
Červenec 11, 200718 r Mám pocit,že 1,4mpi su skodovacka klasikaa(blok,hlava,rozvody) len vrtanie a zdvih je zmeneny.A nemci dodali elektroniku.Si myslim.jj prevrtana z felicie z 1,3 na 1,4 + elektronika
Červenec 11, 200718 r 1.4MPi ohv se od 1.3MPi ohv liší mimojiné v tom, že - je použita vazba e-gas mezi pedálem a škrtící klapkou, jinak je řídící systém Simos 2P podobný. - dělali se verze s Euro 2 ale i Euro 4 které mají 2katalyzátory a 2 lambdasondy. - jsou použita hydraulická zdvihátka ventil ( odpadlo boční víko na bloku ) - má lehčí ojnice a pístní čepy - 3 hlavní ojniční ložiska nejsou jenom zašroubována do bloku motoru ale jsou spojena litinovým roštem aby se zabránilo nežádoucím vybracím.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.