ceiks65 Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 Kámoš mi říkal, že některé motory 1.4 MPi jsou německé a jiné české.... ty 8 ventilů to jsou české výroby? a s 16ti to jsou německé? Jedná se mi o to, že ty německé mají 2 rozvodové řemeny... a výměna výjde na nějakých 6000... a ty české motory mají jen jeden a cena do 1000Kč což je celkem rozdíl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cagman Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 afaik 1.4MPI by mela mit retez, 16V by mela mit remen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 presne tak ceske su 1,4 MPI 8V 44 a 50kW maju retaz a vw motory (nemecke) 1,4 MPI 16V 55 a 74kW maju remene. alebo aj podla objemu cesky ma 1397 a nemecky 1390cm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 tu mas knizku od Cedrycha, nalistuj si stranu 133 : http://rapidshare.com/files/39861943/Fabia...zba_Cedrych.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceiks65 Vloženo 28. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 a nemáte někdo takovou podobnou knížku pro vyšší modelový rok? 02-04 např? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 Mam. Koupil jsem ji v knihkupectvi. Jeste ji maji, tak si tam skoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 presne tak ceske su 1,4 MPI 8V 44 a 50kW maju retaz a vw motory (nemecke) 1,4 MPI 16V 55 a 74kW maju remene. alebo aj podla objemu cesky ma 1397 a nemecky 1390cm. Mohu potvrdit. Měnil jsem řemen na 16V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 28. Červen 2007 Sdílet Vloženo 28. Červen 2007 presne tak ceske su 1,4 MPI 8V 44 a 50kW maju retaz a vw motory (nemecke) 1,4 MPI 16V 55 a 74kW maju remene. alebo aj podla objemu cesky ma 1397 a nemecky 1390cm. Mohu potvrdit. Měnil jsem řemen na 16V uz ma tiez rozvody za sebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 29. Červen 2007 Sdílet Vloženo 29. Červen 2007 presne tak ceske su 1,4 MPI 8V 44 a 50kW maju retaz a vw motory (nemecke) 1,4 MPI 16V 55 a 74kW maju remene. alebo aj podla objemu cesky ma 1397 a nemecky 1390cm. Mohu potvrdit. Měnil jsem řemen na 16V A já můžu potvrdit, že 1.4 44 kW má řetěz, viděl jsem ho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceiks65 Vloženo 10. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 a 1,4 TDi je deutsch, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 a 1,4 TDi je deutsch, že? Ano je to vlastně 1.9TDI bez jednoho válce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomass Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 Mám pocit,že 1,4mpi su skodovacka klasikaa(blok,hlava,rozvody) len vrtanie a zdvih je zmeneny.A nemci dodali elektroniku.Si myslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Mám pocit,že 1,4mpi su skodovacka klasikaa(blok,hlava,rozvody) len vrtanie a zdvih je zmeneny.A nemci dodali elektroniku.Si myslim.jj prevrtana z felicie z 1,3 na 1,4 + elektronika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 1.4MPi ohv se od 1.3MPi ohv liší mimojiné v tom, že - je použita vazba e-gas mezi pedálem a škrtící klapkou, jinak je řídící systém Simos 2P podobný. - dělali se verze s Euro 2 ale i Euro 4 které mají 2katalyzátory a 2 lambdasondy. - jsou použita hydraulická zdvihátka ventil ( odpadlo boční víko na bloku ) - má lehčí ojnice a pístní čepy - 3 hlavní ojniční ložiska nejsou jenom zašroubována do bloku motoru ale jsou spojena litinovým roštem aby se zabránilo nežádoucím vybracím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.