Přejít na obsah

1,9 PD Rez kolem rozvodu


Doporučené příspěvky

Prece cerna guma ze ktere je remen nebude delat rezavy prach,ktery vznika trenim dvou kovovych dilu o sebe lol

Ono totiz jde o to, ze to vubec nemusi byt rezavy (kovovy) prach, ale muze mit jen tuhle barvu.

A bud si jist, ze oter z cerneho remene za urcitych teplot muze mit uplne bez problemu takovou barvu.

EDIT: Jina vec je slozeni remene - viz. muj dalsi prispevek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prece cerna guma ze ktere je remen nebude delat rezavy prach,ktery vznika trenim dvou kovovych dilu o sebe lol

Ono totiz jde o to, ze to vubec nemusi byt rezavy (kovovy) prach, ale muze mit jen tuhle barvu.

A bud si jist, ze oter z cerneho remene za urcitych teplot muze mit uplne bez problemu takovou barvu.

Neříkám že to není možný....Fabku takhle vidím poprvé ale u jiných aut sem nic podobného nikdy neviděl...tak se mi to moc nezdá...

Chtělo by to někodo,kdo má tyhle motory v malíku... ;) hned by sme věděli o co jde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste je tu jina vec - remen jako takovej rozhodne neni jen z gumy. Je to hodne namahana cast, da se tedy predpokladat nejaka kovova kostra, mozna pryskyrice, nejaka pojiva, ktera mohou obsahovat kovove castice atd., atd.

Nevim, zkus takhle zkouknout nejaka dalsi TDi, podle me je to normalni a sazim na oter z remene.

Pokud prijdes na neco jineho, rad se poucim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste je tu jina vec - remen jako takovej rozhodne neni jen z gumy. Je to hodne namahana cast, da se tedy predpokladat nejak kovova kostra, nejaka pojiva, ktera mohou obsahovat nejake kovove castice atd., atd.

Nevim, zkus takhle zkouknout nejaka dalsi TDi, podle me je to normalni a sazim na oter z remene.

Pokud prijdes na neco jineho, rad se poucim.

Tak omrknout jiné PD by šlo...jen o nikom nevím... :feve:

Taky se rád poučím,pokud to někdo ví s jistotou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozvodový řemen pohání vodní pumpu, která je schovaná dole pod velkým rozvodovým kolem. To by odpovídalo té druhé fotce. Podle mě ti utíká voda kolem hřídelky vodní pumpy, stačí málo a pak se to už roztříkne. Jak mi měnili rozvody při 90tkm tak mi taky lehce propouštěla vodní pumpa :feve: Ten motor má dva typy pump. Starý typ, na které je vrtulka nalisovaná na hřídelce bez drážek a ty rádo se pak protáčí a pak to teče a nový typ, kde už dali jemné drážky a vrtulka se na hřídelce neprotáčí. Vodní pumpa má životnost řemenu, tj. 90 nebo 120tkm. A ten kdo chce ušetřit a vymění jenom řemen, dopadne tak jak ta fotka. Tím nemyslím Tvůj případ. čus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozvodový řemen pohání vodní pumpu, která je schovaná dole pod velkým rozvodovým kolem. To by odpovídalo té druhé fotce. Podle mě ti utíká voda kolem hřídelky vodní pumpy, stačí málo a pak se to už roztříkne. Jak mi měnili rozvody při 90tkm tak mi taky lehce propouštěla vodní pumpa :feve: Ten motor má dva typy pump. Starý typ, na které je vrtulka nalisovaná na hřídelce bez drážek a ty rádo se pak protáčí a pak to teče a nový typ, kde už dali jemné drážky a vrtulka se na hřídelce neprotáčí. Vodní pumpa má životnost řemenu, tj. 90 nebo 120tkm. A ten kdo chce ušetřit a vymění jenom řemen, dopadne tak jak ta fotka. Tím nemyslím Tvůj případ. čus

:palec2: to mě nenapadlo že vodní pumpa... :feve:

rozvody byly dělaný ještě v D na 90 000Km a tu pumpu asi nechaly být...ted mám cca 119 000Km

Nevíš kdy se to s pumpama lámalo...?Mám 8/01 rok

Díky... -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedalo mi to a odstrojil sem kryty rozvodu a pár věcí okolo abych na vodní pumpu viděl....podrobně vše nafotil...

Myslím že pumpa je O.K. ostatně na fotkách to bude vidět že největší koncentrace rzi je kolem ozubeného kola vačky...

na této fotce je jasně vidět rozdíl znečištění krytu,který je naproti vačce a naproti pumpě..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak se mi nechce věřit že tu není nikdo,kdyo tyhle motory zná a muže říct zda je to normální nebo je to závada.....

Dalo mi to nějakou práci než jsem to odstrojil,nafotil a zase dal zpět...nedělal jsem to jen pro sebe,ale i pro ostatní aby měly nějaký info a viděly co se taky muže vyskytnout.

Chystám se do autorizovaného servisu co mi na to řeknou...samo sem napíšu co a jak..třeba to někoho bude zajímat.

Všem co sem zatím napsaly díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Woe, to je jak detektivka... :) Fakt jsem zvedavej, jetli jsem mel pravdu... ;)

Já nevím..ale pokud by to bylo z řemene,tak proč je největší bordel jen kolem kola vačky a není to špinavý stejně a všude...?

No detektivka....mám svoje auto rád a motor šlape jako hodinky takže bych nerad aby se něco vysralo a pak ho mužu zahodit... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...