Přejít na obsah

1,9 PD Rez kolem rozvodu


Doporučené příspěvky

Nevim jestli vidim dobre, zkus jeste vyfotit tu napinaci kladku, myslim ze je zniceny a dovodem muze byt pak trenu o stenu a je to volnejsi.

Ano s největší pravděpodobností je v háji kladka asi se přidírá, nebo nějak tlačí řemen do strany. Nedokážu přesně posoudit volnost řemenu, ale nezdál se volný. Foto se pokusím dodat až po výměně, pokud bude zřejmá vada.

Zalezi do ceho chces investovat, do origo dilu a original vymene, ja jsem si to sam vymenil a popravde ti reknu, ze jsem nemel origo skoda dily, rozvodak byl od GOODYEAR a kldyky od nejake nemecky firmy, ktera pro skodovku dela nahr. dily.Zase to nemuze byt nejaky smejd, ale origo stejne jak origo dily. Jsem taky jezdec, najezdim asi stejna jak ty, bez problemu, ale zjistil jsem ze mi to pepe olej, takze pristi tyden si vymeni krouzky a jeste dalsi veci co k tomu patri.

Houmr: ty jsis myslel, ze 55 nezerou olej, hlavne ta tva, ted mas dukaz, ze i tady vampimu to zere taky olej, ktery ma verzi 55kW

Editováno: , autor: Standis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

interval vymeny je 90tkm a ty pises ze mas 41tkm. si prvy majitel ? mas istotu ze su km skutocne ? ak chodis na pravidelne prehliadky do skodovky tak to neries ak sa nieco stane tak ti to musi skodovka zaplatit naslednu opravu. nato si prisiel ty nahodne, v servise ti len tak preventivne nekontroluju rozvody je dany interval 90tkm tak dovtedy ich to nezaujima.

cena je zalezi co vsetko chces menit ak komplet rozvody v skodovke tak od 8t

Ano jsem první majitel a je skutečně najeto 41 km. Po tom co jsem si přečetl tady na foru diskusi na téma rozvody, jsem to náhodou zkontroloval. Na autě si již 2 rok základní údržbu a drobné opravy dělám sám. V servisu jsem nabyl dojem, že nás všechny chtěj akorát stáhnout z peněz a ke kladném přístupu k zákazníkům mají daleko.

Přesto jsem se dnes stavil u ator. sevisu Škoda a řekl jim o problému a dozvěděl jsem se, že je nutné udělat celé rozvody včetně kladek za cca 10 000 Kč. S odůvodněním, že prý se rozvody dělají běžně po 6 letech. ( fabku mám od r. 2001)

Při koupi vozu jsem si najivně myslel !! dobrý německý motor !! Po 4 letech čidlo teploty, od začátku žere olej ( Škoda prý normální - po přečtení diskuse na foru opravdu nic nenormálního, a nyní rozvody. Osobně si myslím že zlatý řetěz !! a starý dobrý motor 1.4 MPi. O tom co všechno již bylo na autě opravováno by bylo na román.

Volili byste autor. servis Škoda za 10 000 Kč, nebo dobrého motoráře za přijatelnější cenu ( cena materiálu + cca 1000 za práci) a originální díly Škoda nebo repliky ? Při mém projezdu cca 6500 km za rok uplynou dříve roky než km.

jasne servis sere na zakaznika, ale na tvojom mieste by som len tak nenechal vymenu rozvodov s tymto argumentom to ta chce servis otiahnut. napisal by som vyrobcovi ze ake mas auto vek kolko najazdene a co s rozvodmi lebo sa tam vyskytol problem a ako sa to bude riesit lebo do intervalu 90tkm mas este daleko a to co ti povedali v servise je podla mna blbost na rozvody nie je casova vymena ale iba km. to pisu aj v mudrej serviske :)) navrhni vyrobcovy kulanciu on zaplati material a ty robotu. nenechaj sa takto odpalit ked tam dava 90tkm tak to musi vydrzat inak je to vyrobny zmetok, za svojim si musi stat. inak uvidis ze pokial napisem taky nasratejsi mail do skodovky s tym ako sa vyskytuju problemy s autom este hodne pred intervalmi a nemas doveru dalej v znacke tak by ste sa mali dohodnut na tej spominanej kulancii.

inak ten motor 1,4 16V 55kW ziadna slava, ma pisane ze 55kW ale mne prijde ze na to je strasne lenivy. odspodu nejde ani za boha a nato ze je 16V tak je tak netocivy az. je to taky nemecky smätok nic moc, uz ma davno eru za sebou a robia s neho zazrak. k tomu toceniu hocijaka stara 1,4 8V ide viac vytocit ako ten 16V, nuz co.

p.s.: ked sme pri motoroch tak sam som sice zastancom koncernu vw a skodovky ale uz v poslednej dobe si hladiem otazku som blazon ved nemaju co ponuknut. co sa tyka motorov tak vw nema nic okrem 1,4 TSI a teraz 1,8 TFSI maju stare zastarale alebo nespolahlive vid 2,0TDI a FSI a ostatok tak pred 10 rokmi mohli spravit dieru teraz nie. v tomto je konkurencia dalej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

docela by mě zajímalo, kde je v servisní knížce napsaná výměna rozvodů na 90tis :) nikde tam nic takovýho není, jen je na tyto km napsaná kontrola a pak každou další servisní prohlídku zase kontrola, jinak by se podle autorizovaných servisů rozvody na 1,4 16v vůbec měnit, pokud nejsou znatelně poškozený měnit nemaj. Jediný rozvody co jsou napsaný na výměnu jsou na dieslu. To asi tak k výměně rozvodů na 90 tis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

docela by mě zajímalo, kde je v servisní knížce napsaná výměna rozvodů na 90tis :) nikde tam nic takovýho není, jen je na tyto km napsaná kontrola a pak každou další servisní prohlídku zase kontrola, jinak by se podle autorizovaných servisů rozvody na 1,4 16v vůbec měnit, pokud nejsou znatelně poškozený měnit nemaj. Jediný rozvody co jsou napsaný na výměnu jsou na dieslu. To asi tak k výměně rozvodů na 90 tis

to mas pravdu ze to tam nie je priamo napisane ale tym ze to je tak salamunsky tak prave ta kontrola pri 90tkm sa mysli vymena. v jednom pripade viem ze mechanik pri 90tkm povedal ze to este vydrzi do 120tkm a majitel ze co ked nie tak mu povedal ze to ho nema co trapit, potom si to zacvaka skodovka.

p.s.: nuz vyroky skodovky: fabia junior uspokoji aj narocneho zakaznika, ty co chcu 4 valce a veci naviac su velmi narocny zakaznici (ako od BMW )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

interval vymeny je 90tkm a ty pises ze mas 41tkm. si prvy majitel ? mas istotu ze su km skutocne ? ak chodis na pravidelne prehliadky do skodovky tak to neries ak sa nieco stane tak ti to musi skodovka zaplatit naslednu opravu. nato si prisiel ty nahodne, v servise ti len tak preventivne nekontroluju rozvody je dany interval 90tkm tak dovtedy ich to nezaujima.

cena je zalezi co vsetko chces menit ak komplet rozvody v skodovke tak od 8t

Ano jsem první majitel a je skutečně najeto 41 km. Po tom co jsem si přečetl tady na foru diskusi na téma rozvody, jsem to náhodou zkontroloval. Na autě si již 2 rok základní údržbu a drobné opravy dělám sám. V servisu jsem nabyl dojem, že nás všechny chtěj akorát stáhnout z peněz a ke kladném přístupu k zákazníkům mají daleko.

Přesto jsem se dnes stavil u ator. sevisu Škoda a řekl jim o problému a dozvěděl jsem se, že je nutné udělat celé rozvody včetně kladek za cca 10 000 Kč. S odůvodněním, že prý se rozvody dělají běžně po 6 letech. ( fabku mám od r. 2001)

Při koupi vozu jsem si najivně myslel !! dobrý německý motor !! Po 4 letech čidlo teploty, od začátku žere olej ( Škoda prý normální - po přečtení diskuse na foru opravdu nic nenormálního, a nyní rozvody. Osobně si myslím že zlatý řetěz !! a starý dobrý motor 1.4 MPi. O tom co všechno již bylo na autě opravováno by bylo na román.

Volili byste autor. servis Škoda za 10 000 Kč, nebo dobrého motoráře za přijatelnější cenu ( cena materiálu + cca 1000 za práci) a originální díly Škoda nebo repliky ? Při mém projezdu cca 6500 km za rok uplynou dříve roky než km.

Kolik ti to žere oleje? Buď si jstý, že s MPI bys jezdil s o 0,5 až 1,5l (záleží kde a jak) větší spotřebou benzínu na 100km, takže by tě provoz vyšel dráž. Taky nechápu, že všichni nadávají na rozvodový řemen, který je používán u (D)OHC v naprosté většině případů. Zrovna ty ho budeš měnit tak jednou za život.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

interval vymeny je 90tkm a ty pises ze mas 41tkm. si prvy majitel ? mas istotu ze su km skutocne ? ak chodis na pravidelne prehliadky do skodovky tak to neries ak sa nieco stane tak ti to musi skodovka zaplatit naslednu opravu. nato si prisiel ty nahodne, v servise ti len tak preventivne nekontroluju rozvody je dany interval 90tkm tak dovtedy ich to nezaujima.

cena je zalezi co vsetko chces menit ak komplet rozvody v skodovke tak od 8t

Ano jsem první majitel a je skutečně najeto 41 km. Po tom co jsem si přečetl tady na foru diskusi na téma rozvody, jsem to náhodou zkontroloval. Na autě si již 2 rok základní údržbu a drobné opravy dělám sám. V servisu jsem nabyl dojem, že nás všechny chtěj akorát stáhnout z peněz a ke kladném přístupu k zákazníkům mají daleko.

Přesto jsem se dnes stavil u ator. sevisu Škoda a řekl jim o problému a dozvěděl jsem se, že je nutné udělat celé rozvody včetně kladek za cca 10 000 Kč. S odůvodněním, že prý se rozvody dělají běžně po 6 letech. ( fabku mám od r. 2001)

Při koupi vozu jsem si najivně myslel !! dobrý německý motor !! Po 4 letech čidlo teploty, od začátku žere olej ( Škoda prý normální - po přečtení diskuse na foru opravdu nic nenormálního, a nyní rozvody. Osobně si myslím že zlatý řetěz !! a starý dobrý motor 1.4 MPi. O tom co všechno již bylo na autě opravováno by bylo na román.

Volili byste autor. servis Škoda za 10 000 Kč, nebo dobrého motoráře za přijatelnější cenu ( cena materiálu + cca 1000 za práci) a originální díly Škoda nebo repliky ? Při mém projezdu cca 6500 km za rok uplynou dříve roky než km.

Kolik ti to žere oleje? Buď si jstý, že s MPI bys jezdil s o 0,5 až 1,5l (záleží kde a jak) větší spotřebou benzínu na 100km, takže by tě provoz vyšel dráž. Taky nechápu, že všichni nadávají na rozvodový řemen, který je používán u (D)OHC v naprosté většině případů. Zrovna ty ho budeš měnit tak jednou za život.

Oleje si veme tak 1l na 5 000 km, Doplňuji pruběžne vždy po čase zkontroluji a když je něco málo pod spodní rysku doleju do půlky vyznačení. Jezdím tak 70% po městě se spotřebou kolem 8 l, jízdu do 30 km jezdím ta 5.5 l, nad 30 za 5.3 l, manželka je schopná jet i za 5 l na 100 km. Vše od jara do podzimu. V zimě po městě tak o litr až dva více, ale mimo město při jízdě nad 30 km jsem schopen jet i letní spotřebu. Dálnici ve větší míře na limitu dovolené rychlosti za 6 l. Nyní mám průměrnou dlouhodobou spotřebu z paměti 2 - 6.3 l ( nulovala se někdy v únoru) . Vše odečteno z palubního počítače. Olej dávám Super Mogul 5W40.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

interval vymeny je 90tkm a ty pises ze mas 41tkm. si prvy majitel ? mas istotu ze su km skutocne ? ak chodis na pravidelne prehliadky do skodovky tak to neries ak sa nieco stane tak ti to musi skodovka zaplatit naslednu opravu. nato si prisiel ty nahodne, v servise ti len tak preventivne nekontroluju rozvody je dany interval 90tkm tak dovtedy ich to nezaujima.

cena je zalezi co vsetko chces menit ak komplet rozvody v skodovke tak od 8t

Ano jsem první majitel a je skutečně najeto 41 km. Po tom co jsem si přečetl tady na foru diskusi na téma rozvody, jsem to náhodou zkontroloval. Na autě si již 2 rok základní údržbu a drobné opravy dělám sám. V servisu jsem nabyl dojem, že nás všechny chtěj akorát stáhnout z peněz a ke kladném přístupu k zákazníkům mají daleko.

Přesto jsem se dnes stavil u ator. sevisu Škoda a řekl jim o problému a dozvěděl jsem se, že je nutné udělat celé rozvody včetně kladek za cca 10 000 Kč. S odůvodněním, že prý se rozvody dělají běžně po 6 letech. ( fabku mám od r. 2001)

Při koupi vozu jsem si najivně myslel !! dobrý německý motor !! Po 4 letech čidlo teploty, od začátku žere olej ( Škoda prý normální - po přečtení diskuse na foru opravdu nic nenormálního, a nyní rozvody. Osobně si myslím že zlatý řetěz !! a starý dobrý motor 1.4 MPi. O tom co všechno již bylo na autě opravováno by bylo na román.

Volili byste autor. servis Škoda za 10 000 Kč, nebo dobrého motoráře za přijatelnější cenu ( cena materiálu + cca 1000 za práci) a originální díly Škoda nebo repliky ? Při mém projezdu cca 6500 km za rok uplynou dříve roky než km.

jasne servis sere na zakaznika, ale na tvojom mieste by som len tak nenechal vymenu rozvodov s tymto argumentom to ta chce servis otiahnut. napisal by som vyrobcovi ze ake mas auto vek kolko najazdene a co s rozvodmi lebo sa tam vyskytol problem a ako sa to bude riesit lebo do intervalu 90tkm mas este daleko a to co ti povedali v servise je podla mna blbost na rozvody nie je casova vymena ale iba km. to pisu aj v mudrej serviske :)) navrhni vyrobcovy kulanciu on zaplati material a ty robotu. nenechaj sa takto odpalit ked tam dava 90tkm tak to musi vydrzat inak je to vyrobny zmetok, za svojim si musi stat. inak uvidis ze pokial napisem taky nasratejsi mail do skodovky s tym ako sa vyskytuju problemy s autom este hodne pred intervalmi a nemas doveru dalej v znacke tak by ste sa mali dohodnut na tej spominanej kulancii.

inak ten motor 1,4 16V 55kW ziadna slava, ma pisane ze 55kW ale mne prijde ze na to je strasne lenivy. odspodu nejde ani za boha a nato ze je 16V tak je tak netocivy az. je to taky nemecky smätok nic moc, uz ma davno eru za sebou a robia s neho zazrak. k tomu toceniu hocijaka stara 1,4 8V ide viac vytocit ako ten 16V, nuz co.

p.s.: ked sme pri motoroch tak sam som sice zastancom koncernu vw a skodovky ale uz v poslednej dobe si hladiem otazku som blazon ved nemaju co ponuknut. co sa tyka motorov tak vw nema nic okrem 1,4 TSI a teraz 1,8 TFSI maju stare zastarale alebo nespolahlive vid 2,0TDI a FSI a ostatok tak pred 10 rokmi mohli spravit dieru teraz nie. v tomto je konkurencia dalej.

Na doporučení kámošů jsem mluvil s motorářem, opravu mě udělá určitě za rozumnou cenu, ale až 9 srpna, neb jede na dovču. Používá kladky valeo ( škodovka prý používá stejné jen se svým logem ) řemeny Goodyear. Do boje s koncernem se pouštět už nebudu, to jsem už zažil při výměně celého příčného stabilizátoru. Odešel v 25 000 km po 4 letech, o to bylo auto pravidelně na garancích, kde na zvedáku museli vidět jeho žalostný stav, ale nekonali. Neb do 3 půl roku to Škoda ještě brala na sebe. Sevis prohlásil, že by musel díl měnit snad u všech vozů a Škoda prý měla nějaké limity a po přakročení by šlo vše na vrub servisu. Evidentně špatná konstrukce dílu. Uhrál jsem jen 2x tyčky stabilizátoru. Cena stabilizátoru 2200 kč. ( Opravená konstrukce dílu ) Opravdu dobrá obchodní strategie !!!

Až bude nebožka po opravě sdělím dojmy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vampi: vidis a to je chyba nas zakaznikov na slovensku a v cechach. mi si tu nechame srat na hlavu a skodovka vie ze zneseme vela tak to tak robia. tu su ludia ktori sa uskromnia a pod. dnes ma clovek favorita a vidi reklamu na fabiu vymen stare za nove, ja na to mam. tak to vymeni za fabiu 3-valce, 0 - vybava. a ten clovek je spokojny 20 rokov predtym otvaral okna rucne zieden komfort, tak co dalsich 20 bude ved uz si zvykol a preto sa tu predavaju take social edition verzie. staci sa pozret co exportuju to je vybava, nech vyvezu to co ponukaju u nas tak ich otocia na hraniciach. v nemecku ma kazda fabia ABS, kolko ich ma u nas ? preto by uz mali ludia zacat trvat na vybavach a ked nie tak to nekupovat oni by sa zbadali, ale to je len zbozne prianie.

p.s.: ale ja sa necudujem ved dealer trepe take blbosti o tych autach a kto sa v tom nevyzna tak mu uveri. mna presviedcal ze octavia je totozna s passatom a je to to iste, len som sa smial. a spytal som sa ho preco to ma podvozok s golfa, ostal zjavne zaskoceny a povedal ze to nema uplne podvozok s neho tak som sa mu ospravedlnil ze pardon tak k tomu nadvarili 2 cm aby sa nepovedalo ale k razvoru passatu este bude treba takymto tempom 10 generacii, potom zacal splietat nieco o modernom motore 1,9 TDI tak som sa ho spytal ci pozna pojem common rail a teraz nech mi povie ze je to moderny motor a bolo ticho.

takze asi tak, sa presviedcaju ludia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak jsem dnes, jen tak ze zvědavosti sundal ten malý horní kryt rozvodů. Zdá se to být všechno O.K, oba řemeny našponované, kladky, teda podle toho co šlo vidět se taky zdají v pořádku. No, však posuďte sami z fotky. Najeto 70 tkm.

post-25-1188480790_thumb.jpg

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes, jen tak ze zvědavosti sundal ten malý horní kryt rozvodů. Zdá se to být všechno O.K, oba řemeny našponované, kladky, teda podle toho co šlo vidět se taky zdají v pořádku. No však posuďte sami z fotky. Najeto 70 tkm.

to si vylestil pred fotenim ? ved to je ako nove.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes, jen tak ze zvědavosti sundal ten malý horní kryt rozvodů. Zdá se to být všechno O.K, oba řemeny našponované, kladky, teda podle toho co šlo vidět se taky zdají v pořádku. No však posuďte sami z fotky. Najeto 70 tkm.

hm

Problem http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=28552

Editováno: , autor: Mikosar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes, jen tak ze zvědavosti sundal ten malý horní kryt rozvodů. Zdá se to být všechno O.K, oba řemeny našponované, kladky, teda podle toho co šlo vidět se taky zdají v pořádku. No však posuďte sami z fotky. Najeto 70 tkm.

hm

Problem http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=28552

Díval jsem se na to. Problém je v tom, že nevím, jak správně má ten řemen být, jestli přesně uprostřed, nebo trošku na straně. Je opřený o osazení (doraz) na ozubeném kole levé vačky, na fotce je to vidět. Není to zdaleka tak extrémní, jak v odkazu, žádný prach z řemenu ani viditelné poškození. Zatím to nechávám tak. Nemáš fotku, jak to má vypadat?

Tak už jsem se díval, na motor ve služebním Roomsteru. Zítra sem dám mobilfoto. Když to krátce popíšu, řemen je taky trošku ke straně, trochu méně než mám já, na levém kole je jakoby doraz, ještě se řemen neopírá, ale motor má s bídou najeto 10 tkm.

post-25-1188463954_thumb.jpg

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 1,4 16V se meni pri 120 000 a nevim ale nekdo rika ze jen meni a nekdo rika ze jen kontroluje, jinak ve skodovce vymena stoji 9000 asi ja mam najeto 140 000 jeste jsme nemenil a vsechno je v poradku, a kdo vi jestli to auto ma opravdu nalitane 140000 jsme druhy majitel

ja som ich menil pri 83tkm a ked som sa pytal ci to bolo v tak dezolatnom stave tak vraj nie ze remen uplne v pohode ale jedna kladka bola rozsypana na totalku. väcsinou je problem s kladkou, remen vydrzi ale zacne sa pridierat alebo sa rozsype kladka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 1,4 16V se meni pri 120 000 a nevim ale nekdo rika ze jen meni a nekdo rika ze jen kontroluje, jinak ve skodovce vymena stoji 9000 asi ja mam najeto 140 000 jeste jsme nemenil a vsechno je v poradku, a kdo vi jestli to auto ma opravdu nalitane 140000 jsme druhy majitel

140 000 km, to nevydrzi, spise ty kladky, nez remen. 1. majitel ti to asi menil, jeste pred tebou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozvody na mem aute, najeto 4 000 km, tak to ma byt, protoze tak je to spravne :-)

Až budou mít 70tkm, taky bude řemen ke straně :D . Ale teď vážně, myslím, že pokud z toho nelítají cucky, jak v odkazu, co jsi sem dával, je to v poho. Na jaro to chci stejně vyměnit, nebo aspoň o tom uvažuju.

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale teď vážně, myslím, že pokud z toho nelítají cucky, jak v odkazu, co jsi sem dával, je to v poho.

to uz je neskoro :p inak neviem coho sa bojite ak mas servisku ze chodis do skodovky tak by som do 90t km ani sa toho nechytil maju interval 90tkm tak to dovtedy musi vydrzat ak nie ich problem a ich naklady na opravu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo v poho, do jara to vydrzi, pokud nenajedes pres zimu 50 tis. km :) jinak se zda, ze je to ok, pouze kladky byvaji problemove.

(opravoval jsem motor u Oct. 1.8 20V, pani jezdili, kaslali na to, remen tam byl uplne volny, kladka ani nenapinala, tak co se asi stalo, proste to ruplo s ventily, hlavou atd...)

Editováno: , autor: Mikosar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano rozvody jsem nechal udělat. Ne ve škodovce. Po domluvě mechanik radši sehnal origo sadu ze škodovky ( komplet bez vodní pumpy ) za 5000 Kč. Za praci 1500 Kč. Na kladce pod ventilovým rozvodem nebyla zřejmá závada. Po demontáži se v ruce protáčí poměrně volně. Asi se nepravidelně přidírala a drbala řemen. Jinak hlavní řemen a všechny ty vodící kladky a druhá napínací kadka by zřejmě nějaký ten 10 tis. vydržely. Foto jsem jěště neměl čas. Dodám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo v poho, do jara to vydrzi, pokud nenajedes pres zimu 50 tis. km :) jinak se zda, ze je to ok, pouze kladky byvaji problemove.

(opravoval jsem motor u Oct. 1.8 20V, pani jezdili, kaslali na to, remen tam byl uplne volny, kladka ani nenapinala, tak co se asi stalo, proste to ruplo s ventily, hlavou atd...)

Ta kladka pod vačkovým řemenem je v pořádku (pohledově), nemá vůli (naomak) a i vrstva toho plastu je jako nová. Co se týče řemenu je napnutý jak kšandy, oba.

Měl jsem to nějak duben, květen na kontrole rozvodů ve škodovce. Měli zhozený celý kryt a dívali a kontrolovali i spodek. Známý mechanik říkal, že 90 tkm bez problému, rozvod v pořádku, pouze mě upozornili na hlučnější ložisko kladky, která je na tom hliníkovém držáku (ložisko kladky je bez vůle).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě osobně motory 1.4-16v moc nesedly už kvůli rozvodům.

Zbytečně komplikovaný...

2 řemeny, 2napínací kladky, 2 vodící kladky a vodní pumpa. Když jsem měl onehndá motor vyndanej ( šla tam jiná 1.4-16v ) tak jsem na to koukal a bohatě stačil jeden rozvoďák, jedna napínací a jedna vodící kladka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...