Tygr_O2_blue_race_RS Vloženo 6. Červenec 2007 Vloženo 6. Červenec 2007 Dneska jsem zabrouzdal na http://www.nejlevnejsipneu.cz a zarazil jsem se na téhle fotce. Jsem si myslel, že se pneumatiky mají skladovat jinak. Tak jak to je? kdo se v tom vyzná? Citovat
Matthes Vloženo 6. Červenec 2007 Vloženo 6. Červenec 2007 Takhle je to dobre. Kdyzby staly na behounu, tak sou za chvili hranaty ... Citovat
Dragonetti Vloženo 6. Červenec 2007 Vloženo 6. Červenec 2007 (editace) Me v pneuservisu rikali, ze maj lezet na boku, jen kdyz jsou na rafkach, jinak na stojaka. Tu je dukaz http://www.conti-online.com/generator/www/...agerung_cz.html Editováno: 6. Červenec 2007, autor: Dragonetti Citovat
Farnell Vloženo 6. Červenec 2007 Vloženo 6. Červenec 2007 Takhle je to dobre. Kdyzby staly na behounu, tak sou za chvili hranaty ... Neni pravda-jestlize jsou bez rafku, tak se skladuji na stojato... Citovat
Matthes Vloženo 6. Červenec 2007 Vloženo 6. Červenec 2007 Myslim ze to nevadi kdyz jsou maximalne 4 na sobe, tak maj ulozenou vetsinu ... Otazka je, co ty gumy napravo co uz nejsou moc videt Citovat
mischicka Vloženo 6. Červenec 2007 Vloženo 6. Červenec 2007 Takhle je to dobre. Kdyzby staly na behounu, tak sou za chvili hranaty ... Neni pravda-jestlize jsou bez rafku, tak se skladuji na stojato... Jj, tak tak, i barum to uvádí ve své brožurce. Takhle se zplacatí víc a hůř Citovat
mischicka Vloženo 6. Červenec 2007 Vloženo 6. Červenec 2007 Dneska jsem zabrouzdal na http://www.nejlevnejsipneu.cz a zarazil jsem se na téhle fotce. Jsem si myslel, že se pneumatiky mají skladovat jinak. Tak jak to je? kdo se v tom vyzná? Takhle to maj podle mě proto, že to je po sadách, po čtyřech pneu. Citovat
Tygr_O2_blue_race_RS Vloženo 6. Červenec 2007 Autor Vloženo 6. Červenec 2007 čím víš, tím líp Citovat
Marek Vloženo 7. Červenec 2007 Vloženo 7. Červenec 2007 Pneu bez ráfků se skladuje nastojato a s ráfkama naležato a nebo nechat pověsit, myslím ty s ráfkama :-) Citovat
mikl Vloženo 7. Červenec 2007 Vloženo 7. Červenec 2007 Tak někde ty prachy ušetřit musejí,aby byli nejlevnější. Ony ty stojany taky nebudou za hubičku na takovou horu plášťů. Jenom to svědčí asi o jejich profesionalitě když si ty fotky ještě dají na stránky. Citovat
zabiak Vloženo 7. Červenec 2007 Vloženo 7. Červenec 2007 (editace) Zase nevím jak by jim to mohlo uškodit když jsou takhle? Jakej je rozdíl že tam není ráfek? Tak jo píšou to tak všude takže na tom něco bude. Editováno: 7. Červenec 2007, autor: zabiak Citovat
mischicka Vloženo 7. Červenec 2007 Vloženo 7. Červenec 2007 Tak někde ty prachy ušetřit musejí,aby byli nejlevnější. Ony ty stojany taky nebudou za hubičku na takovou horu plášťů. Jenom to svědčí asi o jejich profesionalitě když si ty fotky ještě dají na stránky. Zase nevím jak by jim to mohlo uškodit když jsou takhle? Jakej je rozdíl že tam není ráfek?Tak jo píšou to tak všude takže na tom něco bude. Asi chudáci nečetli ani jednu gumáckou příručku nebo nevím. Se sice pochlubili, že mají zameteno, ale jinak fakt musí být Citovat
mischicka Vloženo 7. Červenec 2007 Vloženo 7. Červenec 2007 A teď jsem jen tak z dlouhé chvíle koukal na ceny, ani nejlevnější nejsou - konkrétně u Conti SportContact 3 225/40 R18 92W, další nevím. Citovat
Jack_lib Vloženo 9. Červenec 2007 Vloženo 9. Červenec 2007 čím víš, tím líp Až jim to začne hořet, jako v Uherském Brodě nedávno... Citovat
Tesna Vloženo 9. Červenec 2007 Vloženo 9. Červenec 2007 Kurňa chlapi, to si vážně myslíte, že výrobce, dopravce nebo prodejce skladuje každou gumu zvlášť, hezky někde pověšenou? Že fabrika, která gumy lisuje zainvestuje pár přiblblých stovek mega do stojanů, aby na každý zavěsila 4 nebo 8 gum, když jich lisuje desetitisíce denně? A pak takový stojan někdo naloží do kontejneru nebo vagonu? Slezte z toho lustru, Donalde ... Jde jen o to, uskladnit a přepravit v minimu prostoru maximum při co nejlepší manipulaci. Osobně rady o skladování pneu naležato s ráfkem nebo na stojáka jen gumy beru jako historickou vzpomínku na dobu, kdy se gumy kupovaly 1x za 10 let. Nebo si myslíte, že když auto minimálně 95% času stojí na fleku a každá guma je zatížena trvale cca. 300 kg, tak že když ji dám na půl roku ve stejné poloze do garáže a je zatížena vlatní hmotností pár kilo, že se jí něco stane? Citovat
zabiak Vloženo 10. Červenec 2007 Vloženo 10. Červenec 2007 Si taky myslím, že když jsou na sobě 4gumy i bez ráfků tak jim to neudělá nic. Akorát možná ta hora co je na té fotce tak ty pneu dole toho bych se už bál. Citovat
mikl Vloženo 10. Červenec 2007 Vloženo 10. Červenec 2007 Kurňa chlapi, to si vážně myslíte, že výrobce, dopravce nebo prodejce skladuje každou gumu zvlášť, hezky někde pověšenou? Že fabrika, která gumy lisuje zainvestuje pár přiblblých stovek mega do stojanů, aby na každý zavěsila 4 nebo 8 gum, když jich lisuje desetitisíce denně? A pak takový stojan někdo naloží do kontejneru nebo vagonu? Slezte z toho lustru, Donalde ... Jde jen o to, uskladnit a přepravit v minimu prostoru maximum při co nejlepší manipulaci.Osobně rady o skladování pneu naležato s ráfkem nebo na stojáka jen gumy beru jako historickou vzpomínku na dobu, kdy se gumy kupovaly 1x za 10 let. Nebo si myslíte, že když auto minimálně 95% času stojí na fleku a každá guma je zatížena trvale cca. 300 kg, tak že když ji dám na půl roku ve stejné poloze do garáže a je zatížena vlatní hmotností pár kilo, že se jí něco stane? Asi tak,osobně bych se nebál koupit pneu,které takto skladují krátkou dobu,ale u ležákům,které nabízejí v různých akcích bych se vyhnul. Mimochodem pneu se mají skladovat nikoliv zavěšené,ele na stojáka v regálu a dokonce věřím tomu,že výrobci je takto skladují. Jako výlet do historie mi nepřipadá 21.únor 2007,ze kterého je platné doporučení TÜV-SÜD. Jak se chová k pneu majitel je jeho věc,výrobce a prodejce by měl dodržovat nějaké standardy.Pokud na ně nedbá je jenom hloupé se tím ještě chlubit. Citovat
JasteR Vloženo 9. Srpen 2007 Vloženo 9. Srpen 2007 (editace) No "nejlevnejsipneu" neni ani zdaleka nejlevnejsi ale to vi asi uz vice lidi ...znam zbezne majitele, sel na brzdu se svou zlutou Corvettou (vzadu napis s reklamou na pneu cervenej) na poslednim HSM hned po me ..a aspon sme si pokecali ..mel tak mit 520PS ale nak mu to padalo po 6tis ot mel tam tusim jen 450PS ale stejne byl prvni Editováno: 9. Srpen 2007, autor: JasteR Citovat
MišáK. Vloženo 8. Prosinec 2007 Vloženo 8. Prosinec 2007 No "nejlevnejsipneu" neni ani zdaleka nejlevnejsi ale to vi asi uz vice lidi ...znam zbezne majitele, sel na brzdu se svou zlutou Corvettou (vzadu napis s reklamou na pneu cervenej) na poslednim HSM hned po me ..a aspon sme si pokecali ..mel tak mit 520PS ale nak mu to padalo po 6tis ot mel tam tusim jen 450PS ale stejne byl prvni Sice se to netyka skladovani a je to trochu s casovym odstupem, ale... Nejlevnejsi pneu jsou opravdu nejlevnejsi, jenze jak se rika, lina huba, hole nestesti... Ceny, ktere maji na strankach jsou ceny sice mnohdy o neco malo vyssi nez u jinych prodejcu, nicmene staci jim poslat link nebo aktualni! printscreen ze stranek, kde maji dane pneu levnejsi a dostanete o par korun jeste lepsi cenu!!! Nezastaval bych se jich, kdybych to sam nevyzkousel;-) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.