ribac Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Zdravim, neni nekde nebo nepopsal by nekdo postup pri vymene?? Kdysi jsem si to delal sam na Honde,ale to je davno.Jake naradi a klice?? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 mockrát se to tu řešilo,špatně hledáš. Na povolení třmenu potřebuješ 7 mm imbusák,šrouby najdeš na zadní straně pod plastovou záslepkou,na povolení kotouče pak potřebuješ T25 ale raději si kup ve Škoda servisu nové šroubky,ty stávající jisto jistě nepřežijí výměnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 mockrát se to tu řešilo,špatně hledáš.Na povolení třmenu potřebuješ 7 mm imbusák,šrouby najdeš na zadní straně pod plastovou záslepkou,na povolení kotouče pak potřebuješ T25 ale raději si kup ve Škoda servisu nové šroubky,ty stávající jisto jistě nepřežijí výměnu. Mám MR2002 a na předních třmenech jsem imbus 7mm neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 mockrát se to tu řešilo,špatně hledáš.Na povolení třmenu potřebuješ 7 mm imbusák,šrouby najdeš na zadní straně pod plastovou záslepkou,na povolení kotouče pak potřebuješ T25 ale raději si kup ve Škoda servisu nové šroubky,ty stávající jisto jistě nepřežijí výměnu. Mám MR2002 a na předních třmenech jsem imbus 7mm neměl. U novějších oct je torx ,ale číslo teď z hlavy nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Myslím, že imbus 7mm na třmenech je na Octáviích do roku 2000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Myslím, že imbus 7mm na třmenech je na Octáviích do roku 2000. JJ po faceliftu je torx, mam taky torx misto 7mm bambusu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepo Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 Hmm....mam 2 auta MR 2001 a mam na obou imbus:) Chvala bohu za nej...za torxy bych konstruktery zabil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 mam 2003 a mám imbus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ribac Vloženo 20. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2007 Nevim jestli moje Okta ma ABS ale asi jo,jaky je rozdil ve vymene bez ABS a s ABS?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David-pv Vloženo 23. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2007 Nevim jestli moje Okta ma ABS ale asi jo,jaky je rozdil ve vymene bez ABS a s ABS?? žádný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 2. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2007 mockrát se to tu řešilo,špatně hledáš.Na povolení třmenu potřebuješ 7 mm imbusák,šrouby najdeš na zadní straně pod plastovou záslepkou,na povolení kotouče pak potřebuješ T25 ale raději si kup ve Škoda servisu nové šroubky,ty stávající jisto jistě nepřežijí výměnu. Mám MR2002 a na předních třmenech jsem imbus 7mm neměl. mám 2000 jen na okraj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavka TDI Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 mockrát se to tu řešilo,špatně hledáš.Na povolení třmenu potřebuješ 7 mm imbusák,šrouby najdeš na zadní straně pod plastovou záslepkou,na povolení kotouče pak potřebuješ T25 ale raději si kup ve Škoda servisu nové šroubky,ty stávající jisto jistě nepřežijí výměnu. Mám MR2002 a na předních třmenech jsem imbus 7mm neměl. mám 2000 jen na okraj ..počítej s tím, že utrhneš šroubek na připevnění kotouče ....mě se povedlo na obou stranách, a naklepával jsem.... V pohodě jdou odvrtat a prořízl jsem závitníkem závit...práce max na 10 min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ribac Vloženo 6. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Ten sroubek je torx?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 mockrát se to tu řešilo,špatně hledáš.Na povolení třmenu potřebuješ 7 mm imbusák,šrouby najdeš na zadní straně pod plastovou záslepkou,na povolení kotouče pak potřebuješ T25 ale raději si kup ve Škoda servisu nové šroubky,ty stávající jisto jistě nepřežijí výměnu. Mám MR2002 a na předních třmenech jsem imbus 7mm neměl. Já mám taky MR 2002 a ten imbus 7mm tam mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomaiko Vloženo 20. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2007 Ahoj vsem, mam 1.9TDi 81kw, při brzdění za sucha mi pulzuje brzdový pedal zpět. Asi špatné brzdové kotouče? Auto mám krátce a měnil jsem desky na všech kolech. Kotuče né. Prosím o radu, slyšel jsem, že na 81Kw jdou brzo do kytek. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 21. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2007 Ahoj vsem, mam 1.9TDi 81kw, při brzdění za sucha mi pulzuje brzdový pedal zpět. Asi špatné brzdové kotouče? Auto mám krátce a měnil jsem desky na všech kolech. Kotuče né. Prosím o radu, slyšel jsem, že na 81Kw jdou brzo do kytek. Dik Pulzování pedálu je u auta s ABS při prudčím brždění normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 25. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2007 Zaujimalo by ma kto akym sposobom riesi zadny brzdovy piest, ktory je potrebne zatlacit dovnutra ked sa davaju nove platnicky. Vzdy som to tam nejako zatlacil ale nikdy neviem ci to treba srobovat a sucasne tlacit... ako to robite vy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 25. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2007 Zaujimalo by ma kto akym sposobom riesi zadny brzdovy piest, ktory je potrebne zatlacit dovnutra ked sa davaju nove platnicky.Vzdy som to tam nejako zatlacil ale nikdy neviem ci to treba srobovat a sucasne tlacit... ako to robite vy ? Přesně tak, musíš ho tlačit a zároveň točit. Je na to speciální přípravek, ale jde to i třeba kusem silného plechu o určitých rozměrech. Pístek má v sobě myslím že dvě drážky, aby to bylo za co točit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 Zaujimalo by ma kto akym sposobom riesi zadny brzdovy piest, ktory je potrebne zatlacit dovnutra ked sa davaju nove platnicky.Vzdy som to tam nejako zatlacil ale nikdy neviem ci to treba srobovat a sucasne tlacit... ako to robite vy ? Přesně tak, musíš ho tlačit a zároveň točit. Je na to speciální přípravek, ale jde to i třeba kusem silného plechu o určitých rozměrech. Pístek má v sobě myslím že dvě drážky, aby to bylo za co točit. já na to u 1,8 20v použil speciální přípravek, který se nazývá truhlářská svěrka a šlo to naprosto v pohodě, ani jsem moc nemusel pístkem protáčet, ono to trochu točilo samo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.