Přejít na obsah

Výměna trysek u 66kW ALH


rtg61

Doporučené příspěvky

Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km

tady ty a vic lidi pise ze jety trysky urcite ne

a najednou najdu v bazaru ze prodavas svoje jety trysky / 40 000 km / a je to desne vyhodny

tak mi povez proc ty co mam doma / origo 81 kw 60 000 km /jsou spatny a ty co prodavas ty jsou dobry

nejak to nechapu :help:

RE: Jenze ja vim, ze sem na nich najel max. 40tis.km za to rucim a jety sem myslel, ze bych nedaval origo skoda kapatka z nakyho vrakace kde muzou mit i 200 tis.km i vic ....k tryskam mam doklad, daval jsem je pred rokem a pul a km si muzes overit v moji servisce.... pokud mas 81cky a vis stopro, ze maj 60tis.km o cemz pochybuju, tak to neni jeste zadna tragedie..tak bych je klidne dal, ale 150tkove jsou o hodne lepsi/ vykonejsi.... to jen abysme si ujasnili....

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km

tady ty a vic lidi pise ze jety trysky urcite ne

a najednou najdu v bazaru ze prodavas svoje jety trysky / 40 000 km / a je to desne vyhodny

tak mi povez proc ty co mam doma / origo 81 kw 60 000 km /jsou spatny a ty co prodavas ty jsou dobry

nejak to nechapu :help:

RE: Jenze ja vim, ze sem na nich najel max. 40tis.km za to rucim a jety sem myslel, ze bych nedaval origo skoda kapatka z nakyho vrakace kde muzou mit i 200 tis.km i vic ....k tryskam mam doklad, daval jsem je pred rokem a pul a km si muzes overit v moji servisce.... pokud mas 81cky a vis stopro, ze maj 80tis.km, tak to neni jeste zadna tragedie..tak bych je klidne dal, ale 150tkove jsou o hodne lepsi/ vykonejsi.... to jen abysme si ujasnili....

nikdy jsem nenapsal ze ty moje jsou z vrakace

asi je jasny ze ty tvoje budou vykonejsi nez origo 81 ale zas je tam celkem podstatny rozdil v cene a kdyz si vezmu meritko vykon x cena tak me vychazi lip pro muj zpusob jezdeni ty origo

sam o sobe vim ze nejsu zadnej zavodnik a proto taky vim ze urcite mi ty 81 budou stacit,rozdil znat bude a cena je hodne mensi nez tebou nabizene

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km

tady ty a vic lidi pise ze jety trysky urcite ne

a najednou najdu v bazaru ze prodavas svoje jety trysky / 40 000 km / a je to desne vyhodny

tak mi povez proc ty co mam doma / origo 81 kw 60 000 km /jsou spatny a ty co prodavas ty jsou dobry

nejak to nechapu :help:

RE: Jenze ja vim, ze sem na nich najel max. 40tis.km za to rucim a jety sem myslel, ze bych nedaval origo skoda kapatka z nakyho vrakace kde muzou mit i 200 tis.km i vic ....k tryskam mam doklad, daval jsem je pred rokem a pul a km si muzes overit v moji servisce.... pokud mas 81cky a vis stopro, ze maj 80tis.km, tak to neni jeste zadna tragedie..tak bych je klidne dal, ale 150tkove jsou o hodne lepsi/ vykonejsi.... to jen abysme si ujasnili....

nikdy jsem nenapsal ze ty moje jsou z vrakace

asi je jasny ze ty tvoje budou vykonejsi nez origo 81 ale zas je tam celkem podstatny rozdil v cene a kdyz si vezmu meritko vykon x cena tak me vychazi lip pro muj zpusob jezdeni ty origo

sam o sobe vim ze nejsu zadnej zavodnik a proto taky vim ze urcite mi ty 81 budou stacit,rozdil znat bude a cena je hodne mensi nez tebou nabizene

RE: Jasny tak to je pak o jinym, ja sem to psal jen pro doplneni, ze bych nekupoval jety origo z nakyho vrakace, a taky ty moje Strinty764 stoji nove 5614,- ...proto jsem dal cenu za svoje 4000kc a dohoda. a 110tky stoji 4976,- coz neni takovy rozdil a tedy duvod je kupovat...nevim ale za kolik si sehnal ty tvoje....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km

tady ty a vic lidi pise ze jety trysky urcite ne

a najednou najdu v bazaru ze prodavas svoje jety trysky / 40 000 km / a je to desne vyhodny

tak mi povez proc ty co mam doma / origo 81 kw 60 000 km /jsou spatny a ty co prodavas ty jsou dobry

nejak to nechapu :help:

RE: Jenze ja vim, ze sem na nich najel max. 40tis.km za to rucim a jety sem myslel, ze bych nedaval origo skoda kapatka z nakyho vrakace kde muzou mit i 200 tis.km i vic ....k tryskam mam doklad, daval jsem je pred rokem a pul a km si muzes overit v moji servisce.... pokud mas 81cky a vis stopro, ze maj 80tis.km, tak to neni jeste zadna tragedie..tak bych je klidne dal, ale 150tkove jsou o hodne lepsi/ vykonejsi.... to jen abysme si ujasnili....

nikdy jsem nenapsal ze ty moje jsou z vrakace

asi je jasny ze ty tvoje budou vykonejsi nez origo 81 ale zas je tam celkem podstatny rozdil v cene a kdyz si vezmu meritko vykon x cena tak me vychazi lip pro muj zpusob jezdeni ty origo

sam o sobe vim ze nejsu zadnej zavodnik a proto taky vim ze urcite mi ty 81 budou stacit,rozdil znat bude a cena je hodne mensi nez tebou nabizene

RE: Jasny tak to je pak o jinym, ja sem to psal jen pro doplneni, ze bych nekupoval jety origo z nakyho vrakace, a taky ty moje Strinty764 stoji nove 5614,- ...proto jsem dal cenu za svoje 4000kc a dohoda. a 110tky stoji 4976,- coz neni takovy rozdil a tedy duvod je kupovat...nevim ale za kolik si sehnal ty tvoje....

moje byli za 1300 a v tom je velkej rozdil,jen ten cas se tam dat nejak neni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rika kazdej ze neni zavodnik.Pak prijede na chip a chce viiic a viiic.Ja to znammmm.A proto doporucuji jit do novych 764 trysek.A naky chip a na 66kw s vnt turbem to je sakra poznat.Pak je tam mozna i nejaka navratnost v podobe usetrene nafty.Ale s takovym vykonem silne pochybuji ze to lakadlo neokusis pokazde jak to jen mozne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rika kazdej ze neni zavodnik.Pak prijede na chip a chce viiic a viiic.Ja to znammmm.A proto doporucuji jit do novych 764 trysek.A naky chip a na 66kw s vnt turbem to je sakra poznat.Pak je tam mozna i nejaka navratnost v podobe usetrene nafty.Ale s takovym vykonem silne pochybuji ze to lakadlo neokusis pokazde jak to jen mozne.

nejaky ty trysky vymenit proc ne,ten chip nejak nemusim,spis jen zkusit co ty trysky dovedou a tim to konci

opravdu se znam,zavodeni nebude,nerikam ze jezdim porad predpisove a neumim na to slapnout,kdyz je nalada a podminky tak proc ne,ale ze bych z auta chtel zdimat co jde nejvic to opravdu ne

ale je mi jasny ze kazdy rad neco jinyho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rika kazdej ze neni zavodnik.Pak prijede na chip a chce viiic a viiic.Ja to znammmm.A proto doporucuji jit do novych 764 trysek.A naky chip a na 66kw s vnt turbem to je sakra poznat.Pak je tam mozna i nejaka navratnost v podobe usetrene nafty.Ale s takovym vykonem silne pochybuji ze to lakadlo neokusis pokazde jak to jen mozne.

nejaky ty trysky vymenit proc ne,ten chip nejak nemusim,spis jen zkusit co ty trysky dovedou a tim to konci

opravdu se znam,zavodeni nebude,nerikam ze jezdim porad predpisove a neumim na to slapnout,kdyz je nalada a podminky tak proc ne,ale ze bych z auta chtel zdimat co jde nejvic to opravdu ne

ale je mi jasny ze kazdy rad neco jinyho

Pokud to nezažiješ....neuvěříš :palec2: Je to droga!!!!!! :prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rika kazdej ze neni zavodnik.Pak prijede na chip a chce viiic a viiic.Ja to znammmm.A proto doporucuji jit do novych 764 trysek.A naky chip a na 66kw s vnt turbem to je sakra poznat.Pak je tam mozna i nejaka navratnost v podobe usetrene nafty.Ale s takovym vykonem silne pochybuji ze to lakadlo neokusis pokazde jak to jen mozne.

nejaky ty trysky vymenit proc ne,ten chip nejak nemusim,spis jen zkusit co ty trysky dovedou a tim to konci

opravdu se znam,zavodeni nebude,nerikam ze jezdim porad predpisove a neumim na to slapnout,kdyz je nalada a podminky tak proc ne,ale ze bych z auta chtel zdimat co jde nejvic to opravdu ne

ale je mi jasny ze kazdy rad neco jinyho

Pokud to nezažiješ....neuvěříš :palec2: Je to droga!!!!!! :prc:

to neni ze tomu neverim,je me jasny ze chip ma spoustu spokojenych lidi

jen me mozna prijde zbytecny davat velky penize do chipu kdyz vim ze si polepsim i tema tryskama ktery vyjdou na par korun a bude me to stacit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rika kazdej ze neni zavodnik.Pak prijede na chip a chce viiic a viiic.Ja to znammmm.A proto doporucuji jit do novych 764 trysek.A naky chip a na 66kw s vnt turbem to je sakra poznat.Pak je tam mozna i nejaka navratnost v podobe usetrene nafty.Ale s takovym vykonem silne pochybuji ze to lakadlo neokusis pokazde jak to jen mozne.

nejaky ty trysky vymenit proc ne,ten chip nejak nemusim,spis jen zkusit co ty trysky dovedou a tim to konci

opravdu se znam,zavodeni nebude,nerikam ze jezdim porad predpisove a neumim na to slapnout,kdyz je nalada a podminky tak proc ne,ale ze bych z auta chtel zdimat co jde nejvic to opravdu ne

ale je mi jasny ze kazdy rad neco jinyho

Pokud to nezažiješ....neuvěříš :palec2: Je to droga!!!!!! :prc:

to neni ze tomu neverim,je me jasny ze chip ma spoustu spokojenych lidi

jen me mozna prijde zbytecny davat velky penize do chipu kdyz vim ze si polepsim i tema tryskama ktery vyjdou na par korun a bude me to stacit

U nas to zase tak velke penize nejsou.Jakozto clen skoda home bys mel slevu. :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rika kazdej ze neni zavodnik.Pak prijede na chip a chce viiic a viiic.Ja to znammmm.A proto doporucuji jit do novych 764 trysek.A naky chip a na 66kw s vnt turbem to je sakra poznat.Pak je tam mozna i nejaka navratnost v podobe usetrene nafty.Ale s takovym vykonem silne pochybuji ze to lakadlo neokusis pokazde jak to jen mozne.

nejaky ty trysky vymenit proc ne,ten chip nejak nemusim,spis jen zkusit co ty trysky dovedou a tim to konci

opravdu se znam,zavodeni nebude,nerikam ze jezdim porad predpisove a neumim na to slapnout,kdyz je nalada a podminky tak proc ne,ale ze bych z auta chtel zdimat co jde nejvic to opravdu ne

ale je mi jasny ze kazdy rad neco jinyho

Pokud to nezažiješ....neuvěříš :palec2: Je to droga!!!!!! :prc:

to neni ze tomu neverim,je me jasny ze chip ma spoustu spokojenych lidi

jen me mozna prijde zbytecny davat velky penize do chipu kdyz vim ze si polepsim i tema tryskama ktery vyjdou na par korun a bude me to stacit

U nas to zase tak velke penize nejsou.Jakozto clen skoda home bys mel slevu. :) :)

to me tesi ale i tak jsou to prece jen rozdilne castky

a penize jsou potreba i jinde nez jen v aute

ale taky je mi jasny ze nikdy nerikej nikdy ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rika kazdej ze neni zavodnik.Pak prijede na chip a chce viiic a viiic.Ja to znammmm.A proto doporucuji jit do novych 764 trysek.A naky chip a na 66kw s vnt turbem to je sakra poznat.Pak je tam mozna i nejaka navratnost v podobe usetrene nafty.Ale s takovym vykonem silne pochybuji ze to lakadlo neokusis pokazde jak to jen mozne.

nejaky ty trysky vymenit proc ne,ten chip nejak nemusim,spis jen zkusit co ty trysky dovedou a tim to konci

opravdu se znam,zavodeni nebude,nerikam ze jezdim porad predpisove a neumim na to slapnout,kdyz je nalada a podminky tak proc ne,ale ze bych z auta chtel zdimat co jde nejvic to opravdu ne

ale je mi jasny ze kazdy rad neco jinyho

Pokud to nezažiješ....neuvěříš :palec2: Je to droga!!!!!! :prc:

to neni ze tomu neverim,je me jasny ze chip ma spoustu spokojenych lidi

jen me mozna prijde zbytecny davat velky penize do chipu kdyz vim ze si polepsim i tema tryskama ktery vyjdou na par korun a bude me to stacit

U nas to zase tak velke penize nejsou.Jakozto clen skoda home bys mel slevu. :) :)

to me tesi ale i tak jsou to prece jen rozdilne castky

a penize jsou potreba i jinde nez jen v aute

ale taky je mi jasny ze nikdy nerikej nikdy ;)

Tak tak a to by jsi mel i s tryskami a praci. Kompletooo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...