JasteR Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 (editace) Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km tady ty a vic lidi pise ze jety trysky urcite ne a najednou najdu v bazaru ze prodavas svoje jety trysky / 40 000 km / a je to desne vyhodny tak mi povez proc ty co mam doma / origo 81 kw 60 000 km /jsou spatny a ty co prodavas ty jsou dobry nejak to nechapu RE: Jenze ja vim, ze sem na nich najel max. 40tis.km za to rucim a jety sem myslel, ze bych nedaval origo skoda kapatka z nakyho vrakace kde muzou mit i 200 tis.km i vic ....k tryskam mam doklad, daval jsem je pred rokem a pul a km si muzes overit v moji servisce.... pokud mas 81cky a vis stopro, ze maj 60tis.km o cemz pochybuju, tak to neni jeste zadna tragedie..tak bych je klidne dal, ale 150tkove jsou o hodne lepsi/ vykonejsi.... to jen abysme si ujasnili.... Editováno: 24. Červenec 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdsamct Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km tady ty a vic lidi pise ze jety trysky urcite ne a najednou najdu v bazaru ze prodavas svoje jety trysky / 40 000 km / a je to desne vyhodny tak mi povez proc ty co mam doma / origo 81 kw 60 000 km /jsou spatny a ty co prodavas ty jsou dobry nejak to nechapu RE: Jenze ja vim, ze sem na nich najel max. 40tis.km za to rucim a jety sem myslel, ze bych nedaval origo skoda kapatka z nakyho vrakace kde muzou mit i 200 tis.km i vic ....k tryskam mam doklad, daval jsem je pred rokem a pul a km si muzes overit v moji servisce.... pokud mas 81cky a vis stopro, ze maj 80tis.km, tak to neni jeste zadna tragedie..tak bych je klidne dal, ale 150tkove jsou o hodne lepsi/ vykonejsi.... to jen abysme si ujasnili.... nikdy jsem nenapsal ze ty moje jsou z vrakace asi je jasny ze ty tvoje budou vykonejsi nez origo 81 ale zas je tam celkem podstatny rozdil v cene a kdyz si vezmu meritko vykon x cena tak me vychazi lip pro muj zpusob jezdeni ty origo sam o sobe vim ze nejsu zadnej zavodnik a proto taky vim ze urcite mi ty 81 budou stacit,rozdil znat bude a cena je hodne mensi nez tebou nabizene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km tady ty a vic lidi pise ze jety trysky urcite ne a najednou najdu v bazaru ze prodavas svoje jety trysky / 40 000 km / a je to desne vyhodny tak mi povez proc ty co mam doma / origo 81 kw 60 000 km /jsou spatny a ty co prodavas ty jsou dobry nejak to nechapu RE: Jenze ja vim, ze sem na nich najel max. 40tis.km za to rucim a jety sem myslel, ze bych nedaval origo skoda kapatka z nakyho vrakace kde muzou mit i 200 tis.km i vic ....k tryskam mam doklad, daval jsem je pred rokem a pul a km si muzes overit v moji servisce.... pokud mas 81cky a vis stopro, ze maj 80tis.km, tak to neni jeste zadna tragedie..tak bych je klidne dal, ale 150tkove jsou o hodne lepsi/ vykonejsi.... to jen abysme si ujasnili.... nikdy jsem nenapsal ze ty moje jsou z vrakace asi je jasny ze ty tvoje budou vykonejsi nez origo 81 ale zas je tam celkem podstatny rozdil v cene a kdyz si vezmu meritko vykon x cena tak me vychazi lip pro muj zpusob jezdeni ty origo sam o sobe vim ze nejsu zadnej zavodnik a proto taky vim ze urcite mi ty 81 budou stacit,rozdil znat bude a cena je hodne mensi nez tebou nabizene RE: Jasny tak to je pak o jinym, ja sem to psal jen pro doplneni, ze bych nekupoval jety origo z nakyho vrakace, a taky ty moje Strinty764 stoji nove 5614,- ...proto jsem dal cenu za svoje 4000kc a dohoda. a 110tky stoji 4976,- coz neni takovy rozdil a tedy duvod je kupovat...nevim ale za kolik si sehnal ty tvoje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdsamct Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 Muzu taky doporucit, mel sem sice silnejsi a podle me idealni PowerPlus S764 (8200,-) varianta oproti boschackejm BLSA150P764 (5600,-), a 81ckce jsem ujel, tech 120PS tam mohl byt.... jety origo bych nedaval, nikdy nevite v jaky sou stavu a pak se vam muze auto srat...stacil me pohled na ty moje a to meli jen neco pres 100tis.km tady ty a vic lidi pise ze jety trysky urcite ne a najednou najdu v bazaru ze prodavas svoje jety trysky / 40 000 km / a je to desne vyhodny tak mi povez proc ty co mam doma / origo 81 kw 60 000 km /jsou spatny a ty co prodavas ty jsou dobry nejak to nechapu RE: Jenze ja vim, ze sem na nich najel max. 40tis.km za to rucim a jety sem myslel, ze bych nedaval origo skoda kapatka z nakyho vrakace kde muzou mit i 200 tis.km i vic ....k tryskam mam doklad, daval jsem je pred rokem a pul a km si muzes overit v moji servisce.... pokud mas 81cky a vis stopro, ze maj 80tis.km, tak to neni jeste zadna tragedie..tak bych je klidne dal, ale 150tkove jsou o hodne lepsi/ vykonejsi.... to jen abysme si ujasnili.... nikdy jsem nenapsal ze ty moje jsou z vrakace asi je jasny ze ty tvoje budou vykonejsi nez origo 81 ale zas je tam celkem podstatny rozdil v cene a kdyz si vezmu meritko vykon x cena tak me vychazi lip pro muj zpusob jezdeni ty origo sam o sobe vim ze nejsu zadnej zavodnik a proto taky vim ze urcite mi ty 81 budou stacit,rozdil znat bude a cena je hodne mensi nez tebou nabizene RE: Jasny tak to je pak o jinym, ja sem to psal jen pro doplneni, ze bych nekupoval jety origo z nakyho vrakace, a taky ty moje Strinty764 stoji nove 5614,- ...proto jsem dal cenu za svoje 4000kc a dohoda. a 110tky stoji 4976,- coz neni takovy rozdil a tedy duvod je kupovat...nevim ale za kolik si sehnal ty tvoje.... moje byli za 1300 a v tom je velkej rozdil,jen ten cas se tam dat nejak neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 Tak to pak jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 To rika kazdej ze neni zavodnik.Pak prijede na chip a chce viiic a viiic.Ja to znammmm.A proto doporucuji jit do novych 764 trysek.A naky chip a na 66kw s vnt turbem to je sakra poznat.Pak je tam mozna i nejaka navratnost v podobe usetrene nafty.Ale s takovym vykonem silne pochybuji ze to lakadlo neokusis pokazde jak to jen mozne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdsamct Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 To rika kazdej ze neni zavodnik.Pak prijede na chip a chce viiic a viiic.Ja to znammmm.A proto doporucuji jit do novych 764 trysek.A naky chip a na 66kw s vnt turbem to je sakra poznat.Pak je tam mozna i nejaka navratnost v podobe usetrene nafty.Ale s takovym vykonem silne pochybuji ze to lakadlo neokusis pokazde jak to jen mozne. nejaky ty trysky vymenit proc ne,ten chip nejak nemusim,spis jen zkusit co ty trysky dovedou a tim to konci opravdu se znam,zavodeni nebude,nerikam ze jezdim porad predpisove a neumim na to slapnout,kdyz je nalada a podminky tak proc ne,ale ze bych z auta chtel zdimat co jde nejvic to opravdu ne ale je mi jasny ze kazdy rad neco jinyho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 To rika kazdej ze neni zavodnik.Pak prijede na chip a chce viiic a viiic.Ja to znammmm.A proto doporucuji jit do novych 764 trysek.A naky chip a na 66kw s vnt turbem to je sakra poznat.Pak je tam mozna i nejaka navratnost v podobe usetrene nafty.Ale s takovym vykonem silne pochybuji ze to lakadlo neokusis pokazde jak to jen mozne. nejaky ty trysky vymenit proc ne,ten chip nejak nemusim,spis jen zkusit co ty trysky dovedou a tim to konci opravdu se znam,zavodeni nebude,nerikam ze jezdim porad predpisove a neumim na to slapnout,kdyz je nalada a podminky tak proc ne,ale ze bych z auta chtel zdimat co jde nejvic to opravdu ne ale je mi jasny ze kazdy rad neco jinyho Pokud to nezažiješ....neuvěříš Je to droga!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdsamct Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 To rika kazdej ze neni zavodnik.Pak prijede na chip a chce viiic a viiic.Ja to znammmm.A proto doporucuji jit do novych 764 trysek.A naky chip a na 66kw s vnt turbem to je sakra poznat.Pak je tam mozna i nejaka navratnost v podobe usetrene nafty.Ale s takovym vykonem silne pochybuji ze to lakadlo neokusis pokazde jak to jen mozne. nejaky ty trysky vymenit proc ne,ten chip nejak nemusim,spis jen zkusit co ty trysky dovedou a tim to konci opravdu se znam,zavodeni nebude,nerikam ze jezdim porad predpisove a neumim na to slapnout,kdyz je nalada a podminky tak proc ne,ale ze bych z auta chtel zdimat co jde nejvic to opravdu ne ale je mi jasny ze kazdy rad neco jinyho Pokud to nezažiješ....neuvěříš Je to droga!!!!!! to neni ze tomu neverim,je me jasny ze chip ma spoustu spokojenych lidi jen me mozna prijde zbytecny davat velky penize do chipu kdyz vim ze si polepsim i tema tryskama ktery vyjdou na par korun a bude me to stacit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 To rika kazdej ze neni zavodnik.Pak prijede na chip a chce viiic a viiic.Ja to znammmm.A proto doporucuji jit do novych 764 trysek.A naky chip a na 66kw s vnt turbem to je sakra poznat.Pak je tam mozna i nejaka navratnost v podobe usetrene nafty.Ale s takovym vykonem silne pochybuji ze to lakadlo neokusis pokazde jak to jen mozne. nejaky ty trysky vymenit proc ne,ten chip nejak nemusim,spis jen zkusit co ty trysky dovedou a tim to konci opravdu se znam,zavodeni nebude,nerikam ze jezdim porad predpisove a neumim na to slapnout,kdyz je nalada a podminky tak proc ne,ale ze bych z auta chtel zdimat co jde nejvic to opravdu ne ale je mi jasny ze kazdy rad neco jinyho Pokud to nezažiješ....neuvěříš Je to droga!!!!!! to neni ze tomu neverim,je me jasny ze chip ma spoustu spokojenych lidi jen me mozna prijde zbytecny davat velky penize do chipu kdyz vim ze si polepsim i tema tryskama ktery vyjdou na par korun a bude me to stacit U nas to zase tak velke penize nejsou.Jakozto clen skoda home bys mel slevu. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdsamct Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 To rika kazdej ze neni zavodnik.Pak prijede na chip a chce viiic a viiic.Ja to znammmm.A proto doporucuji jit do novych 764 trysek.A naky chip a na 66kw s vnt turbem to je sakra poznat.Pak je tam mozna i nejaka navratnost v podobe usetrene nafty.Ale s takovym vykonem silne pochybuji ze to lakadlo neokusis pokazde jak to jen mozne. nejaky ty trysky vymenit proc ne,ten chip nejak nemusim,spis jen zkusit co ty trysky dovedou a tim to konci opravdu se znam,zavodeni nebude,nerikam ze jezdim porad predpisove a neumim na to slapnout,kdyz je nalada a podminky tak proc ne,ale ze bych z auta chtel zdimat co jde nejvic to opravdu ne ale je mi jasny ze kazdy rad neco jinyho Pokud to nezažiješ....neuvěříš Je to droga!!!!!! to neni ze tomu neverim,je me jasny ze chip ma spoustu spokojenych lidi jen me mozna prijde zbytecny davat velky penize do chipu kdyz vim ze si polepsim i tema tryskama ktery vyjdou na par korun a bude me to stacit U nas to zase tak velke penize nejsou.Jakozto clen skoda home bys mel slevu. :) to me tesi ale i tak jsou to prece jen rozdilne castky a penize jsou potreba i jinde nez jen v aute ale taky je mi jasny ze nikdy nerikej nikdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 To rika kazdej ze neni zavodnik.Pak prijede na chip a chce viiic a viiic.Ja to znammmm.A proto doporucuji jit do novych 764 trysek.A naky chip a na 66kw s vnt turbem to je sakra poznat.Pak je tam mozna i nejaka navratnost v podobe usetrene nafty.Ale s takovym vykonem silne pochybuji ze to lakadlo neokusis pokazde jak to jen mozne. nejaky ty trysky vymenit proc ne,ten chip nejak nemusim,spis jen zkusit co ty trysky dovedou a tim to konci opravdu se znam,zavodeni nebude,nerikam ze jezdim porad predpisove a neumim na to slapnout,kdyz je nalada a podminky tak proc ne,ale ze bych z auta chtel zdimat co jde nejvic to opravdu ne ale je mi jasny ze kazdy rad neco jinyho Pokud to nezažiješ....neuvěříš Je to droga!!!!!! to neni ze tomu neverim,je me jasny ze chip ma spoustu spokojenych lidi jen me mozna prijde zbytecny davat velky penize do chipu kdyz vim ze si polepsim i tema tryskama ktery vyjdou na par korun a bude me to stacit U nas to zase tak velke penize nejsou.Jakozto clen skoda home bys mel slevu. :) to me tesi ale i tak jsou to prece jen rozdilne castky a penize jsou potreba i jinde nez jen v aute ale taky je mi jasny ze nikdy nerikej nikdy Tak tak a to by jsi mel i s tryskami a praci. Kompletooo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 Zde probehla uprava pro clena MYTY http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry514505 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.