Rogalista Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 Prosím o radu : jaký kábel nejlépe přerušit vypinačem aby motor nešlo nastartovat, ale přitom se mi nespálila řidicí jednotka nebo nejaké jine zařízeni. Chci klasický tajný vypínač zap/vyp . Octavia 1,9 TDI r.v.2002 66KW. Dik Kutil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bety Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 (editace) Nejlepší je přerušit mínus kabel palivového čerpadla. Editováno: 27. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rogalista Vloženo 18. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 (editace) Dik za radu, ale co to udelá ? Nepujde to vubec nastartovat (bude hlasit na palubovce chyba) a nebo to chvíli pojede a pak po dojzení nafty to chcípne? Dik za info Kutil Editováno: 27. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 Radsi bych prerusil napajeni ridici jednotky motoru, potom bude auto tocit ale nenaskoci. Pri preuseni cerpadla u dieselu bych se bal zavzdusneni palivovyho potrubi pokud bys treba zapomnel zapnout vypinac pri startovani. nejspis by to chvili jelo a pak chciplo a nebo by jen na chvilku naskocil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakin Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 Anebo se to dá dat taky na vetřikovací čerpadlo.Motor točí ale nenaskočí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 co se stane s čerpadlem když se odpojí mínus ???? přetrhne rozvodový řemen a nebude se točit nebo co ??? a jak se odpojuje mínus když kostra je daná spojením s ukostřeným motorem ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 Palivové čerpadlo je spíš záležitost benzínu. Co přerušit spínané plus do budíků nabo RJ motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlabar Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 taky jsem resil ... pripojil jsem (odpojil jsem) napajeni k RJ motoru a zadny problem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladan Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 Za releovým boxem je velký svazek drátů co vede od krku volantu. Ten rozbal a najdeš tam několik svorek. Jedna je s několika černými dráty tenkými a dvěma tlustými. Jeden z tlustých je přímá 15 od spínačky. Když střihneš ten druhý, nic se neděje - sletuj a střihni první. Je to bezchybná imobilizace, nejde RJ, čerpadlo, prostě nic, tak jako bys nezapnul klíče. Když to potom celé zase zabalíš do textilu, tak tam není nic poznat. Akorát musíš použít relé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2010 Já bych osobně odseknul drát před relé na žhavící svíčky. Žhavící svíčky se nenažhavý a nenastartuješ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 27. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2010 a na to jsi přišel kde ? nesouhlasím! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 28. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSsoft Vloženo 29. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2010 (editace) ovládání relátka nejspíše palivového čerpadla je bez problémů nenaskočí nanapíše chyby v řj.,a nezavzdušní je to ovládací kabel od jednoho relátka je to bezproblémové... kdyžtak napiš sz,,z důvodu chránění všech lidí co to maj tu barvu drátku řikat nebudu.. Editováno: 29. Říjen 2010, autor: JSsoft Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 29. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2010 Já bych osobně odseknul drát před relé na žhavící svíčky. Žhavící svíčky se nenažhavý a nenastartuješ. Dobry diesel nastartuje aj bez zhavicou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freedas Vloženo 1. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2010 Dobrý den, také uvažuji o instalaci tajneho vypinace,mam 1,9TDI 81 KW,nebylo by nejake schema na odpojeni ridici jednotky?nestacilo by pouze odpojit 15 na spinacce ?Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matomoto Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 Já bych osobně odseknul drát před relé na žhavící svíčky. Žhavící svíčky se nenažhavý a nenastartuješ. A co když ti to šlohnou treba 10 min potom, co prijedeš? Teplej motor klidne chytne i bez žhavení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 2 DICK : přišel jsem na to tím způsobem, že dříve se to tak dělalo. Taky se dělalo to že se odsekávala kostra. Je pravda, že teď je už doba trochu jinde. 2 PROCHY : pokud dobrý diesel nastartuje bez žhavících svíček(nejen teplý motor), v tom případě asi většina lidí nemá dobrý diesel. Souhlasím s tím, že pokud je teplý motor tak to nastartuješ. 2 MATOMOTO : je to dost možné, ale vše se dá nějak obejít. V tom případě místo tajného vypínače by byl lepší nas*anej dobrman. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 2 DICK : přišel jsem na to tím způsobem, že dříve se to tak dělalo. Taky se dělalo to že se odsekávala kostra. Je pravda, že teď je už doba trochu jinde. 2 PROCHY : pokud dobrý diesel nastartuje bez žhavících svíček(nejen teplý motor), v tom případě asi většina lidí nemá dobrý diesel. Souhlasím s tím, že pokud je teplý motor tak to nastartuješ. 2 MATOMOTO : je to dost možné, ale vše se dá nějak obejít. V tom případě místo tajného vypínače by byl lepší nas*anej dobrman. Pokud je víc jak 5 nad nulou tak není potřeba žhavit.Já od jara do podzimu rovnou startuju a naskočí hned.Jak píše PROCHY,dobrej diesel...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 sniper_2003 : To jsou rady Tak mozna kdyby byla kruta zima aspon - 20 stupnu tak by byl asi problem s tim autem odjet. Ale asi ti unikla jedna vec, auta se kradou hlavne v lete Tam kdyz je teplota nad +5stupnu, tak auto stejne nezhavi a startuje bez zhaveni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 (editace) 2 GRYM : Dovolil jsem si výňatek pro upřesnění : Žhavící proces : Tento proces se skládá ze tří fází : předžhavení, startování a dožhavení. Předžhavení trvá přibližně 3 - 7 sekund.Při teplotě 0°C lze počítat se 3 sekundami, při teplotě -5 C s 5 sekundami a 7 sekund postačí při mrazu -10°C. Doba žhavení závisí na teplotě chladicí kapaliny motoru. Doba žhavení před startem Teplota chladící kapaliny - 30 °C 16 sekund - 10 °C 16 sekund 0 °C 2,5 sekund 10 °C 0,25 sekund 18 °C 0 sekund 40 °C 0 sekund Žhavení po startu motoru umožňuje prodloužit funkci žhavících svíček po fázi startování . Žhavení po startu umožňuje snížit emise škodlivin v prvních minutách po nastartování motoru . Doba dožhavení po startu Teplota chladící kapaliny - 30 °C 3 minuty - 10 °C 3 minuty 0 °C 1 minuta 10 °C 1 minuta 18 °C 30 sekund 40 °C 0 sekund EHM musím přiznat že ta druhá tabulka mi nebyla dost jasná. A co se týká krádeží aut, tak nevím jak u vás, ale auta se kradou celoročně. Editováno: 27. Březen 2011, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 Pokud je víc jak 5 nad nulou tak není potřeba žhavit.Já od jara do podzimu rovnou startuju a naskočí hned.Jak píše PROCHY,dobrej diesel...... V tom s tebou souhlasím, já též rovnou startuji, ale to neznamená, že žhavící svíčky nehřejou . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 Tak zpět k tématu,nejůčinnější je přerušení napájení ř.j motoru a to co nejblíž u jednotky,např přes nějaké relé,který je dobrý dát na šikovný místo,např. pod plasty k motorku stěračů. Určitě ne někde pod přístrjovkou,zloději jsou chytří a mají tyhle finty a elektriku v hlavě,takže se dokáží na napájení napíchnout jinde. V případě poruchy relé by se pouze přemostilo napevno . S odpojenou ř.j motoru to bude točit,ale nikdy to nechytne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 (editace) Co je na tom pravda, že bez deaktivace imobilizéru nejde nastartovat? A že bez originálního klíče to jde jenom pomocí počítače (noťasu) a spec. softu? Editováno: 27. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 Pravda je taková,že immobilizer pro zkušenýho zloděje není žádná velká překážka nastartuješ s tím v pohodě i bez origo klíče. I já bych to dokázal obejít za pár minut u nějakýho auta z roku 97-2005 jen softem a u těch novějších výměnou přístrojovky ( a tím i immo). Pro zloděje je opravdu jediná velká překážka to co jsem psal prve...pokud ovšem auto nebude krást odtahem, tak je to 100% učinná obrana. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 28. Březen 2011 Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 (editace) Můj dotaz pokračuje Takže schovat OBD konektor a místo něj osadit atrapu je taky cesta kudy k "zabezpečení"? Vycházím z toho, že zloděj běžně sedne do auta, připojí noťas a .... nastartuje. Na to aby hledal funkční OBD konektor stejně tak jako hledal kde je přerušené napájení k ŘJ tolik času nemá. Takže raději odejde. Editováno: 28. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.