Přejít na obsah

Tajný vypínač proti nastartovaní motoru 1.9 TDi


Rogalista

Doporučené příspěvky

Radsi bych prerusil napajeni ridici jednotky motoru, potom bude auto tocit ale nenaskoci. Pri preuseni cerpadla u dieselu bych se bal zavzdusneni palivovyho potrubi pokud bys treba zapomnel zapnout vypinac pri startovani. nejspis by to chvili jelo a pak chciplo a nebo by jen na chvilku naskocil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za releovým boxem je velký svazek drátů co vede od krku volantu. Ten rozbal a najdeš tam několik svorek. Jedna je s několika černými dráty tenkými a dvěma tlustými. Jeden z tlustých je přímá 15 od spínačky. Když střihneš ten druhý, nic se neděje - sletuj a střihni první. Je to bezchybná imobilizace, nejde RJ, čerpadlo, prostě nic, tak jako bys nezapnul klíče. Když to potom celé zase zabalíš do textilu, tak tam není nic poznat. Akorát musíš použít relé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

ovládání relátka nejspíše palivového čerpadla je bez problémů nenaskočí nanapíše chyby v řj.,a nezavzdušní je to ovládací kabel od jednoho relátka je to bezproblémové... kdyžtak napiš sz,,z důvodu chránění všech lidí co to maj tu barvu drátku řikat nebudu..

Editováno: , autor: JSsoft
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...

2 DICK : přišel jsem na to tím způsobem, že dříve se to tak dělalo. Taky se dělalo to že se odsekávala kostra. Je pravda, že teď je už doba trochu jinde. :palec2:

2 PROCHY : pokud dobrý diesel nastartuje bez žhavících svíček(nejen teplý motor), v tom případě asi většina lidí nemá dobrý diesel. Souhlasím s tím, že pokud je teplý motor tak to nastartuješ. ;)

2 MATOMOTO : je to dost možné, ale vše se dá nějak obejít. V tom případě místo tajného vypínače by byl lepší nas*anej dobrman. :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 DICK : přišel jsem na to tím způsobem, že dříve se to tak dělalo. Taky se dělalo to že se odsekávala kostra. Je pravda, že teď je už doba trochu jinde. :palec2:

2 PROCHY : pokud dobrý diesel nastartuje bez žhavících svíček(nejen teplý motor), v tom případě asi většina lidí nemá dobrý diesel. Souhlasím s tím, že pokud je teplý motor tak to nastartuješ. ;)

2 MATOMOTO : je to dost možné, ale vše se dá nějak obejít. V tom případě místo tajného vypínače by byl lepší nas*anej dobrman. :smich:

Pokud je víc jak 5 nad nulou tak není potřeba žhavit.Já od jara do podzimu rovnou startuju a naskočí hned.Jak píše PROCHY,dobrej diesel...... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sniper_2003 : To jsou rady :blbec: Tak mozna kdyby byla kruta zima aspon - 20 stupnu tak by byl asi problem s tim autem odjet. Ale asi ti unikla jedna vec, auta se kradou hlavne v lete :smich: Tam kdyz je teplota nad +5stupnu, tak auto stejne nezhavi a startuje bez zhaveni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 GRYM :smich: : Dovolil jsem si výňatek pro upřesnění :

Žhavící proces :

Tento proces se skládá ze tří fází : předžhavení, startování a dožhavení. Předžhavení trvá přibližně 3 - 7 sekund.Při teplotě 0°C lze počítat se 3 sekundami, při teplotě -5 C s 5 sekundami a 7 sekund postačí při mrazu -10°C.

Doba žhavení závisí na teplotě chladicí kapaliny motoru.

Doba žhavení před startem

Teplota chladící kapaliny

- 30 °C 16 sekund

- 10 °C 16 sekund

0 °C 2,5 sekund

10 °C 0,25 sekund

18 °C 0 sekund

40 °C 0 sekund

Žhavení po startu motoru umožňuje prodloužit funkci žhavících svíček po fázi startování .

Žhavení po startu umožňuje snížit emise škodlivin v prvních minutách po nastartování motoru .

Doba dožhavení po startu

Teplota chladící kapaliny

- 30 °C 3 minuty

- 10 °C 3 minuty

0 °C 1 minuta

10 °C 1 minuta

18 °C 30 sekund

40 °C 0 sekund

EHM musím přiznat že ta druhá tabulka mi nebyla dost jasná. ;)

A co se týká krádeží aut, tak nevím jak u vás, ale auta se kradou celoročně. :aggressive:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zpět k tématu,nejůčinnější je přerušení napájení ř.j motoru a to co nejblíž u jednotky,např přes nějaké relé,který je dobrý dát na šikovný místo,např. pod plasty k motorku stěračů. Určitě ne někde pod přístrjovkou,zloději jsou chytří a mají tyhle finty a elektriku v hlavě,takže se dokáží na napájení napíchnout jinde. V případě poruchy relé by se pouze přemostilo napevno . S odpojenou ř.j motoru to bude točit,ale nikdy to nechytne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravda je taková,že immobilizer pro zkušenýho zloděje není žádná velká překážka nastartuješ s tím v pohodě i bez origo klíče. I já bych to dokázal obejít za pár minut u nějakýho auta z roku 97-2005 jen softem a u těch novějších výměnou přístrojovky ( a tím i immo). Pro zloděje je opravdu jediná velká překážka to co jsem psal prve...pokud ovšem auto nebude krást odtahem, tak je to 100% učinná obrana.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj dotaz pokračuje :)

Takže schovat OBD konektor a místo něj osadit atrapu je taky cesta kudy k "zabezpečení"?

Vycházím z toho, že zloděj běžně sedne do auta, připojí noťas a .... nastartuje.

Na to aby hledal funkční OBD konektor stejně tak jako hledal kde je přerušené napájení k ŘJ tolik času nemá. Takže raději odejde.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...