Březen 28, 201114 r asi nejlepsi mas vypinat napajeni jednotkam (budiky, motorovka...)a vypinac na datove vodice do obd konektoru
Březen 28, 201114 r přesně tak,ideál je odpojení napájení jednotky motoru + vyvedení zásuvky někam ůplně mimo, s tím že původní zásuvku necháš na svém místě a pouze pod napětím,aby to zmátlo nepřítele...
Březen 28, 201114 r Můj dotaz pokračuje Takže schovat OBD konektor a místo něj osadit atrapu je taky cesta kudy k "zabezpečení"? Vycházím z toho, že zloděj běžně sedne do auta, připojí noťas a .... nastartuje. Na to aby hledal funkční OBD konektor stejně tak jako hledal kde je přerušené napájení k ŘJ tolik času nemá. Takže raději odejde. To možná odejde, ale pěkně nas..nej, takže poškrábe palubku, rozřeže sedačky, rozmlátí rádio s budíkama...a pak si vyber
Březen 28, 201114 r Tak to je věc názoru. A i kdyby,co je lepší,když ukradne auto,nebo jen zničí interiér???
Březen 28, 201114 r Když máš auto pojištěný tak to tak hrozný nebude. Kdyby mi ale někdo ukradl vymazlený autí tak bych viděl rudě!
Březen 28, 201114 r Vlastně jste to tu všechno shrnuli pěkně dohromady . Když uvážím, že součesné auto je vlastně celý můj majetek = když mi jej ukradnou, dlouho si takové nekoupím, takže radějí poškrábanou palubku než vůbec nic. Vzhlem k tomu, že se mi moc nechce vrtat do origo instalace tím, že budu přerušovat datové vodiče, tak raději na původní místo osadím atrapu jen s napájením a pro origo zkusím vymyslet místo.
Březen 28, 201114 r No pokud uz budu delat atrapu s napajenim, tak mi nebude vadit jednoducha uprava s odpojovanim datovych vodicu treba pres relatko na nejaky vypinac, nebo pokud budes vymyslet jine umisteni konektoru, tak asi budes muset protahnout kablik jestli konektor nechces mit na palubce...
Březen 29, 201114 r Konektor může být blízko původního místa. Jen aby nebyl vidět, ale dal se připojit kabel. A jen já budu vědět kde mám zašmátrat. Zloděj NEBUDE mít čas jej hledat. Nebude mít důvod, kabel bude mít v zásuvce, bude napájen, LEDka na něm bude svítit, tak proč by si měl myslet, že v autě je ještě jeden.
Březen 29, 201114 r Hoši hlavně sem nezapomeňte napsat návod, schema a fotky... Na volně přístupné forum?! Co takhle trošku popřemýšlet??? Řešte tyto věci přes SZ.
Březen 29, 201114 r Tyhle věci zlodějí znají, teda ví o nich. Jen namají čas se jimi zabývat. Takže když na takové auto narazí, jde dál. Každé zdržení pro něj představuje velké riziko.
Březen 29, 201114 r No on je zloděj a zloděj.... Teď nemyslím fetky s cihlou v ruce... Navíc jak píšu-do fóra se dostane každý na netu.
Březen 29, 201114 r Wojnar: tu zásuvku Ti radím prodloužit a vyvíst v ůplně jiný části auta,určitě ne blízko původní zásuvky.
Březen 5, 201213 r Je to tu uz dele, ale take to resim, tak se zeptam.. Ohledne tajneho OBD konektoru - nestacilo by prerusit druhym tajnym vypinacem treba pin 7, nebo 15 na stavajicim?
Březen 5, 201213 r Samozřejmě, že stačilo. U našich aut snad jen ten pin č. 7. Ale přiznám se, já se k tomu ještě nedostal. Ani extra zásuvka ani vypínač . Upraveno Březen 5, 201213 r od Wojnar
Únor 15, 201312 r Mám dotaz k přerušení napájení k ŘJ.Pokud nebudu s takto odpojenou ŘJ několik dní jezdit,nevymažou se adaptační hodnoty motoru,popř.registr závad? Stejně,jako když na několik dní odpojím baterku ? Děkuji za odpověď.
Březen 1, 201312 r Odpověď na deaktivaci imma zloději naleznete zde: http://www.auto-diag.cz/index.php?route=product/product&path=75&product_id=71 Doporučuji přečíst návod na použití,je zajímavá doba odblokování imma. Další položka je silnější šroubovák zahnutý do pravého ůhlu.Po nacvičení je možno odjet cca 3-4 minuty. Na VW group diesel to řeším obyčejně rozpojením obvodů na relé č.109 které napájí jednotku po sepnutí klíče.Tím zamezím smazavání adaptečních hodnot.Při rozpojení tohoto relé se palubka normálně rozsvítí,motor točí ale nenaskočí.Zásadně nepoužívám spínače a vypínače protože musí být celkem nenápadně dosažitelné z místa řidiče.Zloděj z praxí tyto místa zpravidla zná.Používám tyčinkové magnetické spínače,které jdou umístit,přilepit kdekoli pod plast na palubce,pod koberec,popřípadě do sedačky.Pak stačí aktivovat silným magnetem (Baumax 30 Kč různobarevné provedení ani neřeknete že je to silný magnet).Funguje spolehlivě i pod 5mm plastem.Do obvodu přidávám zpožďovač vypnutí cca 20 sec pro případ chcípnutí auta v křižovatce a opětovného rychlého nastartování.
Březen 9, 201312 r pikola: s odpojenym napajenim RJ jezdit nebudes odpojil bych napajeni, ktere normalne vypinaji klice v aute, RJ si bude myslet, ze jsou vyple klice a nijak ji to nebude vadit
Duben 6, 201312 r Tak jsem se tady po dlouhé době na fórum zase vrátil, v okolí už octávek zmizelo tolik že to musím taky řešit. Pár lidem z Vás jsem poslal SZ ohledně zabezpečení přerušením pinů z OBD konektoru a odpojení napájení ŘJ, tak snad mě navedete a pomůžete kde se k tomu nejlíp dostat a napíchnout. Je to hrozné, sekat ruce a nebo ten falešný "tajný" vypínač na airbag zní taky dobře
Srpen 21, 20187 r Mám octaviu 1,9tdi 96kw 2003 a nechce naskočiť! 2mesiace prešli a nikto nevie čo to mu je!
Srpen 22, 20187 r Marosi - dal jsem ti jasný odkaz, kde to máš řešit, to ti nestačí? Bordel tady dělat nebudeš!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.