Přejít na obsah

Experti na cestách


Tesna

Doporučené příspěvky

Takže v očekávání toho nejhoršího, jsem začal brzdit a vytvářet si tak velký rozestup, aby mě při případné srážce ty auta taky nesmetly. A pak se stalo přesně to, co jsem čekal.

Tak Tak, Fugasi, dávám 1s*.

Říká se tomu "PŘEDVÍDAVOST" a souvisí to s věkem ;)

Čím více najetých kilometrů a delší čas s konkrétním vozem

platí poté přímá úměrnost: zvyšuje se šance kolizi předvídat

a nestat se jejím účastníkem a pak také platí vědomí, co si mohu/nemohu

s daným vozem dovolit (zrychlení, brždění, vlastní reakce).

Už to u sebe také pociťuji :-) (tu předvídavost lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na lepení na zadek jsem dost alergickej, naštěstí zatím vždy pomohlo lehké ťuknutí do brzdy. Co mě vadí víc je styl jízdy po dálnícíh. Chápu že někdo rád jezdí rychle, ale aby na mě blikal když předjíždím ve 150 km/h kolonu kamionů to je moc. Už jsem párkrát udělal to, že jsem přibrzdil na povolený limit 130 Km/h a ten za mnou ať se třeba posere. Je to sice čuňárna, ale za ten pohled do zrcátka jak se za mnou vzteká to stojí. lol

Ono je to hlavně o myšlení toho za tebou, jak tě vyhodnotí. Když vidí, ž ese jedná o rychlé auto, tak doráží a snaží se tě vyprovokovat, protože prostě ví, že ti to jede mnohem víc, než jedeš. Už jsem to tu někde psal, jan na mě blbec najížděl a dokonce do mě i několikrát milinko ťuknul a jelikož to se mnou ani nehlo, tak se chystal do mě ťuknout víc, ale to už jsem ho nenechal, podžadil jsem na čtyřku a se zapištěním a vytočením do 7000 jsem byl hned pryč. Bylo to na R10 při rychlosti +-140km/h Nebylo to samo Octavií, ale ten šmejd, co do mě ťukal, tak Oktu měl :((

Nejde se na těch silnicích hodně idiotů, akle abych se nějak neospravedlňoval, tak občas nějakou blbost taky provedu, ale mám jasný zásady (stopka, plná čára, červená, závory nebo přejezd a omezování ostatních v předjíždění )

Tak to máš teda pevný nervy,do mě kdyby takhle drcnul,tak bych ho zastavil a seřezal do bezvědomí

Pánové, souhlas, ale kdyby takhle do mě drknul, tak šlápnu regulérně na brzdu lol

A mám pak nové auto :palec2::) Nicméně parchanta bych zlískal co by se do něj vešlo.

Jako mít tažný, tak to udělám - možná, toho auta by mi bylo hrozně líto, nehledě na to, že hned kousek od zadního nárazníku je svislej prolis na rezervu a pak hned převodovka, to auto je udělaný tak, že když to do tebe někdo pošle, tak se transka rozláme do sebe, to už by nikdo nedal dohromady a zbyly by mi oči pro pláč, lepší je co nejrychlejc zmizet a žít s pocitem, že jsem to "zvládnul"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Tak, Fugasi, dávám 1s*.

Říká se tomu "PŘEDVÍDAVOST" a souvisí to s věkem ;)

Čím více najetých kilometrů a delší čas s konkrétním vozem

platí poté přímá úměrnost: zvyšuje se šance kolizi předvídat

a nestat se jejím účastníkem a pak také platí vědomí, co si mohu/nemohu

s daným vozem dovolit (zrychlení, brždění, vlastní reakce).

Už to u sebe také pociťuji :-) (tu předvídavost lol

Jo, díky. -_- Snažím se na silnici myslet i za ostatní, už se mi to nesčetněkrát vyplatilo. I když ani s předvídavostí se nedá zabránit všemu. V červnu jsem jel v Praze po dvouproudové silnici, jel jsem v levém pruhu a potřeboval jsem odbočit do ulice po mojí levé straně přes tramvajový pás. Za mnou jela ženská s Volvem. Tak jsem začal hodně pozvolna brzdit a zapnul jsem blikr, abych jí dal včas najevo co se chystám udělat. Ještě jsem jí sledoval v zrcátku, jestli teda brzdí a ví že budu odbočovat, protože kdybych viděl, že nebrzdí, tak bych neodbočil a jel bych rovně aby do mě neřachla. Když jsem viděl, že reaguje a zpomaluje, tak jsem jí přestal sledovat s tím, že jsem si (ovšem mylně) myslel, že už mi od ní nehrozí nebezpečí. Ovšem když už jsem byl půlkou auta na tramvajovém pásu, tak se ozvala rána a drcnutí, protože ta ženská do mě přece jenom vrazila. Do dneška nechápu, co dělala. Takže to odnesl nárazník, který se musel vyměnit. :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak panove jestli muzu pridam i svuj zazitek,minuly tyden takhle jedu obytnou zonou a blizim se ke krizovatce kde je prednost zprava,prednost sem mel ja vzhledem k tomu ze jsem jel rovne a z prave strany jsem zadnou cestu nemel,blizim se a vidim z leva auto,jelo dost rychle na to ze tam je obytna zona,ale vsak to znate nekteri to dobrzduji na posledni chvili...mrknu na ridice a rikam si ten vypada divne,pribrzdil sem a najedou mi ten blazen vletel do cesty primo pred kapotou mi tam fiknul...nebrzdit tak mi klidne navali do auta :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

blizim se ke krizovatce kde je prednost zprava,prednost sem mel ja vzhledem k tomu ze jsem jel rovne a z prave strany jsem zadnou cestu nemel,blizim se a vidim z leva auto,jelo dost rychle na to ze tam je obytna zona,ale vsak to znate nekteri to dobrzduji na posledni chvili...mrknu na ridice a rikam si ten vypada divne,pribrzdil sem a najedou mi ten blazen vletel do cesty primo pred kapotou mi tam fiknul...nebrzdit tak mi klidne navali do auta :angry:

Tak to také znám :kol-35:

Já když jsu v Praze a dostanu se do neoznačených uliček, kde platí přednost zprava,

řídím se jednoduchým heslem: i když mám přednost (jedu zprava pro ty ostatní)

nedá mi to, a vždy před křižovatkou hodně přibrzdím, abych měl jistotu, že se s tím,

co o této mé "přednosti" neví, nestřetneme...

Je podle mě mnohem levnější kolizi předvídat, než se stát jejím účastníkem.

(vzpomínám si sám na sebe v mládí s čertvým řidičákem, než jsu si tohle o té přednosti

zprava počal pořádně uvědomovat. Bylo totiž trochu zavádějící, když jedete po široké

rovné silnici, bez vědomí, že přednost mají ti, co vyjíždějí z těch kratičkých uliček

z boku - například ;)

Naštěstí jsu takto nikdy neboural, ale toto vědomí mi tehdy chybělo - přiznávám :worthy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na lepení na zadek jsem dost alergickej, naštěstí zatím vždy pomohlo lehké ťuknutí do brzdy. Co mě vadí víc je styl jízdy po dálnícíh. Chápu že někdo rád jezdí rychle, ale aby na mě blikal když předjíždím ve 150 km/h kolonu kamionů to je moc. Už jsem párkrát udělal to, že jsem přibrzdil na povolený limit 130 Km/h a ten za mnou ať se třeba posere. Je to sice čuňárna, ale za ten pohled do zrcátka jak se za mnou vzteká to stojí. lol

no když mu tam najedeš a on musí brzdit třeba ze 200, tak se nediv, že na tebe bliká.

Sorry ale nejsem hovado, do levýho pruhu vjíždim pokud vidim v zrcátlku že nikoho neomezim, neohrozim, nejsem z těch co skáčou myškou před čumák, ale znáš to ,někdy jede za sebou i několik kamionů a předjetí chvilku trvá a když pak přiletí zezadu nějakej kretén 200Km/h a ještě si vynucuje blikáním přednost na to jsem alergickej. Kam máš asi tak uhnout? To nevydrží pár vteřin něž předjedeš kamiony? Zmrdům co si z dálnice dělaj závodní dráhu bych rovnou bral řidičáky. Pak se člověk jen poslouchá kolik bouraček je třeba na D1 a že největší parkoviště v republice je zas obsazený.

Je fakt že poslední dobou mám občas i strach jet po D 1 abych se vrátil domů zdravej a celej.

zrovna dneska povídali, že jen 3% nehod je z nedodržení předepsané rychlosti. Jinými slovy, měření je jen buzerace. Ono to totiž vůbec není o rychlosti a už vůbec ne na dálnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na lepení na zadek jsem dost alergickej, naštěstí zatím vždy pomohlo lehké ťuknutí do brzdy. Co mě vadí víc je styl jízdy po dálnícíh. Chápu že někdo rád jezdí rychle, ale aby na mě blikal když předjíždím ve 150 km/h kolonu kamionů to je moc. Už jsem párkrát udělal to, že jsem přibrzdil na povolený limit 130 Km/h a ten za mnou ať se třeba posere. Je to sice čuňárna, ale za ten pohled do zrcátka jak se za mnou vzteká to stojí. lol

Ono je to hlavně o myšlení toho za tebou, jak tě vyhodnotí. Když vidí, ž ese jedná o rychlé auto, tak doráží a snaží se tě vyprovokovat, protože prostě ví, že ti to jede mnohem víc, než jedeš. Už jsem to tu někde psal, jan na mě blbec najížděl a dokonce do mě i několikrát milinko ťuknul a jelikož to se mnou ani nehlo, tak se chystal do mě ťuknout víc, ale to už jsem ho nenechal, podžadil jsem na čtyřku a se zapištěním a vytočením do 7000 jsem byl hned pryč. Bylo to na R10 při rychlosti +-140km/h Nebylo to samo Octavií, ale ten šmejd, co do mě ťukal, tak Oktu měl :((

Nejde se na těch silnicích hodně idiotů, akle abych se nějak neospravedlňoval, tak občas nějakou blbost taky provedu, ale mám jasný zásady (stopka, plná čára, červená, závory nebo přejezd a omezování ostatních v předjíždění )

Tak to máš teda pevný nervy,do mě kdyby takhle drcnul,tak bych ho zastavil a seřezal do bezvědomí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na lepení na zadek jsem dost alergickej, naštěstí zatím vždy pomohlo lehké ťuknutí do brzdy. Co mě vadí víc je styl jízdy po dálnícíh. Chápu že někdo rád jezdí rychle, ale aby na mě blikal když předjíždím ve 150 km/h kolonu kamionů to je moc. Už jsem párkrát udělal to, že jsem přibrzdil na povolený limit 130 Km/h a ten za mnou ať se třeba posere. Je to sice čuňárna, ale za ten pohled do zrcátka jak se za mnou vzteká to stojí. lol

Ono je to hlavně o myšlení toho za tebou, jak tě vyhodnotí. Když vidí, ž ese jedná o rychlé auto, tak doráží a snaží se tě vyprovokovat, protože prostě ví, že ti to jede mnohem víc, než jedeš. Už jsem to tu někde psal, jan na mě blbec najížděl a dokonce do mě i několikrát milinko ťuknul a jelikož to se mnou ani nehlo, tak se chystal do mě ťuknout víc, ale to už jsem ho nenechal, podžadil jsem na čtyřku a se zapištěním a vytočením do 7000 jsem byl hned pryč. Bylo to na R10 při rychlosti +-140km/h Nebylo to samo Octavií, ale ten šmejd, co do mě ťukal, tak Oktu měl :((

Nejde se na těch silnicích hodně idiotů, akle abych se nějak neospravedlňoval, tak občas nějakou blbost taky provedu, ale mám jasný zásady (stopka, plná čára, červená, závory nebo přejezd a omezování ostatních v předjíždění )

Tak to máš teda pevný nervy,do mě kdyby takhle drcnul,tak bych ho zastavil a seřezal do bezvědomí

no tak to jsem trochu přehlídnul. Tohle kdyby udělal, tak zadupnu brzdy na fest a má po piči. Teda se služebním určitě. A si piš, že bych si ho ještě podal. Snesu celkem dost, ale když se naseru, tak vidím rudě a pustím se i do mamuta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

blizim se ke krizovatce kde je prednost zprava,prednost sem mel ja vzhledem k tomu ze jsem jel rovne a z prave strany jsem zadnou cestu nemel,blizim se a vidim z leva auto,jelo dost rychle na to ze tam je obytna zona,ale vsak to znate nekteri to dobrzduji na posledni chvili...mrknu na ridice a rikam si ten vypada divne,pribrzdil sem a najedou mi ten blazen vletel do cesty primo pred kapotou mi tam fiknul...nebrzdit tak mi klidne navali do auta :angry:

Tak to také znám :kol-35:

Já když jsu v Praze a dostanu se do neoznačených uliček, kde platí přednost zprava,

řídím se jednoduchým heslem: i když mám přednost (jedu zprava pro ty ostatní)

nedá mi to, a vždy před křižovatkou hodně přibrzdím, abych měl jistotu, že se s tím,

co o této mé "přednosti" neví, nestřetneme...

Je podle mě mnohem levnější kolizi předvídat, než se stát jejím účastníkem.

(vzpomínám si sám na sebe v mládí s čertvým řidičákem, než jsu si tohle o té přednosti

zprava počal pořádně uvědomovat. Bylo totiž trochu zavádějící, když jedete po široké

rovné silnici, bez vědomí, že přednost mají ti, co vyjíždějí z těch kratičkých uliček

z boku - například ;)

Naštěstí jsu takto nikdy neboural, ale toto vědomí mi tehdy chybělo - přiznávám :worthy

jj taky se s timhle setkavam casto nekdy to i chapu ze clovek zapomene ale tohle bylo i na me az moc natesno,proto sem byl rad ze sem pribrzdil :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja mam zazitku z jizd po D 1cce mega a nic pozitivniho.

Par zajimavych exotu:

1. Bily Bawor, pred par mesici jedu v levem pruhu kolem nejake kolony, ze zadu se objevi bila petka ani nevim jak, musel jet jak prase, neblikal, ale rovnou rozsvitil xena, jelikoz se mne zatmivaji zrcatka, tak mne to muze byt fuk, ale proste neslo uhnout, tak jsem ho chvili trpel. Pak jsem uhnul a dovolil jsem si zase najet do leveho a bliknout, no a byla o zabavu postarano, chlapek uhnul do praveho, najel za mne a uz zase svitil, pak ho to prestalo bavit a zhasnul, ale jel furt za mnou tak 50 Km, jsem si myslel, ze jede az k nam domu :D (prazska znacka)

2. Obdobna situace, ale s jinym autem, nejake stara plecka, podle zlutych mlhovek asi Renault, zase levy a rovnou rozsvitil svetla. Ovsem prubeh byl jiny, nechal jsem auto v levem a on furt svitil, svitil asi tak 20 min a furt ho to bavilo, ale ja jsem si rekl, ze tohodle si vychutnam. Pak uz to prestalo bavit i mne a ujel jsem mu. (to fakt nevim)

3. Dalsi pripad z nedavne minulosti, nejaky tuning ci co v Brne, ted je tam na konci Brna na Prahku uzavirka a za mnou male Polo, opet necekal a rozsvitil svetla, upozornuju, ze kdyz vidim auto co jede za mnou rychle, vzdy uhybam vpravo, levy pruh neni k tomu si neco dokazovat. Tak jsem mu uhnul aby mne mohl predjet ovsem chvili to trvalo, protoze vedle mne byla Xantia a fakt sem nechtel pridavat, protoze to tam je uzky, nevim podle ceho malovaly levy pruh, asi podle nejakeho fakt uzkeho auta... No nic, uhnu a debilek s malym Polem predjizdi, a pak najede prede mne a zacne dupat na brzdu, coz mne fakt nasralo, poprve jsem rozvitil dalakace umyslne a dostaval to plnymi dousky.... po minute jsem ho objel, dal tam 4 a ujel jsem mu. (Brno)

4. Pripad, ktery mne utvrdil v tom, ze dost lidi od tuningu jsou fakt gumy, tentyz den, jen o pak kilaku dale, jedu v levem, pravy plny nakladaku, uz z obrovske dalky blikaji xena a pak se samozrejmne rozsvitili, okamzite jsem uhnul jak to slo, po predchozim pripade jsem chtel mit pokoj. Ovsem nevsiml jsem si, ze chlapec se starou 156 najel vedle mne a hrozil mne, to ze jsem si ho nevsimal ho asi rozezlilo jeste vic a zase prede mne do praveho a na brzdy...tak jsme ze 160 skoncili na nejakych 50 postupnym skakanim... za nasledne asistence mych dalkovych svetel v jeho zrcatkach....jsem to nevydrzel... (Tady si to nepamatuju)

Poprve v zivote jsem litoval toho, ze jsem se nenechal ukecat od skoro-svagra a misto O II jsem si neporidil Patrola jako ma on. Asi by cislo na leasingove splatce bylo trochu vetsi nez mam ted, ale uz bych pri podobnych zazitcich opravdu nebrzdil, asi bych si mozna podrel ten nerezovy ram, ale to by bylo asi tak vsechno.

At zije tuning!

H.

No nezlob se ,ale nemůžeš házet lidi do jednoho pytle já velmi fandím tuningu a mám spoustu kamrádů kteří mají pěkně vytuněná auta a že by to byly nějací piráti to ani náhodou já mám jen takvý decentní tuning kola podvozek a chip :aggressive: ale několikrát se mi stalo zrovna na D1 z Brna do Prahy že si v klidu předjíždím v levém pruhu a jsem hezky rozjetej a najednou mi tam nějaký ko...t vjede bez blinkru a místo aby mu to auto jelo (stává se to obyčjně v kopci) tak začne zpomalovat a já když na něj bliknu aby se zařadil zpátky tak se eště rozčiluje v cizině je to běžná věc že auto které jede rychleji v levém pruhu zabliká na pomaleji jedoucího řidiče aby ho upozornil že se má zařadit.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na lepení na zadek jsem dost alergickej, naštěstí zatím vždy pomohlo lehké ťuknutí do brzdy. Co mě vadí víc je styl jízdy po dálnícíh. Chápu že někdo rád jezdí rychle, ale aby na mě blikal když předjíždím ve 150 km/h kolonu kamionů to je moc. Už jsem párkrát udělal to, že jsem přibrzdil na povolený limit 130 Km/h a ten za mnou ať se třeba posere. Je to sice čuňárna, ale za ten pohled do zrcátka jak se za mnou vzteká to stojí. lol

no když mu tam najedeš a on musí brzdit třeba ze 200, tak se nediv, že na tebe bliká.

Sorry ale nejsem hovado, do levýho pruhu vjíždim pokud vidim v zrcátlku že nikoho neomezim, neohrozim, nejsem z těch co skáčou myškou před čumák, ale znáš to ,někdy jede za sebou i několik kamionů a předjetí chvilku trvá a když pak přiletí zezadu nějakej kretén 200Km/h a ještě si vynucuje blikáním přednost na to jsem alergickej. Kam máš asi tak uhnout? To nevydrží pár vteřin něž předjedeš kamiony? Zmrdům co si z dálnice dělaj závodní dráhu bych rovnou bral řidičáky. Pak se člověk jen poslouchá kolik bouraček je třeba na D1 a že největší parkoviště v republice je zas obsazený.

Je fakt že poslední dobou mám občas i strach jet po D 1 abych se vrátil domů zdravej a celej.

zrovna dneska povídali, že jen 3% nehod je z nedodržení předepsané rychlosti. Jinými slovy, měření je jen buzerace. Ono to totiž vůbec není o rychlosti a už vůbec ne na dálnici.

Protože většina nehod je označena nepřizpůsobení jízdy stavu a povaze komunikace (hlavně za mokra). Jinými slovy měření rychlosti je sice buzerace i podle mě, ale i to má svý limity a je to jeden jedinej přestupek, kterej má jasný hodnoty, podobně jako stání na invalidech. Když by tě u nás zastavil policajt a řekl ti, že jsi nedodržel bezpečnou vzdálenost, tak mu ukážeš prostředníček a jak ti to dokáže. Jak budou prokazovat nebezpečný předjíždění, nedání přednosti v jízdě... To by dneska musely být kamery úplně všude...

Jinak zrovna včera se mi stalo: přijíždím k dost přehledný křižovatce, hlavní zahybá doprava, já jel rovně, na dalších vedlejších zastavily auta - perfektní koukám doprava, jestli nemám dávat přednost, nic nevidím - perfektní, nemusím brzdit. Znovu překouknu celou situaci, stále stejná - na vedlejších auta stojej, zprava nic nevidím - vjedu do křižovatky a zprava se mi rozvítili světla - celou dobu, co jsem přijížděl ke křižovatce jsem to auto měl schovaný za sloupkem. Dost blbá sitauce a nezbylo mi než křižovatku projet a před ostatníma se vydávat za kreténa, kterej nezná pravidla. (...a koneckonců, vždyť jsem žádný pravidla neporušil, když se dává dneska přednost, tak se nesmí ostatní účastníky ohrozit, omezit můžu... :-( )

Jinak těch "expertů" se na silnicích objevuje čím dál víc a je jedno jestli to je mladej borec v přelakovaným fáčku, pádesátiletej manažer v audině nebo bloncka v cliu 1.1l. Většinou se vyznačujou stejně - na rovince nepředjížděj, ale v nepřehledným místě maj najednou nachvat... Takovýhle lidi si vůbec neuvědomujou, že proti nim může jet stejnej idiot...

(taky se vám tak krásně ulevilo, když jste dopsali příspěvek? :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na dálnici super funguje, když se někdo camrá v levým pruhu, tak prostě jet jak hruda a on každej rychle uhne, když vidí, jak se na něj rychle něco valí. Málokdo neuhne. Když se na někoho nalepíte pozvolna, tak to má kupa lidí na háku a neuhne, ale jak ho takhle postrašíte, tak uhne natošup.

No, musím s hrůzou konstatovat, že situace je čím dál tím horší a toto pravidlo podle mě už docela přestává platit. Já se po dálnici pohybuji většinou rychlostí blížící se dvojnásobku (nebo ať nepřeháním min. 1,5 násobku) jejich rychlosti a na mnoho s prominutím debilů to stejně neplatí!

Řada z nich se snaží závodit s autem, na které v žádném případě nemají, záměrně opruzují v levém pruhu i když mají moře místa na vrácení do pravého (upozorňuji že bych si nikdy nevynucoval předjetí tam, kde to nejde a pokud se náhodou stane, že to auto v pravém přes něj přehlédnu, protože třeba předjíždí dvě za sebou, po předjetí se varovkami omluvím za nedočkavost). Opravdu strašně nerad potom ty dementy co záměrně blokují předjíždím zprava a vážně z toho nemám dobrý pocit.

Začíná se u nás projevovat nešvar, který jsem znal jenom z Německa, kde se všichni "nas.rou" do levého, jedou 130 a pravý je prázdný a člověk by tam mohl jet klidně 250... Bohužel se mi několikrát stalo i to, že jsem v Německu dojel v levém pruhu auto, široko daleko nic nebylo, chvíli jsem se mu lepil na zadek - nic, zablikal jsem - nic, zablikal jsem znovu - nic, zahoukal jsem a ted zas.anej debil dupnul na brzdu! Těmhle bych bral řidičák doživotně a preventivně usekal všechny končetiny!!! A zvlášť v Německu, kde není limit, ještě bych to pochopil u nás, pokud tomu dotyčnému vadí, že jedu rychleji než bych měl.

Minulý týden se mi stal trochu jiný podivný případ, nad kterým dodnes kroutím hlavou a nechápu jestli jsem to správně pochopil. Jedu svým klasickým stylem a ani nevím, kde se vzal, ale mám pocit, že jsem ho já předjel, nebo si alespoň nevzpomínám, že by mě on dojel, ale to není podstatné. Byl to X3 nebo X5. Vzhledem k tomu, jak to i já nesnáším a bylo mi jasné, že s ním nemá cenu závodit (i když kdo ví - ale já závodím zásadně zezadu, nikdy nikoho nebrzdím, pokud si chci zazávodit, nechám předjet a snažím se udržet).

Jel za mnou ve vzdálenosti tak 100m ale zhruba stejnou rychlostí, na pružné zrychlení jsem mu vždy malinko ujížděl, ale stále se držel na těch cca 100m, ale nikdy se nenalepil na předjížděcí vzdálenost. Při každé sebemenší příležitosti jsem to šupnul do pravého, ale on mě vždy kopíroval jak přívěs, nikdy nezůstal v levém... Takhle jel za mnou asi 20km a choval se typicky jako když se za mnou jenom vyváží. Když bylo jasné, že mě stejně nepředjede, tak jsem kousek před EXITem chtěl ještě předjet jeden kamion a tudíž jsem se poprvé nevrátil do pravého pruhu a ten kokot se asi zrovna rozhoupal nebo nevím a naznačil předjetí zprava.

Po předjetí kamionu jsem zajel do odbočovacího pruhu a Mr.BMW najednou vedle mě vlevo a doslova mě tlačil do pangejtu, že jsem musel pravou stranou skoro do trávy. On zastavil na takovém tom šrafovaném trojůhelníku kde se pruh odděluje a já jsem krokem dojel k němu zprava a jenom koukal jak na mě hrozí a ukazuje nejmenovaný vztyčený prst. Dodnes mě mrzí, že jsem nezastavil a nevyříkal jsem si to s ním, protože mám pocit, že jsem udělal maximum pro to, aby mohl předjet a on evidentně nechtěl a potom tohle, jenže zastavení tam nebylo možné. Jestli jsem něco přehlédl, tak se mu omlouvám, ale pravěpodobně to byl taky dement. Hlavně, že měl na kufru Powered by Krámský...

Já se na druhou stranu snažím odměňovat ty, kteří se chovají příkladně a vracejí se včas. Pokud to jenom trochu lze, tak jim po předjetí bliknu varovkami. A na ty, co si myslí, že jim levý pruh patří, už mám vymyšlenou také odměnu, až to zrealizuji, dám to sem.

Tak ať se všichni chováme na silnici navzájem slušně a snažíme se vzájemně si nepřekážet :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na dálnici super funguje, když se někdo camrá v levým pruhu, tak prostě jet jak hruda a on každej rychle uhne, když vidí, jak se na něj rychle něco valí. Málokdo neuhne. Když se na někoho nalepíte pozvolna, tak to má kupa lidí na háku a neuhne, ale jak ho takhle postrašíte, tak uhne natošup.

No, musím s hrůzou konstatovat, že situace je čím dál tím horší a toto pravidlo podle mě už docela přestává platit. Já se po dálnici pohybuji většinou rychlostí blížící se dvojnásobku (nebo ať nepřeháním min. 1,5 násobku) jejich rychlosti a na mnoho s prominutím debilů to stejně neplatí!

Řada z nich se snaží závodit s autem, na které v žádném případě nemají, záměrně opruzují v levém pruhu i když mají moře místa na vrácení do pravého (upozorňuji že bych si nikdy nevynucoval předjetí tam, kde to nejde a pokud se náhodou stane, že to auto v pravém přes něj přehlédnu, protože třeba předjíždí dvě za sebou, po předjetí se varovkami omluvím za nedočkavost). Opravdu strašně nerad potom ty dementy co záměrně blokují předjíždím zprava a vážně z toho nemám dobrý pocit.

Začíná se u nás projevovat nešvar, který jsem znal jenom z Německa, kde se všichni "nas.rou" do levého, jedou 130 a pravý je prázdný a člověk by tam mohl jet klidně 250... Bohužel se mi několikrát stalo i to, že jsem v Německu dojel v levém pruhu auto, široko daleko nic nebylo, chvíli jsem se mu lepil na zadek - nic, zablikal jsem - nic, zablikal jsem znovu - nic, zahoukal jsem a ted zas.anej debil dupnul na brzdu! Těmhle bych bral řidičák doživotně a preventivně usekal všechny končetiny!!! A zvlášť v Německu, kde není limit, ještě bych to pochopil u nás, pokud tomu dotyčnému vadí, že jedu rychleji než bych měl.

Minulý týden se mi stal trochu jiný podivný případ, nad kterým dodnes kroutím hlavou a nechápu jestli jsem to správně pochopil. Jedu svým klasickým stylem a ani nevím, kde se vzal, ale mám pocit, že jsem ho já předjel, nebo si alespoň nevzpomínám, že by mě on dojel, ale to není podstatné. Byl to X3 nebo X5. Vzhledem k tomu, jak to i já nesnáším a bylo mi jasné, že s ním nemá cenu závodit (i když kdo ví - ale já závodím zásadně zezadu, nikdy nikoho nebrzdím, pokud si chci zazávodit, nechám předjet a snažím se udržet).

Jel za mnou ve vzdálenosti tak 100m ale zhruba stejnou rychlostí, na pružné zrychlení jsem mu vždy malinko ujížděl, ale stále se držel na těch cca 100m, ale nikdy se nenalepil na předjížděcí vzdálenost. Při každé sebemenší příležitosti jsem to šupnul do pravého, ale on mě vždy kopíroval jak přívěs, nikdy nezůstal v levém... Takhle jel za mnou asi 20km a choval se typicky jako když se za mnou jenom vyváží. Když bylo jasné, že mě stejně nepředjede, tak jsem kousek před EXITem chtěl ještě předjet jeden kamion a tudíž jsem se poprvé nevrátil do pravého pruhu a ten kokot se asi zrovna rozhoupal nebo nevím a naznačil předjetí zprava.

Po předjetí kamionu jsem zajel do odbočovacího pruhu a Mr.BMW najednou vedle mě vlevo a doslova mě tlačil do pangejtu, že jsem musel pravou stranou skoro do trávy. On zastavil na takovém tom šrafovaném trojůhelníku kde se pruh odděluje a já jsem krokem dojel k němu zprava a jenom koukal jak na mě hrozí a ukazuje nejmenovaný vztyčený prst. Dodnes mě mrzí, že jsem nezastavil a nevyříkal jsem si to s ním, protože mám pocit, že jsem udělal maximum pro to, aby mohl předjet a on evidentně nechtěl a potom tohle, jenže zastavení tam nebylo možné. Jestli jsem něco přehlédl, tak se mu omlouvám, ale pravěpodobně to byl taky dement. Hlavně, že měl na kufru Powered by Krámský...

Já se na druhou stranu snažím odměňovat ty, kteří se chovají příkladně a vracejí se včas. Pokud to jenom trochu lze, tak jim po předjetí bliknu varovkami. A na ty, co si myslí, že jim levý pruh patří, už mám vymyšlenou také odměnu, až to zrealizuji, dám to sem.

Tak ať se všichni chováme na silnici navzájem slušně a snažíme se vzájemně si nepřekážet :)

Taky jeden aspek je ten a to tu bylo už psáno, jaké je označení auta, pro dementa je výzvou k závodu zahlédnutí značky Porsche, Ferrari, Octavia RS, Alfa Romeo atd. Vsadim se, že kdyby jsi měl na autě (předpokládám, že máš RS) seriové nárazníky a na zádni 1,4 16V, tak na tebe polovina ser*. Já měl na zkoušku na té své nálepce LX - 1,8T SLX a pozoroval jsme, že agresivita za mnou byla minimálně o 20% vyšší, jak normálně.

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sotva půl sedmé a už se člověk nas .... Proč zrovna v pondělí hned po ránu musím potkat, ještě na druhým konci republiky debila s pražskou značkou, který si zase myslel, že plná čára jen pro nás plebs (3x na pěti km)...

Jinak s tím štítkem bohužel nemáš pravdu. Ano, Porsche apod. je výzvou obvykle pro ty, co mají apoň trošku výkonnější auto. Ale hoď si tam 1.4 jako já a uvidíš, kolik soutěživých Felicií, Fábek nebo vytuněných pleček typu Golf II, obvykle obsazené post-pubescenty, potkáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jeden aspek je ten a to tu bylo už psáno, jaké je označení auta, pro dementa je výzvou k závodu zahlédnutí značky Porsche, Ferrari, Octavia RS, Alfa Romeo atd. Vsadim se, že kdyby jsi měl na autě (předpokládám, že máš RS) seriové nárazníky a na zádni 1,4 16V, tak na tebe polovina ser*. Já měl na zkoušku na té své nálepce LX - 1,8T SLX a pozoroval jsme, že agresivita za mnou byla minimálně o 20% vyšší, jak normálně.

taky mi poslední dobou přijde, že když jedu s xenony tak mi to tam na dálnici do levýho přede mě šoupne víc lidí než když jedu druhým autem bez xenonů, čím to bude?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobre, zareaguji - z nekterych prispevku je mi dost smutno. Na jednu stranu tady halasite, jak je to na nasich silnicich hrozny, na druhou obhajujete nektere sve praktiky, ktere se za prasarny daji oznacit zrovna tak. Protoze je toho hodne, pouziju treba vyroky Boodeka - ten snad promine - neni to mineno osobne.

No, musím s hrůzou konstatovat, že situace je čím dál tím horší a toto pravidlo podle mě už docela přestává platit. Já se po dálnici pohybuji většinou rychlostí blížící se dvojnásobku (nebo ať nepřeháním min. 1,5 násobku) jejich rychlosti a na mnoho s prominutím debilů to stejně neplatí!

Vzhledem k vyhlasce a predevsim bezpecnosti provozu se mas blizit max. 1,0 nasobkem + nejaka tolerance, s tim ostatni pocitaji.

Netvrdim, ze jsi apriori nebezpecnej, ale nazyvat debily ostatni, kteri dodrzuji predpisy a tebe svou jizdou 130km/h zdrzuji, mi prijde prinejmensim jako pritazeny za vlasy.

... Opravdu strašně nerad potom ty dementy co záměrně blokují předjíždím zprava a vážně z toho nemám dobrý pocit.

No jeste abys mel. Kdyz te nekdo ZAMERNE blokuje, je to bezohlednej sasek, ale predjizdeni zprava je uz regulerni ohrozovani - ne pro srandu je to zakazany. Nechapu, ja do hlavy toho prede mnou nevidim - kdyz se pri predjizdeni zprava ten clovek odhodla uhnout, je vymalovano. V dalnicnich rychlostech hodne nebezpecny.

Bohužel se mi několikrát stalo i to, že jsem v Německu dojel v levém pruhu auto, široko daleko nic nebylo, chvíli jsem se mu lepil na zadek - nic, zablikal jsem - nic, zablikal jsem znovu - nic, zahoukal jsem a ted zas.anej debil dupnul na brzdu! Těmhle bych bral řidičák doživotně a preventivně usekal všechny končetiny!!! A zvlášť v Německu, kde není limit, ještě bych to pochopil u nás, pokud tomu dotyčnému vadí, že jedu rychleji než bych měl.

Nevim, jak casto jezdis v Nemecku a jak znas jejich predpisy (ne jen maximalni rychlosti), ale za nedodrzeni bezpecne vzdalenosti a blikani dalkovymi svetly nebo levym blinkrem, prip. houkani na auto pred tebou, dostanes peknej flastr prave ty. Nazyvaji to "drängeln" a je to tezce trestany.

Tak ať se všichni chováme na silnici navzájem slušně a snažíme se vzájemně si nepřekážet :)

To bych taky rad.

Nekdy nechapu, co se na tech silnicich deje a kdo ty auta ridi. Chapu, ze nekdo pospicha, ale blikat a upozornovat na sebe, aby mi nekdo uhnul za predpokladu, ze ten dotycny jede regulernich 130km/h a dodrzuje predpisy, to mi prijde podivny.

Usmevnejsi je to o to vic, ze ten, kdo se zezadu riti treba 180km/h nebo vic, ma auto s takovym vykonem, ze zbrzdit na 130, s davkou tolerance pockat az ten slusnej se slabsim autem nebo jen proste dodrzujici predpisy ukonci predjizdeni, a pak akcelerovat zpet na 180 mu nemuze cinit nejmensi problem...

Kolik vterin by clovek v tu chvili ztratil? 5s? 10s? 20s? Nebo snad 30s? Na hodinovy ceste??? Stoji to za to se nekomu veset v dalnicnim tempu na zadek a blikat jak zbesilej???

Premysli vubec nekdo o tom, co vsechno muze ridice, kterymu visis na zadku DONUTIT slapnout na brzdu? Zvire, ktery pres nej nemuzes videt? Kamionista, kterej mu to strci pred nos? Nebo treba jen porucha na aute? Myslis, ze pak stacis zareagovat a zabrzdit???

Odpovim ti sam - nestacis. Vzhledem k rychlosti a vzdalenosti od auta pred tebou se zacnou bortit plechy driv, nez tvuj mozek da povel pravy noze preslapnout z plynu na brzdu.

Jen jedno cislo: ve 130km/h ujedes cca 36m/s. Prumerna reakcni doba dobreho ridice je 0,7s a to jeste za predpokladu, ze se plne venuje rizeni. Z toho vyplyva nutna vzdalenost 25m jen pro pokryti reakcni doby. A to jeste neni zdaleka vsechno, cely vypocet je mnohem slozitejsi a hybe vysledkem jak do pozitiva, tak do negativa. Dalsima poctama ale nebudu zabirat misto uz tak rozsahleho prispevku.

Na zaver snad toliko - i ja jezdim v pripadech nutnosti vic nez dalnicnim limitem. Snazim se byt ale maximalne tolerantni, v zadnem pripade nedobrzduju na posledni chvili, nenajizdim na kufr toho prede mnou ani neblikam. Zadnou ujmu na zdravi mi to neprineslo a tech par vterin, ktere me to stoji, nazenu v pripade potreby na volnem useku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomu co se děje na našich silnicích se nerad vyjadřuju protože né vždy mužu dát za sebe ruku do ohně,ale je fakt že je to čim dál horší.Příčinu ani tak nevidím v ruznych bombarďácích za volantem,ale v tom jak se naše policie a hlavně naši politici chovají k novému zákonu.Ač má určo spostu blbejch chyb tak základ se nezměnil(rychlost,předjíždění a jiné),ale přístup k němu od hlav našeho státu ano.Piráti se najdou v každé zemi,ale když Vám někdo po zavedení bod. systemu hned řekne,že je zákon na pikaču a policisty na silnici nepošle tak vlastně udělá piráty i z řidiču dosud se chovajících tak nějak slušně.Kde není strážce není soudce a není co dodržovat,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A něco na uvolnění dnes stojim na semaforech předemnou BMW X5 a první slečna ve Tvingu.Po chdníku šla jiná slečna a ta si stou v autě pěkně mávala ,je sice pravda ,že díky mávání tak nějak prošvihla celou zelenou vlnu a ten v BMW se mohl utroubit ,ale když mávám kurňa tak mávám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A něco na uvolnění dnes stojim na semaforech předemnou BMW X5 a první slečna ve Tvingu.Po chdníku šla jiná slečna a ta si stou v autě pěkně mávala ,je sice pravda ,že díky mávání tak nějak prošvihla celou zelenou vlnu a ten v BMW se mohl utroubit ,ale když mávám kurňa tak mávám.

:smich: :smich: taky znam :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já takhle jednou zažil to, že ženská na semaforu stáhla

clonítko, vytáhla make-up a začala se malovat lol

Což by samo o sobě nevadilo, naopak :palec2: ale já s ní začal

hrát "hru": zatímco ONA sleduje zrcátko, a maluje se, uvidí mě

a mou gestikulaci, že "tváře jsou čisté, ale ty stíny nic moc" lol

a začala gestikulovat do zrcátka také (s úsměvem) a jestli myslela

na "kdo ví co", tak nezaregistrovala, že se jí auto pomalu rozjíždělo

dopředu do té křižovatky a dokonce na červenou lol

Skončila uprostřed křižovatky a každý, kdo jel okolo zatroubil.

Chudák opice :palec2: Jo, jo, za volantem neflirtovat lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobre, zareaguji - z nekterych prispevku je mi dost smutno. Na jednu stranu tady halasite, jak je to na nasich silnicich hrozny, na druhou obhajujete nektere sve praktiky, ktere se za prasarny daji oznacit zrovna tak. Protoze je toho hodne, pouziju treba vyroky Boodeka - ten snad promine - neni to mineno osobne.

Neboj, neurazím se, protože je mi jasné, že ti pomalejší považují za hov.do mě a mají částečně pravdu, ale chtěl bych tvoji reakci uvést na pravou míru. Možná to z mého příspěvku nebylo jasné, ale NIKDY!!! bych si nedovolil tlačit, blikat nebo tak podobně na auto, které jak říkáš jede regulernich 130km/h a dodrzuje predpisy - ale zde je ten podstatný problém. Jedním ze základních pravidel silničního provozu je POVINNOST řidiče "jet v pravém pruhu a to co nejblíže pravému okraji vozovky". Levý pruh je určen k předjíždění! Pokud dojedu pomalejší auto, které předjíždí, samozřejmě ho nechám bezpečně předjet a těch pár sekund, které ztratím samozřejmě neřeším. Ono o čas v konečném důsledku stejně nejde, protože na 100km se toho nikdy moc neušetří... Já jsem tady těmi deb.ly označoval pouze ty, kteří "záměrně blokují" a to je rozdíl.

No jeste abys mel. Kdyz te nekdo ZAMERNE blokuje, je to bezohlednej sasek, ale predjizdeni zprava je uz regulerni ohrozovani - ne pro srandu je to zakazany. Nechapu, ja do hlavy toho prede mnou nevidim - kdyz se pri predjizdeni zprava ten clovek odhodla uhnout, je vymalovano. V dalnicnich rychlostech hodne nebezpecny.

Riziko to rozhodně je, to nepopírám, ale jestliže za někým takovým nějaký čas jedu normálně, potom se mu snažím naznačit, že by měl uhnout, ev. zablikám a on na to nereaguje, nepojedu za ním 100km jenom kvůli tomu, že mě nechce pustit. Samozřejmě že předjetí zprava dostatečně zvážím a udělám jen výjimečně v případě, že riziko nehrozí (nikde nikdo není, dostatečně rychle a s velkým bočním odstupem...)

Nevim, jak casto jezdis v Nemecku a jak znas jejich predpisy (ne jen maximalni rychlosti), ale za nedodrzeni bezpecne vzdalenosti a blikani dalkovymi svetly nebo levym blinkrem, prip. houkani na auto pred tebou, dostanes peknej flastr prave ty. Nazyvaji to "drängeln" a je to tezce trestany.

O tomto samozřejmě vím a je mi jasné, že problémy bych měl vždy já, ale každopádně jízda v levém pruhu je proti předpisům.

Nekdy nechapu, co se na tech silnicich deje a kdo ty auta ridi. Chapu, ze nekdo pospicha, ale blikat a upozornovat na sebe, aby mi nekdo uhnul za predpokladu, ze ten dotycny jede regulernich 130km/h a dodrzuje predpisy, to mi prijde podivny.

Usmevnejsi je to o to vic, ze ten, kdo se zezadu riti treba 180km/h nebo vic, ma auto s takovym vykonem, ze zbrzdit na 130, s davkou tolerance pockat az ten slusnej se slabsim autem nebo jen proste dodrzujici predpisy ukonci predjizdeni, a pak akcelerovat zpet na 180 mu nemuze cinit nejmensi problem...

Tohle jsem snad už vysvětlil - slušný řidič je TABU.

Kolik vterin by clovek v tu chvili ztratil? 5s? 10s? 20s? Nebo snad 30s? Na hodinovy ceste??? Stoji to za to se nekomu veset v dalnicnim tempu na zadek a blikat jak zbesilej???

Takto samozřejmě také ne - je blikání a blikání - já neblikám zběsile jako šílenec - prostě jednou bliknu.

Premysli vubec nekdo o tom, co vsechno muze ridice, kterymu visis na zadku DONUTIT slapnout na brzdu? Zvire, ktery pres nej nemuzes videt? Kamionista, kterej mu to strci pred nos? Nebo treba jen porucha na aute? Myslis, ze pak stacis zareagovat a zabrzdit???

Odpovim ti sam - nestacis. Vzhledem k rychlosti a vzdalenosti od auta pred tebou se zacnou bortit plechy driv, nez tvuj mozek da povel pravy noze preslapnout z plynu na brzdu.

Jen jedno cislo: ve 130km/h ujedes cca 36m/s. Prumerna reakcni doba dobreho ridice je 0,7s a to jeste za predpokladu, ze se plne venuje rizeni. Z toho vyplyva nutna vzdalenost 25m jen pro pokryti reakcni doby. A to jeste neni zdaleka vsechno, cely vypocet je mnohem slozitejsi a hybe vysledkem jak do pozitiva, tak do negativa. Dalsima poctama ale nebudu zabirat misto uz tak rozsahleho prispevku.

Všechny tyto věci beru samozřejmě v potaz. Myslím si že vím hodně o tom, co je to bezpečná jízda i když to možná z příspěvku tak nevypadá, ale jak říkám, vše co dělám, dělám pouze za dodržení celé řady podmínek, jejichž výčet by dal na několik stran, takže se to nedá rozepisovat...

To, že mě někdo donutí předjet zprava neznamená, že se nesnažím jezdit tolerantně - právě naopak! Když stojím v koloně a někdo chce z boční ulice vjet, pustím. Chodce pustím, pokud to okolnosti dovolí (nikdo za mnou, ne za kruháčem...). Autobus pustím, motorku pustím... Na červenou nejedu, bílou čáru nepřejíždím...

Stačí k obhajobě? :)

Editováno: , autor: Boodek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hosi kdyz se to tak pekne rozjizdi,...Experti na cestach- jakou nejvetsi volovinu nebo machrovinu jste na ceste predvedli vy,a nerikejte ,ze zadnou,kazdy ma nekdy chvilku kdy to proste uz nevydrzi ....

Klidna a bezpecna jizda je to nejlepsi,(vcera jsem jel v obci 40 to uz se mi dlouho nestalo :p ),ale ne vzdy je clovek takhle pohodove naladen....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Boodek: O obhajobu tady prece vubec nejde! :)

Jak jsem uvedl na zacatku, pouzil jsem tvuj prispevek pouze k mym komentarum. Je to ovsem reakce smerovana prave na ty, kteri se lepi na zadek na par malo metru (nekdy ani to ne), blikaji na kilometr aby nemuseli sundat nohu z plynu nebo z vysokych rychlosti dobrzduji na posledni chvili. Jasne, maji to zpocitany, ale jen do te chvile, dokud z jakehokoliv duvodu neslapne na brzdu ten pred nima, pak zacinaji cenne metry pro brzdnou drahu chybet...

Netvrdim, ze tak jezdis ty, ale s takovejma se setkavam treba na R10 dnes a denne a co si budem povidat, z nekterych prispevku vyplyva, ze jsou taci i mezi nami - "skodahoumisty".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jeden aspek je ten a to tu bylo už psáno, jaké je označení auta, pro dementa je výzvou k závodu zahlédnutí značky Porsche, Ferrari, Octavia RS, Alfa Romeo atd. Vsadim se, že kdyby jsi měl na autě (předpokládám, že máš RS) seriové nárazníky a na zádni 1,4 16V, tak na tebe polovina ser*. Já měl na zkoušku na té své nálepce LX - 1,8T SLX a pozoroval jsme, že agresivita za mnou byla minimálně o 20% vyšší, jak normálně.

taky mi poslední dobou přijde, že když jedu s xenony tak mi to tam na dálnici do levýho přede mě šoupne víc lidí než když jedu druhým autem bez xenonů, čím to bude?

ja mam teda spis zkusenost ze kdyz jedu s xenonama tak lidi spis uhnou nez s normal svetlama

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jeden aspek je ten a to tu bylo už psáno, jaké je označení auta, pro dementa je výzvou k závodu zahlédnutí značky Porsche, Ferrari, Octavia RS, Alfa Romeo atd. Vsadim se, že kdyby jsi měl na autě (předpokládám, že máš RS) seriové nárazníky a na zádni 1,4 16V, tak na tebe polovina ser*. Já měl na zkoušku na té své nálepce LX - 1,8T SLX a pozoroval jsme, že agresivita za mnou byla minimálně o 20% vyšší, jak normálně.

taky mi poslední dobou přijde, že když jedu s xenony tak mi to tam na dálnici do levýho přede mě šoupne víc lidí než když jedu druhým autem bez xenonů, čím to bude?

ja mam teda spis zkusenost ze kdyz jedu s xenonama tak lidi spis uhnou nez s normal svetlama

Taky me vsichni uhejbaji,kdyz jedu s xenonama.Podle me budej trosku respekt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...