Přejít na obsah

cvakani motoru po nastartovani


Doporučené příspěvky

Ahojte ,

Dlouho jsem procital forum a nic jsem nenasel pokud to tady nekde je omlouvam se.

Po nastartovani studeneho motoru (jedna se o Fabii 1.9 TDi 74kW) se z motoroveho

prostoru oziva cvakavy zvuk cca 5 - 10 sekund potom to prestane.Drive jsem to nepozoroval.

Zda se ze se to stava kdyz je trosicku chladneji 15 stupnu a nize.

Pokud nekdo vite prosim poradte co by to mohlo byt.

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viděl bych to na hydroštely. Něco jsme o tom kecali na fóru Oktavie: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;hl=hydroštely Možná ti to trochu pomůže. Jinak hodně v tomhle udělá olej, rozdíl mezi syntetikou a polosyntetikou je opravdu u studeného motoru hodně znát.

Diky moc. Zaclo to delat po vymene oleje. Co se v takovem pripade doporucuje ? Kupoval jsem ojete vozidlo a nevim co tam bylo predtim.

Mam si ten olej hnedka nechat vymenit ? V prispevky oktavia pisou ze to nemusi resit pokud to je kratsi dobu, ale nemuze se casem neco stat ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při koupi ojetého vozidla se přece náplně a (většinou i rozvody) dělají automaticky.

Nebo ty přesně víš, co bylo na tom autě děláno ?

A kdybys prodával auto, dával bys tam nový olej, novou brzdovku, novou chladicí kapalinu ...

Když to vezmu, tak nový olej cca 1000,-, chladicí kapalina 600,- , brzdovka 400,- ... ceny střílím, ale +/- sedí...

Ty dva tisíce tě tolik vytrhnou ? Kór, když sis koupil TDI ??

P.S.: ještě je dobré vyměnit filtry ... :)

Editováno: , autor: marvin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při koupi ojetého vozidla se přece náplně a (většinou i rozvody) dělají automaticky.

Nebo ty přesně víš, co bylo na tom autě děláno ?

A kdybys prodával auto, dával bys tam nový olej, novou brzdovku, novou chladicí kapalinu ...

Když to vezmu, tak nový olej cca 1000,-, chladicí kapalina 600,- , brzdovka 400,- ... ceny střílím, ale +/- sedí...

Ty dva tisíce tě tolik vytrhnou ? Kór, když sis koupil TDI ??

P.S.: ještě je dobré vyměnit filtry ... :)

Sakra tak ja nevim uz asi zacinam blaznit .... mozna jsem to jenom napsal nesrozumitelne. Automaticky se nedelaji musis byt objednany v nejakem servise coz u me trvalo tyden ( bohuzel si to nedokazi vymenit sam proto se tady ptam ) a do te doby jsem musel jezdit do prace.Tak jsem se tady chtel jenom zeptat at s tim zbytecne nikde nezenu a ve Skodovce ze me vytriskali majlant.Tot vse.Jinak diky za radu :palec2: samozrejme ze jsem to nechaval menit dokonce jsem se placl pres kapsu ;) a nechal si vymenit i rozvody vcetne vodni pumpy. Ale jak rikam zacalo to delat po vymene oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem byl v servisu a rikali mi ze mi tam dal prvni servis spatny olej. A to 10W40 podle normy VW 505.00 coz by mel byt pro SDi motory.

A mel tam byt 5W40 505.01 ktery je pro TDi. Takhle jsem to alespon pochopil.

Rikali ze mam jeste chvili s tim jezdit potom mi to procisti a vymeni za spravny olej.Tak uvidim a doufam ze se nejak motor nepotento.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
Mám 1.9 TDI PD a taky mě to po nastartování cca 10s cvaká je to normální. Neřeš to.

No jistě mě to dělá OCT I TDI už jako nový. Je to tím že olej máš stečený dole ve vaně a po nastartování není olej všude a než ho tam čerpadlo natlačí tak to zacvaká a jak tam vlítne olej tak to stichne. Normální jev.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jistě mě to dělá OCT I TDI už jako nový. Je to tím že olej máš stečený dole ve vaně a po nastartování není olej všude a než ho tam čerpadlo natlačí tak to zacvaká a jak tam vlítne olej tak to stichne. Normální jev.

Tak to je,ale nemělo by být.Je to paradox že to dělaj i nové auta.Při delším stání bych to vcelku bral,ale při pravidelném ježdění by se to stávat nemělo.Může to být i špatně zvoleným olejem,ale stejně to nevidím jako nic závažného ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je,ale nemělo by být.Je to paradox že to dělaj i nové auta.Při delším stání bych to vcelku bral,ale při pravidelném ježdění by se to stávat nemělo.Může to být i špatně zvoleným olejem,ale stejně to nevidím jako nic závažného ;)

Cvakání hydroštělů (pokud to jde opravdu od nich) je NAPROSTO NORMÁLNÍ JEV a nikdo ho neodstraní, cvakání musí ale do cca minutky přestat - zálaží na oleji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Čau kluci,mám ten samy problém. Vlastním fabii 1.9 tdi 96 kw. Cvakani poslední dobou přibývá. V zavislosti na otáčkách Cvakani zrychluje. Přestane jen tehdy,jedu-li delší štreku (přes 100 km). Je to jen občas,ale jak říkám,přibývá těchto případů. kamarád mi poradil,že naftu kterou tankuji (agip) je sucha a abych natankoval vervu u benziny,což pomohlo asi na 500 km. Poradite prosím co by to mohlo být?

Díky;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...