sotek Vloženo 28. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2007 Dnes mi při jízdě najednou spadla teplota z 90 na 50, po chvíli to zase vylezlo a tak furt dokola. Bráchovi se to už taky několikrát stalo. Když sem zastavil, tak hadice k chladiči byly horký, takže vylučuji problém s termostatem. Navíc to stoupá/klesá během 3s. Vypozoroval sem že když zatroubím, tak to vyleze, ale třeba jen o kousek a zase to spadne. Nějak mi hlava nebere že by to mělo spolu nějakou souvislost. :-) Poradí někdo co s tím? Auto je octavia rv 2002, 1.9Tdi 66kw, budíky jsou maxidot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavacek Vloženo 28. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2007 (editace) Dnes mi při jízdě najednou spadla teplota z 90 na 50, po chvíli to zase vylezlo a tak furt dokola. Bráchovi se to už taky několikrát stalo.Když sem zastavil, tak hadice k chladiči byly horký, takže vylučuji problém s termostatem. Navíc to stoupá/klesá během 3s. Vypozoroval sem že když zatroubím, tak to vyleze, ale třeba jen o kousek a zase to spadne. Nějak mi hlava nebere že by to mělo spolu nějakou souvislost. :-) Poradí někdo co s tím? Auto je octavia rv 2002, 1.9Tdi 66kw, budíky jsou maxidot Co takhle včudu vodní pumpa?Kolik máš najeto? Nad 120000km bych při výměně rozvodů měnil i pumpu.Čidlo teploty je termistor. zkus změřit odpor čidla teploty je na termostatu. Musí sedět. V příloze máš hodnotu odporu čidla. Ta se nesmí měnit pokud neklesá a nestoupá teplota. Pokud se ti měnit bude (myslím odpor) hledej spíše problém v termostatu nebo jak jsem psal v pumpě. Kdyby tohle vše nebylo včudu, byl by problém v budíkách (třebas odešlé referenční napětí). Ale to je málo pravděpodobné. Editováno: 28. Červenec 2007, autor: hlavacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 Tak já mám trochu jiný problém - ale spíš je to jenom hloupost.Teď jak se trochu ochladilo, tak při volnější jízdě mi ručička teploty chladící kapaliny dojde sice na 90° ale po chvíli spadne cca k 80° a tam se drží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rorejs Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 Dnes mi při jízdě najednou spadla teplota z 90 na 50, po chvíli to zase vylezlo a tak furt dokola. Bráchovi se to už taky několikrát stalo.Když sem zastavil, tak hadice k chladiči byly horký, takže vylučuji problém s termostatem. Navíc to stoupá/klesá během 3s. Vypozoroval sem že když zatroubím, tak to vyleze, ale třeba jen o kousek a zase to spadne. Nějak mi hlava nebere že by to mělo spolu nějakou souvislost. :-) Poradí někdo co s tím? Auto je octavia rv 2002, 1.9Tdi 66kw, budíky jsou maxidot Delalo mi to to neco podobnyho na 1.6i/75kW MR2002. Rucicka teplomeru byla chvilku nahore a chvilku dole ale topilo to normalne. Vymenilo se teplotni cidlo ( takovy to zeleny ) a chvilu byl klid. Pak asi po 2-mesicich se rucicka uz ani nezvedla a auto prestalo topit a tahnout ... navic asi po 30-ti km se rozsvitila kontrolka elektroniky motouru a vykon sel uplne do kytek. Dotahnul jsem to jaxi do servisu a tam mi vymenili cely to teleso termostatu ... stalo to ale nejakou desnou slehu ... tusim kolem 3000 navic mi znova vymenili to teplotni cidlo ( cca 600 ) - prej jak to ruplo tak ho to nejak znicilo. To stary teleso termostatu jsem pak doma zkoumal a byly ulomeny obe plastovy packy toho telesa co drzi ten kovovej termostat. Ten jeden lom byl ale vylozene cerstvej a ten jeden byl takovej uz trosku ojetej a pokrytej cervenym nanosem. Z toho usuzuju ze to asi ruplo uz pri tom prvnim problemu a pak to chvilu drzelo jenom na jednom a jakztakz to fungovalo. Ted uz to bude pomalu rok a zatim je klid - vsechno funguje jak ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 Dnes mi při jízdě najednou spadla teplota z 90 na 50, po chvíli to zase vylezlo a tak furt dokola. Bráchovi se to už taky několikrát stalo.Když sem zastavil, tak hadice k chladiči byly horký, takže vylučuji problém s termostatem. Navíc to stoupá/klesá během 3s. Vypozoroval sem že když zatroubím, tak to vyleze, ale třeba jen o kousek a zase to spadne. Nějak mi hlava nebere že by to mělo spolu nějakou souvislost. :-) Poradí někdo co s tím? Auto je octavia rv 2002, 1.9Tdi 66kw, budíky jsou maxidot Delalo mi to to neco podobnyho na 1.6i/75kW MR2002. Rucicka teplomeru byla chvilku nahore a chvilku dole ale topilo to normalne. Vymenilo se teplotni cidlo ( takovy to zeleny ) a chvilu byl klid. Pak asi po 2-mesicich se rucicka uz ani nezvedla a auto prestalo topit a tahnout ... navic asi po 30-ti km se rozsvitila kontrolka elektroniky motouru a vykon sel uplne do kytek. Dotahnul jsem to jaxi do servisu a tam mi vymenili cely to teleso termostatu ... stalo to ale nejakou desnou slehu ... tusim kolem 3000 navic mi znova vymenili to teplotni cidlo ( cca 600 ) - prej jak to ruplo tak ho to nejak znicilo. To stary teleso termostatu jsem pak doma zkoumal a byly ulomeny obe plastovy packy toho telesa co drzi ten kovovej termostat. Ten jeden lom byl ale vylozene cerstvej a ten jeden byl takovej uz trosku ojetej a pokrytej cervenym nanosem. Z toho usuzuju ze to asi ruplo uz pri tom prvnim problemu a pak to chvilu drzelo jenom na jednom a jakztakz to fungovalo. Ted uz to bude pomalu rok a zatim je klid - vsechno funguje jak ma 75Kw - nema termostat - co se tyce kolisani teploty - tak to vidim na termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rorejs Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 (editace) Dnes mi při jízdě najednou spadla teplota z 90 na 50, po chvíli to zase vylezlo a tak furt dokola. Bráchovi se to už taky několikrát stalo.Když sem zastavil, tak hadice k chladiči byly horký, takže vylučuji problém s termostatem. Navíc to stoupá/klesá během 3s. Vypozoroval sem že když zatroubím, tak to vyleze, ale třeba jen o kousek a zase to spadne. Nějak mi hlava nebere že by to mělo spolu nějakou souvislost. :-) Poradí někdo co s tím? Auto je octavia rv 2002, 1.9Tdi 66kw, budíky jsou maxidot Delalo mi to to neco podobnyho na 1.6i/75kW MR2002. Rucicka teplomeru byla chvilku nahore a chvilku dole ale topilo to normalne. Vymenilo se teplotni cidlo ( takovy to zeleny ) a chvilu byl klid. Pak asi po 2-mesicich se rucicka uz ani nezvedla a auto prestalo topit a tahnout ... navic asi po 30-ti km se rozsvitila kontrolka elektroniky motouru a vykon sel uplne do kytek. Dotahnul jsem to jaxi do servisu a tam mi vymenili cely to teleso termostatu ... stalo to ale nejakou desnou slehu ... tusim kolem 3000 navic mi znova vymenili to teplotni cidlo ( cca 600 ) - prej jak to ruplo tak ho to nejak znicilo. To stary teleso termostatu jsem pak doma zkoumal a byly ulomeny obe plastovy packy toho telesa co drzi ten kovovej termostat. Ten jeden lom byl ale vylozene cerstvej a ten jeden byl takovej uz trosku ojetej a pokrytej cervenym nanosem. Z toho usuzuju ze to asi ruplo uz pri tom prvnim problemu a pak to chvilu drzelo jenom na jednom a jakztakz to fungovalo. Ted uz to bude pomalu rok a zatim je klid - vsechno funguje jak ma 75Kw - nema termostat - co se tyce kolisani teploty - tak to vidim na termostat. No sice to nevypada jako klasickej termostat ( takova ta placka jako byla treba v 120-tce ), ale to myslim na funkci nema vliv Byl to kus plastikove trubky s drzackama do kterych byl nasazenej kulatej kus plechu s pruzinou ( coz uz vzdalene termostat pripominalo ). A fakticky se to chovalo jako kdyz odejde termostat a po vymene to bylo OK. Akorat to teba bylo takhle z prdele drahy ( Jsem ted koukal do ETKY a pro 1.6 motor AVU se to jmenuje "Skrin regulatoru chladici vody" - 06A 121 111 Editováno: 16. Říjen 2007, autor: Rorejs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 jj to s tim cidlem mi to dela taky,ale zatim to nejak neresim! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 Taky mi padala ručička teploměru během jízdy z 90 na 50 a pak zase naskočila,dnes jsem vyměnil čidlo a je vše O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machlak Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 ja má taky ten problém.. ručučka si občas odskočí z 90°C na 50°C. Mám už koupené to zelené čidlo ale nevím jak ho vymenit.. nemá nekdo po ruce návod ja vymeni teplotní čidlo? Je potreba vypustit kapalinu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakin Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 Chlapi,kurňa,používejte opravdu tu pěknou funci "HLEDAT",todle téma se tu snad opakuje kyždý měsíc.Osobne sem už asi 4-krát dával postup jak vyměnit čidlo teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.