Publikováno Červenec 28, 200718 r Dnes mi při jízdě najednou spadla teplota z 90 na 50, po chvíli to zase vylezlo a tak furt dokola. Bráchovi se to už taky několikrát stalo. Když sem zastavil, tak hadice k chladiči byly horký, takže vylučuji problém s termostatem. Navíc to stoupá/klesá během 3s. Vypozoroval sem že když zatroubím, tak to vyleze, ale třeba jen o kousek a zase to spadne. Nějak mi hlava nebere že by to mělo spolu nějakou souvislost. :-) Poradí někdo co s tím? Auto je octavia rv 2002, 1.9Tdi 66kw, budíky jsou maxidot
Červenec 28, 200718 r Dnes mi při jízdě najednou spadla teplota z 90 na 50, po chvíli to zase vylezlo a tak furt dokola. Bráchovi se to už taky několikrát stalo.Když sem zastavil, tak hadice k chladiči byly horký, takže vylučuji problém s termostatem. Navíc to stoupá/klesá během 3s. Vypozoroval sem že když zatroubím, tak to vyleze, ale třeba jen o kousek a zase to spadne. Nějak mi hlava nebere že by to mělo spolu nějakou souvislost. :-) Poradí někdo co s tím? Auto je octavia rv 2002, 1.9Tdi 66kw, budíky jsou maxidot Co takhle včudu vodní pumpa?Kolik máš najeto? Nad 120000km bych při výměně rozvodů měnil i pumpu.Čidlo teploty je termistor. zkus změřit odpor čidla teploty je na termostatu. Musí sedět. V příloze máš hodnotu odporu čidla. Ta se nesmí měnit pokud neklesá a nestoupá teplota. Pokud se ti měnit bude (myslím odpor) hledej spíše problém v termostatu nebo jak jsem psal v pumpě. Kdyby tohle vše nebylo včudu, byl by problém v budíkách (třebas odešlé referenční napětí). Ale to je málo pravděpodobné. Upraveno Červenec 28, 200718 r od hlavacek
Říjen 16, 200717 r Tak já mám trochu jiný problém - ale spíš je to jenom hloupost.Teď jak se trochu ochladilo, tak při volnější jízdě mi ručička teploty chladící kapaliny dojde sice na 90° ale po chvíli spadne cca k 80° a tam se drží.
Říjen 16, 200717 r Dnes mi při jízdě najednou spadla teplota z 90 na 50, po chvíli to zase vylezlo a tak furt dokola. Bráchovi se to už taky několikrát stalo.Když sem zastavil, tak hadice k chladiči byly horký, takže vylučuji problém s termostatem. Navíc to stoupá/klesá během 3s. Vypozoroval sem že když zatroubím, tak to vyleze, ale třeba jen o kousek a zase to spadne. Nějak mi hlava nebere že by to mělo spolu nějakou souvislost. :-) Poradí někdo co s tím? Auto je octavia rv 2002, 1.9Tdi 66kw, budíky jsou maxidot Delalo mi to to neco podobnyho na 1.6i/75kW MR2002. Rucicka teplomeru byla chvilku nahore a chvilku dole ale topilo to normalne. Vymenilo se teplotni cidlo ( takovy to zeleny ) a chvilu byl klid. Pak asi po 2-mesicich se rucicka uz ani nezvedla a auto prestalo topit a tahnout ... navic asi po 30-ti km se rozsvitila kontrolka elektroniky motouru a vykon sel uplne do kytek. Dotahnul jsem to jaxi do servisu a tam mi vymenili cely to teleso termostatu ... stalo to ale nejakou desnou slehu ... tusim kolem 3000 navic mi znova vymenili to teplotni cidlo ( cca 600 ) - prej jak to ruplo tak ho to nejak znicilo. To stary teleso termostatu jsem pak doma zkoumal a byly ulomeny obe plastovy packy toho telesa co drzi ten kovovej termostat. Ten jeden lom byl ale vylozene cerstvej a ten jeden byl takovej uz trosku ojetej a pokrytej cervenym nanosem. Z toho usuzuju ze to asi ruplo uz pri tom prvnim problemu a pak to chvilu drzelo jenom na jednom a jakztakz to fungovalo. Ted uz to bude pomalu rok a zatim je klid - vsechno funguje jak ma
Říjen 16, 200717 r Dnes mi při jízdě najednou spadla teplota z 90 na 50, po chvíli to zase vylezlo a tak furt dokola. Bráchovi se to už taky několikrát stalo.Když sem zastavil, tak hadice k chladiči byly horký, takže vylučuji problém s termostatem. Navíc to stoupá/klesá během 3s. Vypozoroval sem že když zatroubím, tak to vyleze, ale třeba jen o kousek a zase to spadne. Nějak mi hlava nebere že by to mělo spolu nějakou souvislost. :-) Poradí někdo co s tím? Auto je octavia rv 2002, 1.9Tdi 66kw, budíky jsou maxidot Delalo mi to to neco podobnyho na 1.6i/75kW MR2002. Rucicka teplomeru byla chvilku nahore a chvilku dole ale topilo to normalne. Vymenilo se teplotni cidlo ( takovy to zeleny ) a chvilu byl klid. Pak asi po 2-mesicich se rucicka uz ani nezvedla a auto prestalo topit a tahnout ... navic asi po 30-ti km se rozsvitila kontrolka elektroniky motouru a vykon sel uplne do kytek. Dotahnul jsem to jaxi do servisu a tam mi vymenili cely to teleso termostatu ... stalo to ale nejakou desnou slehu ... tusim kolem 3000 navic mi znova vymenili to teplotni cidlo ( cca 600 ) - prej jak to ruplo tak ho to nejak znicilo. To stary teleso termostatu jsem pak doma zkoumal a byly ulomeny obe plastovy packy toho telesa co drzi ten kovovej termostat. Ten jeden lom byl ale vylozene cerstvej a ten jeden byl takovej uz trosku ojetej a pokrytej cervenym nanosem. Z toho usuzuju ze to asi ruplo uz pri tom prvnim problemu a pak to chvilu drzelo jenom na jednom a jakztakz to fungovalo. Ted uz to bude pomalu rok a zatim je klid - vsechno funguje jak ma 75Kw - nema termostat - co se tyce kolisani teploty - tak to vidim na termostat.
Říjen 16, 200717 r Dnes mi při jízdě najednou spadla teplota z 90 na 50, po chvíli to zase vylezlo a tak furt dokola. Bráchovi se to už taky několikrát stalo.Když sem zastavil, tak hadice k chladiči byly horký, takže vylučuji problém s termostatem. Navíc to stoupá/klesá během 3s. Vypozoroval sem že když zatroubím, tak to vyleze, ale třeba jen o kousek a zase to spadne. Nějak mi hlava nebere že by to mělo spolu nějakou souvislost. :-) Poradí někdo co s tím? Auto je octavia rv 2002, 1.9Tdi 66kw, budíky jsou maxidot Delalo mi to to neco podobnyho na 1.6i/75kW MR2002. Rucicka teplomeru byla chvilku nahore a chvilku dole ale topilo to normalne. Vymenilo se teplotni cidlo ( takovy to zeleny ) a chvilu byl klid. Pak asi po 2-mesicich se rucicka uz ani nezvedla a auto prestalo topit a tahnout ... navic asi po 30-ti km se rozsvitila kontrolka elektroniky motouru a vykon sel uplne do kytek. Dotahnul jsem to jaxi do servisu a tam mi vymenili cely to teleso termostatu ... stalo to ale nejakou desnou slehu ... tusim kolem 3000 navic mi znova vymenili to teplotni cidlo ( cca 600 ) - prej jak to ruplo tak ho to nejak znicilo. To stary teleso termostatu jsem pak doma zkoumal a byly ulomeny obe plastovy packy toho telesa co drzi ten kovovej termostat. Ten jeden lom byl ale vylozene cerstvej a ten jeden byl takovej uz trosku ojetej a pokrytej cervenym nanosem. Z toho usuzuju ze to asi ruplo uz pri tom prvnim problemu a pak to chvilu drzelo jenom na jednom a jakztakz to fungovalo. Ted uz to bude pomalu rok a zatim je klid - vsechno funguje jak ma 75Kw - nema termostat - co se tyce kolisani teploty - tak to vidim na termostat. No sice to nevypada jako klasickej termostat ( takova ta placka jako byla treba v 120-tce ), ale to myslim na funkci nema vliv Byl to kus plastikove trubky s drzackama do kterych byl nasazenej kulatej kus plechu s pruzinou ( coz uz vzdalene termostat pripominalo ). A fakticky se to chovalo jako kdyz odejde termostat a po vymene to bylo OK. Akorat to teba bylo takhle z prdele drahy ( Jsem ted koukal do ETKY a pro 1.6 motor AVU se to jmenuje "Skrin regulatoru chladici vody" - 06A 121 111 Upraveno Říjen 16, 200717 r od Rorejs
Říjen 16, 200717 r Taky mi padala ručička teploměru během jízdy z 90 na 50 a pak zase naskočila,dnes jsem vyměnil čidlo a je vše O.K.
Říjen 16, 200717 r ja má taky ten problém.. ručučka si občas odskočí z 90°C na 50°C. Mám už koupené to zelené čidlo ale nevím jak ho vymenit.. nemá nekdo po ruce návod ja vymeni teplotní čidlo? Je potreba vypustit kapalinu??
Říjen 16, 200717 r Chlapi,kurňa,používejte opravdu tu pěknou funci "HLEDAT",todle téma se tu snad opakuje kyždý měsíc.Osobne sem už asi 4-krát dával postup jak vyměnit čidlo teploty.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.