Pepsi Octavia Vloženo 1. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2007 Zajímalo by mě, kdo tuto Octavii má, tak jaké má s ní zkušenosti jako celek. Uvažuju o koupě této motorizace. Také by mě zajímalo, jak jede. Tudíž pružnost motoru, max. rychlost, spotřeba. Popř. výkonové srovnání a spolehlivosti motoru s jinou motorizací TDI na Octavie. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 1. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2007 Zdravim,mrkni tady na tu!Uz ma najeto neco kolem 220000 a zatim zadny problem,co vim!:)Ma na tom pneu sirky 235 a i tak je spotreba na 6/100 km! Takze v poho!!!!!http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=26204 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicouncz Vloženo 2. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2007 Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 2. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2007 Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba. Možná třeba nalogovat a zjistit plnící tlak......nechápu, proč by tam měla být turbodíra. Možná je jen něco špatně.....třeba zpětný ventil v okruhu ovládání naklápění lopatek turba. Podle mě je to super motor a i všechny komponenty kolem. Vše dostatečně dimenzováno. Není problém ho JEN CHIPEM poladit na 170 koní. Podle mě nejlepší motor co se do Oktávy dá vymyslet. Skvělý poměr výkon - spotřeba. Doporučuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 2. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2007 Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba. No zrovna v uplne nejnizsich otackach tomu davat podlahu neni uplne to prave orechoveeee.Trpí nejem motor ale docela hodne turbo, ponevadz pedalem davas pozadavek na maximalni tlak ale motor nema dostatecne otacky na to aby tolik vzduchu pojmul a pak vznika na turbu tzv.pumpaz (prebytek vzduchu se mele v kompresorove komore) motor nema dostatecnou hltnost pro takove mnozstvi a stane se ze se pak kompresor opre o stenu a vylamou se lopatky.Pokud chci auto mit ve vykonnu a nemit dlouhodobe nejaky problem s turbem tak se vyvarovavam mackani plneho plynu pod 2000 otacek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepsi Octavia Vloženo 2. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2007 Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba. No zrovna v uplne nejnizsich otackach tomu davat podlahu neni uplne to prave orechoveeee.Trpí nejem motor ale docela hodne turbo, ponevadz pedalem davas pozadavek na maximalni tlak ale motor nema dostatecne otacky na to aby tolik vzduchu pojmul a pak vznika na turbu tzv.pumpaz (prebytek vzduchu se mele v kompresorove komore) motor nema dostatecnou hltnost pro takove mnozstvi a stane se ze se pak kompresor opre o stenu a vylamou se lopatky.Pokud chci auto mit ve vykonnu a nemit dlouhodobe nejaky problem s turbem tak se vyvarovavam mackani plneho plynu pod 2000 otacek. Ahoj, a ty máš Octavii TDI 96 kW? Co mi o ní můžeš případně říct po technické stránce, spolehlivost, výkonů vozidla (pružnost, max. rychlost, zrychlení atd.)? Moc lidí tento motor v Octavii nemá, tak bych se rád dozvěděl co nejvíce... díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepsi Octavia Vloženo 2. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2007 Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba. Díky za příspěvek. Takže jak si popisoval, byla to jediná závada co se týče motoru? Slyšel jsem, že ten motor i dost žere olej. Můžeš mi k tomu něco říct? Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicouncz Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba. Možná třeba nalogovat a zjistit plnící tlak......nechápu, proč by tam měla být turbodíra. Možná je jen něco špatně.....třeba zpětný ventil v okruhu ovládání naklápění lopatek turba. Podle mě je to super motor a i všechny komponenty kolem. Vše dostatečně dimenzováno. Není problém ho JEN CHIPEM poladit na 170 koní. Podle mě nejlepší motor co se do Oktávy dá vymyslet. Skvělý poměr výkon - spotřeba. Doporučuju Ta dira tam je u vsech 96KW Passatu..Neni to jen jeden pripad,takze o nejake zavade nemuze byt rec Musi se to proste tocit,aby bylo turbo porad ve strehu a pak je to pelech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicouncz Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba. No zrovna v uplne nejnizsich otackach tomu davat podlahu neni uplne to prave orechoveeee.Trpí nejem motor ale docela hodne turbo, ponevadz pedalem davas pozadavek na maximalni tlak ale motor nema dostatecne otacky na to aby tolik vzduchu pojmul a pak vznika na turbu tzv.pumpaz (prebytek vzduchu se mele v kompresorove komore) motor nema dostatecnou hltnost pro takove mnozstvi a stane se ze se pak kompresor opre o stenu a vylamou se lopatky.Pokud chci auto mit ve vykonnu a nemit dlouhodobe nejaky problem s turbem tak se vyvarovavam mackani plneho plynu pod 2000 otacek. Hele neco mi jako laikovy neni jasny.Kdyz tomu jak rikas v nizkejch otackach nalozis,tak davas pedalem pozadavek na tlak(coz je dle me hovadina..pridam plyn=vic nafty do valcu,pak az vetsi tlak na turbu,resp plyn pedal primo turbo neovlada)ale ten tlak v tom turbu momentalne pri 1200 otackach proste "skoro"neni..Tak jak muze byt v kompresorove komore prebytek vzduchu a dochazet tak k zahlcovani motoru.(btw vyraz pumpaz nikde na netu ve spojeni s turby neni ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba. No zrovna v uplne nejnizsich otackach tomu davat podlahu neni uplne to prave orechoveeee.Trpí nejem motor ale docela hodne turbo, ponevadz pedalem davas pozadavek na maximalni tlak ale motor nema dostatecne otacky na to aby tolik vzduchu pojmul a pak vznika na turbu tzv.pumpaz (prebytek vzduchu se mele v kompresorove komore) motor nema dostatecnou hltnost pro takove mnozstvi a stane se ze se pak kompresor opre o stenu a vylamou se lopatky.Pokud chci auto mit ve vykonnu a nemit dlouhodobe nejaky problem s turbem tak se vyvarovavam mackani plneho plynu pod 2000 otacek. Hele neco mi jako laikovy neni jasny.Kdyz tomu jak rikas v nizkejch otackach nalozis,tak davas pedalem pozadavek na tlak(coz je dle me hovadina..pridam plyn=vic nafty do valcu,pak az vetsi tlak na turbu,resp plyn pedal primo turbo neovlada)ale ten tlak v tom turbu momentalne pri 1200 otackach proste "skoro"neni..Tak jak muze byt v kompresorove komore prebytek vzduchu a dochazet tak k zahlcovani motoru.(btw vyraz pumpaz nikde na netu ve spojeni s turby neni ) Tak to máš opravdu špatnou představu! Lopatky se naklopí do turbíny a ten tlak vytvoří. Ale bohužel negativum toho je, že tzv. špuntuješ motor, protože tím nastavením lopatek bráníš průchodu vzduchu ve výfukové části a dojde k pumpáži. Ale to hrozí jen u extrémních úprav. U série to je nastaveno tak, že k tomu nedojde. Nicméně se mrkni na mapu tlaku a pochopíš že požadavek natlak je i v nízkých otáčkách....motoru to každopádně neprospívá. A co se týče nějaké turbodíry v sérii, tak je to kravina! Aktuál přesně odpovídá požadavku. A to že chceš ždímat motor v neefektivních otáčkách turba, tak to nelze nazývat turbodírou. Já jsem měl doteď na 81kW 130PD turbo a o žádné díře nemohla být řeč! Šlo to perfektně za plynem. Samozřejmě pod 2000 jsem z toho nikdy nepožadoval trhání asfaltu (viz výš), protože ten motor trpí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicouncz Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba. Díky za příspěvek. Takže jak si popisoval, byla to jediná závada co se týče motoru? Slyšel jsem, že ten motor i dost žere olej. Můžeš mi k tomu něco říct? Díky moc No to je sporna vec.Na tyhle motory se uz totiz muze pouzivat olej s prodlouzenym servisnim intervalem(LongLife-506.00;506.01),ktery se nam opravdu ztracel(a nejen nam).Nebyl to ale nejaky brutal ubytek.Jenze kdyz si uvedomis,ze na ten "ksindl"(sry ja tomu jinak nereknu-co asi tak muze mit olej po 50-ti tisicich za pozitivni mazaci schopnosti )najedes prumerne dvakrat tolik km,nez na "klasicky neLongLife",tak to docela obtezovalo(kontrolka hvizdala pravidelne tak 5 tisic pred vymenou;)).Vyresili jsme to neLongLifem 5w40 vw505.01 a od te doby ubytek nepozorujeme.Jinak v tomhle passatu je uz PDcko.S TDi 96KW jsem nejel,ale nejakej ohromnej rozdil v tom asi nebude.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 .....jo, a že plynovým pedálem nedáváš přímý požadavek na tlak turba?????? Jakto že ne?......to máž opravdu pouze okrajové znalosti. Přes snímač polohy pedálu do ŘJ a odtod do ventilu N75 a podtlakem přímo do turba! Jo....mezitím jsou ještě nějaké dráty.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicouncz Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba. No zrovna v uplne nejnizsich otackach tomu davat podlahu neni uplne to prave orechoveeee.Trpí nejem motor ale docela hodne turbo, ponevadz pedalem davas pozadavek na maximalni tlak ale motor nema dostatecne otacky na to aby tolik vzduchu pojmul a pak vznika na turbu tzv.pumpaz (prebytek vzduchu se mele v kompresorove komore) motor nema dostatecnou hltnost pro takove mnozstvi a stane se ze se pak kompresor opre o stenu a vylamou se lopatky.Pokud chci auto mit ve vykonnu a nemit dlouhodobe nejaky problem s turbem tak se vyvarovavam mackani plneho plynu pod 2000 otacek. Hele neco mi jako laikovy neni jasny.Kdyz tomu jak rikas v nizkejch otackach nalozis,tak davas pedalem pozadavek na tlak(coz je dle me hovadina..pridam plyn=vic nafty do valcu,pak az vetsi tlak na turbu,resp plyn pedal primo turbo neovlada)ale ten tlak v tom turbu momentalne pri 1200 otackach proste "skoro"neni..Tak jak muze byt v kompresorove komore prebytek vzduchu a dochazet tak k zahlcovani motoru.(btw vyraz pumpaz nikde na netu ve spojeni s turby neni ) Tak to máš opravdu špatnou představu! Lopatky se naklopí do turbíny a ten tlak vytvoří. Ale bohužel negativum toho je, že tzv. špuntuješ motor, protože tím nastavením lopatek bráníš průchodu vzduchu ve výfukové části a dojde k pumpáži. Ale to hrozí jen u extrémních úprav. U série to je nastaveno tak, že k tomu nedojde. Nicméně se mrkni na mapu tlaku a pochopíš že požadavek natlak je i v nízkých otáčkách....motoru to každopádně neprospívá. A co se týče nějaké turbodíry v sérii, tak je to kravina! Aktuál přesně odpovídá požadavku. A to že chceš ždímat motor v neefektivních otáčkách turba, tak to nelze nazývat turbodírou. Já jsem měl doteď na 81kW 130PD turbo a o žádné díře nemohla být řeč! Šlo to perfektně za plynem. Samozřejmě pod 2000 jsem z toho nikdy nepožadoval trhání asfaltu (viz výš), protože ten motor trpí. Aha diky,uz v tom mam zase trochu jasneji.; Ja nerikam,ze chci zdimat motor od volnobehu,jen me to proste vadi.Mohlo by se to sebrat krapet svizneji...Jinak diky za vysvetleni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba. Díky za příspěvek. Takže jak si popisoval, byla to jediná závada co se týče motoru? Slyšel jsem, že ten motor i dost žere olej. Můžeš mi k tomu něco říct? Díky moc No to je sporna vec.Na tyhle motory se uz totiz muze pouzivat olej s prodlouzenym servisnim intervalem(LongLife-506.00;506.01),ktery se nam opravdu ztracel(a nejen nam).Nebyl to ale nejaky brutal ubytek.Jenze kdyz si uvedomis,ze na ten "ksindl"(sry ja tomu jinak nereknu-co asi tak muze mit olej po 50-ti tisicich za pozitivni mazaci schopnosti )najedes prumerne dvakrat tolik km,nez na "klasicky neLongLife",tak to docela obtezovalo(kontrolka hvizdala pravidelne tak 5 tisic pred vymenou;)).Vyresili jsme to neLongLifem 5w40 vw505.01 a od te doby ubytek nepozorujeme.Jinak v tomhle passatu je uz PDcko.S TDi 96KW jsem nejel,ale nejakej ohromnej rozdil v tom asi nebude.. Sorry, že se do tebe navážím....ale ty o tom fakt nic nevíč? Co znamená TDI 96kW ne PD....to neexistuje! To je fuk........al dát do PD 5W-40 je taky těžký omyl! Ten olej je tam nezbytný.....taky ho nemám rád.......a ubývá.....to je fakt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicouncz Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba. Díky za příspěvek. Takže jak si popisoval, byla to jediná závada co se týče motoru? Slyšel jsem, že ten motor i dost žere olej. Můžeš mi k tomu něco říct? Díky moc No to je sporna vec.Na tyhle motory se uz totiz muze pouzivat olej s prodlouzenym servisnim intervalem(LongLife-506.00;506.01),ktery se nam opravdu ztracel(a nejen nam).Nebyl to ale nejaky brutal ubytek.Jenze kdyz si uvedomis,ze na ten "ksindl"(sry ja tomu jinak nereknu-co asi tak muze mit olej po 50-ti tisicich za pozitivni mazaci schopnosti )najedes prumerne dvakrat tolik km,nez na "klasicky neLongLife",tak to docela obtezovalo(kontrolka hvizdala pravidelne tak 5 tisic pred vymenou;)).Vyresili jsme to neLongLifem 5w40 vw505.01 a od te doby ubytek nepozorujeme.Jinak v tomhle passatu je uz PDcko.S TDi 96KW jsem nejel,ale nejakej ohromnej rozdil v tom asi nebude.. Sorry, že se do tebe navážím....ale ty o tom fakt nic nevíč? Co znamená TDI 96kW ne PD....to neexistuje! To je fuk........al dát do PD 5W-40 je taky těžký omyl! Ten olej je tam nezbytný.....taky ho nemám rád.......a ubývá.....to je fakt Tak za prve.Je rano. Za druhe do ted jsem si myslel,ze do oktul se rval nejakej 96 bez PD,timto vim,ze ne.Za treti co je za tezkej omyl dat do PD 5w-40,kdyz splnuje danou specifikaci?To zas sry,ze se do tebe budu navazet ja,ale asi o tomhle zrovna nevis moc ty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba. Díky za příspěvek. Takže jak si popisoval, byla to jediná závada co se týče motoru? Slyšel jsem, že ten motor i dost žere olej. Můžeš mi k tomu něco říct? Díky moc No to je sporna vec.Na tyhle motory se uz totiz muze pouzivat olej s prodlouzenym servisnim intervalem(LongLife-506.00;506.01),ktery se nam opravdu ztracel(a nejen nam).Nebyl to ale nejaky brutal ubytek.Jenze kdyz si uvedomis,ze na ten "ksindl"(sry ja tomu jinak nereknu-co asi tak muze mit olej po 50-ti tisicich za pozitivni mazaci schopnosti )najedes prumerne dvakrat tolik km,nez na "klasicky neLongLife",tak to docela obtezovalo(kontrolka hvizdala pravidelne tak 5 tisic pred vymenou;)).Vyresili jsme to neLongLifem 5w40 vw505.01 a od te doby ubytek nepozorujeme.Jinak v tomhle passatu je uz PDcko.S TDi 96KW jsem nejel,ale nejakej ohromnej rozdil v tom asi nebude.. Sorry, že se do tebe navážím....ale ty o tom fakt nic nevíč? Co znamená TDI 96kW ne PD....to neexistuje! To je fuk........al dát do PD 5W-40 je taky těžký omyl! Ten olej je tam nezbytný.....taky ho nemám rád.......a ubývá.....to je fakt Tak za prve.Je rano. Za druhe do ted jsem si myslel,ze do oktul se rval nejakej 96 bez PD,timto vim,ze ne.Za treti co je za tezkej omyl dat do PD 5w-40,kdyz splnuje danou specifikaci?To zas sry,ze se do tebe budu navazet ja,ale asi o tomhle zrovna nevis moc ty... Je to kvůli velkému namáhání při vysokém vstřikovacím tlaku. Já PD nemám, mám to z fóra. A LongLife 0w-30 přeci nemá stejnou specifikaci jako 5W-40, nebo ano? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 ...nevšiml jsem si že jsi napsal 505.01....sorry, tak to ano. Ani jsem nevěděl, že do PDček se dělají oleje se standardním intervalem výměny. Tak jsme se zas oba něco dozvěděli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicouncz Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 ...nevšiml jsem si že jsi napsal 505.01....sorry, tak to ano. Ani jsem nevěděl, že do PDček se dělají oleje se standardním intervalem výměny. Tak jsme se zas oba něco dozvěděli... ..a od toho to tady miluju! http://www.volkswagen.cz/page.php?chapter=...p;show=longlife Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 A zase jste odbocily od tematu.Takze podle meho muzu kolegovy motor doporucit.Je fakt, ze si ten ridky olej prez turbo veme ale zase za to svezeni to stoji pokud neplanujes nakou upravu.Ale pokud bys chtel byt uplne klidny tak ti z meho pohledu doporuciim TDI 81KW s rotacnim cerpadlem a ten motor je snad nesmrtelny. a ten se da taky na tech 100kw v pohode doladit.Trysky soft a jedes a vyjde to mozna o neco levneji nez okta s 96PD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 To je pravda. A výjde to určitě levněji. Ale zas šestikvalt.....hmmmm. Na provoz je určitě méně náročná OI 81kW. A taky opravy a ND, nižší spotřeba, nižší hlučnost....a za pár korun máš těch 100kW, jak říká TDIfun.... A za ten cenový rozdíl můžeš mít nadstandardní výbavu......je to těžká volba, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 ....ale pokud bys chtěl jít s výkonem výš, tak doporučuju 96kW....pokud nemáš úpravu auta jako koníčka, protože nad 105 - 110 kW už je u té 81kW verze ta úprava náročnější a nákladnější. Kdežto 96kW se dá v pohodě jen chipem dostat na nějakých 125kW! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 (editace) Já mám pocit, že 96kw je na běžné ježdění s Octou tak akorát Taky bych si ten motor přál - ale nejsou chechtáky Editováno: 3. Srpen 2007, autor: lukash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 3. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 (editace) Já mám pocit, že 96kw je na běžné ježdění s Octou tak akorát Pokud ano, doporučuju 81kW trysky a chip. Je to myslím mnohem levnější. Nebo klidně i faceliftovou 66kW......je to totéž.....kromě trysek Ale jak říkám....proti 96kW PD nic nemám.... Editováno: 3. Srpen 2007, autor: tdipower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepsi Octavia Vloženo 3. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 A zase jste odbocily od tematu.Takze podle meho muzu kolegovy motor doporucit.Je fakt, ze si ten ridky olej prez turbo veme ale zase za to svezeni to stoji pokud neplanujes nakou upravu.Ale pokud bys chtel byt uplne klidny tak ti z meho pohledu doporuciim TDI 81KW s rotacnim cerpadlem a ten motor je snad nesmrtelny. a ten se da taky na tech 100kw v pohode doladit.Trysky soft a jedes a vyjde to mozna o neco levneji nez okta s 96PD. Díky, už se drží opět tématu. Taky mě napadla 81 kw verze, ale nevím no. 96 má zase i lepší brzdy. A než investovat do trysek, chipu a brzd, tak už výjde na stejno ta 96 a je tam navíc 6-tka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepsi Octavia Vloženo 3. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Srpen 2007 ....ale pokud bys chtěl jít s výkonem výš, tak doporučuju 96kW....pokud nemáš úpravu auta jako koníčka, protože nad 105 - 110 kW už je u té 81kW verze ta úprava náročnější a nákladnější. Kdežto 96kW se dá v pohodě jen chipem dostat na nějakých 125kW! Plně souhlasím s tebou. Taky se mi to tak zdá. Akorát bych se rád dozvěděl od nějakého majitele Octy 96 kw, jak mu to třeba jede v sérii nebo i po chipu. Ze zajímavosti.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.