Přejít na obsah

Octavia 1.9 Tdi 96 kw


Doporučené příspěvky

Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba.

Možná třeba nalogovat a zjistit plnící tlak......nechápu, proč by tam měla být turbodíra. Možná je jen něco špatně.....třeba zpětný ventil v okruhu ovládání naklápění lopatek turba.

Podle mě je to super motor a i všechny komponenty kolem. Vše dostatečně dimenzováno. Není problém ho JEN CHIPEM poladit na 170 koní. Podle mě nejlepší motor co se do Oktávy dá vymyslet. Skvělý poměr výkon - spotřeba. Doporučuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba.

No zrovna v uplne nejnizsich otackach tomu davat podlahu neni uplne to prave orechoveeee.Trpí nejem motor ale docela hodne turbo, ponevadz pedalem davas pozadavek na maximalni tlak ale motor nema dostatecne otacky na to aby tolik vzduchu pojmul a pak vznika na turbu tzv.pumpaz (prebytek vzduchu se mele v kompresorove komore) motor nema dostatecnou hltnost pro takove mnozstvi a stane se ze se pak kompresor opre o stenu a vylamou se lopatky.Pokud chci auto mit ve vykonnu a nemit dlouhodobe nejaky problem s turbem tak se vyvarovavam mackani plneho plynu pod 2000 otacek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba.

No zrovna v uplne nejnizsich otackach tomu davat podlahu neni uplne to prave orechoveeee.Trpí nejem motor ale docela hodne turbo, ponevadz pedalem davas pozadavek na maximalni tlak ale motor nema dostatecne otacky na to aby tolik vzduchu pojmul a pak vznika na turbu tzv.pumpaz (prebytek vzduchu se mele v kompresorove komore) motor nema dostatecnou hltnost pro takove mnozstvi a stane se ze se pak kompresor opre o stenu a vylamou se lopatky.Pokud chci auto mit ve vykonnu a nemit dlouhodobe nejaky problem s turbem tak se vyvarovavam mackani plneho plynu pod 2000 otacek.

Ahoj, a ty máš Octavii TDI 96 kW? Co mi o ní můžeš případně říct po technické stránce, spolehlivost, výkonů vozidla (pružnost, max. rychlost, zrychlení atd.)? Moc lidí tento motor v Octavii nemá, tak bych se rád dozvěděl co nejvíce... díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba.

Díky za příspěvek. Takže jak si popisoval, byla to jediná závada co se týče motoru? Slyšel jsem, že ten motor i dost žere olej. Můžeš mi k tomu něco říct? Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba.

Možná třeba nalogovat a zjistit plnící tlak......nechápu, proč by tam měla být turbodíra. Možná je jen něco špatně.....třeba zpětný ventil v okruhu ovládání naklápění lopatek turba.

Podle mě je to super motor a i všechny komponenty kolem. Vše dostatečně dimenzováno. Není problém ho JEN CHIPEM poladit na 170 koní. Podle mě nejlepší motor co se do Oktávy dá vymyslet. Skvělý poměr výkon - spotřeba. Doporučuju

Ta dira tam je u vsech 96KW Passatu..Neni to jen jeden pripad,takze o nejake zavade nemuze byt rec ;) Musi se to proste tocit,aby bylo turbo porad ve strehu a pak je to pelech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba.

No zrovna v uplne nejnizsich otackach tomu davat podlahu neni uplne to prave orechoveeee.Trpí nejem motor ale docela hodne turbo, ponevadz pedalem davas pozadavek na maximalni tlak ale motor nema dostatecne otacky na to aby tolik vzduchu pojmul a pak vznika na turbu tzv.pumpaz (prebytek vzduchu se mele v kompresorove komore) motor nema dostatecnou hltnost pro takove mnozstvi a stane se ze se pak kompresor opre o stenu a vylamou se lopatky.Pokud chci auto mit ve vykonnu a nemit dlouhodobe nejaky problem s turbem tak se vyvarovavam mackani plneho plynu pod 2000 otacek.

Hele neco mi jako laikovy neni jasny.Kdyz tomu jak rikas v nizkejch otackach nalozis,tak davas pedalem pozadavek na tlak(coz je dle me hovadina..pridam plyn=vic nafty do valcu,pak az vetsi tlak na turbu,resp plyn pedal primo turbo neovlada)ale ten tlak v tom turbu momentalne pri 1200 otackach proste "skoro"neni..Tak jak muze byt v kompresorove komore prebytek vzduchu a dochazet tak k zahlcovani motoru.(btw vyraz pumpaz nikde na netu ve spojeni s turby neni ;) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba.

No zrovna v uplne nejnizsich otackach tomu davat podlahu neni uplne to prave orechoveeee.Trpí nejem motor ale docela hodne turbo, ponevadz pedalem davas pozadavek na maximalni tlak ale motor nema dostatecne otacky na to aby tolik vzduchu pojmul a pak vznika na turbu tzv.pumpaz (prebytek vzduchu se mele v kompresorove komore) motor nema dostatecnou hltnost pro takove mnozstvi a stane se ze se pak kompresor opre o stenu a vylamou se lopatky.Pokud chci auto mit ve vykonnu a nemit dlouhodobe nejaky problem s turbem tak se vyvarovavam mackani plneho plynu pod 2000 otacek.

Hele neco mi jako laikovy neni jasny.Kdyz tomu jak rikas v nizkejch otackach nalozis,tak davas pedalem pozadavek na tlak(coz je dle me hovadina..pridam plyn=vic nafty do valcu,pak az vetsi tlak na turbu,resp plyn pedal primo turbo neovlada)ale ten tlak v tom turbu momentalne pri 1200 otackach proste "skoro"neni..Tak jak muze byt v kompresorove komore prebytek vzduchu a dochazet tak k zahlcovani motoru.(btw vyraz pumpaz nikde na netu ve spojeni s turby neni ;) )

Tak to máš opravdu špatnou představu! Lopatky se naklopí do turbíny a ten tlak vytvoří. Ale bohužel negativum toho je, že tzv. špuntuješ motor, protože tím nastavením lopatek bráníš průchodu vzduchu ve výfukové části a dojde k pumpáži. Ale to hrozí jen u extrémních úprav. U série to je nastaveno tak, že k tomu nedojde. Nicméně se mrkni na mapu tlaku a pochopíš že požadavek natlak je i v nízkých otáčkách....motoru to každopádně neprospívá.

A co se týče nějaké turbodíry v sérii, tak je to kravina! Aktuál přesně odpovídá požadavku. A to že chceš ždímat motor v neefektivních otáčkách turba, tak to nelze nazývat turbodírou. Já jsem měl doteď na 81kW 130PD turbo a o žádné díře nemohla být řeč! Šlo to perfektně za plynem. Samozřejmě pod 2000 jsem z toho nikdy nepožadoval trhání asfaltu (viz výš), protože ten motor trpí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba.

Díky za příspěvek. Takže jak si popisoval, byla to jediná závada co se týče motoru? Slyšel jsem, že ten motor i dost žere olej. Můžeš mi k tomu něco říct? Díky moc

No to je sporna vec.Na tyhle motory se uz totiz muze pouzivat olej s prodlouzenym servisnim intervalem(LongLife-506.00;506.01),ktery se nam opravdu ztracel(a nejen nam).Nebyl to ale nejaky brutal ubytek.Jenze kdyz si uvedomis,ze na ten "ksindl"(sry ja tomu jinak nereknu-co asi tak muze mit olej po 50-ti tisicich za pozitivni mazaci schopnosti ;) )najedes prumerne dvakrat tolik km,nez na "klasicky neLongLife",tak to docela obtezovalo(kontrolka hvizdala pravidelne tak 5 tisic pred vymenou;)).Vyresili jsme to neLongLifem 5w40 vw505.01 a od te doby ubytek nepozorujeme.Jinak v tomhle passatu je uz PDcko.S TDi 96KW jsem nejel,ale nejakej ohromnej rozdil v tom asi nebude..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.....jo, a že plynovým pedálem nedáváš přímý požadavek na tlak turba?????? Jakto že ne?......to máž opravdu pouze okrajové znalosti. Přes snímač polohy pedálu do ŘJ a odtod do ventilu N75 a podtlakem přímo do turba! Jo....mezitím jsou ještě nějaké dráty.... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba.

No zrovna v uplne nejnizsich otackach tomu davat podlahu neni uplne to prave orechoveeee.Trpí nejem motor ale docela hodne turbo, ponevadz pedalem davas pozadavek na maximalni tlak ale motor nema dostatecne otacky na to aby tolik vzduchu pojmul a pak vznika na turbu tzv.pumpaz (prebytek vzduchu se mele v kompresorove komore) motor nema dostatecnou hltnost pro takove mnozstvi a stane se ze se pak kompresor opre o stenu a vylamou se lopatky.Pokud chci auto mit ve vykonnu a nemit dlouhodobe nejaky problem s turbem tak se vyvarovavam mackani plneho plynu pod 2000 otacek.

Hele neco mi jako laikovy neni jasny.Kdyz tomu jak rikas v nizkejch otackach nalozis,tak davas pedalem pozadavek na tlak(coz je dle me hovadina..pridam plyn=vic nafty do valcu,pak az vetsi tlak na turbu,resp plyn pedal primo turbo neovlada)ale ten tlak v tom turbu momentalne pri 1200 otackach proste "skoro"neni..Tak jak muze byt v kompresorove komore prebytek vzduchu a dochazet tak k zahlcovani motoru.(btw vyraz pumpaz nikde na netu ve spojeni s turby neni ;) )

Tak to máš opravdu špatnou představu! Lopatky se naklopí do turbíny a ten tlak vytvoří. Ale bohužel negativum toho je, že tzv. špuntuješ motor, protože tím nastavením lopatek bráníš průchodu vzduchu ve výfukové části a dojde k pumpáži. Ale to hrozí jen u extrémních úprav. U série to je nastaveno tak, že k tomu nedojde. Nicméně se mrkni na mapu tlaku a pochopíš že požadavek natlak je i v nízkých otáčkách....motoru to každopádně neprospívá.

A co se týče nějaké turbodíry v sérii, tak je to kravina! Aktuál přesně odpovídá požadavku. A to že chceš ždímat motor v neefektivních otáčkách turba, tak to nelze nazývat turbodírou. Já jsem měl doteď na 81kW 130PD turbo a o žádné díře nemohla být řeč! Šlo to perfektně za plynem. Samozřejmě pod 2000 jsem z toho nikdy nepožadoval trhání asfaltu (viz výš), protože ten motor trpí.

Aha diky,uz v tom mam zase trochu jasneji.;

Ja nerikam,ze chci zdimat motor od volnobehu,jen me to proste vadi.Mohlo by se to sebrat krapet svizneji...Jinak diky za vysvetleni :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba.

Díky za příspěvek. Takže jak si popisoval, byla to jediná závada co se týče motoru? Slyšel jsem, že ten motor i dost žere olej. Můžeš mi k tomu něco říct? Díky moc

No to je sporna vec.Na tyhle motory se uz totiz muze pouzivat olej s prodlouzenym servisnim intervalem(LongLife-506.00;506.01),ktery se nam opravdu ztracel(a nejen nam).Nebyl to ale nejaky brutal ubytek.Jenze kdyz si uvedomis,ze na ten "ksindl"(sry ja tomu jinak nereknu-co asi tak muze mit olej po 50-ti tisicich za pozitivni mazaci schopnosti ;) )najedes prumerne dvakrat tolik km,nez na "klasicky neLongLife",tak to docela obtezovalo(kontrolka hvizdala pravidelne tak 5 tisic pred vymenou;)).Vyresili jsme to neLongLifem 5w40 vw505.01 a od te doby ubytek nepozorujeme.Jinak v tomhle passatu je uz PDcko.S TDi 96KW jsem nejel,ale nejakej ohromnej rozdil v tom asi nebude..

Sorry, že se do tebe navážím....ale ty o tom fakt nic nevíč? Co znamená TDI 96kW ne PD....to neexistuje! To je fuk........al dát do PD 5W-40 je taky těžký omyl! Ten olej je tam nezbytný.....taky ho nemám rád.......a ubývá.....to je fakt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba.

Díky za příspěvek. Takže jak si popisoval, byla to jediná závada co se týče motoru? Slyšel jsem, že ten motor i dost žere olej. Můžeš mi k tomu něco říct? Díky moc

No to je sporna vec.Na tyhle motory se uz totiz muze pouzivat olej s prodlouzenym servisnim intervalem(LongLife-506.00;506.01),ktery se nam opravdu ztracel(a nejen nam).Nebyl to ale nejaky brutal ubytek.Jenze kdyz si uvedomis,ze na ten "ksindl"(sry ja tomu jinak nereknu-co asi tak muze mit olej po 50-ti tisicich za pozitivni mazaci schopnosti ;) )najedes prumerne dvakrat tolik km,nez na "klasicky neLongLife",tak to docela obtezovalo(kontrolka hvizdala pravidelne tak 5 tisic pred vymenou;)).Vyresili jsme to neLongLifem 5w40 vw505.01 a od te doby ubytek nepozorujeme.Jinak v tomhle passatu je uz PDcko.S TDi 96KW jsem nejel,ale nejakej ohromnej rozdil v tom asi nebude..

Sorry, že se do tebe navážím....ale ty o tom fakt nic nevíč? Co znamená TDI 96kW ne PD....to neexistuje! To je fuk........al dát do PD 5W-40 je taky těžký omyl! Ten olej je tam nezbytný.....taky ho nemám rád.......a ubývá.....to je fakt

Tak za prve.Je rano. :palec2: Za druhe do ted jsem si myslel,ze do oktul se rval nejakej 96 bez PD,timto vim,ze ne.Za treti co je za tezkej omyl dat do PD 5w-40,kdyz splnuje danou specifikaci?To zas sry,ze se do tebe budu navazet ja,ale asi o tomhle zrovna nevis moc ty... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame tenhle motor v Passatu,takze predpokladam,ze to bude dost podobny.Jede to dobre,mame na nem asi 180 tisic,zatim jen bezna udrzba,ale jedine co me vytaci,je oooohromna turbodira od volnobehu tak k 1800-2000 ot.Pak to ale mohutne zatahne a jde az cca do 3900...dal nema cenu tocit..Spotreba pri normalni jizde(mesto+dalka) kolem 6-ti litru..Pri strelbe neni problem se dostat nad devet,ale to uz je extrem..V octavce to bude jeste lepsi,plus mensi spotreba.

Díky za příspěvek. Takže jak si popisoval, byla to jediná závada co se týče motoru? Slyšel jsem, že ten motor i dost žere olej. Můžeš mi k tomu něco říct? Díky moc

No to je sporna vec.Na tyhle motory se uz totiz muze pouzivat olej s prodlouzenym servisnim intervalem(LongLife-506.00;506.01),ktery se nam opravdu ztracel(a nejen nam).Nebyl to ale nejaky brutal ubytek.Jenze kdyz si uvedomis,ze na ten "ksindl"(sry ja tomu jinak nereknu-co asi tak muze mit olej po 50-ti tisicich za pozitivni mazaci schopnosti ;) )najedes prumerne dvakrat tolik km,nez na "klasicky neLongLife",tak to docela obtezovalo(kontrolka hvizdala pravidelne tak 5 tisic pred vymenou;)).Vyresili jsme to neLongLifem 5w40 vw505.01 a od te doby ubytek nepozorujeme.Jinak v tomhle passatu je uz PDcko.S TDi 96KW jsem nejel,ale nejakej ohromnej rozdil v tom asi nebude..

Sorry, že se do tebe navážím....ale ty o tom fakt nic nevíč? Co znamená TDI 96kW ne PD....to neexistuje! To je fuk........al dát do PD 5W-40 je taky těžký omyl! Ten olej je tam nezbytný.....taky ho nemám rád.......a ubývá.....to je fakt

Tak za prve.Je rano. :palec2: Za druhe do ted jsem si myslel,ze do oktul se rval nejakej 96 bez PD,timto vim,ze ne.Za treti co je za tezkej omyl dat do PD 5w-40,kdyz splnuje danou specifikaci?To zas sry,ze se do tebe budu navazet ja,ale asi o tomhle zrovna nevis moc ty... :palec2:

Je to kvůli velkému namáhání při vysokém vstřikovacím tlaku. Já PD nemám, mám to z fóra. A LongLife 0w-30 přeci nemá stejnou specifikaci jako 5W-40, nebo ano?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A zase jste odbocily od tematu.Takze podle meho muzu kolegovy motor doporucit.Je fakt, ze si ten ridky olej prez turbo veme ale zase za to svezeni to stoji pokud neplanujes nakou upravu.Ale pokud bys chtel byt uplne klidny tak ti z meho pohledu doporuciim TDI 81KW s rotacnim cerpadlem a ten motor je snad nesmrtelny. :palec2::palec2: a ten se da taky na tech 100kw v pohode doladit.Trysky soft a jedes a vyjde to mozna o neco levneji nez okta s 96PD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je pravda. A výjde to určitě levněji. Ale zas šestikvalt.....hmmmm. Na provoz je určitě méně náročná OI 81kW. A taky opravy a ND, nižší spotřeba, nižší hlučnost....a za pár korun máš těch 100kW, jak říká TDIfun....

A za ten cenový rozdíl můžeš mít nadstandardní výbavu......je to těžká volba, co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....ale pokud bys chtěl jít s výkonem výš, tak doporučuju 96kW....pokud nemáš úpravu auta jako koníčka, protože nad 105 - 110 kW už je u té 81kW verze ta úprava náročnější a nákladnější. Kdežto 96kW se dá v pohodě jen chipem dostat na nějakých 125kW!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám pocit, že 96kw je na běžné ježdění s Octou tak akorát :)

Pokud ano, doporučuju 81kW trysky a chip. Je to myslím mnohem levnější. :palec2:

Nebo klidně i faceliftovou 66kW......je to totéž.....kromě trysek

Ale jak říkám....proti 96kW PD nic nemám....

Editováno: , autor: tdipower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A zase jste odbocily od tematu.Takze podle meho muzu kolegovy motor doporucit.Je fakt, ze si ten ridky olej prez turbo veme ale zase za to svezeni to stoji pokud neplanujes nakou upravu.Ale pokud bys chtel byt uplne klidny tak ti z meho pohledu doporuciim TDI 81KW s rotacnim cerpadlem a ten motor je snad nesmrtelny. :palec2::palec2: a ten se da taky na tech 100kw v pohode doladit.Trysky soft a jedes a vyjde to mozna o neco levneji nez okta s 96PD.

Díky, už se drží opět tématu. Taky mě napadla 81 kw verze, ale nevím no. 96 má zase i lepší brzdy. A než investovat do trysek, chipu a brzd, tak už výjde na stejno ta 96 a je tam navíc 6-tka....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....ale pokud bys chtěl jít s výkonem výš, tak doporučuju 96kW....pokud nemáš úpravu auta jako koníčka, protože nad 105 - 110 kW už je u té 81kW verze ta úprava náročnější a nákladnější. Kdežto 96kW se dá v pohodě jen chipem dostat na nějakých 125kW!

Plně souhlasím s tebou. Taky se mi to tak zdá. Akorát bych se rád dozvěděl od nějakého majitele Octy 96 kw, jak mu to třeba jede v sérii nebo i po chipu. Ze zajímavosti....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...