Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No já mám cca 250t a vstřiky pořád původní

  • 3 měsíce později...

Caute chlapy mam vyhliadnutu oktáviu 2 rok výroby 2007 motor 2.0tdi poctivých 160000km ale moja otázka znie čo tá týka kódov motora ktorým sa vyvarovať a ktoré sú spoľahlivé v tomto roku boli asi tri a to AZV , BKD , BMM vedel by mi niekto vysvetlit aký je medzi nimi rozdiel ? Spoľahlivosť ? Spotreba ? Čo je pri nich CR (zrejme common Rail ?l ) DPF (filter pevných častíc )? a tak ďalej ďakujem za info veľmi mi to pomôže nemam momentálne prehľad v týchto motoroch ďakujem viem len povrchne info čo som počul

Odpovím jen z části.

DPF je filtr pevných částic a ten se montoval od 2007 už do všech aut tuším bez rozdílu typu motoru (ale nejsem si úplně jistý)

CR jsi napsal správně

BMM je 8v s DPF a říká se že je spolehlivější než BKD což je 16v bez DPF a u něho údajně praskaly hlavy a brzo odcházely vstřiky. Já osobně mám BKD a mám cca 250t km a vstriky i hlava původní, takže tohle je třeba brát s rezervou.

AZV je jako BKD ale je tam rozdíl ve výkonu a to AZV 100kw a BKD 103 kW, u BMM je taktéž 103 kw.

Víc toho o těch motorech nevím.

Každopádně záleží na tom,jak předchozí majitel pečoval o to auto a jak s ním jezdil. Odejít může i papírové sebelepší motor... [emoji6]

Upraveno od Stringo

My máme taky BKD asi rok a teda zatím (tuk tuk tuk) si nemůžeme stěžovat na nic- spotřeba super, motor přede, je fakt, že s hlavou si předchozí majitel hrál, no ale pokud má ta Tvoje vyhlídnutá 160 000, tak bych to neřešila, údajně s nima začínají problémy na 250 000, no ale to záleží na tom, jak se k tomu předchozí majitel choval... Ale to máš u každýho auta. U nás teda paradoxně méně problémový vůz, než kamarádova 1.9 77 kw, což má být prostě top motor :-) Za mně tudíž BKD no problem :kol-24:

Odpovím jen z části.
DPF je filtr pevných částic a ten se montoval od 2007 už do všech aut tuším bez rozdílu typu motoru (ale nejsem si úplně jistý)

- povinnost montovat DPF vznikla až v roce 2010, proto existují BKD a BXE i po FL.
CR jsi napsal správně

- ale žádný z uvedených CR není, to jsou až motory s 4 písmeny a s C na začátku, první byl CEGA v RS 2008
BMM je 8v s DPF a říká se že je spolehlivější než BKD což je 16v bez DPF a u něho údajně praskaly hlavy a brzo odcházely vstřiky. Já osobně mám BKD a mám cca 250t km a vstriky i hlava původní, takže tohle je třeba brát s rezervou.

- Na praskání hlav trpěly auta z roků 2004 - 2006, novější auta mají jinou revizi hlavy, ale nejlepší je to na místě zkontrolovat (poslední bylo C) a naopak BKD má vstřiky jak z náklaďáku a uložení na 2 šrouby, bohužel kov na kov, ale dá se opravovat.
AZV je jako BKD ale je tam rozdíl ve výkonu a to AZV 100kw a BKD 103 kW, u BMM je taktéž 103 kw.

- AZV byl legislativně podtočen pro Belgii a spol.
 

Mám BKD, najeto od roku 2008, 220 tkm a leju naftu a olej (po 15 tkm);)

Mozna otazka uplne mimo, ale kde najdu revizi hlavy motoru? Dle ruznych popisu jsem to hledal ale nikde jsem nenasel na hlave zadne z uvedenych pismen, tak uz nevim kde hledat.

To Ti neporadím, nám na to přišel mechanik...

po sundání krytu motoru je to uvedené na pravé straně pod vedením nafty (od držáku doleva)... jinak je na OC i návod s obrázkem;)

Upraveno od ka_r_los

Asi mam uplne jiny motor protoze to tam nikde nenie9836b45b7901cf824a5faa8f77d12f5.jpg

jaký máš kód motoru? je to na malém TP.

tj 8V a toho se praskání hlav netýká;)

To už jsme tu ale psali, že praskající hlavy a vstriky jsou nejvíce u BKD 16V [emoji6]

treba to omielať dookola  :rolleyes:

Mě by spíš zajímalo, jak se dají zkontrolovat vstřiky. Nebo jak se jejich konec životnosti projevuje při běžném provozu.

To uz se tady taky psalo, ne? :D Korekce jednotlivych vstriku na diagnostice. Ale muze to ukazovat i na treba horsi kompresi valce a rovnomerne opotrebene vstriky se takto nepoznaji.

No psalo, ale když jsem to řekl u nás v servisu, tak si nevědí rady jak to mají udělat... Tu diagnostiku mají asi na parádu... Ale tak je to vesnický servis a mám to vedle baráku, tak zatím jim to trpím...

Když budu vědět jak to zkontrolovat, tak to udělají, zase se mi nechce jet do autoritami, protože tam řeknou hned s tím nájezdem km že je vymění jenom aby měli kšeft...

Upraveno od Stringo

  • 1 měsíc později...

A když to bude BMM tak se to vyplatí vzít? Přece jen škodaplus by měla být trošku záruka že to nebude nějaká bouraná stočenina ne? A ten nájezd je taky docela v pohodě, nebo se pletu?

Kupuješ ojetinu, tam je vždy nutné být ve střehu. A je jedno od koho, nebo kde ji kupuješ. Nejsem expert přes diesely, však on se někdo vyjádří.

to bude spíš BKD. 

Ja mel auto od skoda plus octavku 2011 a hruza. Auto ciste motor take ale nez sem dojel domu. Cca 100 km. Tak tekl chladic oleje. Po ujeti cca 500 km. Zjisteno ze auto bere olej a to dost. Takze nove turbo. A to by sem mohl pokracovat. Treba menil jsem park. Cidla vzadu, a zjistilo se ze auto bylo bourane.

Fakt? A to jsem si myslel, že zrovna ze škodaplus je nejmenší riziko bouraný stočeniny apod. Tak asi to pravda není

Taky sem si to myslel. Rikam skodaplus prvni majitel. Ale bohuzel. A to sem dostal papir. Ze turbo bylo meneno.. treba sem mel smulu. Nechci te odrazovat

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.