Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

chlapi, sakra, o jakým softvéru to mluvíte ? Já tam mám sice taky úúúplně jinej, ale o tom asi řeč není. Je mi ale divný, že u mojeho dealera jsem o tom nikdy nic nezaslech. To by musela být ale hromadná svolávačka z Bolky, jestli to dobře chápu. :o

Jo Luke, na šestku už to hrabe jen na mokru. :D

Vloženo
Jezdím s OII 2.0 Tdi už asi rok najeto mám 38 000,-. Předtím jsem měl O1 jak Tdi 90PS tak 110PS. A zkušenosti? O1 lepší průběh výkonové křivky, znatelně lepší spotřeba.

z počátku jsem byl ze spotřeby taky rozpačitej, ale po řekněme zajetí a hlavně úpravě dat ř.j. na vyšší výkon, mám dnes dlouhodobej průměr 6,2 - 6,3 což jsem měl u 1,9 81 kw (i po úpravě dat) taky. I když vím, jak už tu bylo mnohokrát omíláno, že ty počítadla dost kecaj, jsem s ohledem na svůj jízdní styl celkem spokojen. :)

Co se hlučnosti týče, už dneska objektivně neposoudím, ale myslím, že ty 1,9 co jsem měl byly tišší. Uvnitř to ale ve dvojce tak slyšet není. Venku jo.

Vloženo

Jiriku jen tipuju, ale asi je to ten SW co resi to cukani u motoru.

Ja ho mam taky prehratej z Porsche a auto ma zatah odspoda, neni tam ta dira kolem 2000 otacek.

Tohle tady taky uz nekdo psal a technik mne to potvrdil, je to kvuli norme Euro 4, aby to ten motor splnoval, tak nejak vraci plyn zpet do potrubi.

Tedy z toho vyplyva, ze motor bude mit lepsi, opravdu o hodne lepsi zatah, testnul jsem to na ceste dlouhe cca 1 000 Km, ale nesplni uz asi Euro 4.

Nevim zda by mne to nesplneni melo trapit...

H.

Vloženo
chlapi, sakra, o jakým softvéru to mluvíte ? Já tam mám sice taky úúúplně jinej, ale o tom asi řeč není. Je mi ale divný, že u mojeho dealera jsem o tom nikdy nic nezaslech. To by musela být ale hromadná svolávačka z Bolky, jestli to dobře chápu. :o

Jo Luke, na šestku už to hrabe jen na mokru. :D

SW o ktorom hovorim ja je k dispozicii v servisoch (mal by byt). Pisal tu o nom diagnostik.

Ja som musel servis presviedcat 6 tyzdnov ze existuje, kym ho zohnali...

Je to soft na motor BKD, nejake dalsie oznacenie neviem.

Vloženo
o tomhle SW vím, ale jen u 1,9 TDI. U dvoulitru jsem to neslyšel.

SW existuje jak k 1.9 Tdi tak i k 2.0 Tdi. Snad už to ví v každém servisu Skoda.

Jestli ti někde tvrdí něco jiného tak je to dost smutný a obrať se někam jinam.

Vloženo

Teď se to chová tak, že mne o neomezuje. Protože jsem docela sluchař tak poznám trochu jiný zvuk motoru a jiný průbeh. Ale dokože se to vyčisti běžnou jízdou po Praze. Najel jsem 1000km a kontrolka nesvítí. Klesnutí výkonu nepozoruju spíše naopak jak má motor kilometry tak se rozjíždí. Taky klesla spotřeba o půl litru.

Vloženo

Spotřeba za celou dobu používání je 6,9. Ale motor si ještě doufám úplně nesednul. Mám najeto 5k. Jezdím ale hodně Prahu a když je možnost si trochu zablbnout tak to udělám.

Každopádně si to nedovedu představit s chipem. Cimbu na RS připravuje 174kW a 420Nm. To se při provozu ve městě zasere asi za vteřinu. Jsem ve věci toho filtru stále v kontaktu s Škodovkou. Ted jsem pro ně zrovna dělal nějaké měření. Každopádně neplatí ona marketingová poučka že DPF je naprosto bez údržby. Musí se mu někdy jízdou trohu pomoci. Nechápu, že se o tom tady tak málo píše. Co vím tak všechny nové taxy AAA co koupili Superby na letiště s tím mají problémy. Ale Superb má trochu jiný systém DPF

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Co vím tak se montovali turba s označením GT1749VA a tohle má označení GT1646V mělo by tedy nabíhat už v nižšších otáčkách než to původní, někde jsem čet že dvoulitrové motory jsou do 2000ot nic moc tak jestli to není proto.

Vloženo

To můžu potvrdit, že do 2000 ot se vůbec nic neděje ale není to turbem ale nastavením map kvůli zasírání DPF. Přechodové stavy motoru při akceleraci jsou vždy největším zdrojem kouže a tedy i sazí, které zasírají filtr. Když ale jede motor v režimu regeneraci filtru tak tam jde více nafty a to jde od spoda super.. Koukal jsem na to Vagem a tlačí 1.6 (mluvím o RS...)

Vloženo (editace)

Tak jsem se dozvěděl že na RS je jiný

RS má číslo dílu 03G 257 019

A 140PS 03G 257 016H a ještě jedno ale na to číslo teď nemám

Editováno: , autor: Fantik

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...