Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

No hlavně, že to nebylo palivem. Teď si to budou chvilku přehazovat jako horkej brambor a jestli jsi to měl domluvený se servisním střediskem v MB. Tak to snad MB zaplatí. Jinak ti je tam vrátí a ty zaplatíš jenom práci a pak je třeba s tím dojet do MB. A ukázat, že to s nima fakt nejede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sakra, co je to za logiku? Ty máš relativně nový auto, který je stále v záruce. Nemůžeš startovat, což je základním předpokladem funkčnosti toho auta. Jdeš do servisu, kde je konečně po já nevim kolikátý napadne vyměnit vstřiky. Auto začne fungovat bezproblémově. A teď chtěj po tobě 20k, protože se ukázalo, že ty původní vstřiky jsou ok?

Řekl bych jim ať tam daj původní vstřiky a jestli to začne znova blbnout, tak maj na opravu jeden den a bude to zdarma. Jinak stížnost do Škody... 20k není tak málo peněz, abych nad tím jen tak mávl rukou...

Já si koupil ojetý auto a nadávám, že ho mám za tenhle rok už pošestý v servisu. Sám sobě jsem si slíbil, že moje příští auto bude nový. Ale když čtu tyhle historky... :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me se zas uz nejakej cas zbytecne toci vetrak chlazeni, auto mi vcera vratili, prej ze diagnostika nic neukazala(bohuzel, tyhle novy auta uz ani jinak nekontrolujou), takze prej vsechno v poradku. odjel jsem, dojel domu, teplota okolo 70°C a vetrak tocil jak kdyby bylo venku 40°C a pomalu jsem varil...takze pro me ted zacina kolotoc s chlazenim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nie je normálne s tým vetrákom.

Bohužiaľ, je to ako píšeš. Technici sa už spoliehajú iba na diagnostiku. Ak nevypíše závadu, všetko je OK. Pritom úplne prestali používať (až na výnimky) zdravý rozum. Neraz niečo nie je zlé úplne, ale to pracuje nesprávne. A práve na tento účel existuje u diagnostiky všakovaký monitoring hodnôt a pod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, presne tak Diamante, dneska proste uz vsude vladne eletronika. ten vetrak je nejakej pruser, ale nevim jakej, protoze driv to nedelal, jenze kdyz technik rekne, ze je to OK, protoze VAG nic nerek, tak me nezbejva, nez tam jet znova a znova podstoupit tuhle proceduru a porad a porad...kazdopadne tam jedu, protoze mi opravili bouracku, ale u podbehu je na muj vkus trochu moc kitu a je to poznat, takze se mi to moc nelibi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím ventilátorem.ten větší je řídící a odchází v něm elektronika.Tak at zbytečně netápou a rovnou mění....A vstřiky.Měl jsem jedno auto u kterého se táhly závady jako vibrace motoru,klepání spojky a hlavně špatné teplé starty.TOhle vše se řešilo asi 3 měsíce.Nakonec jsem vytáhl Pd elementy a dovezl na stolici do Zábřehu.Na stolici byly 4 hodiny a stálo to bratru 5 000kč.Ona ta stolice prý taky stojí 8 mega.Ve výsledky byly všechny 4 KO.Takže se vyměnily na záruku a motor je najednou tichý,nevibruje ,startuje a má o dost lepší výkon,než byl nový.Aspon to tvrdí majitel.A co je příčina?Špatná nafta?To můžou tvrdit v Boleslavi,ale když ono u nás prý ani kvalitní nafta nejde natankovat,aspon to tvrdí všichni ,co se kolem nafty točí.Takže,na co má vlastně člověk jezdit?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak tady budou na prodej vstřiky z 2.0 TDI, protože ty půjčený jsem nakonec musel zaplatit. Prodám levně.

:o Chápu že se Ti tahle blbá zkušenost nechce omílat, ale takovéhle rozuzlení jsem teda nečekal - reklamace uznána a stejně budeš platit...(?) :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aby se skutečně zjistilo, jestli to vstřiky jsou, musel jsem si je od někoho z vrakárny půjčit s tím, že je budˇ obratem vrátím nebo zaplatím. Servis to z výše popsaných důvodů odmítal nést na svý triko, tak to byla jediná možnost. Protože už s nima ale dost dlouho jezdím a ještě chvíli jezdit budu, musel jsem za ně dohodnutou částku dát. Nebylo to zase tolik, tak je budˇ nechám pro jistotu doma nebo za stejnej peníz pošlu dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě jsem zaregistroval jednu velmi potěšující věc a sice, že výměnou vstřikovačů to naprosto přestalo kouřit, což mě v poslední době před výměnou dost zneklidnovalo. Potkávám poměrně dost nových tedeiček, který si pěkně zahulej a nemyslím, že by byly blbě čipnutý. Spíš z toho mám dojem, že špatná funkce vstřiků u PD nemusí být tak ojedinělej jev, ale spíš o tom majitelé ani neví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...