Luke288 Vloženo 18. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2006 mno, nejvic me rozesmalo, ze 2.0TDI trha asfalt skoro na vsechny kvalty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 chlapi, sakra, o jakým softvéru to mluvíte ? Já tam mám sice taky úúúplně jinej, ale o tom asi řeč není. Je mi ale divný, že u mojeho dealera jsem o tom nikdy nic nezaslech. To by musela být ale hromadná svolávačka z Bolky, jestli to dobře chápu. Jo Luke, na šestku už to hrabe jen na mokru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 Jezdím s OII 2.0 Tdi už asi rok najeto mám 38 000,-. Předtím jsem měl O1 jak Tdi 90PS tak 110PS. A zkušenosti? O1 lepší průběh výkonové křivky, znatelně lepší spotřeba. z počátku jsem byl ze spotřeby taky rozpačitej, ale po řekněme zajetí a hlavně úpravě dat ř.j. na vyšší výkon, mám dnes dlouhodobej průměr 6,2 - 6,3 což jsem měl u 1,9 81 kw (i po úpravě dat) taky. I když vím, jak už tu bylo mnohokrát omíláno, že ty počítadla dost kecaj, jsem s ohledem na svůj jízdní styl celkem spokojen. Co se hlučnosti týče, už dneska objektivně neposoudím, ale myslím, že ty 1,9 co jsem měl byly tišší. Uvnitř to ale ve dvojce tak slyšet není. Venku jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hany Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 Jiriku jen tipuju, ale asi je to ten SW co resi to cukani u motoru. Ja ho mam taky prehratej z Porsche a auto ma zatah odspoda, neni tam ta dira kolem 2000 otacek. Tohle tady taky uz nekdo psal a technik mne to potvrdil, je to kvuli norme Euro 4, aby to ten motor splnoval, tak nejak vraci plyn zpet do potrubi. Tedy z toho vyplyva, ze motor bude mit lepsi, opravdu o hodne lepsi zatah, testnul jsem to na ceste dlouhe cca 1 000 Km, ale nesplni uz asi Euro 4. Nevim zda by mne to nesplneni melo trapit... H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 o tomhle SW vím, ale jen u 1,9 TDI. U dvoulitru jsem to neslyšel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 chlapi, sakra, o jakým softvéru to mluvíte ? Já tam mám sice taky úúúplně jinej, ale o tom asi řeč není. Je mi ale divný, že u mojeho dealera jsem o tom nikdy nic nezaslech. To by musela být ale hromadná svolávačka z Bolky, jestli to dobře chápu. Jo Luke, na šestku už to hrabe jen na mokru. SW o ktorom hovorim ja je k dispozicii v servisoch (mal by byt). Pisal tu o nom diagnostik. Ja som musel servis presviedcat 6 tyzdnov ze existuje, kym ho zohnali... Je to soft na motor BKD, nejake dalsie oznacenie neviem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bizon Vloženo 23. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2006 o tomhle SW vím, ale jen u 1,9 TDI. U dvoulitru jsem to neslyšel. SW existuje jak k 1.9 Tdi tak i k 2.0 Tdi. Snad už to ví v každém servisu Skoda. Jestli ti někde tvrdí něco jiného tak je to dost smutný a obrať se někam jinam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 26. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2006 Tak problém s RS TDI vyřešen. Auto bylo 14 dní v MB. Dostalo nový SW, čidlo teploty ve filtru a jiné nastavení vačky a jede jako z praku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andysek Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 Takže se to teď chová z hlediska čištění filtru jak? Nebo Ti to dělali že to hůř jelo a venčit musíš stejně často jako dřív? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 Teď se to chová tak, že mne o neomezuje. Protože jsem docela sluchař tak poznám trochu jiný zvuk motoru a jiný průbeh. Ale dokože se to vyčisti běžnou jízdou po Praze. Najel jsem 1000km a kontrolka nesvítí. Klesnutí výkonu nepozoruju spíše naopak jak má motor kilometry tak se rozjíždí. Taky klesla spotřeba o půl litru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 kolik máš dlouhodobej průměr spotřeby ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andysek Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Já si jdu za 14 dní pro 4X4 2,0 TDI s filtrem a měl jsem docela obavy,když jsem četl Tvoje příspěvky ... takže teď doufám budu taky spokojenej ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 30. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2006 Spotřeba za celou dobu používání je 6,9. Ale motor si ještě doufám úplně nesednul. Mám najeto 5k. Jezdím ale hodně Prahu a když je možnost si trochu zablbnout tak to udělám. Každopádně si to nedovedu představit s chipem. Cimbu na RS připravuje 174kW a 420Nm. To se při provozu ve městě zasere asi za vteřinu. Jsem ve věci toho filtru stále v kontaktu s Škodovkou. Ted jsem pro ně zrovna dělal nějaké měření. Každopádně neplatí ona marketingová poučka že DPF je naprosto bez údržby. Musí se mu někdy jízdou trohu pomoci. Nechápu, že se o tom tady tak málo píše. Co vím tak všechny nové taxy AAA co koupili Superby na letiště s tím mají problémy. Ale Superb má trochu jiný systém DPF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 30. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2006 to mi vadí, že nedají na výber zda chceš mít TDI 125kW s nebo bez DPF....prostě ti to vrazí a starej se a plať, zákazníku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Nemá někdo o tomhle tubu nějaké info, mělo by se montovat do posledních motorů 2.0TDI PD a snad i do RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 v čem je jiný ? Já mám nový turbo myslím od prosince, tak třeba je to ono. Ale na rovinu, je mi to u prdele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Co vím tak se montovali turba s označením GT1749VA a tohle má označení GT1646V mělo by tedy nabíhat už v nižšších otáčkách než to původní, někde jsem čet že dvoulitrové motory jsou do 2000ot nic moc tak jestli to není proto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 To můžu potvrdit, že do 2000 ot se vůbec nic neděje ale není to turbem ale nastavením map kvůli zasírání DPF. Přechodové stavy motoru při akceleraci jsou vždy největším zdrojem kouže a tedy i sazí, které zasírají filtr. Když ale jede motor v režimu regeneraci filtru tak tam jde více nafty a to jde od spoda super.. Koukal jsem na to Vagem a tlačí 1.6 (mluvím o RS...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 A jaké tam máš turbo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Označení nevím. Není tam zase tak dobře vidět. Ale je to 2.0 TDI 170 PS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Označení nevím. Není tam zase tak dobře vidět. Ale je to 2.0 TDI 170 PS Tam by melo byt lepsi nez je v serii 2,0Tdi i trysky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Měl si sundanej plastovej kryt motoru? Nevypadá to turbo takhle ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 Kryt jsem dole měl. Řekl bych že je to ono. Je tam na plechovce svorka na elektriku? jestli ano je to ono Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 to turbo na RS TDI a normálním dvoulitru TDI je snad stejný, ne ? Jiný jsou vstřiky a hlavně mapy v ř.j.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fantik Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) Tak jsem se dozvěděl že na RS je jiný RS má číslo dílu 03G 257 019 A 140PS 03G 257 016H a ještě jedno ale na to číslo teď nemám Editováno: 3. Únor 2007, autor: Fantik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.